Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Ισχύει τρομερό... προσέχω και το κινητήρα λόγω καδένας - κυβισμού με καλά λαδακια και όλα καλά έως τώρα.

cand ποσα χιλιόμετρα κανεις το χρόνο και ποσα θα ελεγες ειναι φυσιολογικα για ενα συγχρονο οχημα?

Εγώ με το παπάκι μου να φανταστείς κάνω 12.000 χιλιόμετρα τον χρόνο.Για ένα αυτοκίνητο μέχρι 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι οκ.Ανολόγως βέβαια και πόσο ταξιδιάρης είσαι.Αλλά όπως είπες χρειάζονται πολύ προσοχή στην συντήρηση για να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο, και για να μην σε αφήσει στη μέση του δρόμου βεβαίως βεβαίως

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 λεπτά πριν, Candela είπε

Εγώ με το παπάκι μου να φανταστείς κάνω 12.000 χιλιόμετρα τον χρόνο.Για ένα αυτοκίνητο μέχρι 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι οκ.Ανολόγως βέβαια και πόσο ταξιδιάρης είσαι.Αλλά όπως είπες χρειάζονται πολύ προσοχή στην συντήρηση για να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο, και για να μην σε αφήσει στη μέση του δρόμου βεβαίως βεβαίως

Μεγαλο μου ψυχολογικο πραγματικα. Γιαυτο και το παραμικρο να ακουσω πριζω τ μηχανικο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω corolla 2005, από τα πιο αξιόπιστα για εμένα αυτοκίνητα,θα σκεφτώ πολύ να το αλλάξω.Πριν είχα suzuki swift sedan 1.6,μία βολίδα του 1992 και το είχα από το 2006 μέχρι 2016 ήμουν 2ο χέρι,με τον πρώτο να είνα πολύ προσεκτικός και το είχε για 2ο,δεν με άφησε ΠΟΤΕ,και του έκανα συνολικά 250.000χλμ στα χέρια μου πριν το δώσω για απόσυρση,που το σκυλομετάνιωσα.Εκτός λάδια φίλτρα,του άλλαξα μία φορά ρουλεμάν τροχού,από μία λακκούβα στην τότε γειτονιά μου και καρβουνάκια στο δυναμό.Είχα και σιτροέν σούπερ αναρτήσεις αλλά κατά τα άλλα.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1999 , 

1ο αμαξι ενα honda accord 2.2l 

ειχα αλλαξει ολους τους γρυλους παραθυρων

 

2ο αμαξι καθως βαρεθηκα το παραπανω

2001 Honda Civic Ex coupe  1.7l καμια ζημια αλλα το κρατησα λιγο 3 χρονια μονο 

το πουλησα γιατι το βαρεθηκα

3ο αμαξι 

2003 Honda Accord ex 2.4l 

αλλαγη καταλυτη και ραδιοσυστημα με εγγυηση 

ωραιο αμαξι με δυναμη

4ο αμαξι 

2005 Skoda octavia 1.6 

7 φορες καβουκι θερμοστατη

1 ψυγειο

ολες οι κλειδαριες

ολοι οι γρυλοι παραθυρα 

1 ρουλεμαν τροχου

1 λαμδα

κολαρα

3 φορες παγουρι  τζι12

φλατζα κεφαλης 

στα 200,000 αρχισε να τσιμπαει 100 γραμμαρια λαδι καθε 5000χμ  και το πεταξα 

5ο αμαξι

2019 Toyota CHR hybrid

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, jmmys είπε

Ιδιο αμαξι,αλλά coupe,κατασκευασμενο μεχρι την τελευταία βιδα στη Γερμανία,μοντελο 1998,αγορά το 2003 απο την επίσημη μαμά του Μονάχου,με 41.000χλμ,πλέον 307.000χλμ.

