Προς το περιεχόμενο

Αγορά αξιόπιστου μεταχειρ. μεχρι 3000ευρω


Rpanagos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Burgos είπε

Μας ξεπέρασαν; Ποιοι είμαστε εμείς δηλαδή; Ούτε αυτοκινητοβιομηχανία έχω, ούτε είναι ομάδες οι βιομηχανίες για να είμαι οπαδός. Εγώ λέω αυτό που βλέπω κι αυτό που ζω σαν δυστυχής κάτοχος Suzuki. Ναι στα 275κ χλμ δεν έχει θέματα. Ε και; Μιζεριάζω κάθε φορά που μπαίνω μέσα. Ο καθένας αγοράζει αυτό που μπορεί κι αυτό που γουστάρει. Εσείς εδώ λέτε στον άνθρωπο που θέλει αυτοκίνητο μέχρι 3000 να χρεωθεί για να αγοράσει ένα καινούριο με 10+ το οποίο είναι και τραγικό από κάθε άποψη αλλά το θεωρείτε και καλή αγορά απλά και μόνο επειδή είναι γιαπωνέζικο.

Έτσι αισθάνεσαι εσύ μια χαρά αμάξι είναι το Swift και από τα πιο όμορφα. Δηλαδή τι πρέπει να πάρεις για να ξεφύγεις από την μιζέρια? Μίζερος θα ήσουν αν είχες ένα αμάξι σαράβαλο της δεκαετίας του 80 σάπιο έτοιμο να διάλυση και ακόμα χειρότερα να μην είχες αμάξι καθόλου. Παιδιά συνέλθετε λίγο λέμε για καινούργιο γιατί τουλάχιστον στη 10ετια δεν θα ρίξει χοντρά λεφτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 28/10/2020 στις 8:35 ΠΜ, Rpanagos είπε

Άρα ένα κορεάτικο του 03-04 θεωρείται αξιόπιστο τελικά;

16 ετων οχημα και αξιοπιστία δεν πανε μαζι, οτι και να λενε ειναι στο τελος της ζωης του !!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Kapetanakos είπε

Έτσι αισθάνεσαι εσύ μια χαρά αμάξι είναι το Swift και από τα πιο όμορφα. Δηλαδή τι πρέπει να πάρεις για να ξεφύγεις από την μιζέρια? Μίζερος θα ήσουν αν είχες ένα αμάξι σαράβαλο της δεκαετίας του 80 σάπιο έτοιμο να διάλυση και ακόμα χειρότερα να μην είχες αμάξι καθόλου. Παιδιά συνέλθετε λίγο λέμε για καινούργιο γιατί τουλάχιστον στη 10ετια δεν θα ρίξει χοντρά λεφτά. 

Η εμφάνιση είναι υποκειμενική. Για μένα όμορφο θα ήταν το 2008, όχι σήμερα. Μίζερος δεν είσαι όταν δεν μπορείς να πάρεις κάτι καινούριο. Μίζερος είσαι όταν μπορείς και δίνεις ένα σωρό λεφτά να πάρεις κάτι αδιάφορο. Και ειλικρινά το ξαναλέω, ο άνθρωπος έχει budget 3000!! Δεν θέλει καινούριο γιατί πιθανόν δεν του περισσεύουν ούτε θέλει να χρεωθεί!! @Rpanagos φίλε μου προσπάθησε όπως έχει ήδη ειπωθεί να πάρεις ότι πιο καινούριο και με λιγότερα χιλιόμετρα μπορείς και μην κολλάς σε μάρκες.

Επεξ/σία από Burgos
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kapetanakos είπε

Έτσι αισθάνεσαι εσύ μια χαρά αμάξι είναι το Swift και από τα πιο όμορφα. Δηλαδή τι πρέπει να πάρεις για να ξεφύγεις από την μιζέρια? Μίζερος θα ήσουν αν είχες ένα αμάξι σαράβαλο της δεκαετίας του 80 σάπιο έτοιμο να διάλυση και ακόμα χειρότερα να μην είχες αμάξι καθόλου. Παιδιά συνέλθετε λίγο λέμε για καινούργιο γιατί τουλάχιστον στη 10ετια δεν θα ρίξει χοντρά λεφτά. 

Τι δεν θα ρίξει χοντρά λεφτά; 
Μιλάμε για ένα κουβά που κάνει ~4Χ τα χρήματα που ο OP έθεσε ως bugdet. 
Αυτά μόνο το αμάξι, δίχως τα λοιπά (ασφάλειες, τέλη κ.ο.κ.).
Θα πληρώσεις την διαφορά ή θα του πεις να δανειστεί;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, arispz είπε

16 ετων οχημα και αξιοπιστία δεν πανε μαζι, οτι και να λενε ειναι στο τελος της ζωης του !!!!!!!

