Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, adrfinance είπε

ναι και μακάρι να επεκταθεί αυτό σε πολλούς ακόμα δρόμους. οδηγώ αμάξι και μηχανάκι αλλά οδηγώ και ποδήλατο και θέλω και να περπατάω. ο μπακογιάννης μέχρι τώρα μου δείχνει πως ειναι ο καλύτερος που θυμάμαι όσο ζω. και δεν ασχολούμαι με κόμματα το λέω μόνο από αυτα που βλέπω καθαρίζει δρόμους αφαιρεί γκράφιτι κλπ

Και εγώ δεν κοιτάω ποτέ κόμματα μόνο αποτελέσματα στην πράξη.

1 ώρα πριν, billdanos είπε

Αλήθεια εσύ στη Λάρισα δεν μένεις? 

Εχει και εδώ προκύλια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, punky είπε

Με είδες πουθενά να υπερασπίζομαι τη συγκεκριμένη υλοποίηση;

Το πρώτο μου post για το θέμα ανέφερε στην πρώτη πρόταση πως αν οι πρόχειροι ποδηλατόδρομοι που φτιάχνουν τώρα δεν ενωθούν με ένα δίκτυο ποδηλατόδρομων που να οδηγεί στο κέντρο από τα προάστια, θα είναι αστοχία.

Υπερασπίζομαι την προσπάθεια να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου που φρακάρει, μολύνει, θορυβεί και καταλαμβάνει δυσανάλογα μεγάλο δημόσιο χώρο για να μετακινηθεί κάποιος.
Κι απαριθμώ τα οφέλη για την πόλη αν αυτό επιτευχθεί. Και φυσικά ένα από αυτά είναι να γίνει βιώσιμο το ευρύτερο κέντρο και να γίνει πάλι ελκυστικό για τα νέα ζευγάρια.

Πουθενά στον πλανήτη δεν το πέτυχαν αυτό χωρίς να γίνει πανάκριβο ή χρονοβόρο το να κινηθείς με αυτοκίνητο συγκριτικά με άλλο μέσο. Δηλαδή μη ελκυστικό.
Ίσως βέβαια να μην μπορείς και να καταλάβεις τα πράγματα που καταλαβαίνει ένας συγκοινωνιολόγος ή ένας οικονομολόγος, οπότε να σε αδικώ που περιμένω να τα καταλάβεις για να κάνουμε διάλογο κι όχι ανταλλαγή ειρωνειών. 

Φιλε εδω συζηταμε για κατι συγκεκριμενο. Φιλοσοφιες για πολεις χωρις αυτοκινητα κλπ μπορουμε να κανουμε οπουδηποτε αλλου, και γενικα να ξερεις συμφωνουμε, αλλα δεν προκειται για debate αυτοκινητα στο κεντρο vs κεντρο χωρις αυτοκινητα, αλλα για το πως κρινουμε και τι επιπτωσεις εχει το συγκεκριμενο αυτο εγχειρημα (εκτρωμα κατ'εμε) στη ζωη των κατοικων της πολης.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, adrfinance είπε

γενικά η αθήνα είναι μια πάρα πολύ ωραία πόλη με πολλά θετικά αλλά και κάποια αρνητικά που πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξουν

άμα δεν σ'αρέσει μείνε στο χωριό σου δεν σε υποχρεώνει κανείς να έρθεις άμα δεν σ'αρέσει

Τραγικό ποστ.

Εγώ θα συμπλήρωνα ότι αν δε θες κανένα στην Αθήνα, ούτε τους ίδιους τους κατοίκους, άφησέ την όπως είναι.΄Ισως είναι και καλύτερα, θα αδειάσει στο τέλος και θα γίνει ανθρώπινη πόλη.

Γιατί η Αθήνα βασικά, δεν είναι πόλη που αντιπροσωπεύει τους Αθηναίους. Αντιπροσωπεύει σχεδόν όλη την Ελλάδα. Η μισή Ελλάδα έχει μετακομίσει στην Αθήνα. Οπότε, το να πεις σε κάποιον "κάτσε στο χωριό σου" είναι τραγικό.