Το πιο αξιόπιστο αμαξι με σκυλί μοτέρ που είχα ποτέ.Περα των αναλώσιμων,

άλλαξα μετρητή μάζας αέρα κάπου το 2010,

δίσκο πλατό,όχι επειδή είχε πρόβλημα αλλά άρχιζαν να σφυρίζουν τα ρουλεμάν του συμπλέκτη,οπότε αλλαχτηκε και αυτό,πριν 6-7 χρόνια,

αμορτισέρ το 2008,μόνο γιατί έβαλα ελατήρια χαμηλώματα,

θερμοστατη,πριν 10 χρόνια,

και φέτος αισθητήρα στροφαλου και σύντομα αλλαγή ταπετσαριας ουρανού.

Ποτέ πρόβλημα με ηλεκτρολογικα,λάμπες,παράθυρα,με το μοτέρ,με αντλίες,τρομπες,πολλαπλασιαστες,άγνωστα αυτά.Ποτε δεν συμπλήρωσα σταγόνα λάδι.

Το Auris του 2016,αγορασμένο καινούριο,μέχρι τώρα επίσης καλό,αλλά ακόμα είναι νέο.

Από αλλά,όπως Renault 5,Renault 19,Audi A4,Opel vectra,είχαν όλα μερικά προβλήματα αλλά όχι κάτι σημαντικό.

Όντως είναι αξιόπιστο. Και εμένα όλο Γερμανικό ειναι.Και πρώτο χέρι. Δεν λέει κατι.Επιλογή μου είναι να αλλάζω αμορτισέρ κάθε πενταετία. Επίσης ζοριζω τις δισκοπλακες επειδή τραβάω σκάφος οπότε θέλουν και αυτές αλλαγμα ανά δεκαετία. Το σινεμπλόκ της μετάδοσης το άλλαξα μόλις είδα ρωγμή στο καουτσούκ. Μπορεί να έβγαζε δέκα χρόνια ακόμα. Πολλαπλασιαστές κλπ άλλαξα με το που είδα αρρυθμία στο ρελαντί. Δεν θεωρείται βλάβη. Απλά δεν γουστάρω να με αφήσει κάποιος ξαφνικά. Καδένα τεντωτηρα άλλαξα για προληπτικούς λόγους. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να αρχίσω να την ακούω για να το κάνω. Εφόσον βέβαια βγήκε το καπάκι για να γίνει η δουλειά επιβαλλόταν να αλλαχθουν οι φλάντζες του.Τα χιλιόμετρα της ήταν υπεραρκετά. Τα κολάρα τα άλλαξα μόλις μου τρύπησε το πρώτο. Επίσης αναλώσιμο που δεν πρέπει να σε αφήσει για να το αλλάξεις. Τρόμος βενζίνης και φίλτρα αλλάχτηκαν συχνότερα λόγω του lpg. Η οροφή χρειάστηκε φλάντζα στο ένα έμβολο. Είναι βλάβη, αλλά την ανοίγω τόσο συχνά που την θεωρώ φυσιολογική μετά από τόσα χρόνια. Ο συμπλέκτης του κομπρεσσορα στοίχισε επισκευή 150€. Δούλευε κανονικά απλά ακουγόταν επειδή ειχε πάρει τζόγο. Και η επισκευή στον εγκέφαλο είναι πολύ συνηθισμένη για το μοντέλο μας καθώς καίγεται το ολοκληρωμένο που δίνει την εντολή να ανοιγοκλείνει ο κομπρεσσορας. Κόστος 150€ εάν στο φτιάξουν. 0,10€ εάν το φτιάξεις μόνος σου. (Που δεν στο συνιστώ). Κατά τα άλλα δεν μου καίει λάδι. Δεν έχω θέματα με ηλεκτρικά. Δεν έχω θέματα με τίποτα άλλο εκτός από όσα ανέφερα. Και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο. Δεν έχω δει άλλο ίδιο να πλησιάζει καν στην κατάσταση του δικού μου. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω με την σειρά μου για το δικό μου:

Fiat Stilo 3d MY 2004 αγορά καινούργιο.Μέχρι σήμερα 231.000km.Μόνο σοβαρό πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να αλλαχθεί στην εγγύηση αλλά

με πήρε στο λαιμό του ενας απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αστοχία υλικού στο κιβώτιο (ακούγοταν ένας ήχος σαν να τρίβεται γρανάζι) το οποίο ακούγονταν από τα πρώτα

40.000 km και μου είχε πει μην σε απασχολεί.Φταίω και γω που δεν το κυνήγησα.Τελικά σε ταξίδι στο πηλιο στα 120.000 km χειροτέρευσε πάρα πολύ η κατάσταση και τελικά του έβαλα ένα κιβώτιο μτχ από mito και ολα μια χαρα.