Καλα εννοείτε οτι εχει τα χρονιακια του...αλωστε οτι προπληρώσεις παιρνεις.αυτο το περι αξιοπιστιας κανεις δεν στο εγγυάτε...εδω βλεπουμε αμαξια καινουργια και βγαζουν στα πρωτα του χιλιομετρα.

4 ώρες πριν, Burgos είπε

 @Rpanagos φίλε μου προσπάθησε όπως έχει ήδη ειπωθεί να πάρεις ότι πιο καινούριο και με λιγότερα χιλιόμετρα μπορείς και μην κολλάς σε μάρκες.

Ναι :)

4 ώρες πριν, LongTom είπε

Τι δεν θα ρίξει χοντρά λεφτά; 
Μιλάμε για ένα κουβά που κάνει ~4Χ τα χρήματα που ο OP έθεσε ως bugdet. 
Αυτά μόνο το αμάξι, δίχως τα λοιπά (ασφάλειες, τέλη κ.ο.κ.).
Θα πληρώσεις την διαφορά ή θα του πεις να δανειστεί;

Και νομιζα μας ειχαν τελειωσει οι λογικοι ανθρωποι σε αυτο το forum :P
@LongTom +100000000000000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, jmmys είπε

Δες και το Vw polo εκείνης της εποχής,2000-2004,που ήταν ακόμα ολόκληρο made in Germany.

Να τον κάψεις θες εντελώς? Μόνο λάδια δεν καίει στου κολλητού μου. Όλα τα άλλα του βγάλανε πρόβλημα (πεταλούδα,εγκέφαλος,τρόμπα κτλ κτλ!). Ουρανός έπεσε , τρίζουν τα πάντα και οι πόρτες ....

23 ώρες πριν, dimitrisgalatsi είπε

Εγώ είμαι κάτοχος Hyundai Getz το αυτοκίνητο είναι σκυλί του πολέμου απλά να κοιτάξεις μά βρεις ένα μέχρι 100 χιλ χιλιομετρα και καλό συντηρημένο ζημιες δεν βγάζει μόνο τα σέρβις του θα κανεις 

+1 και υγραέριο καπάκι

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα αρκετές σελίδες και βλέπω υπάρχει αρκετή απαξίωση για τα αμάξια 10+ ετίας, για εμένα τα χρόνια δεν είναι το πάν αλλά η συντήρηση. Οπότε θα έλεγα στον TS ψάξε να βρείς κάτι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση με τα 3000 ανεξάρτητα μάρκας και μετά δώσε άλλο 1 χιλιάρικο να το σουλουπώσεις. Ενα Fiat punto ή peugeot 207 με 15++ χρόνια στην πλατη του αλλά με καινούργια αμορτισέρ, φρένα, ακρόμπαρα και ότι άλλο χρειαστεί, λάστιχα καλής μάρκας καινούργια άραγε έχει χειρότερη συμπεριφορά στον δρόμο από ένα 5ετίας που ο ιδιοκτήτης πληρώνει ακόμα δόσεις και δεν αλλάζει αμορτισέρ ή βάζει κινέζικα λάστιχα; Το πάν είναι η συντήρηση, όσο υπάρχουν ανταλλακτικά και τα βάζεις το αμάξι επανέρχεται στην αρχική κατάσταση, δεν γερνάνε οι λαμαρίνες.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ μπουλινγκ για τους υποστηρηκτες των παλαιων αυτοκινητων, εαν ειναι καλοσυντηρημενο το αυτοκινητο δεν θα εχεις θεμα, σε αρκετα αυτοκινητα παλαιας τεχνολογιας ειναι πολυ φθηνα τα ανταλλακτικα. παραδειγμα στα φιατ ψαλιδια 25 ευρω, αισθητηρες 10-50 ευρω, ρουλεμαν, φρενα, τακακια, τοπ μαουντ κτλ ειναι κατω απο 50αρικο, το ιδιο ισχυει και για μερικα ιαπονικα. επισης και τα γαλλικα ειναι πολυ καλα, πρωιν κατοχος λαγκουνα του 2000, και ασφαλεια, και φρενα, και γκαζια, και κρατημα.... με το καινουργιο γλυτωνεις τα πρωτα εξοδα, μα ζημιες βγαζουν, και οταν βγαζουν ειναι πολυ ακριβες οι επισκευες τους. η συντηρηση σε αυτοκινητο 15αετιας ειναι πολυ φθηνοτερη απο ενα 5αετιας. πολλες φορες και σε οδηγηση τα ευχαριστιεσαι πιο πολυ και δεν τα φοβασαι οτι θα στα χτυπησει κανεις....