Εγώ που έζησα 20 χρόνια εκεί, έχω το δικαίωμα να μιλήσω ή μπα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
10 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Μένω στο Μουσείο, οι δικοί μου τοίχοι εδω και έναν χρόνο δεν έχουν ούτε ίχνος μαρκαδόρου η μπογιας όταν πριν έναν χρόνο έφτανε μια εβδομάδα το πολύ για να αρχίσουν να λερώνουν, τώρα τυχαίο; Δεν το νομίζω, στην οδό που είμαι και είναι κεντρική με μεγάλο φάρδος έχουν σταματήσει να λερώνουν τα κτίρια. Ίσως σε τιποτα Θεμιστοκλεους Στουρναρη και γύρω στενά να είναι πιο δύσκολα. 

Φίλε Βασίλη στις οδούς Σπύρου Τρικούπη - Ναύαρχου Νοταρά - Μετσόβου και γύρω δρόμους δεν έχει αλλάξει κάτι σβήσανε τα γκράφιτι και ξανά εμφανίστηκαν από τους ίδιους ή άλλους

όπως είπα επειδή μένω πάρα πολλά χρόνια κοντά στο κέντρο (Βύρωνας/Παγκράτι) και είμαι λογικός άνθρωπος βλέπω καλά σημάδια από την παρούσα δημοτική αρχή ίσως είμαι λάθος εγώ στην άποψη μου έτσι θα δώσω χρόνο να δω τις πράξεις (έργα) που θα γίνουν μπορεί όντως να αλλάξει η Αθήνα (βέβαια αυτό θα γίνει με πλήρη και ολική απαγόρευση κάθε είδους οχήματος είτε με δύο είτε με τέσσερις ρόδες στο κέντρο και γύρω δρόμους σε συνδυασμό την ακριβή στάθμευση και τα ακριβά προστίματα τότε θα αλλάξει μυαλά ο έλληναρας/αθηναιός/και μη οδηγός οχήματος)

μένει να δούμε αν θα το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Lee80 είπε

Θα συνδεεται με τον ποδηλατοδρομο Φαληρο -Κηφισια οταν ολοκληρωθει βεβαια

https://www.nou-pou.gr/newsroom/faliro-kifisia-me-podilato-oi-chartes-ton-dio-neon-podilatodromon-tis-athinas/

 

3 ώρες πριν, punky είπε

Με είδες πουθενά να υπερασπίζομαι τη συγκεκριμένη υλοποίηση;

Το πρώτο μου post για το θέμα ανέφερε στην πρώτη πρόταση πως αν οι πρόχειροι ποδηλατόδρομοι που φτιάχνουν τώρα δεν ενωθούν με ένα δίκτυο ποδηλατόδρομων που να οδηγεί στο κέντρο από τα προάστια, θα είναι αστοχία.

Υπερασπίζομαι την προσπάθεια να μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου που φρακάρει, μολύνει, θορυβεί και καταλαμβάνει δυσανάλογα μεγάλο δημόσιο χώρο για να μετακινηθεί κάποιος.
Κι απαριθμώ τα οφέλη για την πόλη αν αυτό επιτευχθεί. Και φυσικά ένα από αυτά είναι να γίνει βιώσιμο το ευρύτερο κέντρο και να γίνει πάλι ελκυστικό για τα νέα ζευγάρια.

Πουθενά στον πλανήτη δεν το πέτυχαν αυτό χωρίς να γίνει πανάκριβο ή χρονοβόρο το να κινηθείς με αυτοκίνητο συγκριτικά με άλλο μέσο. Δηλαδή μη ελκυστικό.
Ίσως βέβαια να μην μπορείς και να καταλάβεις τα πράγματα που καταλαβαίνει ένας συγκοινωνιολόγος ή ένας οικονομολόγος, οπότε να σε αδικώ που περιμένω να τα καταλάβεις για να κάνουμε διάλογο κι όχι ανταλλαγή ειρωνειών. 

