Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να είμαι ειδικός θα σας πρότεινα σε όσους είχατε εξοφλήσει με κάρτα και σας έχει γνωστοποιηθεί ακύρωση της παραγγελίας σας, την οποία φαντάζομαι αποδέχεστε, και έχουν περάσει ή πλησιάζουν από την ημερομηνία ακύρωσης ή του δικού σας αιτήματος για ακύρωση οι 14 ημερολογιακές ημέρες να στείλετε email στην εταιρεία με τον αριθμό παραγγελίας σας, την ημερομηνία του αιτήματος σας για ακύρωση αν υπάρχει, την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας και να ζητήσετε λόγω και του προβλήματος που έχει προκύψει με τις επιστροφές στις κάρτες όπως η ίδια η εταιρεία έχει ενημερώσει, να σας επιστραφούν τα χρήματα απευθείας στο λογαριασμό σας, γνωστοποιώντας τους στο ίδιο email τον IBAN, την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός καθώς και το όνομα δικαιούχου.

Επισυνάψτε και όλα τα σχετικά emails και αποδεικτικά για ότι γράφετε.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα

Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι η εταιρεία επιστρέφει χρήματα με μεταφορά σε λογαριασμούς αλλά όχι στις κάρτες τότε θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα με την alpha. Αν επίσης λάβουμε υπόψιν μας ότι δεν έχουν επιστραφεί χρήματα σε καμία κάρτα τότε το πρόβλημα το δημιουργεί η τράπεζα. Να έχει αδειάσει η εταιρεία λογαριασμό στην alpha με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και να μην υπάρχουν καθόλου διαθέσιμα δεν το νομίζω, δεν θα τους άφηναν και θα είχαν επιστραφεί έστω σε κάποιες κάρτες μερικά χρήματα. Το θέμα είναι αν μπορούμε με κάποιο τρόπο να μάθουμε από την alpha τι συμβαίνει. Αν κάποιος έχει κάποια άκρη στην τράπεζα ας κάνει ένα κόπο να ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς.

Eάν θέλει να είναι λογιστικά σωστή η εταιρεία δεν μπορεί να επιστρέψει πληρωμή που έγινε με κάρτα με κατάθεση σε λογαριασμό. 

Επεξ/σία από Odysster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Χωρίς να είμαι ειδικός θα σας πρότεινα σε όσους είχατε εξοφλήσει με κάρτα και σας έχει γνωστοποιηθεί ακύρωση της παραγγελίας σας, την οποία φαντάζομαι αποδέχεστε, και έχουν περάσει ή πλησιάζουν από την ημερομηνία ακύρωσης οι 14 ημερολογιακές ημέρες να στείλετε email στην εταιρεία με τον αριθμό παραγγελίας σας, την ημερομηνία ακύρωσης της και να ζητήσετε λόγω και του προβλήματος που έχει προκύψει με τις επιστροφές στις κάρτες όπως η ίδια η εταιρεία έχει ενημερώσει, να σας επιστραφούν τα χρήματα απευθείας στο λογαριασμό σας, γνωστοποιώντας τους στο ίδιο email τον IBAN, την τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός καθώς και το όνομα δικαιούχου.

το έκανα εγώ χθες το απόγευμα στέλνοντας μειλ... ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι τώρα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το έκανα αλλά απάντησαν με το τελευταίο mail τους που αναφέρει ότι 

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, warden είπε

Καλημέρα ,πριν από λίγα λεπτά ο ένας από τους δύο γνωστούς μου παρέλαβε ένα Laptop Huawei Matebook d15 που είχε παραγγείλει από MObilepoint. Ήρθε σφραγισμένο στο κουτί του , το ανοίξαμε και έως τώρα δεν έχει το παραμικρό λειτουργικό πρόβλημα. Έχει γίνει αποστολή με Speedex από την προηγούμενη εβδομάδα όπως έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου εδώ και ήμουν επιφυλακτικός για το τι θα παραλάβει. Μόλις μου έφυγε ένα τεράστιο βάρος καθώς εγώ του είχα προτείνει το συγκεκριμένο μηχάνημα από το συγκεκριμένο μαγαζί.

