Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, motoboots είπε

Εγώ δεν το δοκίμασα. Ολοκλήρωσα. Να ακούς τον γέροντα. 😜

Τι να σου πω εμενα μου το βγαζει ετσι...οποτε λογικα δεν το βαζεις και τελος σωστα?

Screenshot 2024-04-03 175719.png

Επεξ/σία από ison
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πρότεινα πάντως να κλείσετε σταθερό τώρα μιας και βάσει πιθανοτήτων χλωμό να βγάλει χαμηλότερο , να πέσει και άλλο η χοντρική η διαφορά θα είναι μικρή , καλύπτει το 12μηνο και καλοκαίρι με αυξημένες καταναλώσεις με AC , καθώς και χειμώνα για θέρμανση με αντλία ή AC

Επεξ/σία από korakios
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

Θα πρότεινα πάντως να κλείσετε σταθερό τώρα μιας και βάσει πιθανοτήτων χλωμό να βγάλει χαμηλότερο , να πέσει και άλλο η χοντρική η διαφορά θα είναι μικρή , καλύπτει και καλοκαίρι με αυξημένες καταναλώσεις με AC , καθώς και χειμώνα για θέρμανση με αντλία ή AC

Ευχαριστώ δεν χρειαζεται κατι αλλο να ακουσω ...μονο αν ξερει καποιος στην παγια εντολη αν βαλω καρτα και δεν εχει υπολοιπο μεσα υπαρχει καποιο θεμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, rscosworth said:

2) Τελικός λογαριασμός από Elpedison 20/12/2023 - 14/02/2024 εκδόθηκε 14/3/2024. Μετρητές έχει 69549 μέρα / 63468 νύχτα. Είναι μείον ο λογαριασμός και τον είχα ξεχάσει.

3) Μέσω econtract αλλά επειδή κόλλησε στο τέλος με πήραν τηλέφωνο και το ολοκληρώσαμε μέσω τηλεφώνου. Είδα την αίτηση και δεν αναφέρει μετρητές. Τους είχα βάλει στο econtract. 

4) Μου είπαν ότι τις πήραν από τον ΔΕΔΔΗΕ. Τους είπα ότι είχα αναρτήσει τις σωστές μετρήσεις και λένε δεν τα παίρνουμε υπόψη και βάζουμε ότι μας πει ο ΔΕΔΔΗΕ. 

α) Έψαξα στα άπειρα mail που τους έχω στείλει αλλά κανένα δεν λέει για μετρητές.

β) Σε ένα από τα τηλέφωνα με ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν ότι δεν μας νοιάζει τι ενδείξεις λέτε εσείς, εμείς κοιτάμε μόνο τις δικές μας ανα 4 μήνες.

γ) μπλέξιμο

Ενδείξεις, όχι μετρητές.

3) Άμα τρώει τέτοια σκαλώματα το econtract καλύτερα ας το αποφύγω μελλοντικά αν χρειαστεί να περάσω από ΔΕΗ.

4) Υπάλληλος δεινόσαυρος. Ο ΔΕΔΔΗΕ δε παίρνει πλέον επιτόπιες καταμετρήσεις στις αλλαγές παρόχων, σύμφωνα με το Άρθρο 18, παράγραφο 6 του ΚΠΗΕ:

"Με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας αλλαγής Προμηθευτή και την αποφυγή καθυστερήσεων, o Πελάτης δηλώνει την ένδειξη κατανάλωσης εκάστου μη ωριαίου μετρητή του, η οποία και διαβιβάζεται από τον Προμηθευτή στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις των σχετικών Κωδίκων".

Εάν λοιπόν η ΔΕΗ δεν είχε λάβει τις ενδείξεις του μετρητή (ημερήσιο - νυχτερινό) απ'το econtract, θα έπρεπε να σου τις ζητήσουν ώστε το αίτημα εκπροσώπησης να σταλεί με τα σωστά στοιχεία. Αντ' αυτού ο αρμόδιος υπάλληλος που έκανε την ανάρτηση του αιτήματος στον Θαλή, έβαλε ό,τι ενδείξεις του κατέβηκε στο κεφάλι και φυσικά ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε την αλλαγή με αυτές τις ενδείξεις.

Και μετά λέει η ΔΕΗ "μα αυτές τις ενδείξεις μας έστειλε ο ΔΕΔΔΗΕ".

"Ναι ρε ζώα... σας έστειλε τις ενδείξεις που εσείς καταχωρήσατε στον Θαλή", πες τους!

