Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Τα παιχνίδια που έχουν DLSS δεν έχουν πρόβλημα με το overhead αφού είναι DX12 ή Vulkan. Άσε που σε 1440p μειώνεται ή δεν υπάρχει καν το overhead έτσι και αλλιώς..

Γιάννη ... πως κατάφερες να γράψεις 2 στις 2 προτάσεις λάθος;

😂😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
24 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Γιάννη ... πως κατάφερες να γράψεις 2 στις 2 προτάσεις λάθος;

😂😛

Ποιο παιχνίδι με DX11 έχει DLSS; Και όσο ανεβαίνει η ανάλυση τόσο γίνεσαι GPU bound, χρόνια τώρα..

37 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Το προβλημα ειναι σε dx12.

Οταν παιζεις 2K DLSS on, δεν κανεις πλεον cpu+gpu rendering σε 2Κ , αλλα αρκετα κατω απο 1080p και μετα κανεις ai upscale σε 2Κ, απο εκει προκυπτει και το boost στα fps, οποτε με ενα mid range last year cpu, μπορει να χασεις ενα σημαντικο μερος απο αυτο το boost, λογο driver overhead.

Ε με AMD θα χάσεις όλο αυτό το boost. Εγώ πάντως έχω καταλάβει ότι σε DX11 είναι το θέμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Ποιο παιχνίδι με DX11 έχει DLSS;

Κανένα; Δε μας αφορά.

Το driver overhead που προκαλεί bottleneck είναι στον DX12 driver της Nvidia. Ο DX11 μια χαρά παίζει.

2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Και όσο ανεβαίνει η ανάλυση τόσο γίνεσαι GPU bound, χρόνια τώρα..

Ναι. Με DLSS όμως κάνει εσωτερικά render σε χαμηλή ανάλυση. Άρα;

Αν από την άλλη χρησιμοποιείς RT τότε πάλι bottleneck γιατί το RT θέλει δυνατό CPU.

Ξέρεις το GhostRunner; Ένας ξάδερφος μου παραπονιέται για cpu bottleneck και low GPU usage με RTX+DLSS σε 2070S.

Και δεν είναι ο μόνος: https://steamcommunity.com/app/1139900/discussions/0/3003297945136643596/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Κανένα; Δε μας αφορά.

Το driver overhead που προκαλεί bottleneck είναι στον DX12 driver της Nvidia. Ο DX11 μια χαρά παίζει.

Ναι. Με DLSS όμως κάνει εσωτερικά render σε χαμηλή ανάλυση. Άρα;

Αν από την άλλη χρησιμοποιείς RT τότε πάλι bottleneck γιατί το RT θέλει δυνατό CPU.

Ξέρεις το GhostRunner; Ένας ξάδερφος μου παραπονιέται για cpu bottleneck και low GPU usage με RTX+DLSS σε 2070S.

Και δεν είναι ο μόνος: https://steamcommunity.com/app/1139900/discussions/0/3003297945136643596/

 

ok όντως, μ@λ@κί@ είπα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ποιο παιχνίδι με DX11 έχει DLSS; Και όσο ανεβαίνει η ανάλυση τόσο γίνεσαι GPU bound, χρόνια τώρα..

Ε με AMD θα χάσεις όλο αυτό το boost. Εγώ πάντως έχω καταλάβει ότι σε DX11 είναι το θέμα..

Λάθος έχεις καταλάβει, σε dx12 είναι το θέμα. Αν συνδυάσεις ένα παλιότερο mid range cpu με 6700xt το πιθανότερο είναι να καταλήξεις να παίζεις native 2K με περισσότερα καρε από 3060 και dlss on.

Αυτή την στιγμή 700-750 παίζουν ετοιμοπαραδοτες 3060 και στα 800-850 6700xt, για να μην ακούσω τπτ 329$ vs 479$. Η 3070 έχει εδραιωθεί πλέον στα 1100+ και η 3060ti είναι μονόκερος.

https://www.mindfactory.de/search_result.php?search_query=3060

https://www.mindfactory.de/search_result.php?search_query=6700

BTW αν ηθελαν οι HWU να κανουν ενα σωστο compare που να βγαζει νοημα, για εμενα επρεπε να παρουν 3060/3060ti/6700xt (καρτες που παιζει πολυ να μπουν σε υπαρχων παλιοτερο συστημα) και να τεσταρουν με 4-5 δημοφιλη παλιοτερα cpu (6700K/7700K/1600x/2600x/8400/9400) συν ενα new high end για reference, σε 5-10 new games, 2K mid/high με dlss on στις nvidia και 2K mid/high native στην 6700xt. Αυτο θα ηταν ενα compare που θα ηθελα να δω.

