Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Όοοοχι...Για να είσαι δίκαιος, δεν θα μου συγκρίνεις με το entry golf των 1000cc με τα 110ps, θα μου πας και θα μου συγκρίνεις ένα Golf με ίδια απόδοση κινητήρα και ίδιο πακέτο εξοπλισμού, με το id3 που σου έρχεται σε τελική τιμή στα 32.

Τι να σου πω, πολύ δίκαιο να συγκρίνεις μόνο ένα χαρακτηριστικό (ιπποδύναμη) που σε βολεύει και να αγνοείς όλα τα υπόλοιπα.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, korakios είπε

Στην Ουγγαρία μόνο με επιδότηση και 10000Ε

Ελλάδα θα δείξει , απλά θα είναι φθηνότερο απο e-up ,e-citigo

 

 

Ούτε που ακούμπησες ... Ξέρεις ποιο είναι το Sandero ; Δεν είναι το Spring που νομίζεις

Διάβασες ποτέ τι έγραψα ; Με 30 χλμ ημερησίως είναι ένα σενάριο που δεν ασχολήθηκα , αφού δεν γίνεται ποτέ απόσβεση. 

Το λέω καθαρά ότι για ημερήσια χρήση μεταξύ 100 και 200 χλμ , το ηλεκτρικό θα έχει μικρότερο κόστος αγοράς και χρήσης σε 3-4 χρόνια. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

 Όοοοχι...Για να είσαι δίκαιος, δεν θα μου συγκρίνεις με το entry golf των 1000cc με τα 110ps, θα μου πας και θα μου συγκρίνεις ένα Golf με ίδια απόδοση κινητήρα και ίδιο πακέτο εξοπλισμού, με το id3 που σου έρχεται σε τελική τιμή στα 32.
Επίσης, πού το είδες το γενναιόδωρο 100ρικο για σέρβις;;; Μάλλον δεν έχεις περάσει από αντιπροσωπεία της VW! 120€ το 1ο service (λάδι, φ. λαδιού, φ. βενζίνης), 260€ το 2ο στα 30.000km (λάδι, φ. λαδιού, φ. βενζίνης, φ. αέρος, φ. καμπίνας)... Μπουζί όταν χρειάστηκε δεν ξέρω γιατί είχε περάσει η 4ετής εγγύηση και δεν τα χρυσοπλήρωσα στην VW, 65€ τα NGK πλατίνας...(edit: 65€ τα αγόρασα εγώ από το εμπόριο και τα πήγα στον τεχνικό μου και τα πέρασε, στην VW δεν ξέρω πόσο τα χρεώνουν, ούτε καν αν βάζουν ποιότητας NGK)...
Στο 4ο έτος χρήσης αλλαγή δίσκο - πλατώ 250€...ελαττωματικός από το εργοστάσιο αλλά θεωρείται αναλώσιμο :( (πήγα και το έκανα εκτός επίσημης αντιπροσωπείας και ήρθε τόσο, μέσα θα πήγαινε +€€€ αλλά δεν είχε νόημα πλέον να το κάνω μέσα - πήγα και έβαλα SACHS και ησύχασα)... 
Στο 10 έτος χρήσης καρέ συμπλέκτη το οποίο είναι μια παπαριά (μετά συγχωρήσεως !) που δεν κάνει τίποτα άλλο παρά θόρυβο αλλά πρέπει να λυθεί δίσκος - πλατώ πάλι για να αλλαχθεί, δεν είμαστε για τέτοια, όοοοταν (και αν) με αφήσει ο SACHS θα το φτιάξω.
2-3 μπαταρίες στην 10ετία, δεν θα αλλάξεις...
...καδένες, μαδένες, βαλβίδες ν75 κλπ μικροεπισκευές που έχουν σημαντικό ποσοστό εμφάνισης...

Για βάλε τα να δεις...πόσο θα σου φτάσει... Απλά, αυτά τα πληρώνεις λίγα λίγα, και δεν σου φαίνεται!

Σε ένα ηλεκτρικό, απλά τα ξεχνάς.

