Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Pankard είπε

Στην δικη μ περιπτωση παντως,σε καμμενη μητρικη κ καρτα γραφικων απο το ιδιο πολυκαταστημα πανω στον χρονο αντικατασταθηκαν ολα και η εγγυηση ηταν ξανα για 3 χρονια απο την ημερομηνια κτησης.

Απο ημερομηνίας κτησης ή αλλαγής;Γιατί κτήσης είναι η αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, Fotis_Greece είπε

Εαν σου δωσουν εγγύηση για την "νεα" καρτα, και σου χαλασει ξανα σε 23 μηνες, θα πας να ζητησεις εκ νεου αντικατασταση? Η επομενη αντικατασταση θα εχει και εκεινη 24 μηνες εγγύηση?

Ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κάλεσαν μόλις απο Πλαίσιο , σίγουρα πήρε και το αυτί τους το θέμα αυτό εδώ, είδαν και τα email που έχω στείλει αλλά και πάλι δεν κάνουν πίσω, μου έδωσε 2 επιλογές : 
1. Ή παει την καρτα μου στην sapphire για επισκευη χωρις εγγυηση μετά όμως ή 2. παίρνω τον νέο σειριακό (νεα κάρτα ) με 6 μήνες εγγύηση και αυτό απο την καλή τους την καρδιά γιατί ειμαι 13 χρόνια πελάτης τους.

Μου αρνήθηκαν το ότι με καλύπτει ο 2251/1994 μιας και η αγορά ήταν το 2017 και επέμειναν οτι με καλύπτει μόνο αυτά που λέει το Πλαίσιο - υποθέτω μιλούσε για τον νόμο 4512/2018(η τροποποίηση).

Τον ενημέρωσα οτι , εχω ενημερωθεί απο την προστασία του καταναλωτή αναλυτικά επι του θέματος και ότι είναι παράνομη πρόταση και όχι απο την καλή τους την Θέληση σαν Πλαίσιο.

Η απάντηση του κυρίου ήταν οτι το Πλαίσιο είναι 50χρονια στον χώρο αυτό και πάντοτε ακολουθεί πιστά τους νόμους (το είπε 3 φορές κατά την διάρκεια της κλήσης) .

Εν ολίγοις , πάρε την πλέον με 6 μήνες εγγύηση ενώ πριν μου έλεγαν οτι δεν έχει εγγύηση  αλλιώς τρέξε το θέμα νομικά .

Ξέρουν ότι αν το τρέξω νομικά δεν θα έχω το αγαθό που έχω πληρώσει και ότι θα λυθεί μετά απο κάνα χρόνο (μπορεί να λεω κ λιγο το θεμα - κ τοτε απλά να μου δώσουν εγγράφως τα 3 έτη εγγύηση) οπότε σιγά μην επιλέξω αυτούς....

Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω , είναι παράνομοι αλλά πατάνε και στην ανάγκη που έχω .

Αυτά συμβαίνουν όταν το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο επιλέγει να μην πράττει τα νόμιμα γιατί και; τι θα γίνει; Είμαι Ομιλος πλεον λίγα με αγγίζουν..

Να σημειώσω ότι δεν τον ενδιέφερε καν το κακό publicity που έχει πάρει το όλο θέμα .

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Με κάλεσαν μόλις απο Πλαίσιο , σίγουρα πήρε και το αυτί τους το θέμα αυτό εδώ, είδαν και τα email που έχω στείλει αλλά και πάλι δεν κάνουν πίσω, μου έδωσε 2 επιλογές : 
1. Ή παει την καρτα μου στην sapphire για επισκευη χωρις εγγυηση μετά όμως ή 2. παίρνω τον νέο σειριακό (νεα κάρτα ) με 6 μήνες εγγύηση και αυτό απο την καλή τους την καρδιά γιατί ειμαι 13 χρόνια πελάτης τους.

