Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η μέγιστη ισχύ που δίνουν στην πράξη όμως αλλάζει, τα Lidl τους αναφέρουν ως 22KW DC, και ορθώς μια και πρακτικά μπορούν να δώσουν DC έως 22KW (αυτοί στο Νιάρχειο δεν είναι καν DC).

περιορισμός ισχύος γίνεται στους φορτιστές αν θέλεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν στην αγορά φορτιστές 22kW DC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

43 minutes ago, nvel said:

περιορισμός ισχύος γίνεται στους φορτιστές αν θέλεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν στην αγορά φορτιστές 22kW DC.

Δεν έγραψα κάπου το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ δεν παίζω την κολοκυθιά, εγώ απλά επισημαίνω ανακρίβειες (και όχι απόψεις) του τύπου "το Spring έχει μέγεθος SUV", "έχει παρόμοιες εποδόσεις με το Ami"(125km/h τελική το ένα και 45 το άλλο, όντως παρόμοιες), "είναι μεγαλύτερο από τα μίνι και μικρότερο από τα σούπερ μίνι"(στην πραγματικότητα το μέγεθος του το κατατάσσει στα μίνι), "το Up του 2019 δεν είναι 3,60m, είναι 3,54 - 3,56m", κτλ κτλ κτλ. Όσο για το θέμα ασφάλειας όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α είναι κουβάδες, όχι μόνο το συγκεκριμένο.

Ούτε και εγώ φυσικά θα το κάνω. Στο αν παίζουν οι 20 πόντοι σημασία στο παρκάρισμα το ξέρουν όσοι γνωρίζουν να παρκάρουν και ιδιαίτερα σε πολύ στενά σημεία που ίσα παίρνει το αυτοκίνητο. Μάλλον δεν κάνεις κάτι τέτοιο ως οδηγός γιατί δεν το έχεις ποτέ σου ανάγκη, ειδάλλως θα το γνώριζες. Δεν σε κατηγορώ γι αυτό. Όπως είπα και πριν ο καθένας έχεις τις ανάγκες του και τις προτερεώτητες του. Προσπάθησε όμως και εσύ να αντιληφθείς ότι κάποιοι έχουν διαφορετικές ανάγκες από εσένα.

Η σύγκριση της ασφάλειας ενός Up που το βάλαμε κατά πολύ στην συζήτηση και του Spring υπάρχει στην Euroncap. Δεν ξέρω γιατί έχεις μια τάση να τσουβαλιάζεις όλα τα αυτοκίνητα αλλά ..... καμία σχέση το ένα με το άλλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετοιμάζω σπίτι με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες για energy safety αλλά τα κουκιά για ηλεκτρικό δεν βγαίνουν με τίποτα! Πολλά τα λεφτά αν θες 400+ km αυτονομία. Πέρασαν χρόνια κι αντί να πέφτουν οι τιμές αυξάνουν (όπως όλα δηλαδή). Κακή συγκυρία ίσως μετά από 3-5 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Ετοιμάζω σπίτι με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες για energy safety αλλά τα κουκιά για ηλεκτρικό δεν βγαίνουν με τίποτα! Πολλά τα λεφτά αν θες 400+ km αυτονομία. Πέρασαν χρόνια κι αντί να πέφτουν οι τιμές αυξάνουν (όπως όλα δηλαδή). Κακή συγκυρία ίσως μετά από 3-5 χρόνια.

https://www.carandmotor.gr/nea/h-tesla-xepoylaei-stin-ellada

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, manolis940 said:

Στο αν παίζουν οι 20 πόντοι σημασία στο παρκάρισμα το ξέρουν όσοι γνωρίζουν να παρκάρουν και ιδιαίτερα σε πολύ στενά σημεία που ίσα παίρνει το αυτοκίνητο. Μάλλον δεν κάνεις κάτι τέτοιο ως οδηγός γιατί δεν το έχεις ποτέ σου ανάγκη, ειδάλλως θα το γνώριζες.

Εσύ πάλι δεν πρέπει να οδηγείς καν μια και έγραψες πριν ότι "Εμένα μου έχουν πει κάποιοι ότι 20 πόντοι κάνουν διαφορά." Γενικότερα πάντως δεν φαίνεται να ξέρεις και πολλά από αυτοκίνητα μια και ισχυρίστηκες ότι το Ami και το Spring έχουν παρόμοιες επιδόσεις.

36 minutes ago, manolis940 said:

Η σύγκριση της ασφάλειας ενός Up που το βάλαμε κατά πολύ στην συζήτηση και του Spring υπάρχει στην Euroncap. Δεν ξέρω γιατί έχεις μια τάση να τσουβαλιάζεις όλα τα αυτοκίνητα αλλά ..... καμία σχέση το ένα με το άλλο!

