Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Angelos1970 είπε

Απ΄ όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα (μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κάτι φυσικά...) έχουμε λοιπόν τις εξής περιπτώσεις:

1) Πελάτες που πλήρωσαν με μεταφορά (έμβασμα όπως θέλετε πείτε το): φαίνεται ότι είναι κατηγορία πελατών που έχουν πάρει σε μεγάλο ποσοστό τα χρήματα τους πίσω... Τονίζω το "φαίνεται" γιατί άντε βγάλε άκρη τι πραγματικά ισχύει και τι όχι.

2) Πελάτες που πλήρωσαν με πιστωτική, οποιασδήποτε τράπεζας: οι μεγάλοι χαμένοι καθώς απ΄ όσο φαίνεται ελάχιστοι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω. Και αυτοί που τα έχουν πάρει, το έχουν "πετύχει" με κάποιον μαγικό τρόπο. Επικοινωνώντας απευθείας με τον κυρ. Γιώργη τον κανατά και πείθοντας τον να τους κάνει κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. Απ΄ όσο θυμάμαι ούτε ένας που έχει πληρώσει με πιστωτική δεν έχει δει πίστωση στην πιστωτική του (επιστροφή των χρημάτων του δλδ.).

Επίσης συμβαίνουν στο παράλληλο σύμπαν της Mobile Point και τα εξής:

1) Επειδή μας αγαπάει, μας έχει πει 100 φορές να κάνουμε "αμφισβήτηση συναλλαγής" (σε όσους έχουμε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) στην Τράπεζα μας.

ΟΚ, το κάναμε. Και η Τράπεζα μας ακόμα το σκέφτεται μάλλον... Τουλάχιστον στην περίπτωση μου, δεν είχα κανένα σημάδι ζωής...

2) Επειδή την πνίγει το δίκιο της (την Mobile Point) έχει στείλει εξώδικο σε Alphabank και σε cardlink (η παντελώς...άσχετη με το θέμα) ώστε να κινητοποιηθεί και να μας δώσει τα λεφτά μας πίσω.

3) Επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες (για την Mobile Point πάντα μιλάω) μας στέλνει και παράδειγμα πελάτη για τον οποίο ρωτάει η Alphabank και επιβεβαιώνει η Mobile Point ότι δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, οπότε και παίρνει τα χρήματα του πίσω.

4) Επειδή η επιχειρηματική της δραστηριότητα πηγαίνει "πετώντας" απ΄όσο φαίνεται κλείνει (;) το κατάστημα στη Γλυφάδα και έχει ανοίξει ένα στο Χολαργό. Ισχύει αυτό όντως;

5) Επειδή τα logistics τους πετάνε, αυτή τη στιγμή συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες και δηλώνει ότι τις εξυπηρετεί κιόλας.

Η όλη εικόνα μου βγάζει ψυχεδέλεια: κανένα pattern, καμία λογική, τυχαίες ενέργειες που άλλοτε πιάνουν άλλοτε οχι κλπ. Η θεωρία του χάους στα καλύτερα της 

Πραγματικά, εάν δεν μου είχαν σπάσει τα νεύρα, θα διασκέδαζα πάρα πολύ με την κατάσταση. 

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση. Όχι ότι είχα και ποτέ εμπιστοσύνη στην ταχύτητα "αντίδρασης" των Τραπεζών, αλλά πάντα είναι συγκλονιστικό να βλέπεις πως σε αντιμετωπίζουν τέτοια "θηρία".

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι !

Υ.Γ1: Όντως υπάρχει κατάστημα στο Χολαργό; Λειτουργεί; Αν είναι να πάμε από εκεί ρε παιδιά, να γνωρίζουμε και τον κυρ. Γιώργη και την κα.Σοφία και να τους δώσουμε και βραβείο επιχειρηματικότητας !!!

Υ.Γ2: Συγχωρείστε μου το ότι κάνω πλάκα. Απλά έχω εκνευριστεί τόσο πολύ με αυτή την κατάσταση και την ολιγωρία όλων (και των Τραπεζών) που είπα να "διασκεδάσω" λίγο την κατάσταση. Κατά τ΄ άλλα και εγώ στην αναμονή είμαι και στο "ψήσιμο" μία ομαδικής αγωγής με κάποιους άλλους που μαζευτήκαμε στο insomnia. Κυρ. Γιώργη διαβάζεις;

Εγω με μεταφορά στην Εθνική όχι λεφτα δεν εχω πάρει αλλα ουτε καν απάντηση στις οποιεσδήποτε οχλήσεις μου...