Μου αρνήθηκαν το ότι με καλύπτει ο 2251/1994 μιας και η αγορά ήταν το 2017 και επέμειναν οτι με καλύπτει μόνο αυτά που λέει το Πλαίσιο - υποθέτω μιλούσε για τον νόμο 4512/2018(η τροποποίηση).

Τον ενημέρωσα οτι , εχω ενημερωθεί απο την προστασία του καταναλωτή αναλυτικά επι του θέματος και ότι είναι παράνομη πρόταση και όχι απο την καλή τους την Θέληση σαν Πλαίσιο.

Η απάντηση του κυρίου ήταν οτι το Πλαίσιο είναι 50χρονια στον χώρο αυτό και πάντοτε ακολουθεί πιστά τους νόμους (το είπε 3 φορές κατά την διάρκεια της κλήσης) .

Εν ολίγοις , πάρε την πλέον με 6 μήνες εγγύηση ενώ πριν μου έλεγαν οτι δεν έχει εγγύηση  αλλιώς τρέξε το θέμα νομικά .

Ξέρουν ότι αν το τρέξω νομικά δεν θα έχω το αγαθό που έχω πληρώσει και ότι θα λυθεί μετά απο κάνα χρόνο (μπορεί να λεω κ λιγο το θεμα - κ τοτε απλά να μου δώσουν εγγράφως τα 3 έτη εγγύηση) οπότε σιγά μην επιλέξω αυτούς....

Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω , είναι παράνομοι αλλά πατάνε και στην ανάγκη που έχω .

Αυτά συμβαίνουν όταν το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο επιλέγει να μην πράττει τα νόμιμα γιατί και; τι θα γίνει; Είμαι Ομιλος πλεον λίγα με αγγίζουν..

Να σημειώσω ότι δεν τον ενδιέφερε καν το κακό publicity που έχει πάρει το όλο θέμα .

 

Ειλικρινα δεν τους ενδιαφερει ...

Σκεψου ο καθενας καθε 35 μηνες να καιει VGA,MB κτλ και να πηγαινει να παρει καινουργιο.

Πχ πας μια 1060 VGA και στην αλλαζουν παλι με μια 1660 με παλι 3 χρονια εγγυση.

Σε 35 μηνες την καις πας για αλλαγη  και δεν  υπαρχει πλεον 1660 να στην αλλαξουν αλλα 2060 ή 3060 .

Σε 35 μηνες παλι τα ιδια και θα εχεις εφ'ορου ζωης αναβαθμιση καρτας γραφικων...

Ακριβως για αυτο δεν το κανει το πλαισιο....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Ειλικρινα δεν τους ενδιαφερει ...

Σκεψου ο καθενας καθε 35 μηνες να καιει VGA,MB κτλ και να πηγαινει να παρει καινουργιο.

Πχ πας μια 1060 VGA και στην αλλαζουν παλι με μια 1660 με παλι 3 χρονια εγγυση.

Σε 35 μηνες την καις πας για αλλαγη  και δεν  υπαρχει πλεον 1660 να στην αλλαξουν αλλα 2060 ή 3060 .

Σε 35 μηνες παλι τα ιδια και θα εχεις εφ'ορου ζωης αναβαθμιση καρτας γραφικων...

Ακριβως για αυτο δεν το κανει το πλαισιο....

Δεν ξέρω τι κάνει ο κάθε περίεργος και με τι σκεπτικό .. εγώ ξέρω οτι με γ**** σαν καταναλωτή γιατί απλά μπορούν - και δεν ακολουθουν τον νόμο... 
Και σαν καταναλωτή με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση του να διαλέξω μια παράνομη τατκτική παρε την με 6 μήνες εγγύηση και ας πρέπει να σου δώσουμε 3 έτη ξανά , απο το να μείνω χωρίς προιόν το οποίο είχα και μοσχοπληρώσει ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα των νόμων κτλ που βαριέμαι να διαβάζω, δεν υπάρχει λογική να σου έδιναν προϊόν αντικατάστασης το οποίο να είναι και refurbished, χωρίς καθόλου χρόνο εγγύησης. Σε φάση το παίρνεις και είναι χαλασμένο και δεν έχεις κανένα δικαίωμα μετά. Από την άλλη δεν έχει επίσης λογική να μπορεί ο καταναλωτής να ανανεώνει την εγγύηση κάθε 2-3 χρόνια εκούσια ή ακούσια. Οι 6 μήνες που σου έδωσαν μου φαίνεται ΟΚ.

