Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Candela είπε

Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να φτάσει 1.000.000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή στο μοτέρ?

Αυτος που στο ειπε ελυσε το προβλημα του πως θα παμε στον Πλουτωνα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, Candela είπε

Ο βενζινοκινητήρας μπορεί να φτάσει 1.000.000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή στο μοτέρ?

Δύσκολο,χωρίς να είμαι μηχανικός,η γνώμη μου είναι ότι με την κατάλληλη συντήρηση μπορεί να φτάσει τα 500 600,και αυτά φυσικά αν το μεγαλύτερο ποσοστό έχει γίνει σε εθνική οδό,καθώς είναι πρακτικά αδύνατο να κάνεις τόσα km σε πόλη πριν αρχίσουν να διαλύονται όλα τα υπόλοιπα.

Flintstones-Car.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πολύ 400.000χλμ είναι η ζωή τους. Από κει και μετά θα αρχίσουν να καίνε λάδια αλλά έτσι μπορούν να πάνε και 500.000χλμ, φυσικά θα έχει πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν πεσμένη συμπίεση και άρα μεγαλύτερη κατανάλωση. Με ρεκτιφιέ βέβαια επανέρχονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 1988panos2171 είπε

Το πολύ 400.000χλμ είναι η ζωή τους. Από κει και μετά θα αρχίσουν να καίνε λάδια αλλά έτσι μπορούν να πάνε και 500.000χλμ, φυσικά θα έχει πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν πεσμένη συμπίεση και άρα μεγαλύτερη κατανάλωση. Με ρεκτιφιέ βέβαια επανέρχονται.

Για τα μοντέλα του γρουπ Vag έχουν αναφερθεί πολλές περιπτώσεις που έκαιγαν λάδια σε λίγα χιλιόμετρα, πχ 30000-40000 χιλιόμετρα.Και αυτό οφείλεται στα λεπτά ελατήρια πιστονιού που είχαν, καθώς επίσης είχαν λιγότερες τρύπες στα πιστόνια για την επιστροφή του λαδιού, ενώ το κυλινδροπίστονο ήταν πολύ καλής ποιότητας 

 

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο αν εξ κατασκευής καίνε μια ποσότητα λαδιού. Και πρακτικά πολλά αυτοκίνητα μπορεί να καταλανώνουν κάποια ποσότητα λαδιού χωρίς να είναι απαραίτητα κακό. Αν πρέπει να βάζεις λάδι όμως κάθε 2ο ανεφοδιασμό λες και είναι wankel ή δίχρονο τότε κάτι πάει λάθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nissan Micra K11 1.3 mod 2000

189.000 χλμ, μετατροπη με υγραεριο απο το 2014, τρακαρισμενο γυρω γυρω 5-6 φορες

Κακοσυντηρημενο,

Με μετατροπη μπρος πισω φρενα, σε ο,τι μεγαλυτερο χωραγε η ζαντα , και αγωνιστικα αμορτισερ...

Καηκε το καντραν, το 2013,

καηκε κατι στον πολλαπλασιαστη το 2010

φαγωθηκε το γραναζι του γρυλου του παραθυρου του οδηγου στα 100.000 χλμ

Μπουκωμενα μπεκ βενζινης, που οταν τους εκανα καθαρισμο, ξαναμπουκωσαν σε 3 μηνες. στα 170.000 χλμ

Χαλασμενο κομπρεσερ AC που δουλευει στο 20% της αποδοσης...

Με τοση ταλαιπωρια που εχει φααει, θα επρεπε να εχει χαλασει τελειως.

 

 

Subaru forester 2.0X 2004 με 235.000 χλμ, αλλα μεσα στη πολη, αλλα σε εθνικη, αλλα off road και αλλα να τραβαει μισο τονο βαρκα σε τρειλερ.

Συντηρημενο Αψογα by the book.

Μια φορα τρυπησε το ψυγειο νερου.

Αυτο. Σκυλι απο αλλο πλανητη.

 

Επεξ/σία από Ntinaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α) Honda Accord του 2003 1o χέρι. Σύνολο έκανε 500.000 , εκ τών οποίων 160.000+ με υγραέριο απο το 2016. 

Περίπου στίς 300.000 έκαψε φλάντζα κεφαλής, είχε αλλαχτεί 1 ψυγείο νερού και αισθητήρας λάμδα εμπρός . Όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα που δέν θεωρούνται κάν βλάβες (π.χ. 1 γρύλος παραθύρου)

Το αμάξι δούλευε άριστα για τα χιλιόμετρα του και έκαιγε 250 ml/8000 χιλιόμετρα λάδι. Το μ΄νο ζήτημα με το συγκεκριμένο ήταν τα ανταλλακτικά και η αντιπροσωπεία, συχνά αγόραζα με διαφορά τιμής γνήσια απο Αγγλία. Με τράκαραν και βγήκε μη επισκευάσιμο.

Β) Πρίν 1 χρόνο αγόρασα 1 Mazda 6 του 2005  . Σε ποιότητα σαλονιού αλλά και ταξιδιού είναι πιο άνετο . Συχνό πρόβλημα είναι οτι κόβουν βάση μηχανής .

