Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, george1999 said:

Είχα στις 29/11 sms και mail από ΔΕΗ ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και έχει προωθηθεί το αίτημα για αλλαγή παρόχου στη ΔΕΔΔΗΕ.

Επικοινώνησα σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ και είπαν δε βλέπουν κάποιο αίτημα και φαίνομαι ακόμα στον παλιό μου πάροχο.

Μιλάω με ΔΕΗ, η απάντησή τους είναι πως το αίτημα έφυγε κανονικά στις 29/11. Είναι συστημικό πρόβλημα και κάποια στιγμή θα φανεί όταν γίνει ανανέωση στο σύστημά τους.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία;

Τι θα μπορούσα να κάνω για να το επισπεύσω;

Καλησπέρα, εγώ είχα μία παρόμοια εμπειρία, κάνοντας αίτηση μεταφοράς παρόχου (μέσω της online πλατφόρμας) στην ΔΕΗ από 23/9 το οποίο τελικά διεκπεραιώθηκε... 22/11 !! Το θέμα απαίτησε να πάρω 5 φορές τηλέφωνο την ΔΕΗ και 5 φορές τον ΔΕΔΔΗΕ.  Η ΔΕΔΔΗΕ  πάντα μου έλεγε ότι δεν βρήκε το αίτημα από τον νέο πάροχο, δλδ την ΔΕΗ. Η ΔΕΗ έλεγε πάντα ότι είχε κάνει αίτημα και κάθε φορά έκανε ένα εκ νέου. Αυτά σε διάστημα 2 μηνών.

Λύση στο πρόβλημα: Έκλεισα ένα ραντεβού και πήγα στην ΔΕΗ. Εκεί η κυρία που με εξυπηρέτησε, πετάχτηκε στο δίπλα κτήριο που ήταν η ΔΕΔΔΗΕ και γυρνώντας μου λέει: "Αυτός/η που σου έκανε το συμβόλαιο ηλεκτρονικά πέρασε λάθος κιλοβατώρες και για αυτό κόλλησε στην ΔΕΔΔΗΕ." Της λέω έχω εδώ φωτογραφία τις κιλοβατώρες, τις δείχνω, πετάγεται πάλι δίπλα και ερχόμενη μου λέει: 
"Όντως σου είχε γράψει ανάποδα τις κιλοβατώρες μέρας και νύχτας!!!". Έφυγα και σε 2 ημέρες είχε κλείσει το θέμα. 

Το συμπέρασμά μου: Η ΔΕΔΔΗΕ, αν και ήξερε που ήταν το σφάλμα, δεν μπορούσε να στείλει στην ΔΕΗ μέσω του συστήματος που έχουν, τι σφάλμα προέκυψε. Στο τηλέφωνο η ΔΕΔΔΗΕ μου επαναλάμβανε ότι δεν υπήρχε καν αίτηση! 

Αφήνω την εμπειρία μου εδώ και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, marikbane είπε

Αφήνω την εμπειρία μου εδώ και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

  

58 λεπτά πριν, korakios είπε

κόλλησε το σύστημα που συνδέει ΔΕΗ ΔΕΔΔΗΕ , θα πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλον , μην ασχολείσαι με τηλέφωνα , αν καθυστερούν

myrae αίτημα/παράπονο , ένα αίτημα όχι δύο , σε διαχειριστή και πάροχο (ΔΕΔΔΗΕ, ΔΕΗ) , μαζί

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έγραψα και την παρασκευή  email σε customerservice και ebill support με screenshots απο το αποδεικτικό του econtract, κλπ κλπ , + απο την ενεργοποίηση του Online στο ιστορικό κινήσεων από 1/12, ήρθαν και τα 2 αυτόματοποιημένα  μηνύματα με τον αριθμό του αιτήματος υποστήριξης αλλά τπτ ακόμα....  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας! Έχω ακριβώς το ίδιο ζήτημα με τον @fasmatikos, με το πρόγραμμα online επίσης, για το οποίο έκανα αίτηση στις 30/11 και πριν λίγο είδα οτι μου το ενεργοποίησαν έως 29/11/22. Σημειώνεται οτι έχω και screenshots, απαντητικά email που λένε οτι το πρόγραμμά μου ενεργοποιήθηκε 30/11 κλπ. Μόλις μίλησα με το customercare της δεη και με διαβεβαίωσαν οτι στο σύστημά τους φαίνεται το συμβόλαιό μου να είναι ενεργοποιημένο έως 29/11/23 (παρά το γεγονός οτι εγώ το βλέπω έως 29/11/22) και αυτό θα φανεί στον πρώτο λογαριασμό που θα μου έρθει περι τα τέλη Δεκέμβρη. Επίσης με διαβεβαίωσε οτι είμαι με τις παλιές τιμές. Ηρέμησα κάπως να σας πω.

