Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

και προφανως δεν ειναι δωρεαν αφου ειναι παρκιγν επι πληρωμη 

Τιμοκατάλογος Parking

ΙΧ

  • Από 00.00-19.00: €1,50/ώρα
  • Από 19.00-00.00: €1,50/ώρα με μέγιστη χρέωση €5 
  • Μέγιστη ημερήσια 24ωρη χρέωση: €15

Αν θες να γεμίσεις 40 kwh και φορτίζεις με 20kwh ας πούμε σε 2 ώρες είσαι έτοιμος χοντρικά. Οπότε θα χρεωθείς το πάρκινγκ με 3 ευρώ. Αν φόρτιζες έξω με μία μέση τιμή 0,35/kwh θα πλήρωνες 14 ευρώ. Οπότε κερδισμένος είσαι. Εκτός αν κάνω κάτι λάθος στους υπολογισμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, manolis940 said:

Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά. 20 Πόντοι μπορεί να σου δώσουν ή όχι την δυνατότητα να παρκάρεις και είναι σημαντικό για πόλη.
Τέλος πάντων η άποψη μου είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πεταμένα λεφτά όχι μόνο για τους 20 πόντους, αλλά για το κομμάτι των επιδόσεων αν θες να πιάσεις πάνω από 50km και και της ασφάλειας το οποίο κυριολεκτικά είναι κουβάς. Τώρα από κει και πέρα η άποψη μου φυσικά δεν είναι και νόμος. Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του όταν αγοράζει ένα προϊόν και τις προτεραιότητες του.

Εγώ δεν παίζω την κολοκυθιά, εγώ απλά επισημαίνω ανακρίβειες (και όχι απόψεις) του τύπου "το Spring έχει μέγεθος SUV", "έχει παρόμοιες εποδόσεις με το Ami"(125km/h τελική το ένα και 45 το άλλο, όντως παρόμοιες), "είναι μεγαλύτερο από τα μίνι και μικρότερο από τα σούπερ μίνι"(στην πραγματικότητα το μέγεθος του το κατατάσσει στα μίνι), "το Up του 2019 δεν είναι 3,60m, είναι 3,54 - 3,56m", κτλ κτλ κτλ. Όσο για το θέμα ασφάλειας όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α είναι κουβάδες, όχι μόνο το συγκεκριμένο.

4 hours ago, plasTOST said:

Αν θες να γεμίσεις 40 kwh και φορτίζεις με 20kwh ας πούμε σε 2 ώρες είσαι έτοιμος χοντρικά. Οπότε θα χρεωθείς το πάρκινγκ με 3 ευρώ. Αν φόρτιζες έξω με μία μέση τιμή 0,35/kwh θα πλήρωνες 14 ευρώ. Οπότε κερδισμένος είσαι. Εκτός αν κάνω κάτι λάθος στους υπολογισμούς.

H πλειοψηφία των ηλεκτρικών έχει περιορισμό στα 7KW από τον ενσωματωμένο AC φορτιστή του αυτοκινήτου, ακόμα και τα tesla 11 έχουν, ελάχιστα είναι αυτά που μπορούν να φορτίσουν με 20. Και ναι, παρόλα αυτά κερδισμένος είσαι, δωρεάν όμως δεν είναι, εκτός και αν είχες σκοπό να παρκάρεις ούτως ή άλλως για δύο ώρες εκεί.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

H πλειοψηφία των ηλεκτρικών έχει περιορισμό στα 7KW από τον ενσωματωμένο AC φορτιστή του αυτοκινήτου, ακόμα και τα tesla 11 έχουν, ελάχιστα είναι αυτά που μπορούν να φορτίσουν με 20. Και ναι, παρόλα αυτά κερδισμένος είσαι, δωρεάν όμως δεν είναι, εκτός και αν είχες σκοπό να παρκάρεις ούτως ή άλλως για δύο ώρες εκεί.

Οι φορτιστές αυτοί DC πρέπει να είναι, οπότε δεν υπάρχει ο περιορισμός του χαμηλού rate φόρτισης όπως με ac που σωστά αναφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, plasTOST said:

Οι φορτιστές αυτοί DC πρέπει να είναι, οπότε δεν υπάρχει ο περιορισμός του χαμηλού rate φόρτισης όπως με ac που σωστά αναφέρεις.

Το επίσημο site του ιδρύματος διευκρινίζει σε 2-3 διαφορετικά σημεία ότι πρόκειται για AC.

