Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εχει το πλαισιο refourbished καρτα. Απο που την βρηκε Η εχει την δυνατοτητα να προβει σε επισκευη καρτας γραφικων.Με τι προσοντα............Ασχέτως του τυπου τησ εγγύησης

Ειπες εσυ και πρεπει να συμφωνησουμε μαζι σου.......πειραζει να εχω διαφορετικη αποψη και εμπειρία .

Το αν αποφασισεις εσυ να συμφωνησεις μαζι μου, δεν παιζει κανενα ρολο σε αυτα που οριζει η νομοθεσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εχει το πλαισιο refourbished καρτα. Απο που την βρηκε Η εχει την δυνατοτητα να προβει σε επισκευη καρτας γραφικων.Με τι προσοντα............Ασχέτως του τυπου τησ εγγύησης

Ειπες εσυ και πρεπει να συμφωνησουμε μαζι σου.......πειραζει να εχω διαφορετικη αποψη και εμπειρία .

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνει η επισκευή εσωτερικά (δεν το γνωρίζω) μπορεί μια χαρά να το κάνει outsource, είτε σε συνεργασία με την αντιπροσωπεία, είτε μέσω τρίτου.

Το ίδιο ισχύει και με τα refurbished...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΡΤΑ.Οσο για το μεταχειρισμένη ειναι επιλογη του πελατη αν θα την δεχτει χωρίς εγγυηση η θα ζητησει πιστωτικω στην τιμη της αποδείξης οπως δικαιουτε

Το να νομιζεις οτι ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν πιστωτικο καλα και ντε, ειναι αλλη μια προσωπικη σου αποψη χωρις καμμια απολυτως βαση.

Επισης δεν επεμεινα ποτε οτι θα επισκευασουν την καρτα εκεινοι. Μπορει να την κανει καποιος αλλος για αυτους, οπως ας πουμε η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Η ιδια η Sapphire αναφερει στους ορους της οτι τα επισκευασμενα / refurbished ή αλλαγμενα προιοντα, διατηρουν ως διαρκεια εγγυησης την ΑΡΧΙΚΗ τους, απο την ημερομηνια αγορας, και ΔΕΝ ανανωνεται μετα την αλλαγη ουτε σου δινουν "εγγυηση καλης λειτουργιας". Τα ιδια οριζει και η κειμενη νομοθεσια. Εσυ μπορεις να επιμενεις οσο θελεις.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2020 στις 12:54 ΠΜ, agnostos13 είπε

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνει η επισκευή εσωτερικά (δεν το γνωρίζω) μπορεί μια χαρά να το κάνει outsource, είτε σε συνεργασία με την αντιπροσωπεία, είτε μέσω τρίτου.

Το ίδιο ισχύει και με τα refurbished...

ΕΓΩ που το γνωριζω σου λεω ...αντε κανενα ανεμιστήρακι  και αυτο με το ζορι. Οσο για το ανακατασκευασμενο ουτε κατα διανοια........... ειδηκα σε καρτα γραφικων .Αντε να αλλαξουν κανα κουτι και καμια ζελατινα.

Οσο για να την στήλει  στον κατασκευάστη εκτος απο το εξοδα που τα πληρωνει το ιδιο απο την τσέπη μπορει να μην επισκευαζεται οποτε ξαναγυρίζει στην αρχη.Και φυσικα υποχρεούτε να δωσει και εφάμιλλο  προιον  προσωρινής αντικατάστασης.

Αλλο οταν η καρτα ειναι στην 2 ετη εγγυηση οπου και την ευθύνη αλλα και τα εξοδα τα αναλαμβάνει ο κατασκεαστης.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΡΤΑ.Οσο για το μεταχειρισμένη ειναι επιλογη του πελατη αν θα την δεχτει χωρίς εγγυηση η θα ζητησει πιστωτικω στην τιμη της αποδείξης οπως δικαιουτε

Μετα τον 2ο χρονο δεν μπορει να επιλεξει την επιστροφη χρηματων. Ειναι στην κριση του καταστηματος για το πως θα εκπληρωσει τους ορους της επιπροσθετης εμπορικης εγγυησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδκη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα καταντησει σκρουτζομαγαζο βραστα. Οπως ειπα ειχα αντιμετωπισει παρομοιο θεμα απο το ιδιο μαγαζι στο 3 χρονο οπου πηρα καινουργια καρτα- ιδιο μοντελο μεν σε ενα σκετο σακουλακι δε- με 6 μηνες εγγυηση και με αποδειξη με ενα ποσο 30 ευρω γιατι ταχα τοσο κοστιζε πλεων η καρτα .Και φυσικα οπως καταλαβες αν κατι πηγαινε στραβα θα δινανε τα 30 και θα καθαριζανε .Απλα αυτο δεν το εμαθα ποτε μιας και η καρτα ακομα δουλευει...............

