Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από μέσα 2019 δίνω συστηματικά ενδείξεις κάθε δίμηνο, και πιο πριν έδινα αλλά σπάνια.
Δεν είναι προσβάσιμος επειδή η αυλή είναι περιφραγμένη και η αυλόπορτα πάντα κλειστή.
Υπάρχουν πολλές λύσεις, διάλεξα την πιο απλή/φτηνή δλδ να δίνω τις ενδείξεις μόνος μου.
Όχι, αν βρει κλειστά σου αφήνει χαρτάκι και φεύγει. Προχτές στις 15 έτυχε και ήμουν εκεί οπότε του άνοιξα και μπήκε.

Στα έχω ήδη απαντήσει αυτά παραπάνω, τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης, και μέσω του site του ΔΕΔΔΗΕ στο ενδιάμεσο. Μέσω ebill ποτέ.

Ναι, μου το έχεις γράψει και παραπάνω αλλά δεν έχω καταλάβει πώς γνωρίζεις πότε πρέπει να πάρεις τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ για να του δώσεις ενδείξεις. Σου  εμφανίζει  το χρονικό διάστημα στο site της ΔΕΔΔΗΕ όταν πληκτρολογείς τον Αριθμό Παροχής, όπως λέγαμε και πιο πάνω;

Τι εννοείς όταν λες ότι δίνεις δύο φορές ενδείξεις;  Η μια φορά είναι κάθε δύο μήνες σε χρονικό διάστημα που ορίζει ο ΔΕΔΔΗΕ και το βλέπεις στο site του πληκτρολογώντας τον Αριθμό Παροχής και η άλλη κάθε τέσσερις μήνες την ημέρα που γίνεται η προγραμματισμένη  καταμέτρηση;

Και την ημέρα που είναι προγραμματισμένη η καταμέτρηση, δίνεις κάθε φορά ένδειξη ή μόνο αν δεις ότι  σου έχουν αφήσει χαρτάκι με ειδοποίηση;

Μου είχες γράψει ότι την ημέρα που είναι προγραμματισμένη να γίνει η καταμέτρηση δεν έχει νόημα να δώσω ενδείξεις αφού θα υπερισχύσει αυτή του ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό γνωρίζω και εγώ ότι ισχύει αλλά επειδή εσένα δεν είναι προσβάσιμος ο μετρητής σου αναρωτήθηκα αν δίνεις κάθε φορά ένδειξη ή μόνο αν δεις το χαρτάκι.

Για ποιο λόγο ποτέ μέσω e-bill; Λογικά επειδή και η ΔΕΗ ό,τι μετρήσεις τις δίνει ο ΔΕΔΔΗΕ καταχωρεί οπότε προτίμησες να δίνεις ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ επειδή αυτός είναι ο υπεύθυνος για την καταμέτρηση. Είναι έτσι;

Πάντως σ' ευχαριστώ πολύ για τα μέχρι τώρα σχόλια που μου έχεις γράψει γιατί είναι πολύ χρήσιμα. Ευτυχώς που ξεκίνησες τη διαδικασία της καταχώρησης των ενδείξεων από νωρίς.

Σε συνδυασμό με το νυχτερινό τιμολόγιο που θα βάλεις και το οποίο αναμένω και εγώ (δηλαδή την εγκατάσταση του νυχτερινού μετρητή) θα είναι  και ακριβείς, αντικειμενικές οι καταναλώσεις σου (λόγω της καταχώρησης ενδείξεων) και πιο οικονομικές (λόγω του νυχτερινού τιμολογίου).   

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 612
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, Inci624 είπε

Έχεις επιλέξει την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού και σε αφήνει να καταχωρείς ενδείξεις κάθε μήνα;

Ναι, στο ebill όχι στη ΔΕΔΔΗΕ

6 ώρες πριν, Inci624 είπε

Είχα ρωτήσει στο τηλέφωνο το Μάρτιο, που είχα επικοινωνήσει με υπάλληλο της ΔΕΗ, αν σε περίπτωση που επιλέξω την έκδοση μηνιαίου λογαριασμού θα μπορώ να καταχωρώ ενδείξεις και μου είχε πει πως όχι, αφού η δυνατότητα να καταχωρίσουμε ενδείξεις δίνεται στους διμηνιαίους.