Ο ποδηλατοδρομος που ξεκιναει απο το ιδρυμα Νιαρχος μεχρι το σταθμο στο Θησειο ειναι ηδη ετοιμος , μενει το κομματι θησειο Κηφισια , λογικα εκει θα συνδεθει και το κεντρο

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, dazed είπε

Φιλε εδω συζηταμε για κατι συγκεκριμενο. Φιλοσοφιες για πολεις χωρις αυτοκινητα κλπ μπορουμε να κανουμε οπουδηποτε αλλου, και γενικα να ξερεις συμφωνουμε, αλλα δεν προκειται για debate αυτοκινητα στο κεντρο vs κεντρο χωρις αυτοκινητα, αλλα για το πως κρινουμε και τι επιπτωσεις εχει το συγκεκριμενο αυτο εγχειρημα (εκτρωμα κατ'εμε) στη ζωη των κατοικων της πολης.  

Αγαπητέ, κανείς μας δεν ξέρει το αποτέλεσμα του "συγκεκριμένου" πριν αυτό ολοκληρωθεί. Μπορεί να είναι μια τεράστια μαλακία μπορεί κι η απαρχή μιας πιο λειτουργικής πόλης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για το τελευταίο όμως είναι ο περιορισμός της χρήσης του αυτοκινήτου. Και το να σου γίνει ακόμη πιο δυσάρεστο να κυκλοφορείς με αυτό είναι κομμάτι της στρατηγικής ώστε να να αποθαρρύνει. Επειδή οι πολιτικοί δεν έχουν τα κότσια να το πουν αυτό και αναγκάζονται να τάζουν μαγικές λύσεις, είμαστε εδώ που είμαστε. 

Επίσης, σε περίπτωση που δεν το έχεις πληροφορηθεί, με το ίδιο μοντέλο της "agile" διαμόρφωσης των αστικών χώρων επιχειρούν πολλές πόλεις στον πλανήτη την ίδια ακριβώς περίοδο με την Αθήνα, να αποδώσουν χώρο στον ποδηλάτη και τον πεζό. Όχι στον ποδηλάτη αναψυχής και στον πεζό σουλατσαδόρο αλλά σε αυτούς που ποδηλατούν ή περπατούν γιατί ζουν ή εργάζονται στο κέντρο. Συνεπώς δεν είναι κάποια νεοελληνική ιδιαιτερότητα αυτό που κάνουν στην Αθήνα. Το αν θα γίνει επιτυχημένα δεν το ξέρω κι έχω κι εγώ τις ανησυχίες μου. Αλλά για να γίνει επιτυχημένα, πρέπει να ειδωθεί υπό το πρίσμα μιας στρατηγικής που εσύ βαφτίζεις φιλοσοφίες κι όχι αποσπασματικά του στυλ "μα στένεψε η Πανεπιστημίου, τι δεν καταλαβαίνετε όταν λέμε πως δεν χωράει τα ίδια αυτοκίνητα;"

Καταλαβαίνω πως κινείσαι κάθε μέρα με το αυτοκίνητο διά μέσου του κέντρου κι αυτό σε ζορίζει αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιμένεις.

Εγώ τα χρόνια που έπρεπε να κατεβαίνω από τα Βόρεια στο κέντρο για να εργαστώ, έπαιρνα τη μηχανή ή το σκούτερ. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω εσάς που διαλέγετε να σαπίζετε μέσα στο αυτοκίνητο κι αποδέχεστε μια καθημερινότητα με σπασμένα νεύρα. Ούτε πρέπει να είμαστε καταδικασμένοι σε αυτή την πόλη να ζούμε σε μια φρακαρισμένη μιζέρια μέχρι να σβήσει ο ήλιος επειδή το αυτοκίνητο πρέπει ντε και καλά να μείνει κυρίαρχο μέσο μεταφοράς.

Αφήνω αυτό το βίντεο εδώ. Είναι 6 λεπτά και στα 2 πρώτα θα νομίσετε πως βλέπετε την Αθήνα κι όχι το Άμστερνταμ πριν γίνει το Άμστερνταμ που σήμερα ξέρετε και νομίζετε πως πάντα ήταν.