εγω ψαχνομαι τωρα αρκετο καιρο να κανω ανταλλαγη το δικο μου με ενα κια σπορτατζ το πρωτο. εκει να δω τους πιλοτους των σημερινων εποχων με αχρωματοψια στα φαναρια, και παραληψη πινακιδων στοπ, να μην παταω φρενο, να δω μετα εαν θα το ξανακανουν))) που τωρα φοβαμαι να βγαλω το αμαξι στον δρομο γιατι δεν θα βρω ανταλλακτικα...................

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με τα παλιά αυτοκίνητα είναι η ασφάλεια και το γεγονός ότι αν κάποιος θέλει να πουλήσει ένα αυτοκίνητο 17-18 χρονών δεν θα ρίξει λεφτά για να το έχει περιποιημένο. Οι περισσότεροι θα το έχουν αφήσει στην μοίρα του με τη λογική "φθηνά το δίνω ας το φτιάξει όποιος το πάρει". Απλά για πολλούς ένα παλιό αυτοκίνητο είναι μονόδρομος λόγω οικονομικών και αυτό δεν είναι κατακριτέο για κανένα λόγο. Κατακριτέο είναι να προσπαθείς να πείσεις έναν άνθρωπο που διαθέτει ένα Χ ποσό να το τετραπλασιάσει χωρίς να ξέρεις αν μπορεί. @bezan για το Sportage που λες σκέψου το καλά. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι για άσφαλτο. Το Vitara μου βγάζει τη ψυχή στο δρόμο. Άσε που το Sportage ειδικά εκείνης της εποχής καίει περισσότερο από M5. Σκέψου ότι σε Grand Vitara diesel του 2008 δεν έχω δει κάτω από 10 λίτρα κατανάλωση. Και ειδικά αν έχεις μάθει να οδηγάς κανονικά αυτοκίνητα όπως η Laguna θα ξενερώσεις τρελά με το τζιπ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, bezan είπε

πολυ μπουλινγκ για τους υποστηρηκτες των παλαιων αυτοκινητων, εαν ειναι καλοσυντηρημενο το αυτοκινητο δεν θα εχεις θεμα, σε αρκετα αυτοκινητα παλαιας τεχνολογιας ειναι πολυ φθηνα τα ανταλλακτικα. παραδειγμα στα φιατ ψαλιδια 25 ευρω, αισθητηρες 10-50 ευρω, ρουλεμαν, φρενα, τακακια, τοπ μαουντ κτλ ειναι κατω απο 50αρικο, το ιδιο ισχυει και για μερικα ιαπονικα. επισης και τα γαλλικα ειναι πολυ καλα, πρωιν κατοχος λαγκουνα του 2000, και ασφαλεια, και φρενα, και γκαζια, και κρατημα.... με το καινουργιο γλυτωνεις τα πρωτα εξοδα, μα ζημιες βγαζουν, και οταν βγαζουν ειναι πολυ ακριβες οι επισκευες τους. η συντηρηση σε αυτοκινητο 15αετιας ειναι πολυ φθηνοτερη απο ενα 5αετιας. πολλες φορες και σε οδηγηση τα ευχαριστιεσαι πιο πολυ και δεν τα φοβασαι οτι θα στα χτυπησει κανεις....

εγω ψαχνομαι τωρα αρκετο καιρο να κανω ανταλλαγη το δικο μου με ενα κια σπορτατζ το πρωτο. εκει να δω τους πιλοτους των σημερινων εποχων με αχρωματοψια στα φαναρια, και παραληψη πινακιδων στοπ, να μην παταω φρενο, να δω μετα εαν θα το ξανακανουν))) που τωρα φοβαμαι να βγαλω το αμαξι στον δρομο γιατι δεν θα βρω ανταλλακτικα...................

