Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, @pnea1973 said:

Και πως βλέπω τους supercharger;;;

Πατας πανω στα σημεια και εχει πληροφοριες αλλιως βαζεις φιλτρο με ποσα kw θελεις να βλεπεις. Γενικα τα πορτοκαλι ειναι DC τα πρασινα AC

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Πάντως τα 208 diesel (της πρώτης γενιάς τουλάχιστον) δεν είχαν τεπόζιτο 35 λίτρα, είχαν 50, αν η δική σου έκδοση είχε 35άρι λογικό ήταν που σου έβγαζε τόσα.

Ναι το αυτόματο 1,4 του 2014 45 λίτρα είχε. 

Πλησίαζα τα 1000 αυτονομία μόνο με το octavia 1.6 diesel (2019) αυτόματο και αυτό που στα ταξίδια με 130-140 είχα μία μέση κατανάλωση στα 5,5-6,5 λτρ/100χλμ

3 ώρες πριν, NTC Labs είπε

εχεις 45 λιτρα συνολο, εχω 60 αρα εγω μπορω να τα βγαλω τα 1500 αλλα δεν με ενδιαφερει να τα βγαλω , βγαζω 1200 με 140-150 χλμ και μεγαλυτερο βαρος απο το 208

Ωραίος, αλλά εδώ μετράμε ποιος έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο; Όταν έκανα overlanding και είχα 240 λίτρα καυσίμου έβγαζα και εγώ 2500 χλμ τι σημαίνει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, plasTOST said:

Πιο πετρελαιοκίνητο μπορεί να βγάλει 1500χλμ αυτονομία; Ένα peugeot 208 πετρέλαιο που είχα με 35 λίτρα ντεπόζιτο και με ταχύτητες γύρω στα 100 χλμ/ώρα έβγαζα περίπου 1000 χλμ αυτονομίας στην εθνική.

Υ.γ αυτά τα χιλιόμετρα αυτονομίας δεν πιστεύω να τα φτάσουν σε 5 χρόνια τα ηλεκτρικά. 

opel Astra, peugeot 308 κλπ κλπ ανετα 1500 δοκιμασμενα εταιρικα και τα 2!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, plasTOST said:

Ναι το αυτόματο 1,4 του 2014 45 λίτρα είχε. 

Πλησίαζα τα 1000 αυτονομία μόνο με το octavia 1.6 diesel (2019) αυτόματο και αυτό που στα ταξίδια με 130-140 είχα μία μέση κατανάλωση στα 5,5-6,5 λτρ/100χλμ

35 είχες γράψει πριν.

Όσο για το oktavia με 110 σίγουρα θα έβγαζε παραπάνω, ίσως και περισσότερα από τα θεωρητικά 1.282km αυτονομίας βάση WLTP σε μικτό κύκλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Red_Bear said:

Ρε παιδιά, νομίζω οτι δεν ειστε άσχετοι, αλλά γιατι ειστε τόσο απαισιόδοξοι ? στα 5 χρόνια απο τωρα τα 500 χλμ θα ειναι ψωμοτυρι σε ΟΛΑ τα ηλεκτρικά και τα "καλα" θα εχουν φτασει στα 700+, υπεραρκετά δλδ για όλους. Η ερευνα που γινεται παγκοσμιως στις μπαταριες σημερα ειναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ και δεν εχει σχέση με το τι γινοταν πριν. Τα αποτελεσματα ειναι ορατα κ σημερα ακομη. Καμμια τεχνολογια δεν ελυσε ολα της τα προβληματα με το καλημερα. Απεναντιας η πρόοδος στα ηλεκτρικά ειναι ασυγκριτα μεγαλύτερη απο οτι στα βενζινοκινητα. Ποιος θα σας  ελεγε (για να το φτασω στα ακρα) 5 χρόνια πριν οτι η Bughatti Chiron Super Sport θα ηταν "γατάκι" μπροστα στο κορυφαιο ηλεκτροκίνητο (Rimac Nevera) και θα τον πιστευατε ?

η τεχνολογια στις μπαταριες εχει φτασει τα ορια τις, εκτος και εαν βγει στην παραγωγη οι πυρηνικες μπαταριες, οι κινεζοι εχουν κανει δοκιμες!

3 hours ago, @pnea1973 said:

Στην ερευνα που κάνω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλω να ρωτήσω

Βλέπω πχ στο ΣΕΑ Ψαθοπυργου, εχει supercharger  για Tesla. Μπορεί να φορτίσει και κάποιο άλλο EV ή μόνο Tesla;

ναι οποιοδηποτε, αλλα ετοιμασου νατο πληρωσεις γαι 100αρα βενζινη!

