Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, george1807 είπε

Πώς ακριβώς είναι απάτη; Του χάλασε η κάρτα και του προσφέρουν νέα. Αν ήταν απάτη δεν θα του έδιναν νέα. 

Παιδιά όλο το θέμα το άνοιξα γιατί επέμεναν οτι δεν έχει εγγύηση και την παίρνω ή την αφήνω ενώ νομικά αν καταλαβαίνω καλά και του το εξηγούσα σαν "νεο" προιόν έπρεπε να είχε νέα εγγύηση βάση οδηγίας-νόμου. 

Δηλαδή ένα χαλασμένο κινητό που το πάμε για service εντός εγγύησης - στο τέλος του χρόνου της ας πούμε - μας το γυρνάνε πίσω στο παλιό κουτί του και βαφτιζουν το κινητό μέσα  με ζελατίνες  αλλά - refurbished ίσως - σαν "νεο" ; και με καμία εγγύηση ; 

και πάρε το αν θες αλλιώς κινήσου νομικά να βρεις αυτά που υποστηρίζεις και μου έχεις φέρει εγγράφως αν είναι σωστά ; 
Και οτί αυτά που του διάβαζα δεν είναι νόμοι αλλά οδηγίες και δεν ισχύουν ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Δηλαδή ένα χαλασμένο κινητό που το πάμε για service εντός εγγύησης - στο τέλος του χρόνου της ας πούμε - μας το γυρνάνε πίσω στο παλιό κουτί του και βαφτιζουν το κινητό μέσα  με ζελατίνες  αλλά - refurbished ίσως - σαν "νεο" ; και με καμία εγγύηση ; 

Να τώρα θυμήθηκα και ένα Motorola razor που είχε χαλάσει και αντικατασταθεί πριν πολλά χρόνια στην αντιπροσωπεία της Motorola. Το κινητό μπρικαρε στο μισό χρόνο , το πήγα, το τσέκαραν και μου δωσαν ένα άλλο. Είχε άλλο μισό χρόνο εγγύησης τότε. Συγκεκριμένα είχα και μπλε σκούρο θυμάμαι και κατέληξα με μαύρο μετά γιατί δεν υπήρχε μπλε για αντικατάσταση. Πήγα στο service μου δώσανε το νέο κινητό σε ένα κουτάκι που μέσα είχε και το παραστατικό αντικατάστασης με τα imei και το υπόλοιπο εγγύησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα η Lg (η οποίος έχεις το σέρβις στα κινητά) σε g4 bootloop σε αλλαγή motherboard μου έδωσε αλλά 2 χρόνια εγγύηση στο ανταλλακτικό και όσο έμενε στα υπόλοιπα μέρη. Το θέμα δεν είναι να δούμε τι κάνει η εκάστοτε εταιρεία και τι δεχόμαστε εμείς κάθε φορά αλλά τι είναι νομικά σωστό .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παντως έχω αλλάξει 4 Bluetooth από το public γτ είναι ελαττωματικά τα ελέγχουν κ μου δινουν η καινούριο ή πιστωτικό. Βέβαια επειδή είναι μικρής αξίας ίσως δεν αξίζει η επισκευη τους, δεν είναι όπως την κάρτα αλλά η εγγύηση ανανεώνεται.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο παράγραφοι από την πολιτική εγγύησης της sapphire:

  • Any replacement product provided under warranty may include new, reworked or refurbished product and parts.
  • Any repaired, replaced or exchanged products will be covered for the remaining period of the original warranty.
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, belmpas είπε

Δύο παράγραφοι από την πολιτική εγγύησης της sapphire:

  • Any replacement product provided under warranty may include new, reworked or refurbished product and parts.
  • Any repaired, replaced or exchanged products will be covered for the remaining period of the original warranty.

Χμ, λινκ ; 

Αν κ αντιτίθεται στις ευρωπαϊκές οδηγίες το 2ο κομμάτι ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι νομικοί εδώ μέσα δεν μπορούν με τίποτα να καταλάβουν ότι είναι άλλο η εγγύηση από το νόμο και άλλο η εμπορική εγγύηση. Στη δεύτερη ο πωλητής / κατασκευαστής βάζει ΟΠΟΙΟΥΣ όρους θέλει.

Το πλαίσιο έχει δίκιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται εχει δικιο το πλαισιο. Απλα ο αλλος ηθελε και σφραγισμενη καινουργια καρτα και αλλα δυο ετη εγγυησης και φωναζει για απατη

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε

Εννοειται εχει δικιο το πλαισιο. Απλα ο αλλος ηθελε και σφραγισμενη καινουργια καρτα και αλλα δυο ετη εγγυησης και φωναζει για απατη

 

40 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Όλοι οι νομικοί εδώ μέσα δεν μπορούν με τίποτα να καταλάβουν ότι είναι άλλο η εγγύηση από το νόμο και άλλο η εμπορική εγγύηση. Στη δεύτερη ο πωλητής / κατασκευαστής βάζει ΟΠΟΙΟΥΣ όρους θέλει.

Το πλαίσιο έχει δίκιο.

Εδώ ο άλλος επέμενε οτι σε κάθε αντικατάσταση ελλατωματικού προιόντος γίνεται reset η εγγύηση και ισχύει απο την αρχή. Δηλαδή τροφοδοτικό που έχει 10 χρόνια εγγύηση, στο αντικαθιστούν με καινούργιο και έχεις άλλα 10.