Μην γελιόμαστε. 
Πάντα θα έχεις θέμα με τα παλιά, ιδίως στην παθητική-ενεργητική ασφάλεια. 
Οι άνθρωποι - οι περισσότεροι τουλάχιστον - πάνε στα 10-15 ετών αμάξια όχι επειδή είναι ΟΚ, αλλά επειδή δεν έχουν λεφτά για καινούργια (ή νεότερα μεταχειρισμένα).
|

Εάν δεν πατήσεις φρένο μόνο και μόνο για να τους "δώσεις ένα μάθημα" θα είσαι τουλάχιστον τόσο συνυπαίτιος όσο με αυτούς στο σίγουρο ατύχημα (ή δυστύχημα).
Μην κάνεις τον βιτζιλάντε στον δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και πιάσαμε σχεδόν όλες τις μάρκες, δεν είδα να αναφέρει κανείς το Mazda 2.

 

Αμάξι από τα πιο αξιόπιστα κι ομορφα(;) της εποχής του με ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα/μειονέκτημα. Λόγω του ότι η Mazda είχε/εχει ακριβότερη τιμή αγοράς δεν κάνει τις πωλήσεις άλλων ιαπωνικών και ιδίως στα νοικιάρικα/leasing υπάρχουν πολύ λιγότερα Mazda οχήματα στην αγορά, ανταλλακτικά κλπ οπότε και δεν υπάρχει υπερπροσφορά μεταχειρισμένων για να ρίξει τις τιμές. 

Ωστόσο ότι πωλείται είναι κατά κανόνα από συνήθως μερακλήδες ιδιώτες κι όχι μαντράδες. Γκαζοκιλερ και καγκουρες τους γλιτώνεις μονοκοπανια. Μάζντα, μόνο με mx-5 κάμπριο βλέπεις.

Για επάρκεια ανταλλακτικών δεν ξέρω μόνο διότι η ελληνική αντιπροσωπεία πριν λίγα χρόνια είχε θέματα και το 2014 πτώχευσε και την πήρε το 2019 πλέον ο Συγγελίδης μαζί με την Opel(λόγω εξαγοράς της μαμάς  Opel από Peugeot) εισαγωγέας που έχει δεκαετίες τις Peugeot/Citroen.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Burgos είπε

Το πρόβλημα με τα παλιά αυτοκίνητα είναι η ασφάλεια και το γεγονός ότι αν κάποιος θέλει να πουλήσει ένα αυτοκίνητο 17-18 χρονών δεν θα ρίξει λεφτά για να το έχει περιποιημένο. Οι περισσότεροι θα το έχουν αφήσει στην μοίρα του με τη λογική "φθηνά το δίνω ας το φτιάξει όποιος το πάρει". Απλά για πολλούς ένα παλιό αυτοκίνητο είναι μονόδρομος λόγω οικονομικών και αυτό δεν είναι κατακριτέο για κανένα λόγο. Κατακριτέο είναι να προσπαθείς να πείσεις έναν άνθρωπο που διαθέτει ένα Χ ποσό να το τετραπλασιάσει χωρίς να ξέρεις αν μπορεί. @bezan για το Sportage που λες σκέψου το καλά. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι για άσφαλτο. Το Vitara μου βγάζει τη ψυχή στο δρόμο. Άσε που το Sportage ειδικά εκείνης της εποχής καίει περισσότερο από M5. Σκέψου ότι σε Grand Vitara diesel του 2008 δεν έχω δει κάτω από 10 λίτρα κατανάλωση. Και ειδικά αν έχεις μάθει να οδηγάς κανονικά αυτοκίνητα όπως η Laguna θα ξενερώσεις τρελά με το τζιπ.

αναλογα τον ιδιοκτητη παντα και την συντηρηση, συνηθως ειναι ετσι οπως τα λες, δυστιχως... και ΔΥΣΤΙΧΩΣ αρκετος κοσμος, και ακομα πιο δυστιχως καλα παιδια συνηθως δεν εχουν την δυνατοτητα να αγορασουν ενα αυτοκινητο που ΘΑ ηθελαν να εχουν, και που ΘΑ τους εκανε να νιωθουν πιο καλα στην καθημερινοτητα τους... επισης συμφωνω οτι ειναι κατακρητεο να προσπαθεις να πεισεις τον αλλον που δεν τα εχει τα χρηματα να παρει κατι το οποιο απλα δεν μπορει να το παρει!!!

