Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 minutes ago, Dinos1973 said:

για να σου βγαλει το SUV 200 αλογων 400χλμ θα πρεπει να το οδηγεις σαν παππους η γιαγια, και οχι στα κρυα γιατι η μπαταρια δεν.....

Δεν μιλάω για εθνική μάν, μιλάω για καθημερινότητα. Εντός πόλης και περιφεριακούς.

Εθνική, τα συγκεκριμένα με κλιματισμό και φορτωμένα θα σου βγάλουν 300χλμ με μέση ταχύτητα 115 με 120 χλμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

32 minutes ago, Vasilisxd said:

Δεν μιλάω για εθνική μάν, μιλάω για καθημερινότητα. Εντός πόλης και περιφεριακούς.

Εθνική, τα συγκεκριμένα με κλιματισμό και φορτωμένα θα σου βγάλουν 300χλμ με μέση ταχύτητα 115 με 120 χλμ. 

Το id3 58KWh πάντως που ανέφερες παραπάνω τόσα θα βγάλει με ταχύτητα (όχι μέση) 110χαω, χωρίς κλιματισμό, και με την προϋπόθεση ότι η θερμοκρασία θα είναι η ιδανική (~23°C). Και φυσικά μόνο αν η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχει πέσει καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, Vasilisxd said:

Δεν μιλάω για εθνική μάν, μιλάω για καθημερινότητα. Εντός πόλης και περιφεριακούς.

Εθνική, τα συγκεκριμένα με κλιματισμό και φορτωμένα θα σου βγάλουν 300χλμ με μέση ταχύτητα 115 με 120 χλμ. 

Δηλαδή προτείνεις για πόλη και περιφερική SUV 200 αλόγων; Όπως λένε και οι φίλοι μας οι μηχανικοί overengineering για την χρήση που το θέλεις. Για εθνική δηλαδή αυτοκινητόδρομο με 115/120 τότε στα δεξιά μαζί με τα φορτηγά άντε και μια μεσαία λουρίδα γιατί εάν έχει κρύο στην Μαλακάσα, Λάμια δεν φτάνεις με μια φόρτιση….και κλασικά τα diesel θα σε προσπερνάνε από αριστερά και θα φτάσουν Θεσσαλονίκη και θα έχουν ακόμα καύσιμο, ενώ εσύ κάπου θα φορτίζεις το ακριβό SUV των 200 βαριεστημένων λόγο μη εξάντλησης αλόγων….

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι γκαζιάρης ρε παιδιά, το ψάχνω κι εγώ που θα έχω τζάμπα ρεύμα και δεν μου βγαίνουν τα νούμερα. Έχω CNG αυτή την στιγμή με αυτονομία 400km στην εθνική με 130-140km/h και λέω να το δώσω 15.000€ π.χ. να πάρω ηλεκτρικό. Ε, δεν βγαίνουν τα ρημάδια! Να υποθέσω και κέρδος 8.000€ στα 4 χρόνια λόγω ρεύματος (αφήνω στην άκρη το κόστος των Φ/Β) πάμε στα 23.000€. Τι να πάρω με 23.000€ με μια σοβαρή αυτονομία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 minutes ago, Dinos1973 said:

Δηλαδή προτείνεις για πόλη και περιφερική SUV 200 αλόγων; Όπως λένε και οι φίλοι μας οι μηχανικοί overengineering για την χρήση που το θέλεις. Για εθνική δηλαδή αυτοκινητόδρομο με 115/120 τότε στα δεξιά μαζί με τα φορτηγά άντε και μια μεσαία λουρίδα γιατί εάν έχει κρύο στην Μαλακάσα, Λάμια δεν φτάνεις με μια φόρτιση….και κλασικά τα diesel θα σε προσπερνάνε από αριστερά και θα φτάσουν Θεσσαλονίκη και θα έχουν ακόμα καύσιμο, ενώ εσύ κάπου θα φορτίζεις το ακριβό SUV των 200 βαριεστημένων λόγο μη εξάντλησης αλόγων….

Δηλαδή επειδή έχω SUV πρέπει να κάνω κάθε μέρα ταξίδια ; Επειδή είναι SUV ; 

Εχω παιδιά, καρότσια κλπ, τι να πάρω, Yaris ; 

Όλοι όσοι επικρίνουν τα ηλεκτρικά τα επικρίνουν επειδή στα ταξίδια δεν βγάζουν πολλά χιλιόμετρα. OK το δέχομαι, αλλά να δεχτούμε ότι τα ταξίδια αποτελούν το 10% των χιλιομέτρων ενός αυτοκινήτου. 