Ως παιδί που πρόλαβε οριακά να παίξει λίγη μπάλα στο δρόμο της γειτονιάς του, μπορώ να καταλάβω τι στερηθήκαμε και τι στερούμε από τα σημερινά παιδιά επειδή - αντίθετα με τους Ολλανδούς - αντί να περιορίσουμε τα αυτοκίνητα από τους δρόμους, περιορίσαμε τους ανθρώπους.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Φίλε Βασίλη στις οδούς Σπύρου Τρικούπη - Ναύαρχου Νοταρά - Μετσόβου και γύρω δρόμους δεν έχει αλλάξει κάτι σβήσανε τα γκράφιτι και ξανά εμφανίστηκαν από τους ίδιους ή άλλους

όπως είπα επειδή μένω πάρα πολλά χρόνια κοντά στο κέντρο (Βύρωνας/Παγκράτι) και είμαι λογικός άνθρωπος βλέπω καλά σημάδια από την παρούσα δημοτική αρχή ίσως είμαι λάθος εγώ στην άποψη μου έτσι θα δώσω χρόνο να δω τις πράξεις (έργα) που θα γίνουν μπορεί όντως να αλλάξει η Αθήνα (βέβαια αυτό θα γίνει με πλήρη και ολική απαγόρευση κάθε είδους οχήματος είτε με δύο είτε με τέσσερις ρόδες στο κέντρο και γύρω δρόμους σε συνδυασμό την ακριβή στάθμευση και τα ακριβά προστίματα τότε θα αλλάξει μυαλά ο έλληναρας/αθηναιός/και μη οδηγός οχήματος)

μένει να δούμε αν θα το κάνει.

Πιθανον   να   εννοει  την  βασιλεως  ηρακλειου   που   αραζουν   μονιμα   τα   ματ   και  ειναι   ο  βασικος   λογος   που   υπαρχουν  ελαχιστα  γκραφιτυ...

Απο   εκει   περναω   3  φορες  την  εβδομαδα   γιατι   ειναι   αφετηρια   τρολευ  και   λεωφορειων  060  και  046.

13 λεπτά πριν, punky είπε

Αγαπητέ, κανείς μας δεν ξέρει το αποτέλεσμα του "συγκεκριμένου" πριν αυτό ολοκληρωθεί. Μπορεί να είναι μια τεράστια μαλακία μπορεί κι η απαρχή μιας πιο λειτουργικής πόλης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για το τελευταίο όμως είναι ο περιορισμός της χρήσης του αυτοκινήτου. Και το να σου γίνει ακόμη πιο δυσάρεστο να κυκλοφορείς με αυτό είναι κομμάτι της στρατηγικής ώστε να να αποθαρρύνει. Επειδή οι πολιτικοί δεν έχουν τα κότσια να το πουν αυτό και αναγκάζονται να τάζουν μαγικές λύσεις, είμαστε εδώ που είμαστε. 

Επίσης, σε περίπτωση που δεν το έχεις πληροφορηθεί, με το ίδιο μοντέλο της "agile" διαμόρφωσης των αστικών χώρων επιχειρούν πολλές πόλεις στον πλανήτη την ίδια ακριβώς περίοδο με την Αθήνα, να αποδώσουν χώρο στον ποδηλάτη και τον πεζό. Όχι στον ποδηλάτη αναψυχής και στον πεζό σουλατσαδόρο αλλά σε αυτούς που ποδηλατούν ή περπατούν γιατί ζουν ή εργάζονται στο κέντρο. Συνεπώς δεν είναι κάποια νεοελληνική ιδιαιτερότητα αυτό που κάνουν στην Αθήνα. Το αν θα γίνει επιτυχημένα δεν το ξέρω κι έχω κι εγώ τις ανησυχίες μου. Αλλά για να γίνει επιτυχημένα, πρέπει να ειδωθεί υπό το πρίσμα μιας στρατηγικής που εσύ βαφτίζεις φιλοσοφίες κι όχι αποσπασματικά του στυλ "μα στένεψε η Πανεπιστημίου, τι δεν καταλαβαίνετε όταν λέμε πως δεν χωράει τα ίδια αυτοκίνητα;"

Καταλαβαίνω πως κινείσαι κάθε μέρα με το αυτοκίνητο διά μέσου του κέντρου κι αυτό σε ζορίζει αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιμένεις.