Σε αντίστοιχη περίπτωση δική μου αλλά σε Σκρουτζάδικο (τρίτος χρόνος), την έστειλα και πήρα απάντηση μετά από 2 μήνες ότι δεν έχω εγγύηση και ότι τον τρίτο χρόνο τον δίνει ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα. Η Gigabyte μου απάντησε ότι δεν είναι επίσημος μεταπωλητής το Σκρουτζάδικο οπότε δεν ισχύει ο τρίτος χρόνος. Με πίεση κατάφερα την Gigabyte να την επισκευάσει στην Γερμανία, δωρεάν και τα μεταφορικά τα πλήρωσε το Σκρουτζάδικο και απλά την έφτιαξα. Χωρίς περαιτέρω εγγύηση φυσικά. Οπότε το Πλαίσιο πάλι καλά να λες.

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Δεν ξέρω τι κάνει ο κάθε περίεργος και με τι σκεπτικό .. εγώ ξέρω οτι με γ**** σαν καταναλωτή γιατί απλά μπορούν - και δεν ακολουθουν τον νόμο... 
Και σαν καταναλωτή με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση του να διαλέξω μια παράνομη τατκτική παρε την με 6 μήνες εγγύηση και ας πρέπει να σου δώσουμε 3 έτη ξανά , απο το να μείνω χωρίς προιόν το οποίο είχα και μοσχοπληρώσει ..

Σε ξαναρωταω...

Εαν σου επισκευαζαν την καρτα σου και στην εδιναν πισω ή σου εδιναν αλλη χωρις σειριακο αριθμο τι θα εκανες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

Πήγα κατευθείαν στην τελευταία σελίδα και κατάλαβα μάλλον οτι δεν κινήθηκε μέσω συνήγορου καταναλωτή αλλά μέσω insomnia......

Δες το ποστ εδώ φίλε μου.
 

 Επίσης Σκέφτομαι να την παραλάβω και να κινηθώ και νομικά  μέσω του συνηγόρου για να αναγνωριστεί η 3χρονη εγγύηση με έγγραφο τρόπο  .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ημερομηνια κτησης οριζεται ως η ημερομηνια αλλαγης της παλαιας με τη νεα καρτα.κ εννοειται οτι η νεα καρτα που εβαλαν εχει αλλα 2 χρονια εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

 Επίσης Σκέφτομαι να την παραλάβω και να κινηθώ και νομικά  μέσω του συνηγόρου για να αναγνωριστεί η 3χρονη εγγύηση με έγγραφο τρόπο  .

Ξαναμίλα με Συνήγορο με βάση τα τελευταία δεδομένα, να πάρεις και την γνώμη τους για το πως θα κινηθείς.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, UpToDate_ είπε

Με κάλεσαν μόλις απο Πλαίσιο , σίγουρα πήρε και το αυτί τους το θέμα αυτό εδώ, είδαν και τα email που έχω στείλει αλλά και πάλι δεν κάνουν πίσω, μου έδωσε 2 επιλογές : 
1. Ή παει την καρτα μου στην sapphire για επισκευη χωρις εγγυηση μετά όμως ή 2. παίρνω τον νέο σειριακό (νεα κάρτα ) με 6 μήνες εγγύηση και αυτό απο την καλή τους την καρδιά γιατί ειμαι 13 χρόνια πελάτης τους.
 

Αυτό συνηθίζεται σε επισκευασμένα εκτός εγγύησης. Σου δίνουν 6 μήνες εγγύησης για την επισκευή. 

