Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mpentenis είπε

εαν η εγγύηση είναι απο Sap. τοτε πρεπει να σου κάνουν αντικατάσταση με νέα, ή με ομοιων δυνατοτήτων, ή επιστροφή χρημάτων χωρίς μείωση. Εαν παραλαβεις νέα τοτε αυτή θα έχει νέα εγγύηση σύμφωνη με αυτή που λεει ο κατασκευαστής. Εαν σου έδωσαν ετσι απλα μια κάρτα χωρίς κουτί, πήγαινε αύριο και πες τους να στην δώσουν, μόλςι την πάρεις λογικά δεν θα σου δώσουν χαρτί γιατι τοτε θα φαίνεται η αντικατάσταση και λογικά και η εγγύηση. Εκεί λοιπον παίρνεις επι τόπου και μπροστά στον διευθυντή την εξυπηρέτησή τους και τους λες οτι απο κατάστημά σας μου έδωσαν μια κάρτα χωρίς παραστατικό και εις γνώσιν τον διευθυντή, να την πάω σπίτι ή στην ΑΑΔΕ? να δούμε δηλαδή και ποιος θα τρέξει ποιον περισσότερο... 😛

κατα την γνώμη μου, συνηγορος του καταναλωτή is your friend...!

Ooooooλα αυτά ειναι με βάση οτι ο τρίτος χρόνος είναι εγγύηση της Sapphire που δεν είναι, γιατι στο Site αναφέρει ξεκάθαρα "3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση)." Αν πάει στο Service παιδιά και είναι εκτός εγγύησης, δεν αποκλείεται να τον χρεώσουν έλεγχο και μεταφορικά για να τη στείλουν πάλι πίσω καμένη. Πρόσεξε μην πας για μαλλί και βγείς κουρεμένος.

Αν είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι σε αδίκησαν, προχώρα, αλλιώς βάλε και λίγο νερό στο κρασί σου , μπορεί να μείνεις με το κάρβουνο στο χέρι :)

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ευχαριστώ αλλά πολύ μπέρδεμα.
Ναι ήταν 3 ετη η εγγύηση αλλά περιέργο όλο αυτό και γι αυτό δεν δέχθηκα και ήμουν 2-3 ωρες εκεί και το πάλευα και με τηλ και με τον διευθυντή. 
Δείτε εδώ
http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/
Στο Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, Οδηγίες Χρήσεως, Κλπ)
Στην παράγραφο 2.6
 

Αναφορά σε κείμενο

2.6 Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Αυτό του έκανα παράθεση και τον ρώτησα αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό και να με ενημερώσει.
Και τις 3 φορές που τον ρώτησα δεν απαντούσε.

Επεξ/σία από UpToDate_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος σας είπε ότι όταν αντικατασταθει κάτι εντός εγγύησης παίρνεις επέκταση εγγύησης άλλο τόσο για το νέο προϊόν; Προσωπικά έχω κάνει rma 2 φορες δίσκους απευθείας σε wd και seagate (μεγάλες εταιρείες δλδ όχι το κάθε πλαίσιο). Άνοιξα το rma ticket, μου στείλανε ένα postage label, εστειλα τον δισκο μου και μου στείλανε ένα καινούργιο ίδιο σε brown box και είχα υπόλοιπο εγγύησης όσο εμένε στο πρώτο. 

Και στα laptop που έρχονται με 3ετη ή 5ετη εγγύηση δλδ αν σου αλλάξουν το mainboard θα τους πεις.... Α το νέο έχει άλλα 3 χρόνια ενώ το υπόλοιπο σύστημα 1.5?

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Παιδιά ευχαριστώ αλλά πολύ μπέρδεμα.
Ναι ήταν 3 ετη η εγγύηση αλλά περιέργο όλο αυτό και γι αυτό δεν δέχθηκα και ήμουν 2-3 ωρες εκεί και το πάλευα και με τηλ και με τον διευθυντή. 
Δείτε εδώ
http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/
Στο Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, Οδηγίες Χρήσεως, Κλπ)
Στην παράγραφο 2.6
 

 

αυτό που δεν κατανοείς είναι οτι ήσουν στο 3ο χρόνο εγγύησης και όχι στον 2ο. ήσουν δηλαδή εκτός νομικής 2ετούς αλλά στον 3ο χρόνο εμπορικής εγγύησης του Π.

 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ναι και σε χαρτόκουτο. εφόσον έγινε αντικατάσταση δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα από το ράφι.

σου είπα ποιο είναι το μοναδικό σημείο που είναι φάουλ. Το προϊόν που σου έδωσαν πρέπει υποχρεωτικά να δωθεί με ΝΕΑ 2ετή εγγύηση.

Το υποχρεωτικα απο που προκυπτει; Εχεις καποια νομοθεσια που το περιγραφει ή το υποθετεις; Απο οσο γνωριζω και αντικατασταση να γινει του προιοντος η εγγυηση πηγαινει συμφωνα με την εγγυηση του αρχικου προιοντος, αντε αν ειναι κοντα στο τελος να σου δωσουν 6 μηνες ακομα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, asmilon είπε

Το υποχρεωτικα απο που προκυπτει; Εχεις καποια νομοθεσια που το περιγραφει ή το υποθετεις; Απο οσο γνωριζω και αντικατασταση να γινει του προιοντος η εγγυηση πηγαινει συμφωνα με την εγγυηση του αρχικου προιοντος, αντε αν ειναι κοντα στο τελος να σου δωσουν 6 μηνες ακομα.