Επίσης πρόβλημα στον αισθητήρα βάρους του αερόσακου του συνοδηγού το οποίο δεν επηρεάζει την λειτουργία του.(Κοινό πρόβλημα στα stilo)

Κατά τα άλλα σοβαρό πρόβλημα δεν μου έχει παρουσιάσει.

Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χλμ (έχω κολλητό με συνεργείο,δεν το είχε τότε στις αρχές)

μια αλλαγή πολλαπλασιαστή

Αλλαγή αμορτισερ κάθε 40.000χλμ.

Kαι τα γνωστά αναλώσιμα τακτής αντικαταστασης.

Γενικά πιστεύω ότι η τακτική συντήρηση προλαμβάνει αρκετά προβλήματα.ειδικά η συχνή αλλαγή λαδιών.

Επίσης από ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα στο thread η Fiat από το 2000 και μετά απέχει αρκετά από την εικόνα που είχαν όλοι μέχρι τα μέσα της δεκαετίας '90.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mazda MX-5 NA MY 1993

αγοράστηκε το 2000 με 60k χλμ. Το κράτησα μέχρι τα 150k και ήταν ίσως το πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ μου. Εκτός από τα αναλώσιμα, αλλάχθηκε η κουκούλα επειδή έσπασα από απροσεξία μου την ζελατίνα, ένας διακόπτης φώτων που χάλασε και αυτά συνοψίζουν τις βλάβες του αυτοκινήτου. Στο πρόγραμμα ήταν να αλλάξω ψυγείο νερού γιατί δεν απέβαλλε σωστά την θερμότητα και όταν το πίεζα πολύ ανέβαζε λίγο θερμοκρασία (όχι στα κόκκινα) αλλά τελικά πουλήθηκε ως έχει.

Μια εξαιρετική επιλογή εν κατακλείδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Candela είπε

Ε τότε τι πλεονεκτήματα έχει το μεταλικό χρώμα έναντι του μη μεταλικού?Και υποτίθεται ότι πληρώνεις παραπάνω για κάτι καλύτερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με μεταλικό χρώμα

Πρακτικα, εκτος απο την εικονα που εχει απο τα απλα......καμια διαφορα!!!!! marketing!

19 ώρες πριν, Candela είπε

Πολλοί λένε ότι τα παλιά αυτοκίνητα είχαν ποιο υψηλή ποιότητα κατασκευής από τα καινούργια, και χαλούσαν ποιο δύσκολα

Γελανε και οι κατσαριδες στους υπονομους!!!!!!

19 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

ισχυει και χαιρομαι που το εθεσες

προσφατα εγινε και μαθημα σε μαθητες μηχανολογιας οπου εβγαλα σωληνωσεις απο ενα ιχ του 85 με ενα του 2017 (ιδιο μοντελο)

χαοτικη διαφορα, οι σωληνωσεις πλεον ειναι ελαφρυτερου βαρους φιλικες στο περιβαλλον αλλα...αναλωσιμες. Απο την αλλη μιλαμε για στοιβαρη κατασκευη για χρονια.

Επισης τα παλια συστηματα (τυπου καρμπιρατερ) ηταν ευκολο να συντηρησεις και ακομα και να επιδιορθωσεις ενω ηταν και σχετικα φθηνα (καλα τωρα ειναι σχεδον τσαμπα). Απο την αλλη τοτε η παθητικη ασφαλεια, αποδοση κινητηρων, καυσαερια κοκ ηταν αγνωστες λεξεις....

η τελαυταια προταση ειναι αυτη που αναιρει τα παραπανω..........και φυσικα τα αυτοκινητα σημερα ειναι πολυ καλυτερα απο τα παλιοτερα, δεν υπαρχει η αναγκη να τα κανεις να διαρκουν 100 χρονια διότι ο καταναλωτης (ναι τα αυτοκινητα ειναι καταναλωτικα προιοντα) δεν τα κραταει πανω απο 8-10 χρονια.....Το Ελλαδοσταν και αλλες βαλκανικες χωρες δεν ειναι κανονας αλλα κακη εξαιρεση!!!!!!

