Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ξέρεις πως πάει, πολλοί θα ήθελαν να πηγαίνουν και στην τουαλέτα με το αμάξι αν μπορούσαν!

Κατά τα άλλα δεν μας αρέσει η ποιότητα ζωής μας αλλά δεν θέλουμε και να αλλάξει...

Αν δεν υπήρχαν οι δρόμοι θα πήγαινες αναγκαστικά από τον κύκλο ή θα κοίταζες τις εναλλακτικές!

-Κηφισός

-Πειραιώς-Λιοσίων/Αχαρνών

-Συγγρού-Αρδηττού

αν ψάξεις κάτι θα βρεις...

 

Εγω   σου  μιλαω   για   συγκεκριμενους   αξονες   και   εσυ   μου  λες  "φτου  ξελεφτερια"  πετωντας  μου   5  ονοματα  δρομων

της   αθηνας  που  αν  δεν   ειναι  μπλοκαρισμενοι   απο   καποια   συγκεντρωση  ειναι   μονιμα   πηγμενοι.

Και  εξηγω....

Περιφερεικος   δρομος   ειναι   οπως   η  αττικη   οδος   κλειστη   και   ειναι   κυκλικος   στην  πολη....

Μονο  σε   πολεις   προχω   αυτα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Δε μπορώ να σε καταλάβω ακριβώς τι εννοείς...Δίνεις κίνητρα (= λεφτά) για επιδότηση μέσων μεταφοράς, ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλ. σκούτερ, πατίνια, ποδήλατα. Δίνεις χρήματα για πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομους κλπ. Κάνεις καλύτερη την πόλη.

Η πόλη γίνεται και πάλι ελκυστική, οι τουρίστες πληθαίνουν, οι τζίροι ανεβαίνουν, άρα και τα φορο-έσοδα, έχεις λιγότερους θανάτους και νοσούντες από μόλυνση περιβάλλοντος, περισσότερους υγιείς λόγω άσκησης,περπατήματος...Βέβαια πολλά από αυτά μπορεί να γίνουν σε 40 χρόνια για να τα δούμε ορατά, αλλά δεν έχει σημασία. Σε 40 χρόνια θα ξέρεις ότι τα παιδιά σου θα ζουν σε μία ανθρώπινη πόλη.

Αυτό το μοντέλο δεν ισχύει παντού; Δίνω τώρα για να πάρω μετά; Και μάλιστα όταν κάνω απόσβεση, θα ξέρω ότι έχω μόνο έσοδα συνεχώς από την ανεστραμμένη κατάσταση.

Εννοώ ότι εκτός από τα έσοδα υπάρχουν και τα έξοδα.

Ειδικά τα γραφειοκρατικά όταν έχεις άπειρη και φθηνή τεχνολογία από την δεκαετία του 80 είναι αδικαιολόγητα (για την ακρίβεια υπηρέτησαν μια συγκεκριμένη στρατηγική για να το πω κομψά).

Και κάτι άλλο μιας και είμαι προγραμματιστής.

Βλέπω διάφορα βιντεάκια στο youtube που αποδεικνύουν ότι σε επίπεδο Δήμων συνεχίζεται η ίδια ιστορία με το ξόδεμα χρημάτων ο καθένας για τοπική και καλά μηχανογράφηση.

Σκεφτείτε πόση εξοικονόμηση θα γίνονταν αν γινόταν οριζόντια το έργο αυτό για όλους τους δήμους.

Αυτό δηλαδή που κάνει τώρα το κράτος που ενοποιεί επιτέλους τα συστήματα για οικονομία κλίμακας σε επίπεδο δήμων δεν υπάρχει!

Επεξ/σία από skiabox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Εγω   σου  μιλαω   για   συγκεκριμενους   αξονες   και   εσυ   μου  λες  "φτου  ξελεφτερια"  πετωντας  μου   5  ονοματα  δρομων

της   αθηνας  που  αν  δεν   ειναι  μπλοκαρισμενοι   απο   καποια   συγκεντρωση  ειναι   μονιμα   πηγμενοι.

Και  εξηγω....

Περιφερεικος   δρομος   ειναι   οπως   η  αττικη   οδος   κλειστη   και   ειναι   κυκλικος   στην  πολη....

Μονο  σε   πολεις   προχω   αυτα....

