Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα . Είδα μόλις ότι στο ebill μου δεν υπάρχει το my home enter το πρόγραμμα που είμαι δηλαδή εδώ κι έναν χρόνο και έληγε τέλος του 22 . Ήταν για 24 μήνες . Έγραφε και την ημερομηνία λήξης . Τώρα τίποτα . Είναι τεχνικό τους πρόβλημα η πρέπει να κάνω κάτι ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Η επιλογή στο ebill να καταχωρώ κάθε μήνα τις ενδείξεις του μετρητή μου αξίζει ή πιστεύετε ότι θα μπερδέψει τα πράγματα και θα έχω περίεργες χρεώσεις;

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα έχει απαντηθεί... αλλά θα ρωτήσω επειδή μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και μου είπε οτι ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ συνδιάζονται με το ΚΟΤ...

η ερώτηση είναι το ONLIΝΕ είναι μέσα? Γιατί στο εξελάκι το βγάζει με ερωτηματικό κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ztriviz είπε

Καλησπέρα . Είδα μόλις ότι στο ebill μου δεν υπάρχει το my home enter το πρόγραμμα που είμαι δηλαδή εδώ κι έναν χρόνο και έληγε τέλος του 22 . Ήταν για 24 μήνες . Έγραφε και την ημερομηνία λήξης . Τώρα τίποτα . Είναι τεχνικό τους πρόβλημα η πρέπει να κάνω κάτι ;

Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει. Κι εγώ σε έναν λογαριασμό που διαχειρίζομαι και είναι στο online εδώ κ 2 μήνες σήμερα έχει να επιλέξω το enter ή το enter+ Και δεν βγάζει την ημερομηνία λήξης του online όπως έβγαζε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Το ίδιο πέρασα με τις εξαφανισμένες καταχωρήσεις και τη χειροκίνητη ενεργοποίηση... και τελικώς ενεργοποιήθηκε με τη παλιά ημερομηνία 15/10

ebill.jpg.ddf840d74f856a45dccf016f39aa690d.jpgebill2.jpg.0a9725bbc9bd51676e31d51a115ff339.jpg1951489846_myhomeonline.jpg.8798541c07fd73f8f070a35573734ddc.jpg

Βέβαια τώρα με τις νέες τιμές είναι επίφοβο.

 

 

 

Και να ήθελα, δε βλέπω καν το online, μόνο το enter στο e-bill :)

Σε κάθε περίπτωση πάντως προτιμώ να περιμένω με βάση τις επιλογές μου της 29/11

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε ολους και απο εμενα. Μετα κοπων και βασανων φαινεται οτι (ξανα)γυρισα στην ΔΕΗ (αιτηση 11ος). Στην επιλογη προιόντος (myΗomeOnlne) φαινεται οτι το αιτημα ειναι υπο εξέταση  αλλα αυτο που δεν μου αρεσε ειναι η τιμη της KW 0,17 & 0,13 (ημερησιο-νυκτερινο).... Δεν ηταν 0,11 & 0,09 εαν θυμαμαι..?

Επεξ/σία από haralabosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα αιτημα/συμβολαιο σε καταστημα 2/12 για το Enter και συνδεθηκε ηδη απο ΔΕΔΗΕ. Εκανα σημερα ebill και βλεπω οτι ενω δειχνει ενεργο το Enter για 24 μηνες εχει απο κατω το link του τιμοκαταλογου με τη νεα τιμη 0.18. Πως μπορω να βεβαιωθω οτι θα εχω τις παλιες τιμες και οχι το 0.18? Ηλεκτρονικα δε μου δειχνει κατι αλλο. Να κλεισω ραντεβου στη ΔΕΗ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει. Κι εγώ σε έναν λογαριασμό που διαχειρίζομαι και είναι στο online εδώ κ 2 μήνες σήμερα έχει να επιλέξω το enter ή το enter+ Και δεν βγάζει την ημερομηνία λήξης του online όπως έβγαζε. 