"Η πρώτη φάση του έργου ξεκίνησε με τη λειτουργία 24 θέσεων στο ισόγειο του χώρου στάθμευσης του ΚΠΙΣΝ – συμπεριλαμβανομένων δύο θέσεων στη ζώνη ΑμεΑ-, ενώ εντός του 2024 το έργο θα ολοκληρωθεί με συνολικά 50 σημεία φόρτισης, όλα με ισχύ έως 22kW (AC). "

"Πόσος χρόνος απαιτείται για την πλήρη φόρτιση ενός Η/Ο εάν αυτό είναι 0% φορτισμένο;

Ο χρόνος πλήρους φόρτισης εξαρτάται από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σας και από τα κιλοβάτ (kW) που δέχεται το όχημα κατά τη φόρτιση και κυμαίνεται ενδεικτικά από 4 ώρες (Fiat 500e) έως 12 ώρες (Volkswagen ID.4). Ο σταθμός φόρτισης έχει δυνατότητα απόδοσης ισχύος φόρτισης έως 22kW AC."

https://www.snfcc.org/EV

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Οι φορτιστές αυτοί DC πρέπει να είναι,

δεν υπάρχουν 22kW DC φορτιστές, οι 22kW είναι τριφασικοί συνήθως και ως 2x11kW

Επεξ/σία από nvel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πάει δύο φορές. Την πρώτη που έτυχε και ήμουν με 35%, σε δύο ώρες πήρα 35+ (το άφησα να πάει 100%) βέβαια μείναμε πολύ περισσότερο και πληρώσαμε ~10€. Αλλά το parking θα το πλήρωνα όπως και να έχει. 

Βέβαια στο σπίτι φορτίζω με 0.02€/kwh αν είμαι εκτός ταυτοχρονισμού, αλλιώς 0, λόγω πάνελ.

 

Πάλι θα αξίζει αν βάλουν κάποια μικρή χρέωση. 

Γενικά όσο περισσότερο γεμίζουμε φορτιστές τόσο το καλύτερο για όλους. 

Ο κακός χαμός γίνεται στους τελέιως ελέυθερους, όπως π.χ. στο lidl. Τις προάλλες είπα να δοκιμάσω να φορτίσω (οι επισκέψεις μου στο lidl είναι <15λεπτών οπότε δεν αξίζει για 4-5 kwh την φασαρία) και μου έβρισε ένας "κύριος" που φόρτιζε στην διπλανή θέση ένα plugin από την shuko ότι του κόβω την φόρτιση (γελάει ο κόσμος με τα 2-2.4kw/h). Ε δεν ξαναφορτίζω εκεί και άδειο να είναι, με τον κάθε ανώμαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.iefimerida.gr/oikonomia/dei-blue-xeperase-ta-2000-simeia-fortisis-panelladika

 

Εκ των οποίων 230 ταχύ φορτιστές DC 300Kw. 
Για την τωρινή κατάσταση της αγοράς EV και του δικτυου, δεν είναι άσχημα …. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μωρε, ας μην τα βάφουμε όλα μαύρα, μια χαρά είναι και οι ac 22kw για το Νιάρχος, έτσι και αλλιώς ο επισκέπτης θα κάτσει 2-3 ώρες σίγουρα. Απλά αν δεν επενδύει το ΙΣΝ σε μεγαλύτερους φορτιστές, με το μπάτζετ που έχει δείξει έχει, αλί και τρισαλι τι θα κάνουν οι μικρότεροι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι το πρόβλημα οι φορτιστές που είναι φθηνοί αλλά ο υποσταθμός και το σύστημα διανομής ενέργειας που πρέπει να τους τροφοδοτήσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, φαντάζομαι ο υποσταθμός του Κπισν θα έχει λίγο χώρο διαθέσιμο, αν σκεφτείς και το φβ που έχει πάνω από τον φάρο. Δεν ξέρω βέβαια, τι ταυτοχρονισμο απαιτούν οι φορτιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, nvel said:

δεν υπάρχουν 22kW DC φορτιστές, οι 22kW είναι τριφασικοί συνήθως και ως 2x11kW

Υπάρχουν κάποιοι 50KW DC που τους έχουν βάλει περιορισμό να δίνουν έως 22 πχ σε κάποια καταστήματα lidl, ε αυτοί πρακτικά 22KW DC είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι φορτιστές έχουν διαχείριση ενέργειας και μπορουν να μειώσουν την ισχύ τους (και αυτοί στο νιάρχειο το κάνουν) αλλά αυτό δεν αλλάζει την ονομαστική ισχύ τους, οπότε όχι δεν είναι 22kW αλλά 50kW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, nvel said:

οι φορτιστές έχουν διαχείριση ενέργειας και μπορουν να μειώσουν την ισχύ τους (και αυτοί στο νιάρχειο το κάνουν) αλλά αυτό δεν αλλάζει την ονομαστική ισχύ τους, οπότε όχι δεν είναι 22kW αλλά 50kW

Η μέγιστη ισχύ που δίνουν στην πράξη όμως αλλάζει, τα Lidl τους αναφέρουν ως 22KW DC, και ορθώς μια και πρακτικά μπορούν να δώσουν DC έως 22KW (αυτοί στο Νιάρχειο δεν είναι καν DC).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...