Πόσες αττικές οδούς θέλεις από το σπίτι/τη δουλειά σου για τον προορισμό σου για να είσαι ευχαριστημένος;

Δρόμοι υπάρχουν πάντως, άλλο αν δεν σου αρέσουν!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Δε μπορώ να σε καταλάβω ακριβώς τι εννοείς...Δίνεις κίνητρα (= λεφτά) για επιδότηση μέσων μεταφοράς, ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλ. σκούτερ, πατίνια, ποδήλατα. Δίνεις χρήματα για πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομους κλπ. Κάνεις καλύτερη την πόλη.

Η πόλη γίνεται και πάλι ελκυστική, οι τουρίστες πληθαίνουν, οι τζίροι ανεβαίνουν, άρα και τα φορο-έσοδα, έχεις λιγότερους θανάτους και νοσούντες από μόλυνση περιβάλλοντος, περισσότερους υγιείς λόγω άσκησης,περπατήματος...Βέβαια πολλά από αυτά μπορεί να γίνουν σε 40 χρόνια για να τα δούμε ορατά, αλλά δεν έχει σημασία. Σε 40 χρόνια θα ξέρεις ότι τα παιδιά σου θα ζουν σε μία ανθρώπινη πόλη.

Αυτό το μοντέλο δεν ισχύει παντού; Δίνω τώρα για να πάρω μετά; Και μάλιστα όταν κάνω απόσβεση, θα ξέρω ότι έχω μόνο έσοδα συνεχώς από την ανεστραμμένη κατάσταση.

Συμφωνω σχεδον σε ολα αυτα, και νομιζω οτι ακριβως αυτο ειναι που κανει το σχεδιου που συζηταμε μα τεραστια αποτυχια. Οτι πανε κατευθειαν να κανουν αποσβεση χωρις να εχουν δωσει/επενδυσει τιποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δρόμοι υπάρχουν πάντως, άλλο αν δεν σου αρέσουν!

Σου   εξηγησα....

Δρομοι   υπαρχουν    αλλα   δεν  ειναι   για   να   προσεγγισεις   την  πολη.

Και   η   αττικη   οδος   ηταν   χαραγμενη   απο   το   64   ως   σταυρου-ελευσινας   αλλα   παραδοθηκε  40  χρονια   μετα.

Γι  αυτο   πηζει   ακομα   και   αυτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Σου   εξηγησα....

Δρομοι   υπαρχουν    αλλα   δεν  ειναι   για   να   προσεγγισεις   την  πολη.

Και   η   αττικη   οδος   ηταν   χαραγμενη   απο   το   64   ως   σταυρου-ελευσινας   αλλα   παραδοθηκε  40  χρονια   μετα.

Γι  αυτο   πηζει   ακομα   και   αυτη!

Είπαμε, το κέντρο της πόλης δεν χρειάζεται να προσεγγίζεται από χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα!

Γι αυτό υπάρχει και ο δακτύλιος.

Τώρα βέβαια που δεν έχουμε δακτύλιο, έπεσε το κόστος στο καύσιμο και υπάρχει ο κορωνοϊός, πήραν όλοι από ένα αμάξι και γυρνάνε...

Όποιος θέλει κέντρο ας πάρει ΜΜΜ, απλά και όμορφα!

Όσοι συνήθισαν να περνάνε από το κέντρο για να πάνε αλλού, ας βρουν εναλλακτικές...

Δεν (πρέπει να) είναι κόμβος αυτοκινητόδρομου το κέντρο της πόλης για να περνάνε όλοι από εκεί!

Και προφανώς δεν ενδιαφέρει τον δήμαρχο Αθήνας αν εσύ βολεύεσαι να κάνεις το Άλιμος-Περισσός μέσω Πανεπιστημίου (και σου χαλάει τη συνήθεια)...

 

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Εγω   λεω   για  βδ   κι  εσυ   μου  λες   οτι  για   να   παω   περιστερι   πρεπει   να   παω   πρωτα   κηφισια....

Ενώ εσύ για να πας Περιστέρι αντί να πας από Λαγουμιτζή, Θηβών ή Πειραιώς ξερωγω (ανάλογα από που ξεκινάς) θέλεις να περάσεις μέσα από το κέντρο της πόλης. ΟΚ. 🤨

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Τραγικό ποστ.

Εγώ θα συμπλήρωνα ότι αν δε θες κανένα στην Αθήνα, ούτε τους ίδιους τους κατοίκους, άφησέ την όπως είναι.΄Ισως είναι και καλύτερα, θα αδειάσει στο τέλος και θα γίνει ανθρώπινη πόλη.