Επεξ/σία από zx1234r
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην δικη μ περιπτωση παντως,σε καμμενη μητρικη κ καρτα γραφικων απο το ιδιο πολυκαταστημα πανω στον χρονο αντικατασταθηκαν ολα και η εγγυηση ηταν ξανα για 3 χρονια απο την ημερομηνια κτησης.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά τα 2 χρόνια της αρχικής αγοράς το θέμα της εγγύησης το χειρίζεται όπως θέλει ο μεταπωλητής.

Αν νομίζεις ότι έχεις παραπάνω εγγύηση απευθύνεσαι κατευθείαν στον κατασκευαστή και την ζητάς , ο έμπορος μόνο 2 χρόνια υποχρεούται να σε εξυπηρετεί ακόμη και ο κατασκευαστής έχει 102 χρόνια εγγύηση.

 

Αυτό το κόλπο ότι έσκασε η κάρτα λίγο πριν τα 3 χρόνια και ζήταγες καλύτερη (δεν υπήρχε διαθέσιμη η παλιά) που στο παρελθόν έπιανε πλέον δεν το προσφέρει κανένας.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Εδώ ο άλλος επέμενε οτι σε κάθε αντικατάσταση ελλατωματικού προιόντος γίνεται reset η εγγύηση και ισχύει απο την αρχή. Δηλαδή τροφοδοτικό που έχει 10 χρόνια εγγύηση, στο αντικαθιστούν με καινούργιο και έχεις άλλα 10.

Λοιπόν, για να μη λέτε ό,τι θέλετε, διαβάστε εδώ:

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Άρα:

2 χρόνια νέα νόμιμη εγγύηση, βάσει του 1.1
Αν η αντικατάσταση έγινε και εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης (Saphire), reset της εμπορικής εγγύησης εκτός αν η Sapphire θέτει άλλους όρους.

Στο προκείμενο τώρα: @UpToDate_ Θα έχεις νέα νόμιμη εγγύηση από το Πλαίσιο υποχρεωτικά. Άρα, στο 6μηνο επισκευή/αντικατάσταση, μετά το 6μηνο πρέπει να αποδείξεις ότι υπήρχε πρόβλημα. Δεν θα έχεις εμπορική, καθώς η Sapphire δεν παρέχει ανανέωση της εμπορικής.

Κι εγώ έχω αλλάξει μητρικές, σίδερα κ.λπ με reset εγγύησης.

Επεξ/σία από Orestis_G
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Orestis_G είπε

Λοιπόν, για να μη λέτε ό,τι θέλετε, διαβάστε εδώ:

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Άρα:

2 χρόνια νέα νόμιμη εγγύηση, βάσει του 1.1
Αν η αντικατάσταση έγινε και εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης (Saphire), reset της εμπορικής εγγύησης εκτός αν η Sapphire θέτει άλλους όρους.

Κι εγώ έχω αλλάξει μητρικές, σίδερα κ.λπ με reset εγγύησης.

 

48 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Εδώ ο άλλος επέμενε οτι σε κάθε αντικατάσταση ελλατωματικού προιόντος γίνεται reset η εγγύηση και ισχύει απο την αρχή. Δηλαδή τροφοδοτικό που έχει 10 χρόνια εγγύηση, στο αντικαθιστούν με καινούργιο και έχεις άλλα 10.

 

 

 

 

ο "άλλος" έχει διαβάσει και λίγο νομοθεσία. Παρόλαυτά απορώ μετά από τόσα χρόνια και άπειρα θέματα σε forum για εγγυήσεις προϊόντων υπάρχει ακόμα κόσμος που είναι ανενημέρωτος ή ξέρει τα μισά και αυτά μπερδεμένα. Και μάλιστα όχι μόνο ανενημέρωτος ή μπερδεμένος...επιμένει κιόλας με στυλ καθηγητάκου

 

για να τελειώνουμε λοιπόν με τη συγκεκριμένη περίπτωση. εφόσον η κάρτα πήγε στο service του Π στο τέλος του 3ου χρόνου με χρήση της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ που δίνει το Π τότε το Π είναι καθόλα εντάξει απλά να σου αλλάξει την κάρτα με επισκευασμένη, refurbished, bulk σε συσκευασία με αντιστατικό σακουλάκι σε χαρτόκουτο, όπως επίσης δεν είναι και υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα εγγύηση. Αυτά τα reset που γράφω ισχύουν όπως είπα εξαρχής ΜΟΝΟ στη περίπτωση που ήταν εντός των πρώτων 2 ετών βάση ΝΟΜΙΚΗΣ εγγύησης.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Λοιπόν, για να μη λέτε ό,τι θέλετε, διαβάστε εδώ:

http://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Άρα:

2 χρόνια νέα νόμιμη εγγύηση, βάσει του 1.1
Αν η αντικατάσταση έγινε και εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης (Saphire), reset της εμπορικής εγγύησης εκτός αν η Sapphire θέτει άλλους όρους.

Κι εγώ έχω αλλάξει μητρικές, σίδερα κ.λπ με reset εγγύησης.

Ναι καλά τα λες αλλά στο 1.1 δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Αναφέρεται στην εμπορική εγγύηση και όπως γράφει και το άρθρο, οι όροι της εμπορικής εγγύησης είναι στην ευχέρεια του πωλητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...