Τι ημερομηνία παραγγελίας είχε το συγκεκριμένο και πόσο χρόνο παράδοσης; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Odysster είπε

Κι εγώ το έκανα αλλά απάντησαν με το τελευταίο mail τους που αναφέρει ότι 

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

Για ποσά που έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία δεν ξέρω αν καλύπτεται  από το γεγονός ότι έχει ενημερώσει την τράπεζα σχετικά με την ακύρωση και την υποχρέωση απόδοσης των χρημάτων. Εάν λοιπόν ζητήσετε να σας επιστραφούν με απευθείας κατάθεση στο λογαριασμό σας και αυτό δεν γίνει

ΙΣΩΣ μια καταγγελία να είναι βάσιμη λόγω της μη επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της σύμβασης.

Σχετική καταγγελία μπορείτε να κάνετε στη Γενική Γραμματεία εμπορίου και προστασίας καταναλωτή

και στον συνήγορο του καταναλωτή.

Σε περίπτωση καταγγελίας ενημερωθείτε από τα αντίστοιχα site λεπτομερώς για το πως πρέπει να την κάνετε, ποια στοιχεία απαιτείται να αναγράφονται σε αυτή και φροντίστε να επισυνάψετε όλα τα αποδεικτικά που σχετίζονται με το περιεχόμενο της καταγγελίας.

 

Συμπληρώνω. Σύμφωνα με τον 2251/94 ως ισχύει σήμερα, Άρθρο 3θ, Παρ.1 "Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.''

Στο πρώτο εδάφιο λέει ''και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση''

Δεν είμαι νομικός αλλά αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι αυτό που γράφω παραπάνω. Ότι μια καταγγελία ΙΣΩΣ να είναι βάσιμη.

 

- Υπάρχει μαρτυρία ότι επιστράφηκαν χρήματα απευθείας στο λογαριασμό παρότι η εξόφληση είχε γίνει με κάρτα ύστερα από επικοινωνία δικηγόρου με τον υπεύθυνο του καταστήματος. Μπορεί να έχει περαιτέρω διαδικασίες για το κατάστημα (π.χ. να ακυρώσει τις επιστροφές μέσω κάρτας) και να το αποφεύγουν αλλά αυτό δεν είναι δικό σας πρόβλημα.

- Για τις περιπτώσεις που η ακύρωση έγινε κατόπιν δικού σας αιτήματος, οι 14 ημέρες υπολογίζονται με βάση την ημερομηνία που υποβάλλατε το αίτημα.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτυχε να το δω τώρα, δεν ξέρω αν έχει ανέβει ξανά εδώ:

http://www.palo.gr/epixeirhmatika-nea/mobilepoint-gr-akoma-ena-kanoni-ekatomyriwn-apo-skroytzomagazo/24818046/

Αναφορά σε κείμενο

Mobilepoint.gr: Ακόμα ένα κανόνι εκατομυρίων από σκρουτζομάγαζο

Ακόμα μια μέρα, ακόμα ένα κανόνι. Αυτή τη φορά για το mobilepoint.gr. Οι πληροφορίες λένε ότι πήρε πήρε παραγγελίες, σταμάτησε να παραδίδει εδώ και 2 μήνες και πιστόλιασε όσους πελάτες είχαν αγοράσει από εκεί. Άνθρωποι με γνώση μας ανέφεραν ότι είναι ο ίδιος ιδιοκτήτης με το mxstore.gr το οποίο και γράφουμε με κάθε επιφύλαξη φυσικά. Ο τύπος αυτός λοιπόν είχε κάνει κάτι αντίστοιχο, είχε πάρει εκατομύρια από παραγγελίες φυσικά μέσω Skroutz, έφαγε πρόστιμο περίπου μισό εκατομμύριο αλλά φυσικά βγήκε κερδισμένος. Και επειδή σας βλέπω να αναρωτιέστε, ναι ηταν σκρουτζομάγαζο και ναι κατέβηκε και απο Skroutz και από Bestprice. Στο Insomnia μάλιστα έχει δημιουργηθεί παρόμοιο thread οπότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά με μαρτυρίες πελατών ενώ η Γενική Γραμματεία εμπορίου είχε εκδώσει και σχετική ανακοίνωση την οποία μπορείτε να διαβάσετε στο itspossible