  • Like 2
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κάντε στην τράπεζα σας αμφισβήτηση συνναλαγης.Για να βγάλετε άκρη ρώτησα στην αστυνομία ηλεκτρονικού εγκλήματος και μου είπαν οτι δεν θα βγει άκρη γιατι και οι τραπεζες αργουν πολύ.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Stergios1977 είπε

Καλημέρα σε όλους! Παρήγγειλα στις 23/4 μια τηλεόραση και ένα πλυντήριο. Περίπου 1000 ευρώ. Τα κατέθεσα στο λογαριασμό τους. Έως χθες δεν είχαν έρθει τα προϊόντα. Τους έστειλα email στο [email protected] και στο [email protected] με συνημμένα τις πληρωμές και τις παραγγελίες ζητώντας την ακύρωση των παραγγελιών και την επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό μου . Σήμερα μου κατέβαλαν τα χρήματα στην Πειραιώς.

Μην αγχωνεσαι και εσυ απο τα ψεύτικα προφιλ που κανετε θα σας βρουν και αυτα που εχετε να καθεται θα ειναι πολυ μεγαλα απο αυτα που τρώτε...εχετε μπλέξει ολοι αυτοι που κανετε ψεύτικα προφιλ και δεν το ξερετε κακομοίρηδες...

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 19/5/2020 στις 1:33 ΠΜ, xgol είπε

Τι παρηγγειλες και τι παρελαβες αν επιτρεπεται? 

Συγνώμη αλλά τώρα είδα την ερώτηση. Παρήγγειλα xiaomi redmi note και ήρθε

xiaomi redmi note 8 pro

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Stergios1977 είπε

Καλημέρα σε όλους! Παρήγγειλα στις 23/4 μια τηλεόραση και ένα πλυντήριο. Περίπου 1000 ευρώ. Τα κατέθεσα στο λογαριασμό τους. Έως χθες δεν είχαν έρθει τα προϊόντα. Τους έστειλα email στο [email protected] και στο [email protected] με συνημμένα τις πληρωμές και τις παραγγελίες ζητώντας την ακύρωση των παραγγελιών και την επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό μου . Σήμερα μου κατέβαλαν τα χρήματα στην Πειραιώς.

δηλαδη στην καταθεση τα επιστρεφουν, στις καρτες επειδη εχουν λογαριασμους ανοιχτους με την ALPHA BANK δεν γινεται επιστροφη, σε μας δηλαδη που εχουμε πληρωσει με καρτες

Δημοσ.

ΑΚΥΡΟ αλλά αν κάποιος γνωρίζει από φορολογία εισοδήματος ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα να τον ρωτήσω κάτι. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Stergios1977 είπε

Έστειλα χθες μία επιστολή στο email τους [email protected] και τους εξήγησα ότι η παράδοση ήταν για 4-10 μέρες, πέρασαν 26 ημέρες και δεν πήρα τίποτα. Τους ενημέρωσα ότι ακυρώνω τις παραγγελίες και ζήτω τα χρήματά μου σε λογαριασμό στην Πειραιώς με το ΙΒΑΝ. Μου έστειλαν μια τυποποιημένη απάντηση που μου ζητούσε το ΙΒΑΝ και να τα στείλω στο email [email protected]. Έστειλα την επιστολή και στο email του λογιστηρίου και σήμερα έλαβα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην Πειραιώς. ΥΓ. Επισύναψα στα email μου σκαναρισμένες τις παραγγελίες και τα αποδεικτικά πληρωμής όπου εμπεριέχονται και οι κωδικοί συναλλαγής.

spacer.png

Άμεση εξυπηρέτηση! Δικαιολογημένα τα 4,9 αστεράκια στη Google...

Δημοσ.

Από ό,τι καταλαβαίνω έχουν προχωρήσει σε κάποιες επιστροφές χρημάτων σε άλλες τράπεζες πλην Αλφα. Εδώ πρέπει να παίζει διπλό παιχνίδι και από την τράπεζα, στην οποία πρέπει να χρωστά χρήματα η επιχείρηση και δεσμεύει με την σειρά της τα όποια χρήματα επιστρέφει η Mobiliepoint μέσω αυτής

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Γιαννης222 είπε

Μην αγχωνεσαι και εσυ απο τα ψεύτικα προφιλ που κανετε θα σας βρουν και αυτα που εχετε να καθεται θα ειναι πολυ μεγαλα απο αυτα που τρώτε...εχετε μπλέξει ολοι αυτοι που κανετε ψεύτικα προφιλ και δεν το ξερετε κακομοίρηδες...