Δηλαδή εγώ που θα φουλάρω με 8€ και θα μου βγάζει εντός πόλης 400χλμ θα και θα εξοικονομω του κόσμου τα χρήματα, θα κωλώσω σε ένα ταξίδι που θα κάνω μια φορά τους 3 μήνες.  

Guess what, χεστηκα που όταν θα πάω Θεσσαλονίκη θα κάνω στάση 30 λεπτά για φορτιση και θα την πληρώσω όσο εάν έβαζα βενζίνη και επίσης χεστηκα εαν πάω με 120.

Το Enyaq που έχω τώρα σε σχεση με το Corolla που είχα θα μου εξοικονομεί 2.500€ κάθε χρόνο. 
Σε 10 χρόνια θα έχω 25.000€ κέρδος. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Δεν είναι γκαζιάρης ρε παιδιά, το ψάχνω κι εγώ που θα έχω τζάμπα ρεύμα και δεν μου βγαίνουν τα νούμερα. Έχω CNG αυτή την στιγμή με αυτονομία 400km στην εθνική με 130-140km/h και λέω να το δώσω 15.000€ π.χ. να πάρω ηλεκτρικό. Ε, δεν βγαίνουν τα ρημάδια! Να υποθέσω και κέρδος 8.000€ στα 4 χρόνια λόγω ρεύματος (αφήνω στην άκρη το κόστος των Φ/Β) πάμε στα 23.000€. Τι να πάρω με 23.000€ με μια σοβαρή αυτονομία; 

ή παίρνεις κάτι για γούστο και τα σκας ή κρατάς το παλιό (ειδικά απο τη στιγμή που είναι και αέριο)

περίμενε μια 5ετία ακόμα , δεν υπάρχει σοβαρή πρόταση αυτή τη στιγμή (φυσικά και οι τιμές των θερμικών είναι γελοίες)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η όψη έχει 2 πλευρές στα ταξίδια. Η νοοτροπία η οποία έχουμε είναι ότι γεμίζουμε και κάνουμε Χ χιλιόμετρα στα ταξίδια μας και γεμίζουμε σε 5 λεπτά. Με την στροφή σε ηλεκτροκίνηση όλο αυτή η νοοτροπία (με την υπάρχουσα τεχνολογία) αλλάζει και σου λέει ανά 200 -250 χλμ στάση 10 λεπτά για ανεφοδιασμό.

Αρκετοί αντέχουμε το Αθήνα Δράμα χωρίς στάση, άλλοι θέλουν να σταματήσουν 2 φορές. 

Κάποιος που έχει range anxiety (κυρίως όσοι ΔΕΝ είναι κάτοχοι ηλεκτρικών ΚΑΙ λόγω του υπό ανάπτυξη δικτύου φορτιστών) μένουν με το θερμικό τους. 

Όσοι είναι κάτοχοι ηλεκτρικών και κινούνται εντός ορίων ταχυτήτων στις εθνικές οδούς, θα κάνουν στάση κάθε 250-300 χλμ για φόρτιση. Και οι κάτοχοι το έχουν αποδεχθεί αυτό.

Για χρήση σε πόλη τα υπέρ των ηλεκτρικών δεν την φτάνει κανένα θερμικό. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Για χρήση σε πόλη τα υπέρ των ηλεκτρικών δεν την φτάνει κανένα θερμικό. 

ξεχασες την προϋπόθεση οικιακής φόρτισης

επίσης επειδή φαντάζομαι το λες για οικονομία , με θερμικό και αέριο έχεις και οικονομία και κανονικό αυτοκίνητο χωρίς την ανάγκη 2ου

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, plasTOST said:

Η όψη έχει 2 πλευρές στα ταξίδια. Η νοοτροπία η οποία έχουμε είναι ότι γεμίζουμε και κάνουμε Χ χιλιόμετρα στα ταξίδια μας και γεμίζουμε σε 5 λεπτά. Με την στροφή σε ηλεκτροκίνηση όλο αυτή η νοοτροπία (με την υπάρχουσα τεχνολογία) αλλάζει και σου λέει ανά 200 -250 χλμ στάση 10 λεπτά για ανεφοδιασμό.

Αρκετοί αντέχουμε το Αθήνα Δράμα χωρίς στάση, άλλοι θέλουν να σταματήσουν 2 φορές. 

Κάποιος που έχει range anxiety (κυρίως όσοι ΔΕΝ είναι κάτοχοι ηλεκτρικών ΚΑΙ λόγω του υπό ανάπτυξη δικτύου φορτιστών) μένουν με το θερμικό τους. 

Όσοι είναι κάτοχοι ηλεκτρικών και κινούνται εντός ορίων ταχυτήτων στις εθνικές οδούς, θα κάνουν στάση κάθε 250-300 χλμ για φόρτιση. Και οι κάτοχοι το έχουν αποδεχθεί αυτό.