Με την καινούρια σχεδίαση του σάητ e bill δίνω κάθε μήνα μέτρηση και την περνάει κανονικά στον λογαριασμό και το τελικό ποσό υπολογίζεται βάση αυτής. Με την παλιά σχεδίαση ότι και να έδινα, έβαζαν ότι κατανάλωση να ναι.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Inci624 είπε

Ναι, μου το έχεις γράψει και παραπάνω αλλά δεν έχω καταλάβει πώς γνωρίζεις πότε πρέπει να πάρεις τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ για να του δώσεις ενδείξεις. Σου  εμφανίζει  το χρονικό διάστημα στο site της ΔΕΔΔΗΕ όταν πληκτρολογείς τον Αριθμό Παροχής, όπως λέγαμε και πιο πάνω;

...
...
...

Έχει καταντήσει πολύ κουραστικό να ρωτάς συνεχώς τα ίδια πράγματα, ειδικά όταν η απάντηση στα περισσότερα είναι προφανής, και εγώ να σου απαντώ συνεχώς τα ίδια. Σου έχω ήδη γράψει τουλάχιστον δύο φορές ότι ένδειξη μέσω τηλεφώνου στον ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να δώσεις μόνο την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης που αναγράφεται στον λογαριασμό σου.

Διάβασε πιο προσεκτικά τα τελευταία post μου, και θα βρεις τις απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δώσεις τις ενδείξεις μέσω ebill δεν γράφει ο λογαριασμός έναντι πελάτη αλλά έναντι όπως πάντα.Η διαφορά είναι ότι οι kw που σου χρεώνουν  είναι αυτές που έχεις υποδείξει  στη ΔΕΗ και όχι όσες θεωρεί η ΔΕΗ ότι καταναλώσες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη ΔΕΗ

1. αν δεν δώσεις ενδείξεις βγαίνει έναντι με τις Kwh που υπολογίζουν αυτοί.

Spoiler

image.jpeg.9187835f8a8e75fa466283a148cac64f.jpeg

2. αν δώσεις ενδείξεις στο e-bill βγαίνει έναντι πελάτη με τις Kwh που έδωσες.

Spoiler

image.jpeg.5330d4299e3c363a467edc0ac3dc427e.jpeg

3. αν δώσει ενδείξεις ο ΔΕΔΔΗΕ βγαίνει εκκαθαριστικός. Τις ενδείξεις είτε τις καταμετράει ο ΔΕΔΔΗΕ είτε τις δίνεις εσύ στον ΔΕΔΔΗΕ (τηλεφωνικά ή από το site).

Spoiler

image.jpeg.93501c2ae7996fdcf486b04513ca90d8.jpeg

 

image.jpeg

image.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα η δεδδηε σταμάτησε την Καταχώριση Ενδείξεων Μετρητή;;;

από το site εδώ και μέρες σε πετάει στα αιτηματα και οχι στην καταχωρηση

https://deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/kataxorisi-endeikseon-metriti/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Dimperor είπε

καλησπέρα η δεδδηε σταμάτησε την Καταχώριση Ενδείξεων Μετρητή;;;

από το site εδώ και μέρες σε πετάει στα αιτηματα και οχι στην καταχωρηση

https://deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/kataxorisi-endeikseon-metriti/

Από εκεί, υποβάλεις αίτημα: ενδείξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Philippe είπε

Η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ (ivr.deddie.gr) συνεχίζει να μην λειτουργεί εδώ και κάτι μέρες, παραπέμπει στις βλάβες.

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εμένα πάντως δεν με παραπέμπει στις "βλάβες", με παραπέμπει στα αιτήματα εξυπηρέτησης, και σε ένα από αυτά που λέγεται "ενδείξεις" μπορείς να δώσεις... ενδείξεις! :)

Να 'σαι καλά Joshua!! Βιάστηκα να βγάλω συμπέρασμα..

20 ώρες πριν, Dimperor είπε

από πότε το κάνετε έτσι; έως 30/03/2022 απλά καταχωρούσες

Δεν πρέπει να έχει πολύ καιρό. Μάλλον από τότε που άλλαξαν τις τιμές των σταθερών και μαζί και τον σχεδιασμό του site και υποτίθεται ότι το έκαναν πιο λειτουργικό. Η τάση στον σχεδιασμό ιστοσελίδων αυτή είναι, όλα μεγάλα και απλά για ηλικιωμένους.. Βέβαια, εμείς που τον είχαμε συνηθίσει πρέπει να ψάχνουμε με τις ώρες γιατί τώρα χάνει η μάνα το παιδί..