Πιστεύω να μην απευθύνεσαι σε μένα διότι είμαι δικηγόρος από Σέρρες και ότι γράφω είναι ακριβές. Πέρασα 2-3 μέρες μαρτύριο για να καταφέρω να πάρω τα χρήματα που τους κατέθεσα για τις δύο παραγγελίες μου. Δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο και όταν διάβασα τα σχόλια στο insomnia μετά από google search για mobilepoint.gr έπεσα από τα σύννεφα. Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε να του στείλω τα αποδεικτικά που έλαβα και τις επιστολές που τους έστειλα. Δεν το πίστευα ούτε ο ίδιος ότι τόσο γρήγορα μου τα επέστρεψαν.

17 λεπτά πριν, Nantiakarel είπε

δηλαδη στην καταθεση τα επιστρεφουν, στις καρτες επειδη εχουν λογαριασμους ανοιχτους με την ALPHA BANK δεν γινεται επιστροφη, σε μας δηλαδη που εχουμε πληρωσει με καρτες

Ίσως να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εγώ από χθες ετοίμασα εξώδικο, είμαι δικηγόρος στο επάγγελμα, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Επίσης προετοίμαζα και την μήνυση. Όμως σήμερα έλαβα στις 11 μέιλ με τα αποδεικτικά επιστροφής των χρημάτων στην Πειραιώς. Ήλεγξα τον λογαριασμό μου και όλα οκ. Γνώμη μου από δικηγορική εμπειρία  να στείλεις email στο [email protected] με σκαναρισμένα τα αποδεικτικά καταβολής.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Stergios1977 είπε

Εγώ από χθες ετοίμασα εξώδικο, είμαι δικηγόρος στο επάγγελμα, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Επίσης προετοίμαζα και την μήνυση. Όμως σήμερα έλαβα στις 11 μέιλ με τα αποδεικτικά επιστροφής των χρημάτων στην Πειραιώς. Ήλεγξα τον λογαριασμό μου και όλα οκ. Γνώμη μου από δικηγορική εμπειρία  να στείλεις email στο [email protected] με σκαναρισμένα τα αποδεικτικά καταβολής.

Θες να ανεβάσεις ένα υπόδειγμα του e-mail που έστειλες και ψάρωσαν στο mobilepoint?

Δημοσ.

Δεν θα το πιστέψετε! !!! Επιτέλους μου έβαλαν τα λεφτά χωρις ουτε μια επαφη .... ουτε μέιλ...  Το μόνο νομίζω οτι έπιασε ηταν το μειλ στο λογιστηριο με ολα τα στοιχεία που χρειάζονται για την επιστροφή μαζί με το κατεβατό για ΔΗΕ δικηγορο ΚΕΠΚΑ ΕΚΠΟΙΖΩ συνηγορο του καταναλωτη αστυνομία ομαδική αγωγή αποζημίωσης και οτι αλλο μου ηρθε ατο κεφάλι μαζι με λιγο στόλισμα... ευχομαι γρήγορα και στα δικά σας

  • Like 2
Δημοσ.

Για τις Τραπεζες που αναφερετε, εχει η εταιρεια λογαριασμο και στς 4, αλλα της Αλφα ειναι συνδεδεμενος με το epos, οποτε μονον αυτος δινει (LOL) χρηματα για επιστροφες συναλλαγων μεσω καρτων. Στις αλλες 3 ειναι πληρωμες με μεταφορα ποσου και απο εκει κανουν τις μεταφορες σε οσους πληρωσαν με μεταφορα (1000 LOL).

Δημοσ.

Οπότε θα περιμένω και εγώ αρχές της άλλης εβδομάδας και θα επανέλθω.

Προσωπικά, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι όντως μπορεί να έχουν πρόβλημα με κάποιους από τους προμηθευτές τους, εφόσον ορισμένοι πελάτες έχουν πάρει τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει και σε πολλούς που έχουν πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα έχουν επιστρέψει τα ποσά. 