17 ώρες πριν, Candela είπε

Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν οι διάφορες μάρκες , τα υλικά κατασκευής που θα μπουν και η ποιότητά τους επιλέγονται από τον έμπορο στην Ελλάδα?

Φυσιακα ΟΧΙ!!!!1 μην ακουτε τις παπαρολογιες καφενειου!!!!! οι γραμμες παραγωγης οχηματων βελτιστοποιουν το κόστος παραγοντας το ιδιο πραγμα οσο το δυνατων περισοτερο!!!!!! δεν θα σταματησουν για να βγαλουν 10 τεμαχια για το Ελλαδισταν!!!! ημαρτον!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tsipakis είπε

1999 , 

1ο αμαξι ενα honda accord 2.2l 

ειχα αλλαξει ολους τους γρυλους παραθυρων

2ο αμαξι καθως βαρεθηκα το παραπανω

2001 Honda Civic Ex coupe  1.7l καμια ζημια αλλα το κρατησα λιγο 3 χρονια μονο 

το πουλησα γιατι το βαρεθηκα

3ο αμαξι 

2003 Honda Accord ex 2.4l 

αλλαγη καταλυτη και ραδιοσυστημα με εγγυηση 

ωραιο αμαξι με δυναμη

4ο αμαξι 

2005 Skoda octavia 1.6 

7 φορες καβουκι θερμοστατη

1 ψυγειο

ολες οι κλειδαριες

ολοι οι γρυλοι παραθυρα 

1 ρουλεμαν τροχου

1 λαμδα

κολαρα

3 φορες παγουρι  τζι12

φλατζα κεφαλης 

στα 200,000 αρχισε να τσιμπαει 100 γραμμαρια λαδι καθε 5000χμ  και το πεταξα 

5ο αμαξι

2019 Toyota CHR hybrid

Τα accord τα συγκεκριμένα όπως και το civic 1700 τα είχε κάνει εισαγωγή εδώ Ελλάδα ;

Γιατί δεν τα θυμάμαι. Είχα το Accord του 2002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Opel Astra G 2003 από όταν το πήρα το αυτοκίνητο πλήρωσα άλλο ένα σε ζημιές... 2 φορές εγκέφαλο, δυναμό, πολλαπλασιαστές, 2 φορές κομπρέσορας κλιματισμού και το αποκορύφωμα ήταν και καμένες βαλβίδες μετά από κόψιμο σε ιμάντα χρονισμού. Το τελευταίο έφταιγα εγώ σε μεγάλο βαθμό είναι η αλήθεια γιατί το πήγα σε πολύ καλό "μάστορα" και χωρίς να το ξέρω τον εμπιστεύτηκα για επισκευή σε φλάντζα του ψευτοκάπακου. Από την άλλη Huyndai Accent 2003 me 395000 χλμ και αέριο από τα 185000 η μόνη ζημιά ήταν ο καταλύτης αλλά είναι φυσιολογική φθορά λόγω αερίου.

 

Ας μην αναφέρω την εμπειρία μου από Fiat Stilo της συζύγου το οποίο ήταν αγορασμένο καινούριο, έμεινε παρατημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα στην άκρη και στη συνέχεια το ξανά βάλαμε σε λειτουργία με γενικό ολικό service με όλα τα αναλώσιμα αλλαγμένα... Ο εγκέφαλος του μάλλον δεν είχε μυαλό δεν εξηγείται αλλιώς 2 φορές αλλαγή. Τη πρώτη φορά δε μου έσβησε το αυτοκίνητο στην εθνική με 80 χλμ εν κινήσει. Τα λαμπάκια του από την άλλη μάλλον πίστευε ότι είχαμε Χριστούγεννα μόνιμα και αναβόσβηναν συνέχεια. Αυτοκίνητο με αγορά 18000€ θεωρώ ότι είναι για κλωτσιές επιεικώς. Η Θεϊκή ατάκα όταν το πουλήσαμε ήταν του ανθρώπου στο βουλκανιζατέρ που το συζητούσαμε και μου λέει: ξέρεις τι σημαίνει FIAT; Τι; Φίλε Ιδιοκτήτη Άδικα Ταλαιπωριέσαι...

