Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Red_Bear είπε

Αν προσεξες μιλαω για κατι σε 5 χρόνια , αρα θα βαλω "θα". Μην είσαι εριστικός όταν υποστηρίζεις την άποψη σου. Το "χαλαρά" πάει στην ικανοποητική αυτονομια (500 χλμ) που πετυχαινουν σήμερα τα καλα ηλεκτρικά (περιπου όσο και τα βενζινοκίνητα). Ο χρόνος φόρτισης υστερει ακόμα αλλά και αυτο ΘΑ λυθει σύντομα. Τεχνολογική Εξέλιξη λέγεται αυτό.

δεν είμαι εριστικός , κάθε χρόνο μια απο τα ίδια λέγονται , σίγουρα κάποια στιγμή θα γίνει το άλμα , προς το παρών παραμένει πρόβλημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 minutes ago, Red_Bear said:

Αν προσεξες μιλαω για κατι σε 5 χρόνια , αρα θα βαλω "θα". Μην είσαι εριστικός όταν υποστηρίζεις την άποψη σου. Το "χαλαρά" πάει στην ικανοποητική αυτονομια (500 χλμ) που πετυχαινουν σήμερα τα καλα ηλεκτρικά (περιπου όσο και τα βενζινοκίνητα). Ο χρόνος φόρτισης υστερει ακόμα αλλά και αυτο ΘΑ λυθει σύντομα. Τεχνολογική Εξέλιξη λέγεται αυτό.

Στην πραγματικότητα σήμερα τα "καλά" ηλεκτρικά πετυχαίνουν με το ζόρι 500 χλμ αυτονομίας, και λέω με το ζόρι γιατί κάτι τέτοιο είναι εφικτό μόνο με ιδανικές συνθήκες δλδ εξωτερική θερμοκρασία 23°C, χωρίς κλιματισμό, και με ταχύτητα 110km/h. Αντιθέτως ένα βενζινοκίνητο στις ίδιες συνθήκες πετυχαίνει πάνω από 1.000 χλμ αυτονομίας, μην πούμε για ντίζελ που στις ίδιες συνθήκες πλησιάζουν τα 1.500.

Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 Αντιθέτως ένα βενζινοκίνητο στις ίδιες συνθήκες πετυχαίνει πάνω από 1.000 χλμ αυτονομίας, μην πούμε για ντίζελ που στις ίδιες συνθήκες πλησιάζουν τα 1.500.

Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 

Πιο πετρελαιοκίνητο μπορεί να βγάλει 1500χλμ αυτονομία; Ένα peugeot 208 πετρέλαιο που είχα με 35 λίτρα ντεπόζιτο και με ταχύτητες γύρω στα 100 χλμ/ώρα έβγαζα περίπου 1000 χλμ αυτονομίας στην εθνική.

Υ.γ αυτά τα χιλιόμετρα αυτονομίας δεν πιστεύω να τα φτάσουν σε 5 χρόνια τα ηλεκτρικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ έχουν κάνει την εμφάνιση τους, σε prime time, διαφημίσεις στην τηλεόραση για κυρίες μέσης ηλικίας που αγόρασαν "ηλεκτρικό", αλλά εδώ ακόμα το βιολί 🎻, βιολάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, νομίζω οτι δεν ειστε άσχετοι, αλλά γιατι ειστε τόσο απαισιόδοξοι ? στα 5 χρόνια απο τωρα τα 500 χλμ θα ειναι ψωμοτυρι σε ΟΛΑ τα ηλεκτρικά και τα "καλα" θα εχουν φτασει στα 700+, υπεραρκετά δλδ για όλους. Η ερευνα που γινεται παγκοσμιως στις μπαταριες σημερα ειναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ και δεν εχει σχέση με το τι γινοταν πριν. Τα αποτελεσματα ειναι ορατα κ σημερα ακομη. Καμμια τεχνολογια δεν ελυσε ολα της τα προβληματα με το καλημερα. Απεναντιας η πρόοδος στα ηλεκτρικά ειναι ασυγκριτα μεγαλύτερη απο οτι στα βενζινοκινητα. Ποιος θα σας  ελεγε (για να το φτασω στα ακρα) 5 χρόνια πριν οτι η Bughatti Chiron Super Sport θα ηταν "γατάκι" μπροστα στο κορυφαιο ηλεκτροκίνητο (Rimac Nevera) και θα τον πιστευατε ?

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, plasTOST said:

Πιο πετρελαιοκίνητο μπορεί να βγάλει 1500χλμ αυτονομία; Ένα peugeot 208 πετρέλαιο που είχα με 35 λίτρα ντεπόζιτο και με ταχύτητες γύρω στα 100 χλμ/ώρα έβγαζα περίπου 1000 χλμ αυτονομίας στην εθνική.

Τυχαίο παράδειγμα το Golf 8 2.0 TDi, το οποίο βάση WLTP έχει 1.190km αυτονομία σε μικτό κύκλο. Υπόψιν τα ηλεκτρικά στην εθνική με 110km/h καταναλώνουν περισσότερο από ότι σε μικτό κύκλο, ενώ τα diesel λιγότερο. Βασικά το diesel και με 140 να το πας ελάχιστη διαφορά θα δεις στην αυτονομία, σε αντίθεση με ένα "καλό" ηλεκτρικό που έτσι παίζει να χάσει και τη μισή του αυτονομία.

