Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Candela είπε

Πολλοί λένε ότι τα παλιά αυτοκίνητα είχαν ποιο υψηλή ποιότητα κατασκευής από τα καινούργια, και χαλούσαν ποιο δύσκολα

ισχυει και χαιρομαι που το εθεσες

προσφατα εγινε και μαθημα σε μαθητες μηχανολογιας οπου εβγαλα σωληνωσεις απο ενα ιχ του 85 με ενα του 2017 (ιδιο μοντελο)

χαοτικη διαφορα, οι σωληνωσεις πλεον ειναι ελαφρυτερου βαρους φιλικες στο περιβαλλον αλλα...αναλωσιμες. Απο την αλλη μιλαμε για στοιβαρη κατασκευη για χρονια.

Επισης τα παλια συστηματα (τυπου καρμπιρατερ) ηταν ευκολο να συντηρησεις και ακομα και να επιδιορθωσεις ενω ηταν και σχετικα φθηνα (καλα τωρα ειναι σχεδον τσαμπα). Απο την αλλη τοτε η παθητικη ασφαλεια, αποδοση κινητηρων, καυσαερια κοκ ηταν αγνωστες λεξεις....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Opel Astra G, 1,5 Sport, 2000. αγορασμένο καινούργιο. Ότι μπορεί να χαλάσει σε ένα αμάξι, χάλασε, εκτός από το σασμάν.  Ενδεικτικά, τελικό καζανάκι εξάτμισης 2 φορές τον 1ο χρόνο, μεσαίο καζανάκι 3 φορές. Αναγκαστικά, έβαλα ανοξείδωτη για να γλιτώσω. Απο τα 25 χλ km και μετά έκαιγε λάμπες πορείας κάθε λίγο και λιγάκι. Πρέπει να τις άλλαξα πάνω απο 50 φορές. Στα 200 χλ km σταμάτησε να τις καίει και έκτοτε δεν ξανά άλλαξα μέχρι που το έδωσα. Φλάντζα μηχανής στα 150 χιλ km. Και όλα αυτά με αυστηρή συντήρηση σε αντιπροσωπεία. Πωλήθηκε μετά απο 6 χρόνια και 300 χιλ km για 2000 ευρώ. Ακόμη κλαίω τα λεφτά μου. 

Renault Megane III station  του 2010, πετρέλαιο αγορασμένο μεταχειρισμένο με 100 Κ χιλιόμετρα πριν 8 χρόνια. Τώρα έχει  842 χιλιάδες και κάτι ψιλά. Εκτός απο φυσιολογικές φθορές λόγω χιλιομέτρων, αλλαγή μπεκ λόγω καυσίμων και βολάν λόγω φθοράς απο τα μπεκ. Με ευλαβική συντήρηση και καλά ανταλλακτικά. Πραγματικά ενώ το πήρα και φοβόμουν οτι θα κλάψω τα λεφτά μου, μου βγήκε διαμάντι. Α, και γρύλους παραθύρων και κομπρεσέρ aircondition. Το σαλόνι μετά τα 500 χιλ km είχε αρκετές φθορές. Στα τελευταία του βγάζει ένδειξη φίλτρου dpf. Παραχωρήθηκε στον πεθερό για αγροτικές εργασίες πλέον. 

Fiat Panda 1,2 , 2006 - 300 Κ χλμ. Σκύλος μαύρος με φορτώματα και διακοπές σε όλη την άγονη γραμμή. Μόνος πόνος ρουλεμάν σασμάν. Αλλαγή με rebuild, έκτοτε συνέχεια ακούγεται. Δεν καίει ούτε ενα γραμμάριο λάδι. Το άλλαξα με το νεότερο μοντέλο, ίδιο κινητήρα. Έχω μεγάλες προσδοκίες.

Ενδιάμεσα ακόμη 2 αυτοκίνητα αλλά δεν τα κράτησα αρκετά για να εξάγω συμπεράσματα.

 

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Για το bolt και με αφορμή συζητήσεις με φίλους που θεωρούν το αυτοκίνητό τους χωρίς θέματα. Γιατί τα αναλώσιμα δεν είναι βλάβες; Καλά τον γρύλο οι περισσότεροι δεν το θεωρούν αναλώσιμα. Εγώ στη χρήση που τους κάνω τα θεωρώ όλα κόστος.