Εγώ τα χρόνια που έπρεπε να κατεβαίνω από τα Βόρεια στο κέντρο για να εργαστώ, έπαιρνα τη μηχανή ή το σκούτερ. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω εσάς που διαλέγετε να σαπίζετε μέσα στο αυτοκίνητο κι αποδέχεστε μια καθημερινότητα με σπασμένα νεύρα. Ούτε πρέπει να είμαστε καταδικασμένοι σε αυτή την πόλη να ζούμε σε μια φρακαρισμένη μιζέρια μέχρι να σβήσει ο ήλιος επειδή το αυτοκίνητο πρέπει ντε και καλά να μείνει κυρίαρχο μέσο μεταφοράς.

Αφήνω αυτό το βίντεο εδώ. Είναι 6 λεπτά και στα 2 πρώτα θα νομίσετε πως βλέπετε την Αθήνα κι όχι το Άμστερνταμ πριν γίνει το Άμστερνταμ που σήμερα ξέρετε και νομίζετε πως πάντα ήταν.

Ως παιδί που πρόλαβε οριακά να παίξει λίγη μπάλα στο δρόμο της γειτονιάς του, μπορώ να καταλάβω τι στερηθήκαμε και τι στερούμε από τα σημερινά παιδιά επειδή - αντίθετα με τους Ολλανδούς - αντί να περιορίσουμε τα αυτοκίνητα από τους δρόμους, περιορίσαμε τους ανθρώπους.

Μηπως   πεταξετε   τα   ροζ   γυαλια   και   δειτε   λιγο   καλυτερα   τις   διαφορες   με   το   αμστερνταμ   που   μας   ζαλισατε   ολοι   σας?

Αλλο   αντιγραφη  ενος   πετυχημενου   μοντελου   και  αλλο  αποσπασματικος   και  σπασμωδικος  πιθηκισμος.

Μια   πολη   που   εχει   περισσοτερους   υδατινους   δρομους   απο   ασφαλτινους   και   το   ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ   ΕΧΕΙ   ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ   ΤΑΧΕΙΑΣ   ΚΥΛΟΦΟΡΙΑΣ!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, punky είπε

Αγαπητέ, κανείς μας δεν ξέρει το αποτέλεσμα του "συγκεκριμένου" πριν αυτό ολοκληρωθεί. Μπορεί να είναι μια τεράστια μαλακία μπορεί κι η απαρχή μιας πιο λειτουργικής πόλης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για το τελευταίο όμως είναι ο περιορισμός της χρήσης του αυτοκινήτου. Και το να σου γίνει ακόμη πιο δυσάρεστο να κυκλοφορείς με αυτό είναι κομμάτι της στρατηγικής ώστε να να αποθαρρύνει. Επειδή οι πολιτικοί δεν έχουν τα κότσια να το πουν αυτό και αναγκάζονται να τάζουν μαγικές λύσεις, είμαστε εδώ που είμαστε. 

Επίσης, σε περίπτωση που δεν το έχεις πληροφορηθεί, με το ίδιο μοντέλο της "agile" διαμόρφωσης των αστικών χώρων επιχειρούν πολλές πόλεις στον πλανήτη την ίδια ακριβώς περίοδο με την Αθήνα, να αποδώσουν χώρο στον ποδηλάτη και τον πεζό. Όχι στον ποδηλάτη αναψυχής και στον πεζό σουλατσαδόρο αλλά σε αυτούς που ποδηλατούν ή περπατούν γιατί ζουν ή εργάζονται στο κέντρο. Συνεπώς δεν είναι κάποια νεοελληνική ιδιαιτερότητα αυτό που κάνουν στην Αθήνα. Το αν θα γίνει επιτυχημένα δεν το ξέρω κι έχω κι εγώ τις ανησυχίες μου. Αλλά για να γίνει επιτυχημένα, πρέπει να ειδωθεί υπό το πρίσμα μιας στρατηγικής που εσύ βαφτίζεις φιλοσοφίες κι όχι αποσπασματικά του στυλ "μα στένεψε η Πανεπιστημίου, τι δεν καταλαβαίνετε όταν λέμε πως δεν χωράει τα ίδια αυτοκίνητα;"