Απ' ό,τι βλέπω ζητάει και φωτό, αλλά η διαδικασία προχωράει και χωρίς αυτή. Δξ όμως εάν θα ολοκληρωθεί η καταχώρηση χωρίς, γιατί εγώ ήθελα να μάθω τις ημερομηνίες που είναι ανοιχτό για την παροχή μου και δεν καταχώρησα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/4/2022 στις 8:22 ΠΜ, Joshua21 είπε

Έχει καταντήσει πολύ κουραστικό να ρωτάς συνεχώς τα ίδια πράγματα, ειδικά όταν η απάντηση στα περισσότερα είναι προφανής, και εγώ να σου απαντώ συνεχώς τα ίδια. Σου έχω ήδη γράψει τουλάχιστον δύο φορές ότι ένδειξη μέσω τηλεφώνου στον ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να δώσεις μόνο την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης που αναγράφεται στον λογαριασμό σου.

Διάβασε πιο προσεκτικά τα τελευταία post μου, και θα βρεις τις απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς.

Η απάντηση είναι προφανής όταν κάποιος είναι εξοικειωμένος με τη διαδικασία. Δεν είναι κάτι περίπλοκο αλλά επειδή ήταν η πρώτη φορά που το επιχειρούσα, χρειαζόμουν επιβεβαίωση. 

Έχω την εντύπωση ότι επιλέγουμε εμείς τον τρόπο με τον οποίο θα δώσουμε ένδειξη. Είτε τηλεφωνικά, στη ΔΕΗ ή αν δεν θέλουμε στη ΔΕΗ στον ΔΕΔΔΗΕ, είτε διαδικτυακά στη ΔΕΗ μέσω του e-bill ή διαφορετικά στον ΔΕΔΔΗΕ μέσω του site του, στο διάστημα που αναγράφεται στο λογαριασμό της ΔΕΗ αν θέλουμε να δώσουμε ένδειξη στη ΔΕΗ ή στο διάστημα που αναγράφεται στο site του ΔΕΔΔΗΕ αν θέλουμε να δώσουμε ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ. Μου έγραψες ότι την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης δίνουμε μόνο τηλεφωνικά στον ΔΕΔΔΗΕ. Στο μεταξύ στο site  του ΔΕΔΔΗΕ γράφει:  "Πότε μπορείτε να δώσετε την ένδειξη;

Μέσα σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών, το οποίο θα αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ πληκτρολογώντας τον 11ψήφιο αριθμό παροχής σας. Επόμενη καταχώριση ένδειξης στον ΔΕΔΔΗΕ: Στο 800 400 4000 ή www.deddie.gr "

Όταν λοιπόν γράφει στο λογαριασμό: "επόμενη καταμέτρηση" π.χ. 21-06-22, εγώ αντιλαμβάνομαι ότι τότε θα γίνει η καταμέτρηση του τετραμήνου από τον ΔΕΔΔΗΕ και όχι ότι πρέπει να δώσω ένδειξη τη συγκεκριμένη ημέρα.

Για το από πότε μέχρι πότε μπορώ να δώσω ενδείξεις το βλέπω από το site του ΔΕΔΔΗΕ  π.χ. "Θα μπορέσετε να υποβάλετε ξανά ενδείξεις από 20/06/2022 έως 24/06/2022 12:00". αλλά και από το e-bill π.χ. " Η ΔΕΗ υποδέχεται τις ενδείξεις σας από 15/06/2022 έως 20/06/2022 στο ebill και στα Καταστήματά της". Δεν υπάρχει καμία αναφορά σε συγκεκριμένη ημέρα που πρέπει οπωσδήποτε να δώσω ένδειξη ειδάλλως αν περάσει η ημέρα αυτή δεν θα  δεχτούν την ένδειξή μου. Η ημερομηνία που λέει στο "επόμενη καταμέτρηση" πιστεύω ότι είναι καθαρά για την εκκαθαριστική ένδειξη που θα δώσει ο ΔΕΔΔΗΕ και όχι ότι είναι η ημερομηνία που πρέπει να δώσω/δώσουμε ένδειξη. 