Γιατί η Αθήνα βασικά, δεν είναι πόλη που αντιπροσωπεύει τους Αθηναίους. Αντιπροσωπεύει σχεδόν όλη την Ελλάδα. Η μισή Ελλάδα έχει μετακομίσει στην Αθήνα. Οπότε, το να πεις σε κάποιον "κάτσε στο χωριό σου" είναι τραγικό.

Εγώ που έζησα 20 χρόνια εκεί, έχω το δικαίωμα να μιλήσω ή μπα;

έχεις το δικαίωμα να μιλήσεις όπως το έχουμε όλοι. αν θεωρώ ό,τι λες βλακείες ή/και θίγεις μια πόλη που αγαπώ και θεωρώ σπίτι μου έχω το δικαίωμα να σε κριτικάρω... αν και αμφιβάλλω ό,τι άνθρωποι σαν εσένα (κρίνοντας από το ύφος των μηνυμάτων σου) καταλαβαίνουν/νιώθουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, katergaris79 είπε

Ενώ εσύ για να πας Περιστέρι αντί να πας από Λαγουμιτζή, Θηβών ή Πειραιώς ξερωγω (ανάλογα από που ξεκινάς) θέλεις να περάσεις μέσα από το κέντρο της πόλης. ΟΚ. 🤨

Ειπωθηκαν   παρα  πισω   αυτοι   οι  δρομοι...

Ψαξε   και  διαβασε   τους.

Ειναι   διπλασια   χλμ   και   τριπλασια   ωρα   ολα   αυτα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, adrfinance είπε

έχεις το δικαίωμα να μιλήσεις όπως το έχουμε όλοι. αν θεωρώ ό,τι λες βλακείες ή/και θίγεις μια πόλη που αγαπώ και θεωρώ σπίτι μου έχω το δικαίωμα να σε κριτικάρω... αν και αμφιβάλλω ό,τι άνθρωποι σαν εσένα (κρίνοντας από το ύφος των μηνυμάτων σου) καταλαβαίνουν/νιώθουν...

Σε ευχαριστώ που με αφήνεις και μιλάω. Ίσως και να το χρωστάω στα 20 χρόνια που πέρασα εκεί.

Δηλαδή αν θες να μιλήσεις για το διάστημα, θα πρέπει να είσαι αστροναύτης ή αστρονόμος; Μάλλον όχι, οπότε κουλάρισε. Μπορούμε να κρίνουμε όποια πόλη θέλουμε, όπως και οι "Αθηναίοι" αναφέρονται σε "τραχανοπλαγιές" και κατσικοχώρια και κανένας επαρχιώτης δεν παρεξηγιέται.

Στην τελική, ο δήμαρχος αποφασίζει, όπως και φάνηκε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ειπωθηκαν   παρα  πισω   αυτοι   οι  δρομοι...

Ψαξε   και  διαβασε   τους.

Ειναι   διπλασια   χλμ   και   τριπλασια   ωρα   ολα   αυτα.

Αν δε δώσεις ένα παράδειγμα από πού ξεκινάει κάποιος και πού καταλήγει δε βρίσκεται άκρη. Το από Νότια προς ΒΔ προάστια δε λέει τίποτα. Sorry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, dazed είπε

Εξαιρετικη επιλογη. Μεταλλικες και με γωνιες, διπλα σε πεζους, ποδηλατες και μονιμο μποτιλιαρισμα. Τι μπορει να παει στραβα? Ποσο ειχαν αυτες? Καμια 200ρια ευρω η μια?

χαχαχαχαχα Εδώ είμαστε Αθήνα δεν είμαστε Άμστερνταμ ή Βέλγιο ξέρω γω και σε αυτά τα πράγματα είμαστε όχι απλά λαρτζ αλλά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και όχι καρμίρηδες όπως αυτοί.