τωρα αυτο που εχω δυστιχως ειναι διπορτο, και καιει 13-18 με μετριο ποδι, απο συντηρηση και αρρωστια στο μυαλο κοντευει να με ξεσπιτωσει)))) περιμενω και εναν πιτσιρικα μεσα στον νοεμβρη και 2 διπορτα στο σπιτι δεν βολευουν, οποτε θα δωσω το δικο μου για το κια, εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα και ειχα και πολυ πιο δυνατα απο αυτα, αλλα αλλη η αρρωστια του τζιπακιου ) και επειδη αυτο εινια πολυ πιο φθηνο στην συντηρηση του και αρκετα πιο ανετο και αθανατο απο αυτο π εχω τωρα, ειναι μονοδρομος

ωραια και τα βιταρα

36 λεπτά πριν, LongTom είπε

Μην γελιόμαστε. 
Πάντα θα έχεις θέμα με τα παλιά, ιδίως στην παθητική-ενεργητική ασφάλεια. 
Οι άνθρωποι - οι περισσότεροι τουλάχιστον - πάνε στα 10-15 ετών αμάξια όχι επειδή είναι ΟΚ, αλλά επειδή δεν έχουν λεφτά για καινούργια (ή νεότερα μεταχειρισμένα).
|

Εάν δεν πατήσεις φρένο μόνο και μόνο για να τους "δώσεις ένα μάθημα" θα είσαι τουλάχιστον τόσο συνυπαίτιος όσο με αυτούς στο σίγουρο ατύχημα (ή δυστύχημα).
Μην κάνεις τον βιτζιλάντε στον δρόμο.

λιγο πολυ ναι, αλλα συγκριτικα ενα punto me ena a4, το Α4 ειναι πιο ασφαλες για τον επιβατη, οχι οτι εχω κατι με τα πουντο, ισα ισα.

 

δεν ειναι του βιτζιλαντε φιλε μου, ποτε! αλλα πολυ απλα οταν πηγαινεις σε εναν δρομο με 3 λωριδες σαν ανθρωπος, και βλεπεις τον αλλον και κανει αναστροφη επειδη πονταρει στο οτι θα σταματησεις, η εδω στην γειτονια μου που τρεχουν σε δρομο των 20 με 80-90, η μεσα στην περαια η αναστροφη παει συνεφο γιατι μονο και μονο τον παιρνει επειδη ο αλλος θα σταματησει η θα κοψει τι να πεις?

χθες, χθες βραδυ περναει ενας κομματια, και παταει την γατα του γειτονα, φρεναρισμα κατω καμια 15αρια μετρα. ημουν και ηταν εκει, αφου τον λεμε πως παει ετσι λεει αυτος μα καλα πως κανεις ετσι, του λεω αμα ηταν παιδακι το ιδιο θα ελεγες? κατεβηκε, πεταξε την γατα στο πεζοδρομιο και εφυγε σιωπηλα...

ποσες, μα ποσες φορες εχει τυχει να γλυτωσω απο τρακαρισμα σε πολυ εξτριμ περιπτωσεις, που να ειναι καλα τα φρενα μου και τα λαστιχα και να μην κοψω καποιον στην μεση... μα ποσες φορες...

που πιστευω οτι οι περισσοτεροι απο εδω ειναι στην ιδια κατηγορια και στον ιδιο φοβο καθημερινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, korakios είπε

Να τον κάψεις θες εντελώς? Μόνο λάδια δεν καίει στου κολλητού μου. Όλα τα άλλα του βγάλανε πρόβλημα (πεταλούδα,εγκέφαλος,τρόμπα κτλ κτλ!). Ουρανός έπεσε , τρίζουν τα πάντα και οι πόρτες ....

+1 και υγραέριο καπάκι

Ωραία λογική.Η γυναικα μου είχε ένα Polo 1.4 του 2002,αγορασμενο καινούριο βεβαια,και μέχρι το 2016 που το έδωσε,δεν έπαθε τιποτα από τα παραπάνω που λες,και ούτε σταγόνα λάδι δεν έκαιγε.Παντα με σωστή συντήρηση.

Δεν ξέρω πώς το οδηγούσε ο φίλος σου,και τι συντήρηση του έκανε.

Και εκατομμύρια άλλοι ανά τον κόσμο που το είχαν.

Οπότε αυτά περί κολλητού άστα,επειδή πάντα θα υπάρχουν άλλοι με άλλες εμπειρίες.

Στα χρήματα αυτά δεν κολλάς σε μάρκες, αλλά αποφασίζεις κυρίως με βάση τι αρέσει σε εσένα,κακα τα ψέμματα η εμφάνιση παίζει ρολο,εκτός αν δεν σε νοιάζει και ψάχνεις κάνα κορεατικο κουτί τύπου Atos, και κυρίως σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητο,πόσοι ήταν οι προκάτοχοί,τα χλμ,όσο γίνεται αυτό βέβαια και γενικά υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που ακολουθείς.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...