1 hour ago, filarhos said:

Λέτε για αυτονομίες: Εγώ αντικατέστησα το punto πετρέλαιο 1,3 (85 ατίθασα με 45λ τεπόζιτο), με ένα id.3 με μπαταρία 58kwh.

Η κατανάλωση του punto για 8 χρόνια ήταν 3,5-4λ/100χλμ πηγαίνοντας χωριό, επαρχιακός δρόμος 40-70χλμ/ώρα (θεωρητικά αυτονομία ~1100-1200χλμ), εθνική οδό Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 130χλμ/ώρα 5-6λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 750-900χλμ) και τέλος λόγω παιδιού 110χλμ/ώρα 4,5-5λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 900-1000χλμ). 

Εντός πόλης 5-6λ/100χλμ, τα ίδια με εθνική οδό με 130χλμ/ώρα.

(χαμηλότερες τιμές δεν έχω ακούσει, εκτός από ταξί Ε πετρέλαιο με πολλές επεμβάσεις που ταξιδεύει με 130 με 4λ/100χλμ)

Το id.3 εντός πόλης καίει 12-18kwh (*0,5=6-9€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) (ιδανικές vs οι χειρότερες που είχα 0 βαθμούς έξω και θέρμανση) και εκτός 17kwh (17*0,5= 8,5€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) με πραγματικά 110χλμ/ώρα (μερικά 150άρια σε προσπεράσεις αλλά μην το μετρήσετε). Αυτονομία 0-100% εκτός 300-350χλμ και εντός 400-450χλμ. Εγώ παίζω πάντα 20-80% (φόρτιση σε 20-30') που έχω λίγο πάνω από 200χλμ εκτός και 300χλμ εντός.  

Στο σπίτι για το κόστος πολλαπλασιάζεις με 0,2€/kwh ή με 0,05€/kwh που πληρώνω όταν δεν κάνω ταυτοχρονισμό με φ/β που τότε είναι 0.

Υ.Γ. Ταχύτητες κοντέρ για το punto που ήταν τα 110->105 και τα 130->120. Το id.3 είναι ότι δείχνει.

85 αλογα για diesel ειναι για γελια!! ποιος αγοραζει diesel με τοσο μικρο κινητηρα::: το diesel θελει minimum 1500cc και πανω απο 100 αλογα!!!

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ρε παιδιά τόσα ποστ διαβάζω και κάποιοι είναι κατά της ηλεκτροκίνησης φανατικά γιατί τόσο κακό; Είπαμε κάποιους τους βόλευει κάποιους όχι! έχουν θέματα; φυσικά έχουν η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης συν την ακριβη ακόμη μπαταρία...! σίγουρα θα αλλάξουν αυτά  σε λίγο καιρό.. και εγω υπέρμαχος των κυβικών κ των κυλίνδρων είμαι αλλά μην μου πείτε ότι αυτόι που έχετε οδηγήσει ηλεκτρικό ότι σας χαλάει τοοοοοσο πολύ! Για να μην πω για αυτούς  που λενε ότι τα ηλεκτρικά είναι για Φλώρους και γέρους! εντάξει παιδιά έλεος...!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Ducatista said:

Πραγματικά ρε παιδιά τόσα ποστ διαβάζω και κάποιοι είναι κατά της ηλεκτροκίνησης φανατικά γιατί τόσο κακό; Είπαμε κάποιους τους βόλευει κάποιους όχι! έχουν θέματα; φυσικά έχουν η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης συν την ακριβη ακόμη μπαταρία...! σίγουρα θα αλλάξουν αυτά  σε λίγο καιρό.. και εγω υπέρμαχος των κυβικών κ των κυλίνδρων είμαι αλλά μην μου πείτε ότι αυτόι που έχετε οδηγήσει ηλεκτρικό ότι σας χαλάει τοοοοοσο πολύ! Για να μην πω για αυτούς  που λενε ότι τα ηλεκτρικά είναι για Φλώρους και γέρους! εντάξει παιδιά έλεος...!

και εσυ επιφυαλακτικος θα ησουν εαν δεν υπηρχε η επιδοτηση.....στην ευρωπη οπου η επιδοτηση σταματησε η πωλησεις πατωσαν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

και εσυ επιφυαλακτικος θα ησουν εαν δεν υπηρχε η επιδοτηση.....στην ευρωπη οπου η επιδοτηση σταματησε η πωλησεις πατωσαν!