4β) Ο ΔΕΔΔΗΕ όντως δεν ασχολείται πλέον με τις ενδείξεις στην αλλαγή παρόχου. Καταχωρούν στο σύστημα την αλλαγή παρόχου βάσει των ενδείξεων που απέστειλε ο νέος πάροχος στον Θαλή. Ο μόνος τρόπος να αλλαχτούν αυτές οι ενδείξεις είναι να στείλει η ΔΕΗ αίτημα διόρθωσης αρχικών ενδείξεων.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, korakios είπε

Θα πρότεινα πάντως να κλείσετε σταθερό τώρα μιας και βάσει πιθανοτήτων χλωμό να βγάλει χαμηλότερο , να πέσει και άλλο η χοντρική η διαφορά θα είναι μικρή , καλύπτει το 12μηνο και καλοκαίρι με αυξημένες καταναλώσεις με AC , καθώς και χειμώνα για θέρμανση με αντλία ή AC

Σήμερα μιλήσα με την Εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι οι μειωμένες τιμές για το σταθερό μπλε, θα εφαρμοστουν και στο δικο μου το οποιο εκανα τον Δεκεμβρη με τιμή 0,175€.

Στην ερωτηση μου πως μπορει να γινει αυτο απο την στιγμη μου μιλαμε για σταθερο συμβολαιο, μου ειπε οτι η μειωση των τιμων ειναι σαν εκπτωση στο μπλε τιμολογιο και θα εφαρμοστει οριζοντιως σε ολα τα ενεργα μπλε τιμολογια και οτι θα το δω στον λογαριασμο του επομενου μηνα.

Μπορει να έχει βάση αυτό που μου είπαν ή πάει η παπατζα σύννεφο;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα κι εγώ αίτηση στο home online, ο παλιός λογαριασμός που έχω στο mydei θα ισχύει κανονικά όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά ή θα πρέπει να κάνω καινούριο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sakissalonika είπε

Μπορει να έχει βάση αυτό που μου είπαν ή πάει η παπατζα σύννεφο;

για παπάντζα το κόβω . Κανονικά πρέπει να κάνεις νέο συμβόλαιο , έστω τηλεφωνικά . Θα δείξει , αλλά εσύ κάνε αίτημα για αλλαγή προγράμματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, sakissalonika είπε

Σήμερα μιλήσα με την Εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι οι μειωμένες τιμές για το σταθερό μπλε, θα εφαρμοστουν και στο δικο μου το οποιο εκανα τον Δεκεμβρη με τιμή 0,175€.

Στην ερωτηση μου πως μπορει να γινει αυτο απο την στιγμη μου μιλαμε για σταθερο συμβολαιο, μου ειπε οτι η μειωση των τιμων ειναι σαν εκπτωση στο μπλε τιμολογιο και θα εφαρμοστει οριζοντιως σε ολα τα ενεργα μπλε τιμολογια και οτι θα το δω στον λογαριασμο του επομενου μηνα.

Μπορει να έχει βάση αυτό που μου είπαν ή πάει η παπατζα σύννεφο;

Μου είπαν ακριβώς τα αντίθετα χθες. Όχι με έναν αλλά με τρεις μίλησα τελικά. 

24 λεπτά πριν, korakios είπε

για παπάντζα το κόβω . Κανονικά πρέπει να κάνεις νέο συμβόλαιο , έστω τηλεφωνικά . Θα δείξει , αλλά εσύ κάνε αίτημα για αλλαγή προγράμματος

Δε σε αφήνει. Μόνο τηλεφωνικά επιστροφή στο Γ1 ή το 4all με τη ρήτρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δε σε αφήνει. Μόνο τηλεφωνικά επιστροφή στο Γ1 ή το 4all με τη ρήτρα 

στα αιτήματα , έχουν αφήσει σαν παλιόχαρτο αυτό που ενδιαφέρει

https://www.dei.gr/media/lrhbv1fa/tropopoiisi-simvasis-allagi-katigorias.pdf

το άλλο το γενικό το έχουν ενημερώσει

https://www.dei.gr/media/1xclxd52/entypo-aitimaton-ilektrikis-energeias.pdf

άρα είτε στέλνεις το 2ο , ή το 1ο εκεί που λέει το 2ο

Αυτό για το τυπικό ώστε να ανοίξεις αίτημα στο myrae επειδή 99% δε θα απαντήσουν και στο αίτημα του myrae (για πίεση) ζητάς αποζημίωση λόγω χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μου είπαν ακριβώς τα αντίθετα χθες. Όχι με έναν αλλά με τρεις μίλησα τελικά. 