Από ανταλλακτικά σε γνήσια δέν έχει διαφορά κοστολογικά απο το Honda Accord . Αλλά βρίσκεις οτι θές και σε εμπορίου και το καλό είναι οτι έχει κυκλοφορήσει περισσότερο. Αντοχή όσο αφορα κινητήρα δεν νομίζω να φτάσει το Honda.  Του τοποθέτησα και σε αυτό υγραέριο καινούργιο. Λόγω οτι κάνω 40.000 / ετησίως και δέν ήθελα να μπλέξω με εισαγωγής πετρέλαιο 

Όλα τα αυτοκίνητα είτε γερμανικά ή Ιταλικά ή Ιαπωνικά βγάζουν προβλήματα , εδώ παράγοντας είναι ο τρόπος οδήγησης του καθένα αλλά και το σημαντικότερο η συντήρηση του.

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μη μεταλικό χρώμα στα αυτοκίνητα έχω ακούσω ότι είναι αποτυχία, και ότι σκουριάζει και σαπαίνει εύκολα το αυτοκίνητο και έτσι μπορεί να πάει για πέταμα όλο το αυτοκίνητο από το σάπισμα σε 8-10 χρόνια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Suzuki swift Gti ( Ο έρωτας )92 τo έδωσα με 300.000 ,  ευλαβική συντήρηση αλλά καθημερινό λιώσιμο στα 200.000 αλλαγή φλάντζας κυλινδροκεφαλης , 1λαμπακι στο ταμπλό , αλλαγή μπουζοκαλωδια . κυκλοφορεί ακόμη , ξέχασα και 2 άκρα τροχών .

2) Wagon R+ 05 200.000 ( το σκυλί )(το εχω λιώσει και αυτό ) , γρύλος οδηγού ( στην εγγύηση ) , γρύλος οδηγού ( χωρίς εγγύηση ) ,  τρόμπα βενζίνης ( φόραγε VDO από την μάνα του ..... ) αύριο αλλάζω αισθητήρα στους εκκεντροφόρους , μοτέρ διαμάντι δεν καίει σταγόνα παρά το ξύλο που τρώει .

3) Ep3 Type-r  06( H Αγάπη ) κάπου 85000 , τσιμπαγε 200-300 ml τώρα τίποτα (  δεν έχει κακοποιηθεί όπως τα suzuki  ) , αυτόματη ασφάλεια συνοδηγού.

4) Mercedes Compressor ( το Χαλί  ) του 2002 νομιζω, 200.000 , γρύλος παραθύρου πίσω , διαρροή φρεον (λύθηκε όλο το ταμπλό ) , βαλβίδα compressor ( Σπάνια το οδηγούσα )

5) Peugeot 206 ( Το Χάλι )  , καμιά 120000 πολλά και διάφορα προβλήματα (Αλλαγή σασμάν ) δεν έχει κακοποιηθεί αλλά γέρασε πολύ γρήγορα . ( Αν το οδηγούσα μετά το έτος θα ήταν για πέταμα )

6) Suzuki Maruti  ( Η ψείρα )του 80 500cc ,  Το είχα πάρει στο γυμνάσιο  να το πάω για σέρβις ........ κάποια χρόνια δεν είχε νερό στο ψυγειο!!!!!!! , σασμάν κοκορέτσι

7) Volvo 244 75 ( Το ΤΑΝΚ ) , κάποιες διαρροές στο ψυγείο θυμάμαι σκυλί και αυτό άπειρα χιλιόμετρα.

 

Νικητής το νούμερο 2 )  φανταστικό αυτοκίνητο αν είχε καλύτερη μόνωση θα το αγόραζα 10 φορές , μη σας ξεγελάει το σχήμα εχω ρίξει πίκρα σε οδηγό Α3 στο Πήλιο ... εφιάλτες θα βλέπει ακόμη .

Τα κάνει όλα , ταξίδια , χώμα , χιόνια , πόλη , μετακομίσεις , παραλίες , άψογη  συμπεριφορά στο όριο ,τιμόνι και δυνατά φρένα . 

θυμάμαι πηγαινα για το καινούργιο Swift όταν οδήγησα το βαγκονι έπαθα πλάκα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω γράψει και σε άλλο τοπικ 

Renault clio 2001 1.2 16v αγορασμενο καινούριο με προσεκτική οδήγηση, σέρβις πριν την ώρα τους. Έχει κάψει πολλαπλασιαστή 3 φορές, εγκέφαλο, δυναμό,air condition έχουν αλλαχτεί 3 φορές το παράθυρο οδηγού 2 συνοδηγού, ότι αισθητήρας υπάρχει στη αγορά δύο φορές σίγουρα μπορεί και τρεις μερικοί.

Δεν θυμάμαι αν είναι ο αισθητήρας τιμονιού αλλά με έχει χτυπήσει αλύπητα 2 φορές σε καλοκαιρινές διακοπές με το αμάξι να σβήνει εν κινήσει στο δρόμο και να μην ξαναπερνει αμέσως.

Σημείωση τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 50 με 60κ χιλιόμετρα , σχετικά νωρίς. Έχει φτάσει αισίως τα 170κ με κάποιον αισθητήρα να χαλάει κάθε χρόνο.

Μηχανικά δεν έχω θέμα αλλά ηλεκτρονικά ηλεκτρολογικά το έχω πληρώσει διπλό. Προφανώς αναλώσιμα χρήσης δεν τα γράφω γιατί είναι στο πρόγραμμα. Άλλοι 2 συμφοιτητές μου με Renault αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα πάνω κάτω στα ίδια χιλιόμετρα.

Γι'αυτό το λόγο διαφωνώ κάθετα με τον συνφορουμιτη παραπάνω που λέει ότι είναι θέμα οδηγού και συντήρησης, μερικές φορές δυστυχώς είναι θέμα αυτοκινήτου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...