Πάντως επειδή δεν πρόλαβα την προθεσμία του ΔΕΔΔΗΕ έδωσα ένδειξη τηλεφωνικά στη ΔΕΗ στις 18-04 και στις 19-04 εκδόθηκε λογαριασμός "έναντι πελάτη" με βάση την ένδειξη που έδωσα. 

Στο μεταξύ στο e-bill γράφει: "Σε περίπτωση που ο Διαχειριστής Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) δώσει ένδειξη εκκαθαριστική, θα ληφθεί υπόψη αυτή και όχι αυτή που θα καταχωρήσετε εσείς".

Τελικά αν δώσει  ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ μετρά αποκλειστικά και μόνο του ΔΕΔΔΗΕ ή αν δώσουμε εμείς πριν από τον ΔΕΔΔΗΕ θα μετρήσει η δική μας; Π.χ. στο λογαριασμό μου γράφει ότι η επόμενη καταμέτρηση θα γίνει στις 21-06. Αν εγώ δώσω ένδειξη στις 20-06 θα μετρήσει η δική μου ή αυτή του ΔΕΔΔΗΕ στις 21-06;

Στο μεταξύ η ΔΕΔΔΗΕ ελέγχει με κάποιον τρόπο τις ενδείξεις που δίνουμε αν είναι σωστές; Ή ο καθένας μπορεί να δίνει ό, τι ένδειξη θέλει; Να υποθέσω ότι το ελέγχει στο τετράμηνο που έρχεται για καταμέτρηση, οπότε δεν μπορεί κάποιος να δώσει μικρότερες ενδείξεις για την έκδοση έναντι πελάτη λογαριασμών. Έτσι δεν είναι;  

Στις 18/4/2022 στις 9:28 ΠΜ, moure είπε

Αν δώσεις τις ενδείξεις μέσω ebill δεν γράφει ο λογαριασμός έναντι πελάτη αλλά έναντι όπως πάντα.Η διαφορά είναι ότι οι kw που σου χρεώνουν  είναι αυτές που έχεις υποδείξει  στη ΔΕΗ και όχι όσες θεωρεί η ΔΕΗ ότι καταναλώσες.

Εκδόθηκε στις 19-04 ο δικός μου λογαριασμός και γράφει έναντι πελάτη. Και είναι λογικό για να ξεχωρίζει από τον έναντι που εκδίδεται με βάση τις κιλοβατώρες που η ΔΕΗ θεωρεί ότι καταναλώσαμε. 

Έχει τύχει να δώσεις ενδείξεις στη ΔΕΗ ή στον ΔΕΔΔΗΕ;  Τι γράφει επάνω;

 

Στις 18/4/2022 στις 10:27 ΜΜ, RexMundi είπε

Στη ΔΕΗ

1. αν δεν δώσεις ενδείξεις βγαίνει έναντι με τις Kwh που υπολογίζουν αυτοί.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.jpeg.9187835f8a8e75fa466283a148cac64f.jpeg

2. αν δώσεις ενδείξεις στο e-bill βγαίνει έναντι πελάτη με τις Kwh που έδωσες.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.jpeg.5330d4299e3c363a467edc0ac3dc427e.jpeg

3. αν δώσει ενδείξεις ο ΔΕΔΔΗΕ βγαίνει εκκαθαριστικός. Τις ενδείξεις είτε τις καταμετράει ο ΔΕΔΔΗΕ είτε τις δίνεις εσύ στον ΔΕΔΔΗΕ (τηλεφωνικά ή από το site).

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.jpeg.93501c2ae7996fdcf486b04513ca90d8.jpeg

 

image.jpeg

image.jpeg

Πολύ χρήσιμα τα συγκριτικά screenshots που έβαλες (έναντι vs έναντι πελάτη).

Στο μεταξύ ο έναντι πελάτη σου βγήκε πιο  φουσκωμένος βλέπω απ' ότι ο έναντι. Αντί να βγει με μικρότερο ποσό.