δε ξέρω αν διάβασες τις τελευταίες απαντήσεις. αν ήταν εντός 2ετούς νομικής, το νέο προϊόν καλύπτεται με ΝΕΑ 2ετή εφόσον είναι καινούριο σφραγισμένο από αντικατάσταση. Αν δεχόταν επισκευή πιθανόν να είχε άλλη διάρκεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου ετυχε βλαβη μνημης (παλιου) server με lifetime εγγύηση Kingston.

Πηρα τηλεφωνο στα γραφεία τους στην Ευρώπη και ζητησα να μαθω τι μπορω να κανω. Ευγενικα ο υπάλληλος μου απάντησε οτι πλεον ο τυπος μνημης ειναι εκτος παραγωγης και δεν εχει κατι να το αντικαταστήσει. Οποτε δωρο-αδωρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

δε ξέρω αν διάβασες τις τελευταίες απαντήσεις. αν ήταν εντός 2ετούς νομικής, το νέο προϊόν καλύπτεται με ΝΕΑ 2ετή εφόσον είναι καινούριο σφραγισμένο από αντικατάσταση. Αν δεχόταν επισκευή πιθανόν να είχε άλλη διάρκεια.

Άτοπο. Αν ήταν έτσι , θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει μια κάρτα γραφικών, να τη χαλάει 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης και κάθε φορά να του δίνουν καινούργια. Σκέψου το λίγο καλύτερα πριν το επαναλάβεις 3η φορά.

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Άτοπο. Αν ήταν έτσι , θα μπορούσε κάποιος να αγοράσει μια κάρτα γραφικών, να τη χαλάει 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης και κάθε φορά να του δίνουν καινούργια. Σκέψου το λίγο καλύτερα πριν το επαναλάβεις 3η φορά.

το τι ισχύει επίσημα για τα 2 έτη νομικής εγγύησης δεν αμφισβητείται.

το αν ένας καταναλωτής θέλει να το εκμεταλλευθεί κακοπροαίρετα είναι στο χέρι του κάθε καταστήματος όπως το Πλαίσιο να το αντιληφθεί και να διαφυλάξει την επιχείρησή του.

Προφανώς δηλαδή και αν γίνει το σενάριο που λες με τον τύπο που χαλάει επίτηδες την κάρτα κάθε 2 χρόνια 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση, είναι στο χέρι του Π να δει την καρτέλα του και να το πει "φίλε..την επόμενη φορά που θα φέρεις επίτηδες κάρτα καμμένη θα σε τρέξω για απάτη"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Δηλαδή με λιγα λογια το "3 χρονια εγγυηση πλαισιο " είναι άλλη μια απατη και οτι θέλουν κάνουν

Πώς ακριβώς είναι απάτη; Του χάλασε η κάρτα και του προσφέρουν νέα. Αν ήταν απάτη δεν θα του έδιναν νέα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, greekfragma είπε

το τι ισχύει επίσημα για τα 2 έτη νομικής εγγύησης δεν αμφισβητείται.

το αν ένας καταναλωτής θέλει να το εκμεταλλευθεί κακοπροαίρετα είναι στο χέρι του κάθε καταστήματος όπως το Πλαίσιο να το αντιληφθεί και να διαφυλάξει την επιχείρησή του.

Προφανώς δηλαδή και αν γίνει το σενάριο που λες με τον τύπο που χαλάει επίτηδες την κάρτα κάθε 2 χρόνια 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση, είναι στο χέρι του Π να δει την καρτέλα του και να το πει "φίλε..την επόμενη φορά που θα φέρεις επίτηδες κάρτα καμμένη θα σε τρέξω για απάτη"

Αυτό που περιγράφεις είναι εφόρου ζωής εγγύηση και ισχύει σε μνήμες. Ξανασκεψου αυτό που υποστηρίζεις πριν το επαναλάβεις. Η εγγύηση ακολουθεί την αγορά, όχι το προϊόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Αυτό που περιγράφεις είναι εφόρου ζωής εγγύηση και ισχύει σε μνήμες. Ξανασκεψου αυτό που υποστηρίζεις πριν το επαναλάβεις. Η εγγύηση ακολουθεί την αγορά, όχι το προϊόν.

παρέθεσέ μου που στηρίζεις αυτό που λες και σταμάτα να γράφεις εδώ και 3 ποστ να ξανασκεφτώ αυτά που γράφω πριν τα επαναλάβω.  δε χρειάζομαι καθηγητή στα 38 μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, george1807 είπε

Πώς ακριβώς είναι απάτη; Του χάλασε η κάρτα και του προσφέρουν νέα. Αν ήταν απάτη δεν θα του έδιναν νέα. 

Aπο στοκ house χωρίς εγγυηση .. Είναι παλιο το κόλπο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...