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, η κάρτα που σου δίνουν δεν είναι νέα, σου κάνει αντικατάσταση με refurbished. Η αντικατάσταση που σου κάνουν αφορά την επέκταση εγγύησης 3ου έτους που σου έδωσε το Πλαίσιο. Δεν έχει σχέση με τις νόμιμες εγγυήσεις αυτή η επέκταση. Δες το σαν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ενός επιπλέον έτους που σου δώσανε μέσα στην τιμή της κάρτας. Τους όρους αυτού του ασφαλιστήριου συμβολαίου θα πρέπει να ζητήσεις να σου δώσουν, και μετά να τους δει ένας νομικός σύμβουλος για να σου πει αν το κατάστημα τηρεί ή όχι αυτούς τους όρους.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, UpToDate_ είπε

Δεν ξέρω τι κάνει ο κάθε περίεργος και με τι σκεπτικό .. εγώ ξέρω οτι με γ**** σαν καταναλωτή γιατί απλά μπορούν - και δεν ακολουθουν τον νόμο... 
Και σαν καταναλωτή με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση του να διαλέξω μια παράνομη τατκτική παρε την με 6 μήνες εγγύηση και ας πρέπει να σου δώσουμε 3 έτη ξανά , απο το να μείνω χωρίς προιόν το οποίο είχα και μοσχοπληρώσει ..

Το Πλαίσιο μια χαρά σου φέρθηκε έως τώρα και δυστυχώς αδυνατείς να καταλάβεις αυτά που σου έγραψαν και άλλοι στις προηγούμενες σελίδες. Όσον αφορά το bad publicity, το έχει από μόνο του σε άλλα πράγματα, εδώ όμως είναι σωστό απέναντι σου και κυριολεκτικά χεστ..κε για το τι γράφει κάποιος σε ένα site αγγελιών/forum. Επίσης το ότι τους ενημέρωσες (προφορικά φαντάζομαι) ότι ενημέρωσες τον ΣτΚ και σου είπαν "μπλα, μπλα, μπλα" ακούγεται κάπως αστείο μιας και οι διαδικασίες κινούνται αλλιώς. Κάνε εσύ την έγγραφη καταγγελία επώνυμα στον ΣτΚ με κοινοποιημένο το Πλαίσιο, και ΑΝ βρει αθέτηση υποχρέωσης της εταιρείας τότε θα κάνει την σύσταση που χρειάζεται. Τα υπόλοιπα είναι αρκετά παιδιάστικα.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα και με την εμπορική εγγύηση σε περίπτωση επισκευής/αντικατάστασης του αγαθού υπάρχει υποχρεωτικά νέα ελάχιστη εγγύηση (ασχέτως με την εναπομείνουσα αρχική εγγύηση).

Δεν μπορώ να βρω τώρα την διάταξη γιατί είμαι στο δρόμο, αλλά αν θυμάμαι καλά είναι ή 3 ή 6 μήνες.

Διότι όπως είπαν και μερικοί πιό πάνω δεν είναι λογικό να πας στα τελειώματα της αρχικής εγγύησης, να σου κάνουν επισκευή ή αντικατάσταση και σε 1-2 μέρες να εμφανίσει πάλι πρόβλημα και να σου λένε, λυπάμαι είσαι εκτός εγγύησης!

Οπότε το να μην σου δίνουν καθόλου εγγύηση για την επισκευή/αντικατάσταση μπορείς να πεις οτι είναι στα όρια της απάτης...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ακόμα και με την εμπορική εγγύηση σε περίπτωση επισκευής/αντικατάστασης του αγαθού υπάρχει υποχρεωτικά νέα ελάχιστη εγγύηση (ασχέτως με την εναπομείνουσα αρχική εγγύηση).

Αυτο ισχύει ΑΝ αυτός που παρέχει την εμπορική εγγύηση δεν αναφέρει κάτι αντίθετο στους όρους της. Το έβαλε πιο πάνω ένα παιδί το άρθρο αυτό. Εδώ δεν ξέρουμε τι αναφέρει στους όρους η Εγγύηση του πλαισίου, πρέπει να τους ζητήσει εγγράφως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...