Καταλαβαίνω πως κινείσαι κάθε μέρα με το αυτοκίνητο διά μέσου του κέντρου κι αυτό σε ζορίζει αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιμένεις.

Εγώ τα χρόνια που έπρεπε να κατεβαίνω από τα Βόρεια στο κέντρο για να εργαστώ, έπαιρνα τη μηχανή ή το σκούτερ. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω εσάς που διαλέγετε να σαπίζετε μέσα στο αυτοκίνητο κι αποδέχεστε μια καθημερινότητα με σπασμένα νεύρα. Ούτε πρέπει να είμαστε καταδικασμένοι σε αυτή την πόλη να ζούμε σε μια φρακαρισμένη μιζέρια μέχρι να σβήσει ο ήλιος επειδή το αυτοκίνητο πρέπει ντε και καλά να μείνει κυρίαρχο μέσο μεταφοράς.

Αφήνω αυτό το βίντεο εδώ. Είναι 6 λεπτά και στα 2 πρώτα θα νομίσετε πως βλέπετε την Αθήνα κι όχι το Άμστερνταμ πριν γίνει το Άμστερνταμ που σήμερα ξέρετε και νομίζετε πως πάντα ήταν.

Ως παιδί που πρόλαβε οριακά να παίξει λίγη μπάλα στο δρόμο της γειτονιάς του, μπορώ να καταλάβω τι στερηθήκαμε και τι στερούμε από τα σημερινά παιδιά επειδή - αντίθετα με τους Ολλανδούς - αντί να περιορίσουμε τα αυτοκίνητα από τους δρόμους, περιορίσαμε τους ανθρώπους.

Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε ηδη. Δεν υπαρχει κατι αλλο περα απο αυτο, ισως να γινει ακομα χειροτερα αν συνεχισουν τις παρεμβασεις στο Συνταγμα. Πως θα μπορουσε αλλωστε οταν εχουν παραλειψει οποιαδηποτε συζητηση και μελετη για υποδομες, εναλλακτικες και συνεπειες και πηγαν κατευθειαν (με υπουλο τροπο, βλεπε covid) στο να πεζοδρομησουν και να φτιαξουν ποδηλατοδρομο στο κεντρο του κεντρου, στον πιο σημαντικο δρομο του κεντρου της Αθηνας, χωρια καμια διασυνδεση με οτιδηποτε αλλο. Τι καλο μπορει να βγει απο αυτο? Πεζοδρομιο υπηρχε ηδη, ποδηλατο να πας εκει να κανεις περα - δωθε δεν εχει κανενα απολυτως νοημα. 

Το δικαιολογεις στο μυαλο σου με τη λογικη οτι θα κανεις τη ζωη των οδηγων κολαση ωστε να μειωθει η κινηση. Ειναι σοβαρη αντιμετωπιση τωρα αυτη? Ειναι εχθρος μου ο Δημος ή ειναι εκει για να λυνει προβληματα. Φτιαξε υποδομες, φτιαξε ΜΜΜ, οδικες αρτηριες εκτος κεντρου. Αποφασισε επιτελους να τιμωρεις τις παραβασεις του ΚΟΚ, επι-μορφωσε τον κοσμο, και μετα κλειστο ολο το κεντρο στα αυτοκινητα με τις ευχες μου. 