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδκη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα καταντησει σκρουτζομαγαζο βραστα. Οπως ειπα ειχα αντιμετωπισει παρομοιο θεμα απο το ιδιο μαγαζι στο 3 χρονο οπου πηρα καινουργια καρτα- ιδιο μοντελο μεν σε ενα σκετο σακουλκι δε- με 6 μηνες εγγυηση και με αποδειξη με ενα ποσο 30 ευρω γιατι ταχα τοσο κοστιζε πλεων η καρτα .Και φυσικα οπως καταλαβες αν κατι πηγαινε στραβα θα δινανε τα 30 και θα καθαριζανε .Απλα αυτο δεν το εμαθα ποτε μιας και η καρτα ακομα δουλευει...............

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Επισης το Πλαισιο πολυ πιθανον να εχει δικο του service, μιας και εχει δικια του σειρα προιοντων και δεν ειναι ενα απλο καταστημα λιανικης, οπως πχ Public. Το να μπορει να ανακατασκευασει κατι και να το πουλησει μην το βρισκεις παραξενο. Επιπλεον, δεν τους απογορευει κανενας να συνεργαζονται με αλλα service ή να στελνουν τις καρτες προς επισκευη στον προμηθευτη τους και να τις ξανα πουλανε ή να τις διαθετους για τις εμπορικες εγγυησεις.

Τελος, οι δικες σου εμπειριες δεν μετρανε με το τι ισχυει. Εχεις αναφερει 10 φορες το "εγω, εμπειρια μου, αποψη κτλ"

*Προσεξε λιγο ορθογραφικα και τροπους, σε ελληνικο φορουμ γραφεις στην τελικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

Τα λες και  μονο σου στα μπολντ.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του

Αφου ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ  ο τριτος χρονος ως εμπορικη εγγυηση απο το ιδιο το μαγαζι που ακριβώς διαφωνούμε.Γραφει πουθενα για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ Οσο για το ποιος θα το επισκευσει δεν ειναι εκει το προβλημα μας.Σιγουρα η καρτα θα παει στον κατασκευαστη....μιας και το σερβισ του πλαισιου φτανει μεχρι την τουρμπο χ και πολυ λεω.............Οπως και σαφως παιζει λοιπον και η επισροφη χρηματων .Επισεις δεν βλεπω να λεει πουθενα οτι ο καταναλωτης δεν εχει δικαιωμα να αποφασίσει  τι τον βολευει  καλυτερα.

 

45 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης,

Εδω σε ρωταω  λοιπον

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδικη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα εγινε σκρουτζομαγαζο να μας το πει να το ξερουμε ξεκαθαρα.Το να δινει μεταχειρισμένα απο το υπογειο αγνωστου καταστασης και λειτουργικότητας χωρις καμια εγγύηση δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφησουμε να περασε ετσι....ειδικά οταν εχουμε πληρώσει χρυσο αυτον τον ενα επιπλέον χρονο

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που κολλάτε ρε παιδιά; Το παραστατικό έγραφε πάνω 3 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή; 3 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο; Στην πρώτη περίπτωση το πλαίσιο πάνω στην 2ετία μπορεί να αποχωρήσει από τα δικαιώματα της εγγύησης και να πετάξει τον πελάτη της στην Sapphire. Αν γουστάρουν να ασχοληθούν είναι δικό τους θέμα, σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένοι. Στην δεύτερη περίπτωση πρέπει να αναλάβουν την κάρτα γιατί μπορούν να καταγγελθούν για ψευδή πληροφόρηση. Την αντικατέστησαν την κάρτα όμως; Ναι. Τέλος. Τι το συζητάτε τώρα; Επειδή δεν ανανεώνεται η εγγύηση του προϊόντος; Καλή τύχη αν βρείτε νόμο που αναφέρει ότι υπάρχει νομική υποχρέωση να ανανεωθεί η εμπορική εγγύηση για άλλα 3 χρόνια όπως συμβαίνει με την νομική και τελείωσε η ιστορία. 

Εδώ η Apple δίνει 1 χρόνο εμπορική εγγύηση αλλά στην Ε.Ε αυτό δεν περνάει και όλες οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να παραχωρήσουν και 2ο έτος.