Παρόλα αυτά, θεωρώ αντιεπαγγελματικο από μέρους τους που δεν είχαν ενημερώσει κανένα πελάτη τους για τις καθυστερήσεις και που το βασικό email επικοινωνίας καθώς και το τηλεφωνικό κέντρο σπάνια απαντούν. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, akatsim είπε

Για τις Τραπεζες που αναφερετε, εχει η εταιρεια λογαριασμο και στς 4, αλλα της Αλφα ειναι συνδεδεμενος με το epos, οποτε μονον αυτος δινει (LOL) χρηματα για επιστροφες συναλλαγων μεσω καρτων. Στις αλλες 3 ειναι πληρωμες με μεταφορα ποσου και απο εκει κανουν τις μεταφορες σε οσους πληρωσαν με μεταφορα (1000 LOL).

εντελώς ανάποδο όμως με την διαδικασία "αμφισβήτησης συναλλαγής μέσω κάρτας" η οποία γίνεται στην τράπεζα του πελάτη και το ποσό επιστρέφεται στον πελάτη

δεν ενδιαφέρει την τράπεζα του πελάτη αν η τράπεζα του εμπόρου έχει χρήματα μέσα στον λογαριασμό ή όχι

βάση την συμφωνίας του οργανισμού VISA/MASTERCARD που διέπει τις συναλλαγές μέσω καρτών και ακολουθούν οι δικές μας τράπεζες κατά γράμμα αλλιώς μπορεί να χάσουν και τα δικαιώματα να χρησιμοποιούν τα σήματα.

μετά η τράπεζα του πελάτη θα μιλήσει με την τράπεζα του εμπόρου και θα βγάλουν την άκρη.

όταν κάνεις συναλλαγή με κατάθεση/έμβασμα/μεταφορά εξαρτάσαι από την τράπεζα του εμπόρου και τον ίδιο τον έμπορο.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Καλησπέρα.

-Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2019 και είναι ΙΚΕ!

-Στέλνει εξώδικο στην τράπεζα ζητώντας να ανταποκριθούν σε αιτήματα των πελατών για αμφισβήτηση συναλλαγής

-Ζητά από τους πελάτες να κάνουν υπομονή,  ενώ εαν έχεις eshop είσαι υποχρεωμένος και να έχεις ήδη τα προϊόντα και να μην καθυστερείς τις παραγγελίες, σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στην ΕΕ.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Νεοσύστατη ΙΚΕ με εταιρικό κεφάλαιο 1000€ και χωρίς καμία ευθυνη του εταίρου πλην των 1000€, ανοίγει eshop! Συνδεδεμένες άλλες 3 εταιρίες με το ίδιο αντικείμενο και όλες πουλάν μόνο μέσω σκρουτζ. Πουλάει ακριβά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές. Ε, γκουγκλαρε και λίγο την εταιρεία πριν αγοράσεις.

Πάμε όμως στο καλύτερο. Ζητά από τους πελάτες της να κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής ενώ θα μπορούσε να κάνει αντιλογισμό και να μπουν άμεσα τα χρήματα. Έστω να κάνει ένα refund βρε αδερφέ, που μπορεί να πάρει βαριά ένα μήνα. Δεν το κάνει όμως, γτ απλά χρήματα δεν υπάρχουν. Θα πει κάποιος καλά αυτός μπουμπούνας είναι; Δεν ξέρει ότι αν κάνουν αμφισβήτηση οι πελάτες, μπαίνει σε μαυρη λίστα παγκόσμια στη VISA και στη MASTERCARD και θα του κόψουν για πάντα το POS; Τους στέλει στην τράπεζα λοιπόν, γιατί ξέρει ότι η τράπεζα θα πληρώσει καθώς οι συναλλαγές με κάρτα έχουν μια εξασφάλιση και ο τύπος και θα γλυτώσει το ξύλο και θα τα πίνει στην υγειά σας.

Τώρα για αυτούς που το 2020 κατέθεσαν στο λογαριασμό του, τι να πω; Φάουλ. Ρωτήστε δικηγόρο, αν και δεν συμφέρει.

Όσο για τις κριτικές στο σκρουτζ ...

Καλό θα είναι να το μάθει ο κόσμος καθώς από τα λεφτά που εισπράτει ακόμα και σήμερα ψιλοπληρώνει κάποιους

Τρέχτε στις τράπεζες λοιπόν που θα πληρώσουν τα σπασμένα

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...