Δεν ειναι μονο οτι εγω προσωπικα ταλαιπωρουμαι 10 φορες παραπανω, ειναι οτι δεν εχω επιλογη. Αν διαλεξω να κανω τον κυκλο μιλαμε για +12χλμ (στα ηδη 20χλμ που κανω one way) αλλα και παλι η κινηση με επιρεαζει γιατι ειναι κλειστες οι διασταυρωσεις απο κινηση λογω της απαραδεκτης οδικης συμπεριφορας του μεσου Ελληνα. Ακομα και να θες να ξεφυγεις δηλαδη, ταλαιπωρεισαι απο κατι που εκαναν χιλιομετρα μακρυα σου στην Πανεπιστημιου.

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Πιθανον   να   εννοει  την  βασιλεως  ηρακλειου   που   αραζουν   μονιμα   τα   ματ   και  ειναι   ο  βασικος   λογος   που   υπαρχουν  ελαχιστα  γκραφιτυ...

Απο   εκει   περναω   3  φορες  την  εβδομαδα   γιατι   ειναι   αφετηρια   τρολευ  και   λεωφορειων  060  και  046.

Μηπως   πεταξετε   τα   ροζ   γυαλια   και   δειτε   λιγο   καλυτερα   τις   διαφορες   με   το   αμστερνταμ   που   μας   ζαλισατε   ολοι   σας?

Αλλο   αντιγραφη  ενος   πετυχημενου   μοντελου   και  αλλο  αποσπασματικος   και  σπασμωδικος  πιθηκισμος.

Μια   πολη   που   εχει   περισσοτερους   υδατινους   δρομους   απο   ασφαλτινους   και   το   ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ   ΕΧΕΙ   ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ   ΤΑΧΕΙΑΣ   ΚΥΛΟΦΟΡΙΑΣ!

Κατανόηση κειμένου μηδέν.

Και φυσικά μιζέρια για το γιατί δεν μπορούμε να γίνουμε κάτι καλύτερο. Εντάξει φίλε, ότι πεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τριτη   φορα   για   εμπεδωση.....

Ο  μοναδικος   ΟΔΙΚΟΣ   ΑΞΟΝΑΣ  συνδεσης   των  νοτιων   αξονων  με   τους   βορειοδυτικους   αξονες   ειναι   η   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!

Και   ηταν   ο  λογος   που   μονοδρομηθηκε   το   72  αν  θυμαμαι   καλα!

 

28 λεπτά πριν, punky είπε

Κατανόηση κειμένου μηδέν.

Και φυσικά μιζέρια για το γιατί δεν μπορούμε να γίνουμε κάτι καλύτερο. Εντάξει φίλε, ότι πεις.

Πραγματι   κατανοηση     χαρτη   μηδεν....🙂

Το   "κατι καλυτερο"   ειναι   εντελως   υποκειμενικη   εννοια.

Η  χαρτογραφηση    περιφερειακων   δρομων   στην  αθηνα   δεν   υλοποιηθηκε   ποτε!

Ακομα   και   η  αλεξανδρας   που   επρεπε   να   ενωνει   τα   2  ποταμια   της   αθηνας   σταματησε   στην   πατησιων  

γιατι  υπηρχαν  ντοπια   συμφεροντα. Τι   να  λεμε   τωρα   και   να   γραφουμε   για  πονεμενες   ιστοριες.

Και   παρακαλω   πολυ   να   τελειωνουμε   με   τους   εξαναγκασμους   για   χρηση   ποδηλατου-πατινιου-παπιου   κλπ.

Ειναι   ξεκαθαρα   φασισμος.

Ας   κυκλοφορει   ο  καθενας   και  με   humvee....

Ειναι   δικαιωμα   του.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ο  μοναδικος   ΟΔΙΚΟΣ   ΑΞΟΝΑΣ  συνδεσης   των  νοτιων   αξονων  με   τους   βορειοδυτικους   αξονες   ειναι   η   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!

Ποσειδώνος-Κηφισού;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς καποιοι θέλουν να βάλουν και εμενα και την εγγυο γυναίκα μου μεσα σε ΜΜΜ εν μεσω πανδημίας. Αντιστεκόμαστε, μεχρι πότε ομως να δουμε.

