Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τα χαρτιά τα έχετε , ξεκινάτε απο τώρα στον ελεύθερο χρόνο να συνάξετε ένα κείμενο, αφού είστε βέβαιοι οτι δε θα τηρηθεί η νομοθεσία

φυσικά αφορά και όσους ενεργοποίησαν το online αλλά στο μεσοδιάστημα τους χρέωσαν Γ1

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58938960

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν οι παροχές είναι στο ίδιο ΑΦΜ, εμφανίζονται στο ίδιο ebill. Δε σ'αφήνει το σύστημα να κάνεις 2ο ebill με ίδιο ΑΦΜ.

Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται μόνο η 1, στον ίδιο ΑΦΜ είναι.

???

Επεξ/σία από kirileman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, kirileman είπε

Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται μόνο η 1, στον ίδιο ΑΦΜ είναι.

???

Αν εμφανίζεται η μία, τότε δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα η 2η.

Πατάς το dropdown, εκεί που λέει ακίνητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kirileman είπε

Αυτή τη στιγμή εμφανίζεται μόνο η 1, στον ίδιο ΑΦΜ είναι.

???

Αναφορά σε κείμενο

4. Έχω εγγραφεί, αλλά δεν εμφανίζονται οι λογαριασμοί για όλα τα ακίνητα που είναι στο όνομά μου

Εμφανίζονται αυτόματα οι λογαριασμοί σας για κάθε ακίνητό σας, εφόσον τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο e-bill είναι ίδια με αυτά που διατηρούμε στο μηχανογραφικό μας σύστημα.

Εάν κάποιο ακίνητο - του οποίου οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά σας ή στην επωνυμία της εταιρίας σας - δεν εμφανίζεται αυτόματα, τότε θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε να διορθωθούν/συμπληρωθούν τα προσωπικά σας στοιχεία (ΑΦΜ, ΑΔΤ/Διαβατήριο) στο μηχανογραφικό μας σύστημα, αποστέλλοντας αίτημα ηλεκτρονικά εδώ

δεν ξέρω αν βοηθά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mια μικρή ανακεφαλαίωση για όσους αναμένουν ακόμα το ΟΚ απο ΔΕΔΔΗΕ.

Παρέλαβα mail από ΔΕΗ ότι το αίτημα μου προωθήθηκε στις 24/11. Σήμερα 30/11 έλαβα sms από ΔΕΔΔΗΕ ότι είμαστε κομπλε.

Άμεση επικοινωνία με ΔΕΗ για να ζητήσω κωδικό εταίρου, μου λέει δεν σας βλέπω στο σύστημα. Ενημερώνω πως έχω κάνει αίτηση μεσω e-contract από τις 5/11 κι έχω λάβει το ΟΚ απο ΔΕΔΔΗΕ και την παρακαλώ να ξανακοιτάξει. 

Με βάζει σε αναμονή για κανά 3λεπτο και μου λέει πως εντέλει είμαστε ΟΚ. Μου δίνει νέο κωδικό εταίρου και μου λέει να κάνω εγγραφή στο e-bill.

Κάνω εγγραφή στο ebill, κι ενώ έχει τα στοιχεία της κάρτας που είχα δώσει σωστά δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα επιλεγμένο.

Παρ 'ολα αυτα ο τιμοκατάλογος για όλα τα προγράμματα ήταν αυτός που υπήρχε όταν έκανα την αίτηση για το online. 

 

*Να ενημερώσω πως πραγματοποίησα αλλαγή ονόματος ΌΧΙ αλλαγή παρόχου.

Επεξ/σία από zampONakiaskiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες πήγα σε κατάστημα ΔΕΗ και έκανα αλλαγή παροχου απο NRG(πρωτος παροχος) σε ΔΕΗ. Στην σύμβαση γράφει επάνω ότι είμαι στο πρόγραμμα HomeEnter. Μου  είπαν ότι έχω εξασφαλίσει το παλιό τιμοκατάλογο. Αλλά αν μπω τώρα να κάνω αίτηση για το Online θα πάρω τις νέες τιμές.... Μπηκα και εκανα νεο account στο E-bill και μου βγαζει το HomeEnter οτι ειναι ενεργο χωρις καποια αλλη ημερομηνια. Ελπιζω να ειναι ολα καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tyxeros είπε

Χτες πήγα σε κατάστημα ΔΕΗ και έκανα αλλαγή παροχου απο NRG(πρωτος παροχος) σε ΔΕΗ. Στην σύμβαση γράφει επάνω ότι είμαι στο πρόγραμμα HomeEnter. Μου  είπαν ότι έχω εξασφαλίσει το παλιό τιμοκατάλογο. Αλλά αν μπω τώρα να κάνω αίτηση για το Online θα πάρω τις νέες τιμές.... Μπηκα και εκανα νεο account στο E-bill και μου βγαζει το HomeEnter οτι ειναι ενεργο χωρις καποια αλλη ημερομηνια. Ελπιζω να ειναι ολα καλα.

Δεν σου βγάζει όπως την επιλογή για να κάνεις αίτηση για το online. Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, zampONakiaskiou είπε

*Να ενημερώσω πως πραγματοποίησα αλλαγή ονόματος ΌΧΙ αλλαγή παρόχου.

Ίδια ακριβώς καθυστέρηση αφού εμπλέκεται κι ο ΔΕΔΔΗΕ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tyxeros είπε

Χτες πήγα σε κατάστημα ΔΕΗ και έκανα αλλαγή παροχου απο NRG(πρωτος παροχος) σε ΔΕΗ. Στην σύμβαση γράφει επάνω ότι είμαι στο πρόγραμμα HomeEnter. Μου  είπαν ότι έχω εξασφαλίσει το παλιό τιμοκατάλογο. Αλλά αν μπω τώρα να κάνω αίτηση για το Online θα πάρω τις νέες τιμές.... Μπηκα και εκανα νεο account στο E-bill και μου βγαζει το HomeEnter οτι ειναι ενεργο χωρις καποια αλλη ημερομηνια. Ελπιζω να ειναι ολα καλα.

τυχερέ μή παίζεις με τη τύχη σου

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, asdafas είπε

Δεν σου βγάζει όπως την επιλογή για να κάνεις αίτηση για το online. Σωστά;

Ναι οταν παταω στο Online εχει μονο το Link με τον τιμοκαταλογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tyxeros είπε

Μου  είπαν ότι

σταματήστε να γράφετε τι σας είπαν , ήδη ξεκίνησε το spam

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tyxeros είπε

Ναι οταν παταω στο Online εχει μονο το Link με τον τιμοκαταλογο

Ααα... το πατάς κιόλας; Για πάτα τα όλα μαζί και τα 3 παλιά και τα 3 καινούργια να δούμε τι θα γίνει... 🤣

ezgif.com-gif-maker.gif.0c4e6bd3e9d4d7b191a45802f3dc8903.gif

 

Κοράκιε δε μπορώ άλλο, μισή ώρα άντεξα... ξαναφεύγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...