Επανήλθε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, leotzian είπε

Ρε παιδιά σήμερα το ebill μου βγαζει το παρακάτω ούτε υπό εξέταση ούτε ενεργό εως τι θέλει να πει ο ποιητής?

https://ibb.co/G789Djq    

 

Τι να κάνω να ξαναρχίσω τα τηλέφωνα? υπογεγραμμένο συμβόλαιο online από 18/11  πελάτης δεη από 29/11 και για 10 ημέρες τουλάχιστον μέχρι χθές υπο εξέταση καί σήμερα αυτό που βλέπετε,  ολα τσεκαρισμενα πάγια μηνιαίος κτλ και το online Screenshot

Λοιπόν παιδιά σε συνέχεια του παραπάνω πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση ΟΧΙ το ebill ( πατώντας 1 ), μου είπε λοιπόν ο υπάλληλος αφού το τσέκαρε καλά ότι είμαι στο My home Online από 26/11/ ( είναι η ημερομηνία που είχα στο ιστορικό καταχώρηση από το ΣΥΣΤΗΜΑ Home Online, βλέπει το KOT κανονικά,  βλέπει ενεργό έως 25/11/2023, βλέπει τις παλιές τιμές, και δεν βλέπει καθόλου Γ1 γιατί δεν μεσολάβησε χρόνος από την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ, του είπα τι γράφει το eBill, το τσέκαρε και μου είπε συστημικό πρόβλημα του ebill ( Αν δείτε στην φώτο πάνω γράφει ENTER καμμία σχέση με Enter δεν έχω ) Κοινώς λάλησε το ebill , μπορεί πολλοί από εσάς από άλλο πάροχο, να έχετε τι ίδιο πρόβλημα με το ebill σήμερα.

3 ώρες πριν, jimakos234 είπε

To ebill παλι τα επαιξε? μου βγαζει τα παρακατω...

εξαφανισε και το my home enter που ειχα ενεργοποιησει...

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.c181744b87b3b6918b8590ffa63bf273.png

image.png.480de49d31fa1cab2f84b5d03953ec3c.png

image.png.2a28d0d927a510637bf43d8c5e5f8538.png

 

Σίγουρα τα έπαιξε μου το είπαν από την υποστήριξη, εμένα με Οnline μου εμφανίζει μόνο το Enter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ztriviz είπε

Επανήλθε 

νοπ... σε μένα τα ίδια....ακόμα μόνο το enter δείχνει... 

 

8 λεπτά πριν, leotzian είπε

Λοιπόν παιδιά σε συνέχεια του παραπάνω πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση ΟΧΙ το ebill ( πατώντας 1 ), μου είπε λοιπόν ο υπάλληλος αφού το τσέκαρε καλά ότι είμαι στο My home Online από 26/11/ ( είναι η ημερομηνία που είχα στο ιστορικό καταχώρηση από το ΣΥΣΤΗΜΑ Home Online, βλέπει το KOT κανονικά,  βλέπει ενεργό έως 25/11/2023, βλέπει τις παλιές τιμές, και δεν βλέπει καθόλου Γ1 γιατί δεν μεσολάβησε χρόνος από την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ, του είπα τι γράφει το eBill, το τσέκαρε και μου είπε συστημικό πρόβλημα του ebill ( Αν δείτε στην φώτο πάνω γράφει ENTER καμμία σχέση με Enter δεν έχω ) Κοινώς λάλησε το ebill , μπορεί πολλοί από εσάς από άλλο πάροχο, να έχετε τι ίδιο πρόβλημα με το ebill σήμερα.

ίδια φάση ΑΚΡΙΒΩΣ και εμένα... το πρωί λάλησε το ebill,  πριν λίγο στην τηλ. εξυπηρέστηση (όχι ebill) μου ανέφερε η κοπελιά  ότι με βλέπει κανονικά στο online από 1/12 (ημερομηνία που αναφερόταν στο ιστορικό επιλογών πριν την εξαφάνιση τους) και όχι στο Γ1 και ότι μάλλον είανι θέμα του ebill.... κι εμένα μονο ENTER δείχνει χωρίς δυνατότητα επιλογής  (εγω έκανα αίτηση για online απο 22/11 μεσω econtract).... @leotzian λες να πέσαμε στην ίδια κοπελιά?

image.png.42845e287b80b55f34b3be5c08fdf451.png

Επεξ/σία από fasmatikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ztriviz είπε

Καλησπέρα . Είδα μόλις ότι στο ebill μου δεν υπάρχει το my home enter το πρόγραμμα που είμαι δηλαδή εδώ κι έναν χρόνο και έληγε τέλος του 22 . Ήταν για 24 μήνες . Έγραφε και την ημερομηνία λήξης . Τώρα τίποτα . Είναι τεχνικό τους πρόβλημα η πρέπει να κάνω κάτι ;

Τεχνικό, λάλησε το ebill μου το είπαν και από την εξυπηρέτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα στις 29/11 sms και mail από ΔΕΗ ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και έχει προωθηθεί το αίτημα για αλλαγή παρόχου στη ΔΕΔΔΗΕ.