Μιλάω σαν τεχνολογία αλλά έχεις δίκιο να αναφέρεσαι στις υψηλές τιμές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, Ducatista said:

Πραγματικά ρε παιδιά τόσα ποστ διαβάζω και κάποιοι είναι κατά της ηλεκτροκίνησης φανατικά γιατί τόσο κακό; Είπαμε κάποιους τους βόλευει κάποιους όχι! έχουν θέματα; φυσικά έχουν η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης συν την ακριβη ακόμη μπαταρία...! σίγουρα θα αλλάξουν αυτά  σε λίγο καιρό.. και εγω υπέρμαχος των κυβικών κ των κυλίνδρων είμαι αλλά μην μου πείτε ότι αυτόι που έχετε οδηγήσει ηλεκτρικό ότι σας χαλάει τοοοοοσο πολύ! Για να μην πω για αυτούς  που λενε ότι τα ηλεκτρικά είναι για Φλώρους και γέρους! εντάξει παιδιά έλεος...!

Εσύ ρε παιδί γιατί ενοχλείσαι μόνο από αυτούς που είναι φανατικά κατά της ηλεκτροκίνησης και όχι από αυτούς που είναι φανατικά υπέρ, παρόλο που οι τελευταίοι γενικότερα γράφουν τις περισσότερες ανακρίβειες? Ο άλλος πιο πάνω ούτε λίγο ούτε πολύ έγραψε πως τα "καλά" ηλεκτρικά σήμερα έχουν παρόμοια αυτονομία με τα βενζινοκίνητα... εδώ ταιριάζει το έλεος!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ducatista είπε

Πραγματικά ρε παιδιά τόσα ποστ διαβάζω και κάποιοι είναι κατά της ηλεκτροκίνησης φανατικά γιατί τόσο κακό; Είπαμε κάποιους τους βόλευει κάποιους όχι! έχουν θέματα; φυσικά έχουν η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης συν την ακριβη ακόμη μπαταρία...! σίγουρα θα αλλάξουν αυτά  σε λίγο καιρό.. και εγω υπέρμαχος των κυβικών κ των κυλίνδρων είμαι αλλά μην μου πείτε ότι αυτόι που έχετε οδηγήσει ηλεκτρικό ότι σας χαλάει τοοοοοσο πολύ! Για να μην πω για αυτούς  που λενε ότι τα ηλεκτρικά είναι για Φλώρους και γέρους! εντάξει παιδιά έλεος...!

Το ανάποδο συμβαίνει. Αυτοί που αγόρασαν ηλεκτρικό προσπαθούν να τα παρουσιάζουν όλα ρόδινα για να δικαιολογήσουν, πρωτίστως στους εαυτούς τους, οτι έκαναν καλή επιλογή κι οτι οι ΜΕΚ σε ενα χρονο θα εξαφανιστούν και οτι θα μας βαλουν 1000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας μπλα μπλα μπλα.

Εμένα ως οδήγηση στην πόλη μου άρεσε πολύ το ηλεκτρικό, κι έχω οδηγήσει αρκετά διαφορετικά, αλλά θεωρώ πως τα σημερινά ηλεκτρικά με τους περιορισμούς που έχουν δεν καλύπτουν όλα τα σενάρια χρήσης ενός ιδιοκτήτη αυτοκινήτων. Για Βορειοευρωπαίους που έχουν κι ενα τρίλιτρο πετρέλαιο για ταξίδια, το να εχουν ενα μικρο ηλεκτρικό πόλης είναι μια χαρά, το φορτίζουν στη μονοκατοικία τους ή τη δουλειά τους και τα χιλιόμετρα που κανουν ειναι σπίτι-σχολείο-δουλειά. 

Αλλά για την Ελλάδα είναι ηλίθιο να βαφτιζουμε το κρέας ψάρι και να λέμε ότι θα επικρατησουν απο ώρα σε ώρα τα ηλεκτρικά, που καταρρέει το δίκτυο όταν βαζουμε μαζικά AC, έχει 30+ βαθμους 6 μηνες το χρόνο και η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων στα αστικά κέντρα μένει σε πολυκατοικίες (βγάζουμε έξω το κόστος)

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Dinos1973 said:

85 αλογα για diesel ειναι για γελια!! ποιος αγοραζει diesel με τοσο μικρο κινητηρα::: το diesel θελει minimum 1500cc και πανω απο 100 αλογα!!!

Μάλλον δεν έχει οδηγήσει τον κινητήρα της FIAT. Σε σύγκριση με τον 1500άρι της renault και της peugeot (βάζω τους άλλους δύο "ανταγωνιστές") φίλων μου, δεν είχε να ζηλέψει τίποτα. Και πραγματικά είτε 1248cc είτε 1461cc δεν καταλάβαινες διαφορά αν ήταν ρυθμισμένος στην ίδια απόδοση (όλοι έπαιξαν στο εύρος 70 μέχρι και 110 ίππους με παραπλήσιες επιδόσεις και καταναλώσεις).

Αυτοί οι τρεις κινητήρες diesel φορέθηκαν σε πολλά μοντέλα από διάφορα γκρουπ κατασκευαστών (μια αναζήτηση είναι αρκετή για την πληροφορία αυτή).