Παράδειγμα ότι στα 90χιλ χλμ έχω αλλάξει στο punto μια φορά τακάκια και μια φορά δίσκους και τακάκια στα εμπρός φρένα, ενώ ο πατέρας μου με την ίδια χρήση και χλμ έχει αλλάξει μόνο τακάκια μια φορά στα 80χιλχλμ (τα αυτοκίνητα τα οδηγούμε και οι δύο) δεν είναι θέμα; Από την άλλη το punto έχει την εργοστασιακή μπαταρία ενώ το passat είναι στην τρίτη...

Θυμάμαι κάποτε έλεγα για τη 146 μας ότι είναι απαράδεκτο, το θεωρώ και σημαντικό και βλάβη, να χαλάει ένα πλαστικό καπάκι που με τον ήλιο πολυμερίζεται και σπάει και ένας φίλος που αλλάζει τους πολλαπλασιαστές κάθε 40χιλχλμ έλεγε είναι αναλώσιμο (πλεόν έμαθε και τα αλλάζει μόνος του). 

Και οι αναβαθμίσεις με ενοχλούν γιατί θέλεις μια χαμένη μέρα για να το πας.

Το θέμα είναι αν με αφήνει στον δρόμο, πόσο στοιχίζουν και πόσο χρόνο θέλει η επισκευή.

Υ.Γ. Αφορμή μην το πάρεις ότι σου κάνω επίθεση, ο καθένας μας έχει την γνώμη του.

Το τι θεωρεί ο καθένας ζημιά ή όχι είναι υποκειμενικό. Για εμένα, ζημιά είναι όταν ο κατασκευαστής λέει ότι ένα ανταλλακτικό κρατάει για τόσα χιλιόμετρα και χαλάει πολύ νωρίτερα. Το αν θα αλλάξεις ενα αμορτισέρ γιατί έπεσες σε όρυγμα στην Μεσογείων, δεν φταίει ο κατασκευαστής αλλά η χρήση. Το ίδιο και τα τακάκια που αναφέρεις κτλ. Εγώ έχω την κακή συνήθεια να περιμένω στο φανάρι με κουμπωμένη ταχύτητα και να πατάω συμπλέκτη. Το ξέρω ότι φθείρω τον δίσκο. Εκεί δεν φταίει ο κατασκευαστής αλλά το ξερό το κεφάλι μου. Το γεγονός όμως ότι το πρώτο μου αμάξι έκαιγε λάμπες κάθε εβδομάδα δεν είναι θέμα χρήσης αλλά κατασκευής... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Golf 7 TDI 1.6  χειροκίνητο 105 άλογα αγορασμένο καινούργιο. 7 χρόνια και 120κ χιλιόμετρα μετά, με ευλαβική συντήρηση :

Αμορτισέρ στις 60κ

Τακάκια μπροστινά στις 68κ

Έχασε πριν κανα μήνα ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ όλο το φρέον. Δηλαδή παρκάραμε με air condition ,μισή ώρα μετά δεν υπήρχε γραμμάριο κόλλησε η βαλβίδα ανοιχτή).

Αλλαγή ρουλεμάν δεξιού μπρστά τροχού (λακούβα)

 

Golf 5 1.4 tsi χειροκίνητο αγορασμένο καινούργιο 2007 ,με καλή συντήρηση έβγαλε αβέρτα πολλαπλασιαστές (3-4 φορές) , βαλβίδα τούρμπο, ρουλεμάν τρελού, κομπρέσορα a/c .

 

Golf 7 Facelift GTD χειροκίνητο, αγορασμένο καινούργιο, δεν εχει βγάλει το παραμικρό μέχρι σήμερα και 56κ χιλιόμετρα μετά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν οι διάφορες μάρκες , τα υλικά κατασκευής που θα μπουν και η ποιότητά τους επιλέγονται από τον έμπορο στην Ελλάδα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LANCIA Y mod 97 το πρώτο μου και μεταχειρισμένο.

Αγορά το 03 3500€ και το έδωσα στην αντιπροσωπία το 06 που πήρα καινούριο.

Κάθε φορά που πέρναγα μπροστά απο το συνεργείο του χωριού αισθανόμουν σαν τον Σουμάχερ όταν έμπαινε στα πιτ,με μαύρο δάκρυ πρέπει να κλάψαν τα παλικάρια όταν τους είπα οτι το δίνω!