Επικοινώνησα σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ και είπαν δε βλέπουν κάποιο αίτημα και φαίνομαι ακόμα στον παλιό μου πάροχο.

Μιλάω με ΔΕΗ, η απάντησή τους είναι πως το αίτημα έφυγε κανονικά στις 29/11. Είναι συστημικό πρόβλημα και κάποια στιγμή θα φανεί όταν γίνει ανανέωση στο σύστημά τους.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία;

Τι θα μπορούσα να κάνω για να το επισπεύσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, haralabosg είπε

Καλησπερα σε ολους και απο εμενα. Μετα κοπων και βασανων φαινεται οτι (ξανα)γυρισα στην ΔΕΗ (αιτηση 11ος). Στην επιλογη προιόντος (myΗomeOnlne) φαινεται οτι το αιτημα ειναι υπο εξέταση  αλλα αυτο που δεν μου αρεσε ειναι η τιμη της KW 0,17 & 0,13 (ημερησιο-νυκτερινο).... Δεν ηταν 0,11 & 0,09 εαν θυμαμαι..?

Μην βλέπεις τι γράφει στο ebill, είναι οι γενικές τιμές για κάποιον που θέλει να κάνει συμβόλαιο σήμερα

6 λεπτά πριν, fasmatikos είπε

νοπ... σε μένα τα ίδια....ακόμα μόνο το enter δείχνει... 

 

ίδια φάση ΑΚΡΙΒΩΣ και εμένα... το πρωί λάλησε το ebill,  πριν λίγο στην τηλ. εξυπηρέστηση (όχι ebill) μου ανέφερε η κοπελιά  ότι με βλέπει κανονικά στο online από 1/12 (ημερομηνία που αναφερόταν στο ιστορικό επιλογών πριν την εξαφάνιση τους) και όχι στο Γ1 και ότι μάλλον είανι θέμα του ebill.... κι εμένα μονο ENTER δείχνει χωρίς δυνατότητα επιλογής  (εγω έκανα αίτηση για online απο 22/11 μεσω econtract).... @leotzian λες να πέσαμε στην ίδια κοπελιά?

image.png.42845e287b80b55f34b3be5c08fdf451.png

Όχι εγώ με άντρα μίλησα, και να φανταστείς ότι μέχρι και χθες το βράδυ μου έδειχνε στο ebill το Home Online υπό εξέταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, leotzian είπε

Μην βλέπεις τι γράφει στο ebill, είναι οι γενικές τιμές για κάποιον που θέλει να κάνει συμβόλαιο σήμερα

Όχι εγώ με άντρα μίλησα, και να φανταστείς ότι μέχρι και χθες το βράδυ μου έδειχνε στο ebill το Home Online υπό εξέταση.

ΑΑααα οκοκ, ναι κι εμένα υπο εξέταση μέχρι εχθες το βράδυ..... σήμερα γιούχου.... αιντε να δούμε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, george1999 είπε

Είχα στις 29/11 sms και mail από ΔΕΗ ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και έχει προωθηθεί το αίτημα για αλλαγή παρόχου στη ΔΕΔΔΗΕ.

Επικοινώνησα σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ και είπαν δε βλέπουν κάποιο αίτημα και φαίνομαι ακόμα στον παλιό μου πάροχο.

Μιλάω με ΔΕΗ, η απάντησή τους είναι πως το αίτημα έφυγε κανονικά στις 29/11. Είναι συστημικό πρόβλημα και κάποια στιγμή θα φανεί όταν γίνει ανανέωση στο σύστημά τους.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία;

Τι θα μπορούσα να κάνω για να το επισπεύσω;

Θέλει τουλάχιστον 1 εργάσιμη,  το τσέκαρα με εμένα, την επομένη αν είναι εργάσιμη θα δει την αίτηση ο ΔΕΔΔΗΕ, τώρα πότε θα έρθει άγνωστο, 2 μέρες λέει, εγώ ήμουν τυχερός την ίδια ήρθε .... έτυχε να ήταν ο δρόμος του για άλλη δουλειά

Επεξ/σία από leotzian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...