Εάν δεν ισχύει τίποτα απ'όλα αυτά (και θα το ξέρω τέλος Δεκέμβρη) θα επιστρέψω διαβάζοντας το νήμα με τις καταγγελίες 😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε επαναηλεκτροδοτηση γνωστού μου, με ημερομηνία αρχικής σύμβασης 11/11/21 η οποια αναφερει Home online, ο δδεδηε άνοιξε το ρεύμα γύρω στης 25/11. Μέχρι και 5/12 ηταν υπο εξέταση . Σήμερα ξεκολησε

Το προϊόν είναι ενεργό έως 30/11/2022

χαχαχα

και πριν της 2/12/21 και νεες τιμες. 

επικοινωνήσαμε μαζι τους, συμφωνήσαν μαζί  μου για το λάθος, θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τίμημα. για να δουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Konstantia_ είπε

Καλησπέρα σας! Έχω ακριβώς το ίδιο ζήτημα με τον @fasmatikos, με το πρόγραμμα online επίσης, για το οποίο έκανα αίτηση στις 30/11 και πριν λίγο είδα οτι μου το ενεργοποίησαν έως 29/11/22. Σημειώνεται οτι έχω και screenshots, απαντητικά email που λένε οτι το πρόγραμμά μου ενεργοποιήθηκε 30/11 κλπ. Μόλις μίλησα με το customercare της δεη και με διαβεβαίωσαν οτι στο σύστημά τους φαίνεται το συμβόλαιό μου να είναι ενεργοποιημένο έως 29/11/23 (παρά το γεγονός οτι εγώ το βλέπω έως 29/11/22) και αυτό θα φανεί στον πρώτο λογαριασμό που θα μου έρθει περι τα τέλη Δεκέμβρη. Επίσης με διαβεβαίωσε οτι είμαι με τις παλιές τιμές. Ηρέμησα κάπως να σας πω.

Εάν δεν ισχύει τίποτα απ'όλα αυτά (και θα το ξέρω τέλος Δεκέμβρη) θα επιστρέψω διαβάζοντας το νήμα με τις καταγγελίες 😂

 

Έτσι μου ειπαν κι εμένα, πριν εμφανιστεί στο ebill βεβαια το παράδοξο..... αμα δε το δω γραπτώς όπως είπε και  o @korakios δε πιστευω τπτ.... νομίζω ξαναειπώθηκε το τραγελαφικο, να μην ξέρεις τί χρέωση έχεις μέχρι να το δεις στον λογαριασμό....  

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λογαριασμο που εχει ενα συγγενης μου και γραφει MyHOME ENTER + N ποιος προφραμμα εχει το enter το απλο η το enter+?

Με μπερδευει που εχει το + Ν γιατι εχει νυχτερινο.

Απο περιεργεια το ρωταω γιατι ουτε κι αυτος ξερει τι υπεγραψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τώρα μόλις έπιασα γραμμή... το είδαν το παράδοξο ενεργοποίησης του online 1/12 αλλά με 12μηνη διάρκεια, μου είπα θα το προοωθήσει στο αρμόδιο τμήμα γιατί μάλλον έγινε κάποιο λάθος.... φέξε μου..... μου είπε επίσης ότι με βλέπει στο myHome Online N , λέτε όντως να είναι το (Ν)υχτερινό που έχω, και όχι το (Ν)έο τιμολόγιο? απίστευτο ....

και δε καθόμουνα στα αυγά μου στην NRG με το 0,0669/kWH και τα 12.5 ευρώ πάγιο...  Με πήρε στο λαιμό του γνωστός που δουλευει σε υποκατάστημα ΔΕΗ σε ανώτερη θέση και μου πε ότι δεν πρόκειται η ΔΕΗ να αλλάξει το τιμολόγιο στο 6μηνο και θα το κρατήσει μέχρι την λήξη του συμβολαιου.....