Πάντως τα 208 diesel (της πρώτης γενιάς τουλάχιστον) δεν είχαν τεπόζιτο 35 λίτρα, είχαν 50, αν η δική σου έκδοση είχε 35άρι λογικό ήταν που σου έβγαζε τόσα.

1 hour ago, plasTOST said:

Υ.γ αυτά τα χιλιόμετρα αυτονομίας δεν πιστεύω να τα φτάσουν σε 5 χρόνια τα ηλεκτρικά. 

Πιθανότατα όχι, αυτό που σχολίασα εγώ όμως ήταν κάτι άλλο, ο εντελώς άκυρος ισχυρισμός που γράφτηκε για τα σημερινά αυτοκίνητα, δλδ ότι τα "καλά" ηλεκτρικά σήμερα έχουν αυτονομία περίπου όσο και τα βενζινοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ερευνα που κάνω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλω να ρωτήσω

Βλέπω πχ στο ΣΕΑ Ψαθοπυργου, εχει supercharger  για Tesla. Μπορεί να φορτίσει και κάποιο άλλο EV ή μόνο Tesla;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, plasTOST είπε

Πιο πετρελαιοκίνητο μπορεί να βγάλει 1500χλμ αυτονομία; Ένα peugeot 208 πετρέλαιο που είχα με 35 λίτρα ντεπόζιτο και με ταχύτητες γύρω στα 100 χλμ/ώρα έβγαζα περίπου 1000 χλμ αυτονομίας στην εθνική.

Υ.γ αυτά τα χιλιόμετρα αυτονομίας δεν πιστεύω να τα φτάσουν σε 5 χρόνια τα ηλεκτρικά. 

εχεις 45 λιτρα συνολο, εχω 60 αρα εγω μπορω να τα βγαλω τα 1500 αλλα δεν με ενδιαφερει να τα βγαλω , βγαζω 1200 με 140-150 χλμ και μεγαλυτερο βαρος απο το 208

Επεξ/σία από NTC Labs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, @pnea1973 said:

Μπορεί να φορτίσει και κάποιο άλλο EV ή μόνο Tesla

προς το παρον μονο Τεσλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, @pnea1973 said:

Αρα απ΄οσο είχα και για το ταξίδι Ιωάννινα Αθήνα, έχουμε μόνο 50Kw.

Υποθετωντας οτι πας απο πελοποννησο εχει 300αρηδες στο Κιατο , Ριο, Αρτα και Γιαννενα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέτε για αυτονομίες: Εγώ αντικατέστησα το punto πετρέλαιο 1,3 (85 ατίθασα με 45λ τεπόζιτο), με ένα id.3 με μπαταρία 58kwh.

Η κατανάλωση του punto για 8 χρόνια ήταν 3,5-4λ/100χλμ πηγαίνοντας χωριό, επαρχιακός δρόμος 40-70χλμ/ώρα (θεωρητικά αυτονομία ~1100-1200χλμ), εθνική οδό Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 130χλμ/ώρα 5-6λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 750-900χλμ) και τέλος λόγω παιδιού 110χλμ/ώρα 4,5-5λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 900-1000χλμ). 

Εντός πόλης 5-6λ/100χλμ, τα ίδια με εθνική οδό με 130χλμ/ώρα.

(χαμηλότερες τιμές δεν έχω ακούσει, εκτός από ταξί Ε πετρέλαιο με πολλές επεμβάσεις που ταξιδεύει με 130 με 4λ/100χλμ)

Το id.3 εντός πόλης καίει 12-18kwh (*0,5=6-9€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) (ιδανικές vs οι χειρότερες που είχα 0 βαθμούς έξω και θέρμανση) και εκτός 17kwh (17*0,5= 8,5€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) με πραγματικά 110χλμ/ώρα (μερικά 150άρια σε προσπεράσεις αλλά μην το μετρήσετε). Αυτονομία 0-100% εκτός 300-350χλμ και εντός 400-450χλμ. Εγώ παίζω πάντα 20-80% (φόρτιση σε 20-30') που έχω λίγο πάνω από 200χλμ εκτός και 300χλμ εντός.  

Στο σπίτι για το κόστος πολλαπλασιάζεις με 0,2€/kwh ή με 0,05€/kwh που πληρώνω όταν δεν κάνω ταυτοχρονισμό με φ/β που τότε είναι 0.

Υ.Γ. Ταχύτητες κοντέρ για το punto που ήταν τα 110->105 και τα 130->120. Το id.3 είναι ότι δείχνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, gbras είπε

Υποθετωντας οτι πας απο πελοποννησο εχει 300αρηδες στο Κιατο , Ριο, Αρτα και Γιαννενα.

Ναι απο αυτή την διαδρομή. Που μπορώ να βρω τους φορτιστές;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...