  

Στις 4/12/2023 στις 8:07 ΜΜ, korakios είπε

Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο μου είπε ότι ........... ισχύει ? --> Ότι και να σου είπε (ακόμα και ο διευθυντής ή και ο πρόεδρος ο ίδιος) μην το λαμβάνεις υπόψιν. Μόνο μέσω email ([email protected] ή της φόρμας )

  Απόκρυψη περιεχομένων

πατάτε το :1415688348_.png.c3a2f33d6fa2e31062d2367e7ae39c40.png

 

βέβαια η φόρμα δεν προβλέπει αίτημα αλλαγής προγράμματος αλλά στείλε και μέσω αυτής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, sakissalonika said:

Σήμερα μιλήσα με την Εξυπηρετηση και μου ειπαν οτι οι μειωμένες τιμές για το σταθερό μπλε, θα εφαρμοστουν και στο δικο μου το οποιο εκανα τον Δεκεμβρη με τιμή 0,175€.

Στην ερωτηση μου πως μπορει να γινει αυτο απο την στιγμη μου μιλαμε για σταθερο συμβολαιο, μου ειπε οτι η μειωση των τιμων ειναι σαν εκπτωση στο μπλε τιμολογιο και θα εφαρμοστει οριζοντιως σε ολα τα ενεργα μπλε τιμολογια και οτι θα το δω στον λογαριασμο του επομενου μηνα.

Μπορει να έχει βάση αυτό που μου είπαν ή πάει η παπατζα σύννεφο;

 

56 minutes ago, korakios said:

για παπάντζα το κόβω . Κανονικά πρέπει να κάνεις νέο συμβόλαιο , έστω τηλεφωνικά . Θα δείξει , αλλά εσύ κάνε αίτημα για αλλαγή προγράμματος

Spoiler

Η Protergia το έβγαλε και στη διαφήμιση στη τηλεόραση ότι η νέα τιμή θα πιάσει και τους παλιούς πελάτες.

Για Εlpedison το κόβω να πράξουν όπως τους βολεύει... πχ αν είναι χαμηλά η χονδρική θα τιμολογούν στη χαμηλή τιμή, αν η χονδρική ανέβει το καλοκαίρι μπορεί να τιμολογήσουν στην παλιά τιμή. Απ'τη στιγμή που δεν υπάρχουν γραπτοί όροι για την έκτπωση, είναι στη διακριτική τους ευχέρεια αν θα δώσουν ή όχι.

Βέβαια και τη Protergia δεν την εμπιστεύομαι 100%, μετά απ'ότι είχανε κάνει στα ΚΟΤ. Όταν η χονδρική έπαιζε οριακά, δε βάζανε ρήτρα αναπροσαρμογής στα ΚΟΤ και διαβεβαίωναν τους πελάτες στο μιλητό. Μόλις η χονδρική ανέβηκε, έβαλαν ρήτρα και απαντούσαν πως έτσι λένε οι όροι.

edit: Mόλις κατάλαβα πως είμαστε στο topic της ΔΕΗ. 🤣

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Τελικα το μπλε myhome online ειναι πιο φθηνο μεχρι στιγμης για τα νεα σταθερα προγράμματα της δεη; 

απο την πληθώρα των σταθερών 😂

2 προγράμματα είναι όλα και όλα , το enter με 2% έκπτωσης βγαίνει κάτι κέρματα φθηνότερο , όμως με μεγαλύτερο πάγιο και ενιαία τιμή ημερήσιου/νυχτερινού

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Θα πρότεινα πάντως να κλείσετε σταθερό τώρα μιας και βάσει πιθανοτήτων χλωμό να βγάλει χαμηλότερο , να πέσει και άλλο η χοντρική η διαφορά θα είναι μικρή , καλύπτει το 12μηνο και καλοκαίρι με αυξημένες καταναλώσεις με AC , καθώς και χειμώνα για θέρμανση με αντλία ή AC

Καλησπερα, εγω κοτ β στο myhome4all αν παω στο σταθερο υσχυει ακομα το κοτβ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ison είπε

Τι να σου πω εμενα μου το βγαζει ετσι...οποτε λογικα δεν το βαζεις και τελος σωστα?

Screenshot 2024-04-03 175719.png

Και γω ολοκλήρωσα. Αν και επέλεξα «καμία από τις παραπάνω υπηρεσίες», τελικά φαίνεται ενεργοποιημένο (ελπίζω για το δωρεάν 3μηνο μόνο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...