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Τι ημερομηνία παραγγελίας είχε το συγκεκριμένο και πόσο χρόνο παράδοσης; 

Η παραγγελία ήταν η 23074 ,δεν γνωρίζω ακριβή ημερομηνία αλλά θα το μάθω. Παραδόθηκε στην Speedex 12/05/2020 στις 17:46 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ RECEPTION - Άλιμος .

Έφθασε Μυτιλήνη Σάββατο και παρέλαβε σήμερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Eve2121 είπε

Πηγε κανενας απο το μαγαζι να δει εαν ειναι ανοιχτα;

Εχουν παει συνφορουμιτες και ειναι κλειστο. Ηδη εχουν κανει αλλη εταιρεια ΙΚΕ με εδρα Χολαργο Εμπορικο Κεντρο. Αν ειναι να παει καποιος, να παει στο Χολαργο.

Τα στοιχεια ειναι ελευθερα και δημοσια διαθεσιμα απο το ΓΕΜΗ, οποτε δεν υπαρχει θεμα προβολης προσωπικων δεδομενων.

1 ώρα πριν, Marianna31 είπε

Στο  τηλέφωνο που δώσατε απαντάει μια αλλοδαπή που της το πούλησαν ετσι μαζί με το νούμερο.Την ενοχλούνε συνέχεια λέει .Και εγώ έχω παραγγελία από 19/4 και καμία επαφή με το κατάστημα .

Αν ειναι το ιδιο κινητο που βγηκε εδω μεσα ειναι υποπτο, καθως πολλοι αναφερουν οτι απανταει ο κυριος Γιωργος και επιστρεφει και χρηματα και οχι γυναικα αλλοδαπη.

Επισης, σε αλλο ποστ απο αρθρο του internet, αναφερει ιδια ιδιοκτησια με το αλλο κανονι το mxstore, το οποιο εμφανιζει στην αναφορα της κυβερνησης για τα προστιμα, μια αλλοδαπη κυρια MILA X. σαν ιδιοκτητρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου επέστρεψαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου μόλις τώρα. ALPHA BANK πληρωμή με κατάθεση 30/4, αγορά laptop 695Ε. Έχω στείλει 3 emails από Τετάρτη ως Παρασκευή χωρίς ανταπόκριση μέχρι πριν από λίγο. Ταυτόχρονα έλαβα και το email με το αποδεικτικό μεταφοράς. Μάλιστα ο αντιλογισμός γίνεται από Τράπεζα Πειραιώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostasyf7 είπε

Πως σβήνουν τις κριτικές?

Απ' ότι κατάλαβα δεν είναι δύσκολο.. Ενδεικτικά λόγοι για να αφαιρεθούν κριτικές 

  • Did your business recently receive a large number of reviews?
  • Does the reviewer have a completely blank Google account?
  • Do all of your reviews look and sound the same?

Με λίγα λόγια θεώρισαν τις κριτικές ως spam... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, @_@ είπε

Απ' ότι κατάλαβα δεν είναι δύσκολο.. Ενδεικτικά λόγοι για να αφαιρεθούν κριτικές 

  • Did your business recently receive a large number of reviews?
  • Does the reviewer have a completely blank Google account?
  • Do all of your reviews look and sound the same?

Με λίγα λόγια θεώρισαν τις κριτικές ως spam... 

Και εγώ νόμιζα ότι είναι αξιόπιστες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...