Επειδη πηρα την άδεια μου και κυκλοφορώ γενικα τωρα τελευταία σε μαγαζιά για διάφορες δουλειές.. Παρατήρησα οτι πολλοί προσπαθούν να βρουν διεξοδο στον Κηφισσο και εχει μποτιλιάρισμα πλεον ολη την ημερα.

Το μονο που εχει μείνει για κίνηση με αυτοκίνητο ειναι η Αττική οδός.

Οι μαγαζατορες στο κεντρο... τι να λεμε τωρα.. πρεπει να κλαίνε απο τα γέλια

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dazed είπε

Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε ηδη. Δεν υπαρχει κατι αλλο περα απο αυτο, ισως να γινει ακομα χειροτερα αν συνεχισουν τις παρεμβασεις στο Συνταγμα. Πως θα μπορουσε αλλωστε οταν εχουν παραλειψει οποιαδηποτε συζητηση και μελετη για υποδομες, εναλλακτικες και συνεπειες και πηγαν κατευθειαν (με υπουλο τροπο, βλεπε covid) στο να πεζοδρομησουν και να φτιαξουν ποδηλατοδρομο στο κεντρο του κεντρου, στον πιο σημαντικο δρομο του κεντρου της Αθηνας, χωρια καμια διασυνδεση με οτιδηποτε αλλο. Τι καλο μπορει να βγει απο αυτο? Πεζοδρομιο υπηρχε ηδη, ποδηλατο να πας εκει να κανεις περα - δωθε δεν εχει κανενα απολυτως νοημα. 

Το δικαιολογεις στο μυαλο σου με τη λογικη οτι θα κανεις τη ζωη των οδηγων κολαση ωστε να μειωθει η κινηση. Ειναι σοβαρη αντιμετωπιση τωρα αυτη? Ειναι εχθρος μου ο Δημος ή ειναι εκει για να λυνει προβληματα. Φτιαξε υποδομες, φτιαξε ΜΜΜ, οδικες αρτηριες εκτος κεντρου. Αποφασισε επιτελους να τιμωρεις τις παραβασεις του ΚΟΚ, επι-μορφωσε τον κοσμο, και μετα κλειστο ολο το κεντρο στα αυτοκινητα με τις ευχες μου. 

Δεν ειναι μονο οτι εγω προσωπικα ταλαιπωρουμαι 10 φορες παραπανω, ειναι οτι δεν εχω επιλογη. Αν διαλεξω να κανω τον κυκλο μιλαμε για +12χλμ (στα ηδη 20χλμ που κανω one way) αλλα και παλι η κινηση με επιρεαζει γιατι ειναι κλειστες οι διασταυρωσεις απο κινηση λογω της απαραδεκτης οδικης συμπεριφορας του μεσου Ελληνα. Ακομα και να θες να ξεφυγεις δηλαδη, ταλαιπωρεισαι απο κατι που εκαναν χιλιομετρα μακρυα σου στην Πανεπιστημιου.

Δεν μπορείς να πεις πως τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ήδη και πως αυτό είναι το όλον. Πως φανταζόσουν πως μπορεί να γίνει μια αλλαγή στην πόλη; Όλα σε μια νύχτα; 

Ο Δήμος δεν είναι εχθρός σου αλλά εσύ γίνεσαι εχθρός του Δήμου όταν επιμένεις να κινείσαι παντού με αυτοκίνητο. Πάρε σκούτερ ρε αδερφέ, πάρε ποδήλατο.

Για τις υποδομές, τα ΜΜΜ και τις παραβάσεις του ΚΟΚ έχεις απόλυτο δίκιο.

 

 

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ison_ είπε

Ποσειδώνος-Κηφισού;

Και από Β. Σοφίας μπορεί να ανέβει κάποιος και από Καλλιρρόης.

Αν είσαι Πειραιά από Πειραιώς, από Ποτάμι. Από Νοτιοανατολικά (Γλυφάδες κλπ.) πας Βουλιαγμένης - Αρδηττού. Περιφερειακή Υμηττού. Υπάρχουν πολλοί τρόποι.

Επεξ/σία από katergaris79
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...