Παρατήρησα ότι και εγώ που έδωσα ένδειξη, μου βγήκε λίγο πιο φουσκωμένος. Στους λογαριασμούς του 2021 και του 2020 είδα ότι μου έβαζαν κατανάλωση γύρω στις 400+ Κwh και όχι 686 Kwh που μου έβαλαν τώρα βάσει της ένδειξης που έδωσα. Τελικά συμφέρει ή όχι να καταχωρούμε ενδείξεις; Από την άλλη μας βάζουν ό,τι πραγματικά καταναλώσαμε και όχι ό,τι υποθέτουν. Μήπως αυτό που υποθέτουν μας συμφέρει περισσότερο ή έτυχε τώρα και βγήκε πιο υψηλός ο λογαριασμός;

Επίσης σε εσένα καταχώρησαν την ένδειξη που τους έδωσες ή καταχώρησαν κατευθείαν μόνο την κατανάλωση; Π.χ. εγώ έδωσα ένδειξη αλλά έβαλαν μόνο την κατανάλωση που προκύπτει από την διαφορά ανάμεσα στην εκκαθαριστική ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ (39.798Kwh) και την ένδειξη που έδωσα εγώ (40.484Kwh) π.χ. καταχώρησαν κατευθείαν 686 Kwh που είναι η διαφορά ανάμεσα στις ενδείξεις και όχι το 40.484 Kwh που έδωσα, εκεί που γράφει ενδείξεις μετρητή. Σε εσένα τι καταχώρησαν;

 

 

      

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/4/2022 στις 6:00 ΠΜ, Nabuko είπε

Ναι, στο ebill όχι στη ΔΕΔΔΗΕ

Με την καινούρια σχεδίαση του σάητ e bill δίνω κάθε μήνα μέτρηση και την περνάει κανονικά στον λογαριασμό και το τελικό ποσό υπολογίζεται βάση αυτής. Με την παλιά σχεδίαση ότι και να έδινα, έβαζαν ότι κατανάλωση να ναι.

 

 

Σ' ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Έχεις καιρό που λαμβάνεις μηνιαίο λογαριασμό; Και γράφει έναντι πελάτη; ΄Ωστε σε αφήνει κανονικά κάθε μήνα ε; Θα ξαναρωτήσω αν είναι στη ΔΕΗ. Το έχω διαβάσει και από άλλους ότι στο e-bill δεν τις λαμβάνουν υπ' όψιν τις ενδείξεις που δίνουμε. Ευτυχώς όπως λες τώρα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.  

Επεξ/σία από Inci624
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inci624 είπε

Έχεις καιρό που λαμβάνεις μηνιαίο λογαριασμό;

1 μισι χρόνο, έχω επιλέξει ηλεκτρονικό λογαριασμό

1 ώρα πριν, Inci624 είπε

Και γράφει έναντι πελάτη;

Οι τελευταίοι 2 αυτό γράφουν

1 ώρα πριν, Inci624 είπε

Ωστε σε αφήνει κανονικά κάθε μήνα ε;

Ναι

1 ώρα πριν, Inci624 είπε

Το έχω διαβάσει και από άλλους ότι στο e-bill δεν τις λαμβάνουν υπ' όψιν τις ενδείξεις που δίνουμε. Ευτυχώς όπως λες τώρα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.  

Εδώ και 2-3 μήνες τις παίρνει κανονικά. 

Το διαφημίζουν κιόλας στο σάητ τους. Το e-selfMetering

Screenshot_20220421-035154_Chrome.jpg.18789db8361bd327a067651c8d99e700.jpg

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Inci624 είπε

Στο μεταξύ ο έναντι πελάτη σου βγήκε πιο  φουσκωμένος βλέπω απ' ότι ο έναντι. Αντί να βγει με μικρότερο ποσό.

Ειναι διαφορετικοί μήνες.

Επίσης σε εσένα καταχώρησαν την ένδειξη που τους έδωσες ή καταχώρησαν κατευθείαν μόνο την κατανάλωση;

Μόνο την κατανάλωση. Ένδειξη καταχωρούν μόνο από ΔΕΔΔΗΕ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα. Στις 29/4 καταχώρησα τις ενδείξεις στον δεδδηε πρώτη φορα. Μου ήρθε μήνυμα ότι καταχωρήθηκε. Σήμερα ήρθε ο υπάλληλος να μετρήσει και μας είπε ότι δεν βρίσκει τον αριθμό της παροχής μου στο σύστημα του.αυτο συνέβη επειδή είχα κάνει ηλεκτρονική καταχώρηση εγώ;είχα διαβάσει εδώ ότι αν τελικά περάσει ο υπάλληλος μετράει κανονικά κ λαμβάνουν υπόψη την δική του μέτρηση.αν γνωρίζει κάποιος ή του έχει τύχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...