Για χρήση σε πόλη τα υπέρ των ηλεκτρικών δεν την φτάνει κανένα θερμικό. 

Που να καβαλήσεις και σκούτερ ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

ξεχασες την προϋπόθεση οικιακής φόρτισης

επίσης επειδή φαντάζομαι το λες για οικονομία , με θερμικό και αέριο έχεις και οικονομία και κανονικά αυτοκίνητο χωρίς την ανάγκη 2ου

Οικιακή ακόμα μεγαλύτερη οικονομία.  Ας πούμε ότι δεν μπορείς σε σπίτι. Φόρτιση με 0,40*15khw/100χλμ*4(400 χλμ αυτονομία) μας κάνει 24€ με 0,50 πάμε στα 30€

με αέριο ας πούμε έχουμε μία κατανάλωση 10 λίτρα/100χλμ*0,8€/λίτρο*4 (400 χλμ αυτονομία λόγω μπουκάλας) μας κάνει 32€. Και το βάζω 10 λίτρα κατανάλωση γιατί δεν περιλαμβάνω και το 10% έγχυσης βενζίνης κυρίως στα παλαιά συστήματα. 

Αν κάνω κάτι λάθος στην σκέψη μου... 

1 λεπτό πριν, dimitrins είπε

Που να καβαλήσεις και σκούτερ ..

Ούτε άγχος για πάρκινγκ ούτε τπτ. (Ξέρεις τι ευκολία έχει το σκουτεράκι να παρκάρεις καθημερινές στην Σοφοκλέους & Αριστείδου στο κέντρο της Αθήνας!)

υγ. Με ποδήλατο να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Οικιακή ακόμα μεγαλύτερη οικονομία.  Ας πούμε ότι δεν μπορείς σε σπίτι. Φόρτιση με 0,40*15khw/100χλμ*4(400 χλμ αυτονομία) μας κάνει 24€ με 0,50 πάμε στα 30€

με αέριο ας πούμε έχουμε μία κατανάλωση 10 λίτρα/100χλμ*0,8€/λίτρο*4 (400 χλμ αυτονομία λόγω μπουκάλας) μας κάνει 32€. Και το βάζω 10 λίτρα κατανάλωση γιατί δεν περιλαμβάνω και το 10% έγχυσης βενζίνης κυρίως στα παλαιά συστήματα.

Για μέσα πόλη 0,40*15khw/100χλμ=6€/100χλμ

Το lpg το δάγκωσες αλλά πάσο , 10 λίτρα/100χλμ*0,8€/λίτρο=8€/100χλμ

Άρα έχει διαφορά 2€/100χλμ

5 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Αν κάνω κάτι λάθος στην σκέψη μου... 

κανένα λάθος , απόσβεση ποτέ δε γίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Οικιακή ακόμα μεγαλύτερη οικονομία.  Ας πούμε ότι δεν μπορείς σε σπίτι. Φόρτιση με 0,40*15khw/100χλμ*4(400 χλμ αυτονομία) μας κάνει 24€ με 0,50 πάμε στα 30€

με αέριο ας πούμε έχουμε μία κατανάλωση 10 λίτρα/100χλμ*0,8€/λίτρο*4 (400 χλμ αυτονομία λόγω μπουκάλας) μας κάνει 32€. Και το βάζω 10 λίτρα κατανάλωση γιατί δεν περιλαμβάνω και το 10% έγχυσης βενζίνης κυρίως στα παλαιά συστήματα. 

Αν κάνω κάτι λάθος στην σκέψη μου... 

Υπάρχει και η προσφορά "Energy nights" της ΔΕΗ Blue με 0,32 ευρώ / KWh . Αν σε βολεύει δηλαδή και είσαι κοντά σε κάποιους από τους φορτιστές του προγράμματος, το αφήνεις να φορτίζει τη νύχτα με 0,32.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

Για μέσα πόλη 0,40*15khw/100χλμ=6€/100χλμ

Το lpg το δάγκωσες αλλά πάσο , 10 λίτρα/100χλμ*0,8€/λίτρο=8€/100χλμ

Άρα έχει διαφορά 2€/100χλμ

κανένα λάθος , απόσβεση ποτέ δε γίνεται

Εξαρτάται τα χιλιόμετρα που κάνεις τις συντηρήσεις κλπ. Η απόσβευση δεν είναι μόνο καύσιμο. (το οποίο lpg βλέπω ότι πλέον έχουν μειώσει τα μοντέλα- αλήθεια θα σταματήσουν να βγάζουν?)