Επεξ/σία από Razor333
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, nikos5800 είπε

 

Ανεπίτρεπτο ,η ρχ 580 έφτασε την γτχ 1080  σε cpu intensive games και από την nvidia μουγκα μέχρι στιγμής , πόσο ξεγτιλικι ακόμα?αν δεν διορθώσει το πρόβλημα δεν ξανά περνώ nvidia 

 

 

 

Άμα περιμένεις ενημέρωση από το hwunboxed φέξε μου. Για κάθε παιχνίδι που έχει πρόβληαμ με overhead η nvidia υπάρχει άλλο ένα που έχιε η AMD. Ανέβασα στο δίπλα θέμα (σελίδα 82)  6 γραφήματα από το gamegpu που δείχνει το driver overhead των amd σε παιχνίδια όπως το valheim / horizon zero dawn / crysis remastered. Στο valheim με αδύναμο CPU  η 1080 σου έπιασε 6900xt, μια χαρά, free upgrade έκανες :P 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι συνεχίζει ο μύλος με αυτό το πράγμα. Και ενώ μαίνεται ο χορός με τα 500ρια σομπρέρο. Να που τελικά θα πιστέψουμε the prophecy was true και ισχύουν αυτά που λέγανε κάποτε όταν είχε πρωτόβγει και το RDR2 και τρώγανε φώλα οι Πασχάληδες λόγω vulkan, ότι η 580 είναι πάνω από την 1080 κλπ.😁 ΝΟΤ

Ναι υπάρχει ένα γενικότερο trend όσο αφορά το dx12/vulkan αλλά μέχρι εκεί. Δεν ισχύει παντού και σε όλα τα games. Και σε κάποια τα αποτελέσματα τα λες και αλλοπρόσαλλα. Από το ίδιο το review:

Capture.jpg

Απλά δείτε την διαφορά μεταξύ 1080/3060ti (που είναι αρκετά δυνατότερη κάρτα επιπέδου 2080super). Δηλαδή εδώ τι έχουμε? Hard cpu bottleneck με την 3060ti αλλά όχι με την 3080? H 1060 που είναι και υποδεέστερη συνήθως σε DX12 σε σχέση με την 580, καβάλα στο άλογο? Κυριολεκτικά DOES NOT COMPUTE. Το μόνο συμπέρασμα που έβγαλα από αυτό το γράφημα είναι ότι οι ampere και τα polaris δεν αποδίδουν τόσο καλά όσο οι pascal σε dx12.😁 Το οποίο προφανώς και δεν ισχύει.

Άρα εξαρτάται από το ίδιο το game και κυρίως κατά πόσο το DX12 ήταν afterthought και patched after από το native path που ήταν το DX11. Σε αυτά τα games σε DX12 ΟΛΕΣ οι κάρτες έχουν το ίδιο ή λίγο χειρότερο performance σε σχέση με DX11. Το έχω παρατηρήσει τόσα χρόνια και σε gcn1 (hd7950) και σε gcn4 (rx470) και σε pascal(1080). Ίσως να ισχύει λίγο λιγότερο σε νεότερες αρχιτεκτονικές λόγω async compute, fp16/rapid pack math και vrs αν είναι implemented που μπορούν να δώσουν ένα performance bump.

Σε games που από την αρχή είναι φτιαγμένα σε DX12 και το DX11 μπήκε τσόντα για να βολευτεί κόσμος με αρχαιολογία, ναι εκεί αποδίδει πολύ καλύτερα το DX12 (πχ SOTTR). Το αν έχω bottleneck κάποια στιγμή με ngredia σε κάποιες περιπτώσεις είναι το τελευταίο που με νοιάζει προσωπικά. Με την 1080 έχω δει gpu bn ακόμα και στα 720p πλέον. Ακόμα περιμένω το σωτήριο έτος 2021 εναλλακτικά του nvenc, opengl drivers που να μην αποδίδουν όπως μια 1030/1050, αντίστοιχη υποστήριξη με CUDA σε περισσότερες εφαρμογές κλπ. Το DLSS/RT το αφήνω στην άκρη γιατί όπως φαίνεται ακόμα είναι στο lab οι τύποι και δεν έχουν κατασταλάξει.

Ας φτιάξει τουλάχιστον κάτι από αυτά πρώτα και θα πάω RDNA3 χτες, να μην έχω και "cpu bottleneck". VRAM δε θέλω άλλη χόρτασα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

33gb  το patch   στο cyberpunk  και κατεβαινει...  θα δοκιμασω να δω με  6800  τι rtx  σκοτωμα θα εχω στο performance:)

Επεξ/σία από enable_your_mind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, enable_your_mind είπε

33gb  το patch   στο cyberpunk  και κατεβαινει...  θα δοκιμασω να δω με  6800  τι rtx  σκοτωμα θα εχω στο performance:)

Η 3080 με ολο το rt on, εκτος psycho, κραταει με το ζορι το 60αρι σε 2Κ με dlss quality, οποτε αν δουμε κανα 45αρι με καποια rt on σε 1080p + fidelity fx cas για 2Κ upscale + optimize raster καλα θα ειναι. Σημασια εχει rt on η οχι, μαζεψαν πολυ πραμα, οποτε μπορει να αξιζει ενα playthrough.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/3/2021 στις 8:00 ΜΜ, enable_your_mind είπε

θα δοκιμασω να δω με  6800  τι rtx  σκοτωμα θα εχω στο performance:)

Τι ρυθμίσεις έχεις δοκιμάσει και σε τι ανάλυση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...