Επεξ/σία από La_MoRt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, La_MoRt είπε

Huyndai Accent 2003 me 395000 χλμ και αέριο από τα 185000 η μόνη ζημιά ήταν ο καταλύτης αλλά είναι φυσιολογική φθορά λόγω αερίου.

Συγνωμη αλλα δεν ειναι φυσιολογική φθορά λόγω αερίου. Απλα φυσιολογικη φθορα λογω χιλιομετρων κτλπ. Εκτος αν ειναι κανενα αεριο της συμφορας.

Δουλευα 3 χρονια σε συνεργειο και βαζαμε τα BRC. Για μην πω το καλυτερο, θα πω ενα απο καλυτερα αερια της αγορας. Ηρθε totoya corolla του 2004 με αεριο το οποιο ειχε μπει εκει πριν παω εγω. Τοτε (το 2014 αν θυμαμαι καλα ηταν) ειχε κανει με αεριο πανω απο 250.000χλμ και δεν ειχε κανει κιχ. 

Επεξ/σία από OldJohn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Τα accord τα συγκεκριμένα όπως και το civic 1700 τα είχε κάνει εισαγωγή εδώ Ελλάδα ;

Γιατί δεν τα θυμάμαι. Είχα το Accord του 2002

οχι τα ειχα Αμερικη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, OldJohn είπε

Συγνωμη αλλα δεν ειναι φυσιολογική φθορά λόγω αερίου. Απλα φυσιολογικη φθορα λογω χιλιομετρων κτλπ. Εκτος αν ειναι κανενα αεριο της συμφορας.

Δουλευα 3 χρονια σε συνεργειο και βαζαμε τα BRC. Για μην πω το καλυτερο, θα πω ενα απο καλυτερα αερια της αγορας. Ηρθε totoya corolla του 2004 με αεριο το οποιο ειχε μπει εκει πριν παω εγω. Τοτε (το 2014 αν θυμαμαι καλα ηταν) ειχε κανει με αεριο πανω απο 250.000χλμ και δεν ειχε κανει κιχ. 

φοράει κεραμικό καταλύτη εργοστασιακά και λόγω αερίου της BRC γιατί αυτό φοράει, έσπασε. κάναμε ανακατασκευή με μεταλλικό και όλα καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Honda civic VTi 1600 1996 Έφτασε τις 450.000 και ακόμα πάει.Προβληματα....τρυπησαν σωληνάκια για φρεον....2φορες αλλαγή τον γρύλο στα ηλεκτρικά παράθυρα,μια Φύσσα φωτός εμπρός χαλασμένη.Εδωθη και πήρα ooel astra g elegance 1999mod 1400cc με 49.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΛΜ.Μεσα σε 2 χρόνια αφτασα τις 51.000 σύνολο και έχει βγάλει από την ακινησία immobilizer,έχουν κολλήσει τα 2 μοτέρ που ανεβοκατεβαίνουν την δέσμη από τα φώτα και κόλλησε το μοτεράκι για το νερό των υαλοκαθαριστήρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

μιλαμε διαβαζοντας τα σχολια εδω στο θεμα θελω να βαλω τα κλαματα.

...

περασανε τοσα αυτοκινητα απο τα χερια μου και πραγματικα δεν θυμαμαι αν το πρωτο αυτοκινητο ηταν βενζινη ή πετρελαιο...

δεν θυμαμαι ακριβως το χρωμα απο το τριτο αυτοκινητο.

για να μην μακρυγορω δεν ξερω αν το αυτοκινητο που εχω τωρα εχει 90 ή 93 ps ...

και διαβασα τον φιλο  σε παραπανω σχολιο οτι κραταει , λεει, φυλλο excel με το τι εχει κανει στο αυτοκινητο του ...

....

τι εχω κανει με την ζωη μου θεε μου ....😅🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...