Την κατηγοριοποίηση (τσουβάλιασμα για εσένα) δεν την έχω κάνει εγώ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και η Ευρωπαϊκή επιτροπή έχουν κατηγοριοποιήσει λόγω μεγέθους και βάρους τα UP και Spring ως Α. Όσο για την ασφάλεια επίσης δεν είναι δικό μου συμπέρασμα ότι γενικώς τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α είναι λιγότερο ασφαλή από αυτά των μεγαλύτερων κατηγοριών, είναι συμπέρασμα του Euro NCAP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Έχω μια χαρά αμάξι που το είχα πάρει 23.000 € καινούργιο το 2016. Δεν περισσεύουν 40+ για αυτοκίνητο. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι ακόμα κι πουλήσω το δικό μου 15.000€ μέχρι τα 40+ υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Χριστούγγενα που είχα πάει Νεα Υόρκη βρέθηκα σε μια παρέα επιχειρηματιών που κοροιδεύανε το Cybertruck της Τesla και μου είπανε οτι στις ΗΠΑ τουλάχιστον εχει αρχίσει να ξεφουσκώνει η ζήτηση που υπήρχε 2-3 χρόνια πριν για ηλεκτρικά και αυξήθηκαν οι πωλήσεις των εσωτερικής καύσης. 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, alejsalonica said:

Ετοιμάζω σπίτι με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες για energy safety αλλά τα κουκιά για ηλεκτρικό δεν βγαίνουν με τίποτα! Πολλά τα λεφτά αν θες 400+ km αυτονομία. Πέρασαν χρόνια κι αντί να πέφτουν οι τιμές αυξάνουν (όπως όλα δηλαδή). Κακή συγκυρία ίσως μετά από 3-5 χρόνια.

Δε χρειάζεται να πας απαραίτητα σε καινούργιο.

Skoda Enyaq - ID 3 -  Model 3

3 hours ago, Disrespect said:

Τα Χριστούγγενα που είχα πάει Νεα Υόρκη βρέθηκα σε μια παρέα επιχειρηματιών που κοροιδεύανε το Cybertruck της Τesla και μου είπανε οτι στις ΗΠΑ τουλάχιστον εχει αρχίσει να ξεφουσκώνει η ζήτηση που υπήρχε 2-3 χρόνια πριν για ηλεκτρικά και αυξήθηκαν οι πωλήσεις των εσωτερικής καύσης. 

Για κόσμο που μπορεί και φορτίζει σπίτι είναι ότι καλύτερο και μακάρι (εάν όντως ξεφουσκώνει η ζήτηση) να πιεστούν οι κατασκευαστές και να ρίξουν τιμές. Το Cybertruck συγκεκριμένα θα πουλήσει σαν τρελό. 

Το να γεμίζεις με 8€ ένα SUV 200 αλόγων και να σου βγάζει 400χλμ δεν υπάρχει πουθενά αλλού, ακομα και ένα παπάκι 50άρι καίει περισσότερο.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Έχω μια χαρά αμάξι που το είχα πάρει 23.000 € καινούργιο το 2016. Δεν περισσεύουν 40+ για αυτοκίνητο. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι ακόμα κι πουλήσω το δικό μου 15.000€ μέχρι τα 40+ υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Η παράθεση μου πήγαινε στο σχόλιο σου ότι οι τιμές αυξάνουν αντί να πέφτουν ….. Όλα καλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, alejsalonica said:

Ετοιμάζω σπίτι με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες για energy safety αλλά τα κουκιά για ηλεκτρικό δεν βγαίνουν με τίποτα! Πολλά τα λεφτά αν θες 400+ km αυτονομία. Πέρασαν χρόνια κι αντί να πέφτουν οι τιμές αυξάνουν (όπως όλα δηλαδή). Κακή συγκυρία ίσως μετά από 3-5 χρόνια.

Μπορείς να βρεις σε μεταχειρισμένο. Καλή κίνηση τα φωτοβολταϊκά με μπαταρία . Net metering θα βάλεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εσύ πάλι δεν πρέπει να οδηγείς καν μια και έγραψες πριν ότι "Εμένα μου έχουν πει κάποιοι ότι 20 πόντοι κάνουν διαφορά." Γενικότερα πάντως δεν φαίνεται να ξέρεις και πολλά από αυτοκίνητα μια και ισχυρίστηκες ότι το Ami και το Spring έχουν παρόμοιες επιδόσεις.

Την κατηγοριοποίηση (τσουβάλιασμα για εσένα) δεν την έχω κάνει εγώ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και η Ευρωπαϊκή επιτροπή έχουν κατηγοριοποιήσει λόγω μεγέθους και βάρους τα UP και Spring ως Α. Όσο για την ασφάλεια επίσης δεν είναι δικό μου συμπέρασμα ότι γενικώς τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α είναι λιγότερο ασφαλή από αυτά των μεγαλύτερων κατηγοριών, είναι συμπέρασμα του Euro NCAP.

Προσπερνάω το κατά πόσο οδηγάω και πόσο ξέρω. Ένα τελευταίο σχόλιο ίσως αξίζει ως προς το τέλος μιας και δεν μιλήσαμε για μεγαλύτερα αυτοκίνητα αλλά μόνο για μικρότερα.

Λοιπόν η Euroncap δίνει 1 Αστέρι στο Spring και φυσικά στα rates τα πάει χάλια. Τόσο χάλια που τα περισσότερα αυτοκίνητα δεκαετίας(ίδιας κατηγορίας) αν περνούσαν τώρα θα τα πήγαιναν πολύ καλύτερα, τουλάχιστον όσον αφορά τους δείκτες adult & child occupant.