Όροι χρήσεις πλαισίου: https://www.plaisio.gr/Terms-of-use (Ενότητα 10 παράγραφος 7)
1 έτος εμπορική εγγύηση Apple: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/
Πληροφορίες για εμπορική και νομική εγγύηση: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2020 στις 8:09 ΜΜ, UpToDate_ είπε

Στο πλαίσιο η λύση τους ήταν μέσα στο παλιό μου κουτί να βάλουν μια "νέα" σε  χάρτινο κουτί με νέο σειριακό αριθμό  μέσα σε αντιστατικο σακουλάκι απλά.  Που δεν πιάνεται για νέα διότι θεωρειται ανοιγμένο.  Δηλαδή υπάρχει απλά το αντιστατικο σακουλάκι και η κάρτα . 

Διαφημίζει 1 επιπλεων  χρονο εμπορικη  εγγυηση απο το πλαισιο επιπλεων απο τα 2 που δινει η κατασκευάστρια.Μαλιστα το προβαλει και σαν συν στην αγορα για να προτιμησουν το συγκεκριμενο καταστημα παρα τις υψηλές του τιμες.

Οπως βλεπεις το "νεα" το εχει μεσα σε εισαγωγικα  Για αυτο ρωτησα και εγω να μαθω τι ακριβως συμβαίνει απο τον νηματοθετη και αν του δωσαν μεταχειρισμένη καρτα τελικα.Αλλα απαντησαν ολοι οι αλλοι εκτός απο αυτον.

56 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εδω σε ρωταω  λοιπον

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδικη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα εγινε σκρουτζομαγαζο να μας το πει να το ξερουμε ξεκαθαρα.Το να δινει μεταχειρισμένα απο το υπογειο αγνωστου καταστασης και λειτουργικότητας χωρις καμια εγγύηση δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφησουμε να περασε ετσι....ειδικά οταν εχουμε πληρώσει χρυσο αυτον τον ενα επιπλέον χρονο

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Πλασιο δεν εχει ιδεα πως κολλανε τις αντιστασεις, θα επισκευασει καρτα με smd στοιχεια; Μην τρελαθουμε εντελως. Απο καπου τους εμεινε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Loinen είπε

To Πλασιο δεν εχει ιδεα πως κολλανε τις αντιστασεις, θα επισκευασει καρτα με smd στοιχεια; Μην τρελαθουμε εντελως. Απο καπου τους εμεινε.

Το βρισκεις απιθανο να εχουν καποιον καλο εξωτερικο συνεργατη ?

Δηλαδη στα TuvloX laptop που χαλαει πχ ενας πυνκωτης και ειναι σε εγγυηση αλλαζουν ολο το motherboard ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Το βρισκεις απιθανο να εχουν καποιον καλο εξωτερικο συνεργατη ?

Δηλαδη στα TuvloX laptop που χαλαει πχ ενας πυνκωτης και ειναι σε εγγυηση αλλαζουν ολο το motherboard ? 

ΟΙ καλοι συνεργατες με καλο εξοπλισμο κοστιζουν. Διαγνωση και εντοπισμος βλαβης ειναι εργατωρες που το πλαισιο δεν πληρωνει.  Και αντε καλα καποιος ηλεκτρολυτικος ή φακης. Τι θα γινει αν ειναι smd οπως ειπα παραπανω ; Οποτε τα στελνει πισω Κινα απο εκει που τα πηρε μεσω συμβασης και του στελνουν αλλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Loinen είπε

ΟΙ καλοι συνεργατες με καλο εξοπλισμο κοστιζουν. Διαγνωση και εντοπισμος βλαβης ειναι εργατωρες που το πλαισιο δεν πληρωνει.  Και αντε καλα καποιος ηλεκτρολυτικος ή φακης. Τι θα γινει αν ειναι smd οπως ειπα παραπανω ; Οποτε τα στελνει πισω Κινα απο εκει που τα πηρε μεσω συμβασης και του στελνουν αλλα.

Οταν υπαρχουν εργαστηρια που φτιαχνουν τετοιες ζημιες με 40€-50€ +ΦΠΑ σε πελατες λιανικης δεν νομιζω οτι δεν μπορει το πλαισιο ή το καθε πλαισιο να κανει συμβαση μαζι τους.

Πx το Public αναλαμβανει επισκευες μητρικης και VGA σε laptop.. και δεν νομιζω οτι το κανουν οι δικοι του τεχνικοι...

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...