Κι επειδή έχω οδηγήσει παλαιότερα 1,9 διπλοτούρμπινο πετρέλαιο αλλά και μεγαλύτερο από 2000cc της ΜΒ, ναι εκεί βλέπεις διαφορά μεγάλη. Για την δική μου χρήση, πόλη χαλαρά και ταξίδι σταθερά, είναι overkill οτιδήποτε παραπάνω από 120 θερμικούς ίππους.
Το οποίο επιβεβαιώνεται με το id3 όπου το χρησιμοποιούμε στο eco, που λένε ότι βγάζει 130ίππους, αντί για το comfort >150 ή sport ~200. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

 Ο άλλος πιο πάνω ούτε λίγο ούτε πολύ έγραψε πως τα "καλά" ηλεκτρικά σήμερα έχουν παρόμοια αυτονομία με τα βενζινοκίνητα... εδώ ταιριάζει το έλεος!

Λοιπον έχουμε κ λέμε αυτονομιες (WLTP) , για ηλεκτρικά που μπορεις να παραγγειλεις ΣΗΜΕΡΑ

VW ID7 = 543-616 km

Mercedes EQE 300 = 556-645 km

Mercedes EQS 450+ = 625-783 km

Ειπα πριν για "καλά" ηλεκτρικά, που σημαινει (σημερα) ΑΚΡΙΒΑ. Να και πιο ταπεινα

Τesla Model 3 Long Range = 629 km

BYD Seal Design = 570 km

EΛΕΟΣ ρε παιδιά.... Εσεις με τα βενζινοκινητα κανετε πολλά παραπανω χλμ ? τα ντιζελοκινητα ειναι σε άλλη κλαση, συμφωνω

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

η τεχνολογια στις μπαταριες εχει φτασει τα ορια τις, 

 

Αυτο κρατα το για μετά απο 5 χρόνια ως ενθυμιο "βιαστικής δήλωσης"

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Red_Bear said:

Λοιπον έχουμε κ λέμε αυτονομιες (WLTP) , για ηλεκτρικά που μπορεις να παραγγειλεις ΣΗΜΕΡΑ

VW ID7 = 543-616 km

Mercedes EQE 300 = 556-645 km

Mercedes EQS 450+ = 625-783 km

Ειπα πριν για "καλά" ηλεκτρικά, που σημαινει (σημερα) ΑΚΡΙΒΑ. Να και πιο ταπεινα

Τesla Model 3 Long Range = 629 km

BYD Seal Design = 570 km

EΛΕΟΣ ρε παιδιά.... Εσεις με τα βενζινοκινητα κανετε πολλά παραπανω χλμ ? τα ντιζελοκινητα ειναι σε άλλη κλαση, συμφωνω

Άστο, δεν το σώζεις, αυτό που πέταξες πριν - δλδ ότι τα "καλά" ηλεκτρικά έχουν ίδιες αυτονομίες με τα βενζινοκίνητα - παραμένει μεγάλη κοτσάνα.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είμαι έτοιμος να πάρω ηλεκτρικό και να δώσω το diesel που έχω, ξέρω πολύ καλά τι περιορισμούς θα έχω αλλά γαι τις αποστάσεις που κάνω και τον τρόπο ζωής μου νομίζω ότι δεν θα εγώ θέμα. 

Αλλα βλέπω ότι έχουμε μείνει στο κόστος που ναι είναι ψηλό και στην αυτονομία. 

Το δικό μου diesel που 20 ημέρες τώρα είμαι στην Αθήνα είναι στα 8λιτ/100.

Ξερω ότι εάν φύγω για να πάω Ιωάννινα με 140 θα πάω με 3/4 το ντεποζιτου. 

 

Έχω εάν όχημα 1.6 με 120 ίππους. 

Αν θα καταλήξω στο ηλεκτρικό θα έχω ένα όχημα με 530 ίππους, με το οποίο θα πάω 140 και θα κάνω μια στάση. 

Αν αγόραζα εάν αυτοκίνητο βενζίνης με 530 ίππους και τα αντίστοιχα κ.ε τι κατανάλωση θα ειχα με την ίδια ταχύτητα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Άστο, δεν το σώζεις, αυτό που πέταξες πριν - δλδ ότι τα "καλά" ηλεκτρικά έχουν ίδιες αυτονομίες με τα βενζινοκίνητα - παραμένει μεγάλη κοτσάνα.

Απαντάω με επίσημα στοιχεία από τα sites των εταιριών που με επαληθεύουν και απαντάς  χλευαστικά. Μάλλον είσαι από αυτούς που πιστεύουν "αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τα λεγόμενα μου, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα". Δεν συνεχίζω, όποιος κατάλαβε, καλώς.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...