Σχεδόν 30 μήνες στην κατοχή μου αυτοκίνητο δεν παίζει να πέρασε δίμηνο που να μην πήγα στο συνεργείο.

Οκ εξάτμιση,λάστιχα,τακάκια θα μου πείς απαραίτητα και δεν μου βαλε κανείς το μαχαίρι στο λαιμό να βάλω πχ συναγερμό ή οτιδήποτε πρόσθετο το πρόβλημα όμως ήταν τα ηλεκτρικά του,

500€ μου στοίχησε (παραγγελία απο Ιταλία,Ελλάδα δεν βρέθηκε κάτι)να αλλάξω το σύστημα στο τιμόνι που απο την μια είναι ο μοχλός φλάς και απο την άλλη ο μοχλός υαλοκαθαριστήρων.

Το καντράν επίσης κάηκε έγινε επισκευή κανα 200άρι καθώς και πολλά πολλά πολλά ακόμα 100άρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον δεν υπάρχουν αξιόπιστες μάρκες. Πλέον είναι σε επίπεδο μοντέλου. Κάθε μάρκα / όμιλος συνεργάζεται με άλλες μάρκες / ομίλους για παραγωγές ξεχωριστών μοντέλων. πχ Aygo, C1, 107 ή Ζ4 και Supra. Επιπλέον σε αυτό, οι κινητήρες που παίζουν είναι πολύ λίγοι. Έχουμε φτάσει σε σημείο Dacia και Mercendes Να έχουν ίδιους κινητήρες. Η αγορά επίσης έχει γεμίσει κινητήρες Renault. Επίσης πχ για την opel, επίσης δε μπορείς να εκφέρεις άποψη μιας και σε φθίνουσα πορεία από αμερικάνικη έγινε γαλλική. Καταλήγοντας δε μπορείς να συγκρίνεις μάρκες με βάση τα αναλώσιμα (πολλαπλασιαστές μπουζί).

 

41 λεπτά πριν, Candela είπε

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν οι διάφορες μάρκες , τα υλικά κατασκευής που θα μπουν και η ποιότητά τους επιλέγονται από τον έμπορο στην Ελλάδα?

Όχι. Το κεντρικό εργοστάσιο αποφασίζει το κόστος που συμφέρει να πουληθεί ένα νέο μοντέλο σε κάθε χώρα, και με βάση αυτό επιλέγουν ΄στανταρ εξοπλισμό και όχι υλικά.

 

Κάτοχος golf 1.4 FSI. Μετά τα 100000 πολλαλασιαστες, μπουζί,  πεταλούδα γκαζιού και καιγοντουσαν οι λάμπες από τα φαναρια.

Κάτοχος Opel Corsa 1,4 100hp μέχρι στιγμής απροβληματιστο. 

 

Επεξ/σία από virgilios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειναι επισης μεγαλη συζητηση: αρκετες μαρκες αποσο ξερετε συνεργαζονται σε μερικα μοντελα και τα βγαζουν με ιδιο σασι και μερη απλως αλλαζουν (λιγο) το εσωτερικο και καποια τμηματα στο εξωτερικο. Μη γραψω παραδειγματα.

Αυτο που δε ξερει ο πολυ κοσμος ειναι που θα γινει η παραγωγη γιαυτα; παραδειγμα για τη συνεργασια PSA/Toyota επελεξαν το Koilin. τι ειναι αυτο; ειναι μια πολη στη Τσεχια! Μα τσεχια; γιατι οχι Ιαπωνια Γαλλια; διοτι η κυβερνηση εκει εστρωσε χαλι + φθηνα εργατικα + κεντρο ευρωπης (για διανομη).

