Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τa zoe έχουν θέμα ότι μπάζουν νερά οι μπαταρίες όταν βρέχει. Ότι πληρώσεις παιρνεις

Άλλο ένα ότι να ναι σχόλιο...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την επιμονή να προτείνετε σε κάτοικο επαρχίας αμιγώς ηλεκτρικό, με ανύπαρκτα σημεία φόρτισης εκτος σπιτιού του... με ημι-ορεινές διαδρομές, που η εξτρα αυτονομία που θα δώσει π.χ. ένα hybrid μπορεί να φανεί σωτήρια, ιδίως κάποιες χιονάρες μέρες που οι μπαταρίες γενικώς ζορίζονται. 

Για εμένα οι επιλογές (κατά σειρά χαμηλότερης κατανάλωσης) είναι hybrid και μετά diesel, το ηλεκτρικό τώρα θα το συζητούσα μόνο για μέσα σε αστικό περιβάλλον, που απο το 21 θα μπορείς σιγά σιγά να βρεις και σημεία φόρτισης εκτός σπιτιου. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, zio10 είπε

Σε καμία χώρα δεν βολεύει να έχεις μόνο ηλεκτρικό. Πάντα πρέπει να φροντίζεις να έχεις μπαταρία και αν κάποια στιγμή βιάζεσαι να πας κάπου δεν θ μπορείς αφού θέλει αρκετή ώρα να φορτίσει.

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα.

Σε αυτό διαφωνώ. 

Εάν έχεις δίκτυο καλής ταχυφόρτησης σε ίδια πυκνότητα με τα συμβατικά πρατήρια, η ανάγκη να φορτίζεις από το σπίτι είναι πολύ μικρότερη, όπως επίσης η ικανότητα του να κάνεις μεγάλα ταξίδια γίνεται απόλυτα εφικτή. 
Το να βιάζεσαι είναι τελείως υποκειμενικό και κάτι που είναι μάλλον ειδική περίπτωση.  

Γενικότερα, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι ιδιαίτερα εφικτό για την Ελλάδα τώρα.

Πρέπει να φτιαχτούν υποδομές από ιδιώτες και το Κράτος. Αμφότεροι, όπως ξέρουμε καλά, δεν είναι για πολλά-πολλά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την επιμονή να προτείνετε σε κάτοικο επαρχίας αμιγώς ηλεκτρικό, με ανύπαρκτα σημεία φόρτισης εκτος σπιτιού του... με ημι-ορεινές διαδρομές, που η εξτρα αυτονομία που θα δώσει π.χ. ένα hybrid μπορεί να φανεί σωτήρια, ιδίως κάποιες χιονάρες μέρες που οι μπαταρίες γενικώς ζορίζονται. 

Για εμένα οι επιλογές (κατά σειρά χαμηλότερης κατανάλωσης) είναι hybrid και μετά diesel, το ηλεκτρικό τώρα θα το συζητούσα μόνο για μέσα σε αστικό περιβάλλον, που απο το 21 θα μπορείς σιγά σιγά να βρεις και σημεία φόρτισης εκτός σπιτιου. 

Η χρήση του ts ΔΕΝ απαιτεί σημεία φόρτισης εκτός σπιτιού, το leaf για το οποίο ενδιαφέρεται (και δεν του το προτείναμε εμείς όπως νομίζεις, εσύ είσαι αυτός που προτείνει) με τέτοια χρήση ακόμα και τις "χιονιάρες" μέρες έχει άνετα αυτονομία 220km, συνεπώς μια φόρτιση του βγάζει άνετα όχι μόνο τα 70-80 που κάνει ημερησίως αλλά και τα υποθετικά max 150 που ίσως να χρειαστεί να κάνει κάποια στιγμή. Υπόψιν δεν μιλάω για αυτονομία βάση κύκλου WLTP (270km) ή βάση κύκλου NEDC (378km). 

Επίσης σε κίνηση εκτός πόλης το οικονομικότερο ανάμεσα σε hybrid και diesel είναι το diesel, μόνο εντός πόλης είναι πιο οικονομικό το hybrid.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεξεταστεοι όλοι. Ένα αυτοκινητάκι μικρό κανονικό βενζίνη και ακριβός το ίδιο σε hybrid έχει περίπου τα 2000 διαφορά. Δλδ με 15000 τον χρόνο απόσβεση σε 4 με 5 χρόνια. Καληνύχτα δλδ . 
Γιατι κάνετε δύσκολη την ζωή σας;

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την επιμονή να προτείνετε σε κάτοικο επαρχίας αμιγώς ηλεκτρικό

Το παλικάρι ρώτησε για το leaf , σιγά μην πρότεινα ηλεκτρικό 

56 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Για εμένα οι επιλογές (κατά σειρά χαμηλότερης κατανάλωσης) είναι hybrid και μετά diesel,

Φυσικό αέριο αν υπάρχει δίκτυο . Ηλεκτρικό με γκαράζ και νυχτερινό και σε άλλο πάροχο μόνο για μέσα στην πόλη και μόνο αν την απόσβεση σε διαφορά τιμής την κάνεις το πολύ σε 5ετία
Το ότι προτείνεις hybrid έναντι του diesel για ανοιχτό δρόμο ?? Καλύτερα υγραέριο στην τελική  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά ότι να ναι που λεει και ο joshua....

ο TS είπε οτι έχουν ηδη ΦΑ, έχουν καταληξει σε μτχ diesel και σκεφτεται το Leaf λόγω της πιθανής επιδότησης. Συνεπώς δεν προτείνω hybrid έναντι diesel αλλά hybrid έναντι μτχ diesel ή ηλεκτρικου 

μήπως να κοιτάμε ποια είναι η εκφώνηση ώστε να δώσουμε γνώμη σε αυτό που ρωτήθηκε, αντί να ψάχνουμε να την πούμε στον άλλον; έτσι δουλευε το insomnia πριν ...χαλάσει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, LongTom είπε

Σε αυτό διαφωνώ. 