Το up στο αφήνω άσκηση για το σπίτι για να δεις τα δικά του rates.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Disrespect είπε

Τα Χριστούγγενα που είχα πάει Νεα Υόρκη βρέθηκα σε μια παρέα επιχειρηματιών που κοροιδεύανε το Cybertruck της Τesla και μου είπανε οτι στις ΗΠΑ τουλάχιστον εχει αρχίσει να ξεφουσκώνει η ζήτηση που υπήρχε 2-3 χρόνια πριν για ηλεκτρικά και αυξήθηκαν οι πωλήσεις των εσωτερικής καύσης. 

https://caredge.com/guides/electric-vehicle-market-share-and-sales

Έχεις δίκιο. Η Tesla πχ έχασε ένα 25% του μεριδίου αγορά στις USA από τις υπόλοιπες 16 (14 στην ουσία γιατί 2 από όλες αυτές δεν πουλάει) και από το 75% έπεσε στο 50% του μεριδίου αγοράς.

Παρόλα αυτά πουλάει αυξητικά κάθε χρόνο 6 ψήφιο αριθμό αυτοκινήτων όταν ο ανταγωνισμός παλεύει στην καλύτερη περίπτωση με 5ψήφια νούμερα.

Καλό είναι αυτό και η παρέα των επιχειρηματιών έχει ένα δίκιο στο ότι πρέπει να ανέβει ο ανταγωνισμός, ο οποίος θα ανέβει όταν εισέλθει στην Αμερικανική αγορά και η BYD (περίπου το 2025 λένε) με κατ' επέκταση πιθανή μείωση τιμών ή (γιατί και αυτό ακούγετε) εξισορρόπηση των τιμών θερμικών με ηλεκτροκίνητων.

Και μία απεικόνιση από το 2014 των πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες σε evs, hybrid κλπ:

image.png.668aaf21dc196c75be57734a37b86d51.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, plasTOST είπε

https://caredge.com/guides/electric-vehicle-market-share-and-sales

Έχεις δίκιο. Η Tesla πχ έχασε ένα 25% του μεριδίου αγορά στις USA από τις υπόλοιπες 16 (14 στην ουσία γιατί 2 από όλες αυτές δεν πουλάει) και από το 75% έπεσε στο 50% του μεριδίου αγοράς.

Παρόλα αυτά πουλάει αυξητικά κάθε χρόνο 6 ψήφιο αριθμό αυτοκινήτων όταν ο ανταγωνισμός παλεύει στην καλύτερη περίπτωση με 5ψήφια νούμερα.

Καλό είναι αυτό και η παρέα των επιχειρηματιών έχει ένα δίκιο στο ότι πρέπει να ανέβει ο ανταγωνισμός, ο οποίος θα ανέβει όταν εισέλθει στην Αμερικανική αγορά και η BYD (περίπου το 2025 λένε) με κατ' επέκταση πιθανή μείωση τιμών ή (γιατί και αυτό ακούγετε) εξισορρόπηση των τιμών θερμικών με ηλεκτροκίνητων.

Και μία απεικόνιση από το 2014 των πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες σε evs, hybrid κλπ:

image.png.668aaf21dc196c75be57734a37b86d51.png

Καλά η εξισορρόπηση των τιμών μου φαίνεται αδύνατη, εκτός και αν ανέβουν οι τιμές στα Θερμικά. Γενικά το στρατόπεδο που εμπεριέχει και αυτούς τους επιχειρηματίες που αναφέρθηκαν δεν είναι μικρό. Κάποια στιγμή δεν θα είναι τόσο θέμα προσφοράς ζήτησης και θα υπάρχει ένα μεγάλο μέρος ανθρώπων που για οπαδικούς λόγους θα αγοράζουν θερμικά έναντι των ηλεκτρικών.

Πιστεύω ότι είναι πάνω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι που έχουν ή θα αγοράσουν μεταχειρησμένο ένα starlet του 1990 και λένε με καμάρι ότι τέτοια αμάξια δεν βγαίνουν πια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, Vasilisxd said:

Δε χρειάζεται να πας απαραίτητα σε καινούργιο.

Skoda Enyaq - ID 3 -  Model 3

Για κόσμο που μπορεί και φορτίζει σπίτι είναι ότι καλύτερο και μακάρι (εάν όντως ξεφουσκώνει η ζήτηση) να πιεστούν οι κατασκευαστές και να ρίξουν τιμές. Το Cybertruck συγκεκριμένα θα πουλήσει σαν τρελό. 

Το να γεμίζεις με 8€ ένα SUV 200 αλόγων και να σου βγάζει 400χλμ δεν υπάρχει πουθενά αλλού, ακομα και ένα παπάκι 50άρι καίει περισσότερο.

για να σου βγαλει το SUV 200 αλογων 400χλμ θα πρεπει να το οδηγεις σαν παππους η γιαγια, και οχι στα κρυα γιατι η μπαταρια δεν.....

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...