Παμε παρακατω: τα υλικα για αυτο το παραδειγμα γιατι δεν ειναι απο τη τσεχια; εστω απο γυρω χωρες; οχι για τα υλικα γινεται διεθνης διαγωνισμος οπου η κοινοπραξια στελνει τι ακριβως θελει (πιστοποιηση/κομματια για παραγωγη) και μετα επιλεγεται ο...νικητης με βαση φυσικα τη τιμη και αναλογα υπογραφουν συμβολαιο (ειτε χρονικη διαρκεια ειτε για το μοντελο). Το περιεργο ειναι οτι οταν ξεκινησε αυτο το μοντελο ειχαν επιλεγει προμηθευτες εκτος Ε.Ε (ταιβαν/βιετναμ) και αρκετοι κατασκευαστες ...εχασαν πελατες. Ευτηχως οι μεγαλοι παικτες που εμεις γνωριζουμε (απο αμορτισερ και μπαταριες μεχρι...λιπαντικα και τζαμια) κατεβασαν τιμες και παρεχουν τα προιοντα τους ως ιδιωτικη ετικετα (οπως στα σουπερ μαρκετ ενα πραγμα) και μπορει εσυ να αγοραζεις για παραδειγμα κουτι λιπαντικο με το σημα τη bmw και να ειναι...castrol!

Πριν μηνες ενα (ξενος) στελεχος σε μια απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες μου εξηγησε πως την επαθαν με ενα μοντελο (επελεξαν οτι ναναι προμηθευτη σε μια σειρα ανταλλακτικων) που για να ριξουν κοστος και να αυξησουν κερδος...χαντακωσαν την αξιοπιστια του οχηματος και πληγωθηκε το ονομα γενικοτερα...

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1ο Toyota Starlet 1.3 '93 μοντελο. Αγορα το 2010 με 220.000κμ. Το κρατησα 3 χρονια. Λαδια/τακακια/φιλτρα. 

Λογος πωλησης: το πηγα σε συνεργειο γνωστου/φιλου για σερβις (λογο ταξιδιου) και αλλαγη φλατζας ψευτοκαπακου (γτ στην ακρη ειχε λιγο υγρασια).  Ο μηχανικος του σαν μ@κ@κ@ς ξεχασε να σφυξει το καπακι. Οταν εφυγα και λιγο πριν φτασω στον προορισμο μου. Ειχα χασει σχεδον ολα τα λαδια. Το σκοτωσα για 500€.

2ο Toyota Celica 1.8 '03 facelift. εισαγωγωγης το 2008 απο Ιταλια με 43.000κμ. Αγορα το 2014 με 108.000κμ. Ολα αυτα με επισημο book service.Αλλαγμενο δισκο πλατο και τοποθετηση αεριου BRC.

Απο τοτε εχει γινει αλλαγη 2 φορες τακακια μπροστα και 1 πισω, λαδια καθε 5.000κμ, καθε 2ο σερβις φιλτρα/μπουζι, θερμοστατης 12€ και ο γρυλος παραθυρου του συνοδηγου 60€. (γτ δεν εχει τελαρο στην πορτα και καποιοι νομιζανε οτι κλεινουν πορτα απο Datsun του 70). Τωρα μαλλον θα ξαναχρειαστω.

Επεξ/σία από OldJohn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

CLK 230K CABRIO (A208) 1999

Από καινούριο έως σήμερα έχει 290.000 km

Έχουν αλλαχθεί

4 φορές αναρτήσεις 

2 φορές δισκοπλακες

2 μπαταριες

Κολάρα

Βαλβολινες μετάδοσης

2 φορές τρόμπα βενζινης μαζί με το φιλτρο. Τελευταία πριν απο μια εβδομάδα στις 289.500km. 

1 ψυγείο νερού στις 280.000km

Σινεμπλόκ μετάδοσης στις 280.000km

Σετ φλάντζες ψευτοκαπακου 280.000km

Πολλαπλασιαστές στις 270.000km μαζί με πιπες

Αισθητήρας κρούσης στις 270.000km

Μάτι στροφαλου στις 263.000km

Αισθητήρας αέρα στις 263.000km

Αισθητήρες λ στις 260.000km

Ο συμπλέκτης του Κομπρεσσορ στις 250.000km

Επισκευή εγκεφάλου για την λειτουργία του Κομπρεσσορ στις 250.000km

Καδένα τεντωτηρας στις 250.000km

Επισκευή αντλιών οροφής στις 185.000km

 

Για το Χ5 του 2003 4.4 sport pack,που έχω επίσης από καινούριο και έχει τα μισά χιλιόμετρα του mercedes, δεν γράφω γιατί θέλει πολλές σελίδες και βαριέμαι..

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Candela είπε

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν οι διάφορες μάρκες , τα υλικά κατασκευής που θα μπουν και η ποιότητά τους επιλέγονται από τον έμπορο στην Ελλάδα?