Εάν έχεις δίκτυο καλής ταχυφόρτησης σε ίδια πυκνότητα με τα συμβατικά πρατήρια, η ανάγκη να φορτίζεις από το σπίτι είναι πολύ μικρότερη, όπως επίσης η ικανότητα του να κάνεις μεγάλα ταξίδια γίνεται απόλυτα εφικτή. 
Το να βιάζεσαι είναι τελείως υποκειμενικό και κάτι που είναι μάλλον ειδική περίπτωση.  

Γενικότερα, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι ιδιαίτερα εφικτό για την Ελλάδα τώρα.

Πρέπει να φτιαχτούν υποδομές από ιδιώτες και το Κράτος. Αμφότεροι, όπως ξέρουμε καλά, δεν είναι για πολλά-πολλά...

Τι να σου πω, εγώ το βλέπω εντελώς δεσμευτικό το ηλεκτρικό σε οποιαδήποτε χώρα.

Το να γεμίζεις σε 1-2 λεπτά δεν συγκρίνεται με την ώρα που θέλει το ηλεκτρικό να φορτίσει και δεν είναι καθόλου ειδική περίπτωση το να θες να πας άμεσα κάπου πιο μακριά ενώ δεν είσαι φουλ από καύσιμα/μπαταρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τι να σου πω, εγώ το βλέπω εντελώς δεσμευτικό το ηλεκτρικό σε οποιαδήποτε χώρα.

Το να γεμίζεις σε 1-2 λεπτά δεν συγκρίνεται με την ώρα που θέλει το ηλεκτρικό να φορτίσει και δεν είναι καθόλου ειδική περίπτωση το να θες να πας άμεσα κάπου πιο μακριά ενώ δεν είσαι φουλ από καύσιμα/μπαταρία.

Όπως έγραψα, εάν έχεις ένα καλό δίκτυο (επαγγελματικό), τότε η μερική φόρτιση (+20-50%) μπορεί να γίνει και σε 10 λεπτά εάν βιάζεσαι πολύ. 

Βέβαια εάν μετράς τα δευτερόλεπτα, τότε δεν ξέρω εάν είναι μεγάλο λάθος σου που δεν φρόντισες για αυτό ή μεγάλη ατυχία....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ηλεκτρικά μόνο εντός πόλης και τίποτα άλλο. δεν μπορώ να καταλάβω τι πρεμούρα τους έχει πιάσει όλους με τα ηλεκτρικά από την στιγμή που έχουμε πολύ παλιό στόλο οχημάτων και θέλουν να πάμε στα ηλεκτρικά. με ποιον τρόπο; υπάρχει δίκτυο φορτιστών; σε πόσες ακριβώς εταιρείες υπάρχει η πολυτέλεια θέσεων στάθμευσης και διάθεση της εταιρείας να φτιάξει θέσεις φορτιστών; πρώτα δίνεις κίνητρο να πάρει ο άνθρωπος ένα καινούργιο ασφαλές αυτοκίνητο (και ας είναι και diesel από το να έχεις φουγάρα 15ετίας να κυκλοφορούν).

τα ηλεκτρικά είναι μόνο για να πας μικρές αποστάσεις, θα πέσει πολύ γέλιο με κατόχους ηλεκτρικών που θα είναι κολλημένοι στην κίνηση, με 40 βαθμούς έξω και θα ψάχνουν να φορτίσουν τα αυτοκίνητα.

οι αυτοκινητοβιομηχανίες μετά την λάθος κατεύθυνση που έδωσαν με τα diesel (που τώρα ακόμη και οι ίδιες τα λένε βρώμικα), προσπαθούν να πασάρουν αυτοκίνητα που είναι για πολύ συγκεκριμένες δουλειές και χρήσεις. ως πρώτο αυτοκίνητο δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον να έχει ηλεκτρικό. όποιος έχει την δυνατότητα των 2 αυτοκινήτων τότε οκ, το δεύτερο να το πάρει ηλεκτρικό (και να δώσει και τόσα χρήματα) να πάει στον μανάβη και τα παιδιά στο σχολείο. 

δεν γνωρίζω πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις αλλά αντί για ηλεκτρικό άνετα παίρνεις εάν πολύ οικονομικό καινούργιο αυτοκίνητο με ορυκτά καύσιμα

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως φαίνεται θα κινηθούμε σε πετρέλαιο euro 6η 5. Θέλουμε χώρους, ψηλό, όχι μαούνα, κάτω από 2000 κυβικά προφανώς. Σε suv που δεν με ενθουσιάζουν, αλλά τρελαίνεται η σύζυγος( quashqai) οι τιμές ξεκινάνε από 16000 και πάνω, λεφτά που δεν θέλουμε να δώσουμε. Οπότε κοιτάμε σε πολυμορφικά, έχουμε ψιλοκαταλήξει σε citroen c4 Picasso. Αυτόματο κιβώτιο, οι τιμές είναι περίπου στα 13000.  Δεν ξέρω αν πρέπει να καταλήξω σε euro6 η 5, και πόσο παραπάνω να δώσω για ένα euro 6;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, zeys13 είπε

οι τιμές ξεκινάνε από 16000 και πάνω, λεφτά που δεν θέλουμε να δώσουμε

Ε τότε δε νομίζω να κολλάει το ηλεκτρικό πουθενά .... Θα έλεγα να ανοίξεις νέο θέμα 

Παρε ένα Dacia Sandero Stepway diesel κούτα με 5 χρόνια εγγύηση στα 14000€ καλύτερα ....

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...