Δεν σου βάζω τον παράγοντα οδηγική/ηχητική κλπ απόλαυση ή ακόμα και αν έχεις στα πόδια σου τα αχρείαστα (για την πόλη) 200-400-1000 άλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Εξαρτάται τα χιλιόμετρα που κάνεις τις συντηρήσεις κλπ. Η απόσβευση δεν είναι μόνο καύσιμο. (το οποίο lpg βλέπω ότι πλέον έχουν μειώσει τα μοντέλα- αλήθεια θα σταματήσουν να βγάζουν?)

μάλλον τα cng λες και ναι σταματάνε (εκτός αν κάνουν στροφή πάλι)

τα lpg μόνο renault/dacia στην Ελλαδα, αλλά αδιάφορο μιας και γίνεται πλέον πανεύκολα μετατροπή (ενώ στο cng πιάνει χώρο το θερμοσίφωνο/δεξαμενή)

η πιο οικονομική λύση αυτή τη στιγμή είναι lpg σε υβριδικό Toyota (ταξί κάνουν και cng μιας και μετρά το κάθε €)

5 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Δεν σου βάζω τον παράγοντα οδηγική/ηχητική κλπ απόλαυση ή ακόμα και αν έχεις στα πόδια σου τα αχρείαστα (για την πόλη) 200-400-1000 άλογα.

τα άλογα στην πόλη τι απόλαυση θα σου δώσουν δλδ 🤣

απο φανάρι σε φανάρι να κολλάς στον πίσω 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ή Εθνική να σε προσπερνά το φορτηγό ? 😂

τα υπόλοιπα είναι γούστα και πληρώνονται ως γνωστόν και φυσικά δεν έχουν σχέση με οικονομία ...

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, plasTOST said:

Η όψη έχει 2 πλευρές στα ταξίδια. Η νοοτροπία η οποία έχουμε είναι ότι γεμίζουμε και κάνουμε Χ χιλιόμετρα στα ταξίδια μας και γεμίζουμε σε 5 λεπτά. Με την στροφή σε ηλεκτροκίνηση όλο αυτή η νοοτροπία (με την υπάρχουσα τεχνολογία) αλλάζει και σου λέει ανά 200 -250 χλμ στάση 10 λεπτά για ανεφοδιασμό.

Αρκετοί αντέχουμε το Αθήνα Δράμα χωρίς στάση, άλλοι θέλουν να σταματήσουν 2 φορές. 

Κάποιος που έχει range anxiety (κυρίως όσοι ΔΕΝ είναι κάτοχοι ηλεκτρικών ΚΑΙ λόγω του υπό ανάπτυξη δικτύου φορτιστών) μένουν με το θερμικό τους. 

Όσοι είναι κάτοχοι ηλεκτρικών και κινούνται εντός ορίων ταχυτήτων στις εθνικές οδούς, θα κάνουν στάση κάθε 250-300 χλμ για φόρτιση. Και οι κάτοχοι το έχουν αποδεχθεί αυτό.

Για χρήση σε πόλη τα υπέρ των ηλεκτρικών δεν την φτάνει κανένα θερμικό. 

Συμφωνώ στα υπόλοιπα εκτός από τα bold. Θα κάνουμε κάποιο καιρό ακόμα να δούμε τόσο γρήγορους ανεφοδιασμούς ηλεκτρικών. Αυτή τη στιγμή στους σταθμούς του Βελγίου και της Ολλανδίας θες περίπου μία ώρα για 25% φόρτιση. Φαντάσου να έχεις και μπροστά σου άλλο αυτοκίνητο. Η δε τιμή είναι αντίστοιχη του να έβαζες βενζίνη. Στο Βέλγιο με τιμή οικιακής κιλοβατώρας τα 0,15 ευρώ, στους σταθμούς στοιχίζει 0,80. Μόλις την περασμένη βδομάδα είχε βγει ρεπορτάζ στο κρατικό κανάλι του Βελγίου όπου δοκιμάσαν με ένα Kona να κάνουν μια μικτή διαδρομή (πόλη/περιφέρεια/εθνική) 300 χιλιομέτρων με εξωτερική θερμοκρασία 0 βαθμών έχοντας ανοιχτή θέρμανση στους 20 βαθμούς και ραδιόφωνο. Τους πήρε 5 ώρες, μιάμιση ώρα παραπάνω απ' ότι με θερμικό και με το ίδιο κόστος ενέργειας.

Τα ηλεκτρικά στην εθνική έχουν βέλτιστη κατανάλωση όταν κινούνται με 100χαω και όχι με 110, 120 ή 130, αρκετά κάτω από τα επιτρεπόμενα όρια κίνησης στους αυτοκινητοδρόμους. Δε χρειάζεται να είσαι γκαζοφονιάς ή κάποιος τρελός κάγκουρας για να καταλάβεις ότι υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ 100 και 120 ή 130.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...