Τα μισά ΟΕΜ μηχανολογικά μέρη στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι valeo ας πούμε. Τα αγοράζει απλά η εταιρεία μαζικά από την valeo και βάζει και το όνομα του κατασκευαστή πάνω. Έχει να κάνει και με τις παρτίδες αυτοκινήτων. Στο ίδιο μοντέλο μπορεί να αλλάξει ένας κωδικός σε επόμενες χρονιές. Απλά η ανθεκτικότητα τους είναι σαφώς μικρότερη και η πολυπλοκότητα τους μεγαλύτερη από το παρελθον. Επίσης εταιρίες μοιράζονται επίσημα κωδικούς εξαρτημάτων. Π.χ. Kia/Hyundai

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vosinakis είπε

CLK 230K CABRIO (A208) 1999

Από καινούριο έως σήμερα έχει 290.000 km

Έχουν αλλαχθεί

4 φορές αναρτήσεις 

2 φορές δισκοπλακες

2 μπαταριες

Κολάρα

Βαλβολινες μετάδοσης

2 φορές τρόμπα βενζινης μαζί με το φιλτρο. Τελευταία πριν απο μια εβδομάδα στις 289.500km. 

1 ψυγείο νερού στις 280.000km

Σινεμπλόκ μετάδοσης στις 280.000km

Σετ φλάντζες ψευτοκαπακου 280.000km

Πολλαπλασιαστές στις 270.000km μαζί με πιπες

Αισθητήρας κρούσης στις 270.000km

Μάτι στροφαλου στις 263.000km

Αισθητήρας αέρα στις 263.000km

Αισθητήρες λ στις 260.000km

Ο συμπλέκτης του Κομπρεσσορ στις 250.000km

Επισκευή εγκεφάλου για την λειτουργία του Κομπρεσσορ στις 250.000km

Καδένα τεντωτηρας στις 250.000km

Επισκευή αντλιών οροφής στις 185.000km

Για το Χ5 του 2003 4.4 sport pack,που έχω επίσης από καινούριο και έχει τα μισά χιλιόμετρα του mercedes, δεν γράφω γιατί θέλει πολλές σελίδες και βαριέμαι..

Ιδιο αμαξι,αλλά coupe,κατασκευασμενο μεχρι την τελευταία βιδα στη Γερμανία,μοντελο 1998,αγορά το 2003 απο την επίσημη μαμά του Μονάχου,με 41.000χλμ,πλέον 307.000χλμ.

Το πιο αξιόπιστο αμαξι με σκυλί μοτέρ που είχα ποτέ.Περα των αναλώσιμων,

άλλαξα μετρητή μάζας αέρα κάπου το 2010,

δίσκο πλατό,όχι επειδή είχε πρόβλημα αλλά άρχιζαν να σφυρίζουν τα ρουλεμάν του συμπλέκτη,οπότε αλλαχτηκε και αυτό,πριν 6-7 χρόνια,

αμορτισέρ το 2008,μόνο γιατί έβαλα ελατήρια χαμηλώματα,

θερμοστατη,πριν 10 χρόνια,

και φέτος αισθητήρα στροφαλου και σύντομα αλλαγή ταπετσαριας ουρανού.

Ποτέ πρόβλημα με ηλεκτρολογικα,λάμπες,παράθυρα,με το μοτέρ,με αντλίες,τρομπες,πολλαπλασιαστες,άγνωστα αυτά.Ποτε δεν συμπλήρωσα σταγόνα λάδι.

Το Auris του 2016,αγορασμένο καινούριο,μέχρι τώρα επίσης καλό,αλλά ακόμα είναι νέο.

Από αλλά,όπως Renault 5,Renault 19,Audi A4,Opel vectra,είχαν όλα μερικά προβλήματα αλλά όχι κάτι σημαντικό.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Candela είπε

Αυτά είναι πολύ βολικά στο παρκάρισμα μέσα στην πολή επειδή έχουν πολύ μικρό σκάφος

Ισχύει τρομερό... προσέχω και το κινητήρα λόγω καδένας - κυβισμού με καλά λαδακια και όλα καλά έως τώρα.

cand ποσα χιλιόμετρα κανεις το χρόνο και ποσα θα ελεγες ειναι φυσιολογικα για ενα συγχρονο οχημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...