και κάνω αίτηση 22/11 στο myhome online και υπογραφή 26/11 και μετά μαθαίνω καπάκι, αφού έχω στείλει όλα τα δικαιολογητικά ότι όποιος προλάβει μέχρι της 2/12,  και με τα πολλά γίνεται ενεργοποίηση 1/12, υπο επεξεργασία μέχρι σήμερα, και ξαφνικά με πετάνε μέχρι 30/11/2022. Δηλαδή τι να πω...... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος.... με την NRG τουλάχιστον θα έβγαζα φθηνά τον χειμώνα.. και υπηρχαν και παιδιά εδω με ίδιο δίλλημα (NRG fixed vs myHomeOnline) αλλά δεν είχα χρόνο να διαβάζω σελίδες στο φόρουμ.... αχ και βαχ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διαχειριστές της σελίδας που εμφανίζει τα συμβόλαια 12 μήνα, είναι τα ίδια ξεφτερια με το "τμήμα" που θα προωθήσουν το αίτημα. Κουράγιο σε όλους. Εγώ περιμένω έκδοση λογαριασμού. Το παλιό ebill μου είπαν να μην το απενεργοποιησω,αλλα δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται. Υπομονή σε ολους

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ ρε παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο:

είμαστε πολλοί που έχουμε κάνει μέσω econtract ή μέσω ebill αιτήματα για online/ enter και είναι υπό εκρεμμότητα λόγω ΔΕΔΔΗΕ

αυτοί που πήγαν κατευθείαν στα καταστήματα και έκαναν αίτηση για το enter προερχόμενοι από άλλο πάροχο, γιατί ενεργοποιήθηκαν κατευθείαν και δεν περιμένουν τον ΔΕΔΔΗΕ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, HERTHAN είπε

Σε λογαριασμο που εχει ενα συγγενης μου και γραφει MyHOME ENTER + N ποιος προφραμμα εχει το enter το απλο η το enter+?

Με μπερδευει που εχει το + Ν γιατι εχει νυχτερινο.

Απο περιεργεια το ρωταω γιατι ουτε κι αυτος ξερει τι υπεγραψε.

Εnter+ μαζί με νυχτερινό.

Κάτω αριστερά στη 1η σελίδα του λογαριασμού γράφει ποιο πρόγραμμα είναι και πότε λήγει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, totomis είπε

εγώ ρε παιδιά θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο:

είμαστε πολλοί που έχουμε κάνει μέσω econtract ή μέσω ebill αιτήματα για online/ enter και είναι υπό εκρεμμότητα λόγω ΔΕΔΔΗΕ

αυτοί που πήγαν κατευθείαν στα καταστήματα και έκαναν αίτηση για το enter προερχόμενοι από άλλο πάροχο, γιατί ενεργοποιήθηκαν κατευθείαν και δεν περιμένουν τον ΔΕΔΔΗΕ;

Εγω είμαι μέσω econtract 17/11 και ακόμα δεν τα έχουν προωθήσει στον ΔΕΔΔΗΕ ενώ έστειλα τα τελευταία έγγραφα που ζήτησαν , 1 υπεύθυνη δήλωση και 1 απόδειξη πληρωμής λογαριασμού , από 29/11.

Μιλουσα μέχρι 3/12 κάθε μέρα στο τηλ , πλέον περιμένω να μου το ενεργοποιήσουν , να μπω e bill να δω τι ισχύει... βέβαια έχω κάνει ήδη αίτημα στο MyRAE.gr και περιμένω. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα αίτηση 2 Δεκεμβρίου 9:30 το βράδυ και σήμερα μου έγραψε ότι το πρόγραμμα ισχύει μέχρι 2/12/2022 που σημαίνει ότι είναι με τις καινούριες τιμές.Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι μετράει η ημερομηνία που επεξεργάστηκε το αίτημα η ΔΕΗ και όχι τότε που έκανα την αίτηση και ότι θα προωθήσουν  αίτημα για να ισχύσουν οι παλιές τιμές.Αλλιώς πρέπει να κάνω αίτημα υπαναχώρησης και να πληρώσω 60 ευρώ ποινή.Δηλαδή έλεος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikos33340 είπε

Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά και γωνίες

1 λεπτό πριν, nikos33340 είπε

Αλλιώς πρέπει να κάνω αίτημα υπαναχώρησης και να πληρώσω 60 ευρώ ποινή

αζημίως εντός 14 ημερών

edit : εξ αποστάσεως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...