Ξεκινάνε από 570 και φτάνουν ναι ναι ναι 5000 η κάθε μία γιατί έχουμε πολλούς κολητούς προμηθευτές να μοιράσουμε δουλειές. Ευτυχώς που δε φτιάχνει τέτοιες η SIEMENS  ή η NOVARTIS γιατί μπορεί να έφταναν και 15.000 η μία. 

https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/megalos-peripatos-kritiki-kai-gia-ta-pagkakia-kai-tis-zarntinieres---o-pinakas-me-tis-times/

Απομένει να πιάσει ο Αύγουστος να δούμε  αν μέσα θα έχουν πρασινάδα ή αποξηραμένα φυτά. Τουλάχιστον αν έχουν βάλει ρίγανη , δυόσμο , θρούμπι , θυμάρι κ.λ.π. θα μαζέψουμε για το χειμώνα..:D

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Είπαμε, το κέντρο της πόλης δεν χρειάζεται να προσεγγίζεται από χιλιάδες αυτοκίνητα την ημέρα!

Γι αυτό υπάρχει και ο δακτύλιος.

Τώρα βέβαια που δεν έχουμε δακτύλιο, έπεσε το κόστος στο καύσιμο και υπάρχει ο κορωνοϊός, πήραν όλοι από ένα αμάξι και γυρνάνε...

Όποιος θέλει κέντρο ας πάρει ΜΜΜ, απλά και όμορφα!

Όσοι συνήθισαν να περνάνε από το κέντρο για να πάνε αλλού, ας βρουν εναλλακτικές...

Δεν (πρέπει να) είναι κόμβος αυτοκινητόδρομου το κέντρο της πόλης για να περνάνε όλοι από εκεί!

Και προφανώς δεν ενδιαφέρει τον δήμαρχο Αθήνας αν εσύ βολεύεσαι να κάνεις το Άλιμος-Περισσός μέσω Πανεπιστημίου (και σου χαλάει τη συνήθεια)...

Αστοχα   αυτα   που  λες.

Ο  δακτυλιος   δεν   εγινε   γι  αυτον  τον  λογο.

Ουτε  ο  μικρος   ουτε   ο  μεγαλος.

Κανεις   δεν  θελει   σωνει   και  καλα   να   περναει   απο  κεντρο.

ΜΜΜ   παιρνω   αλλα   πλεον   δεν  κανω   δουλεια   ουτε   με  αυτα.

ΠΧ   η  γραμμη   732   απο   σεπολια   βυρωνα   σταματησε   στην   βαθης   και   βγηκαν   απο  την   γραμμη   4-5   οχηματα

για   να   καλυψουν   αλλες   επειγουσες   αναγκες.

Αλλαγες   καθε   μερα   εις   βαρος   ουσιαστικα   των   εργαζομενων.

Στο   λεωφορειο   721  χθες    μπηκαν  συνολικα  σε   1  οχημα   ολη  μερα   650   ατομα...χτυπησαν   καρτα   32!!!

Ποιος   χεστηκε  τελικα   σ  αυτην  την  πολη   για   τους   αλλους?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καθυστέρηση,σύμφωνα με τον συγκοινωνιολόγο του δήμου Αθηναίων, εξαιτίας της "μεγάλης παπ... του  Μεγάλου περιπάτου",είναι της τάξεως των 2 λεπτών, αμελητέο.Αναρωτιέμαι,σε έναν ασθενή μέσα σε ασθενοφόρο,που και τα δευτερόλεπτα είναι κρίσιμα,πως θα του φαινεται,ή για κάποιον που περιμένει την πυροσβεστική,γιατί καίγεται το σπίτι του εκτός και εάν έχει γίνει ωρίδα έκτακτης ανάγκης οπότε οκ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν ιδέα είναι καλή,αλλά πολύ πρόχειρη δουλειά χωρίς σοβαρό project.
Η Αθήνα θέλει ολική κατεδάφιση και χτίσιμο από το 0.Είναι η μόνη πρωτεύουσα στην Ευρώπη που δεν έχει ποτάμι,για αυτο πλημμυριζουμε με το παραμικρο.
Επίσης μετά από όλα αυτα πρέπει να δωθουν κίνητρα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα,πέταμα τα παλιά ρυπογόνα.
Στην ζωή μας πρέπει να μπει το ποδήλατο,βλέπεις στην ευρώπη 40 χρονων ο αλλος πηγαινει με ποδηλατο δουλεια , εδώ το 18χρονο παίρνει αμάξι,...

Επίσης γίνετε κατάχρηση εξουσίας από τον Μπακοτζον με υπερκοστολογήσεις πχ παγκάκι 5 χιλιαδων ευρώ , γλάστρες 550 ευρώ,είναι ακριβά όχι από τις εταιρείες που τα φτιάχνουν αλλά γιατι καπου υπαρχει μίζα,κλασσικά......

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...