Ναι τακάκια και λάστιχα, και ένα φίλτρο aircondition, εννοείται θα αλλάξεις! Η μόνη έννοια που μπορεί να έχεις, είναι το όποιο degradation στην μπαταρία το οποίο δεν είναι ότι θα σε αφήσει, απλά θα σου βγάζει ξέρω 'γω, 30-40 λιγότερα km λιγότερα στην 10ετία (όταν όλος ο τόπος θα έχει γεμίσει ταχυφορτιστές, δηλαδή)...κλάιν...

Προσοχή δεν λέω ότι τα ηλεκτρικά είναι για όλους... αλλά για κάποιους ναι είναι λύση ΚΑΙ στο οικονομικό κόμμάτι...

Αυτάααα... Μην με βάλεις να σου γράψω νούμερα και βγάλω Εξέλ τώρα έχουμε και δουλειές :)

 

Κοίτα, συμφωνώ σε όσα λες πάνω κάτω, αλλά η όλη κουβέντα ξεκίνησε για αυτοκίνητο πόλης , μικρό και πρακτικό. Αναγνώρισα όμως πως ή σύγκριση ενός fiesta πχ με το ID3, θα ήταν κάπως άδικη, οπότε επέλεξα ένα αμάξι στα ίδια μέτρα από την ίδια εταιρεία κιόλας !  Στο golf έβαλα μόνο το απλό σέρβις σε ένα συνεργείο, ενώ από εκεί και πέρα αγνόησα επιπλέον βλάβες και στα δύο, γιατί αλήθεια είναι τόσοι οι αστάθμητοι παράγοντες που άκρη δεν θα έβγαινε!

Οπότε επέτρεψε μου να επαναδιατυπώσω , εάν θέλω να αγοράσω ένα μικρό αμάξι μέσα στη πόλη ίσα ίσα να κάνω την δουλειά μου, όπως πολύς κόσμος και δεν θέλω να πάρω μεταχειρισμένο, ούτε πενταετίας , καινούργιο μονο. Να κάνει την δουλειά του και να ξοδέψω όσο πιο λίγα λεφτά! Τι θα μου πρότεινες; 

Το Opel Corsa ξεκινάει από 13580€ το fiesta , από 14581€ . Σε αυτή τη κατηγορία με τι ηλεκτρικό θα το συγκρίνουμε;

 

Πληροφορικά το Corsa-e ξεκινάει από τα 29890€. Μη μου πείς πως το Corsa με το Corsa-e δεν είναι ίδια κατηγορία και δεν μπορώ να συγκρίνω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Ούτε που ακούμπησες ... Ξέρεις ποιο είναι το Sandero ; Δεν είναι το Spring που νομίζεις

Ναι έχεις δίκαιο ,νόμιζα για το Spring. Με συγχωρείς :)

Sandero δυστυχώς βλέπω έχουν φέρει μέχρι στιγμής το Stepway (κουκλί το καινούριο) και όχι σε LPG.

28 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Το λέω καθαρά ότι για ημερήσια χρήση μεταξύ 100 και 200 χλμ , το ηλεκτρικό θα έχει μικρότερο κόστος αγοράς και χρήσης σε 3-4 χρόνια. 

Επειδή έγραψες πριν για φυσικό αέριο ,δε γίνεται ποτέ απόσβεση ανεξάρτητα τα χιλιόμετρα. Εδώ τραβώντας το όσο δεν πάει δεν μπαίνεις μέσα σε σχέση με βενζίνη .
Φαντάζομαι με πετρέλαιο/υγραέριο δε θα βγαίνουν τα νούμερα .

Και όλα αυτά υπολογίζοντας η μπαταρία δε θα χρειαστεί αντικατάσταση/ανακατασκευή στα 200000χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mechpanos είπε

Σε ένα ηλεκτρικό, απλά τα ξεχνάς.

Ναι τακάκια και λάστιχα, και ένα φίλτρο aircondition, εννοείται θα αλλάξεις! Η μόνη έννοια που μπορεί να έχεις, είναι το όποιο degradation στην μπαταρία το οποίο δεν είναι ότι θα σε αφήσει, απλά θα σου βγάζει ξέρω 'γω, 30-40 λιγότερα km λιγότερα στην 10ετία (όταν όλος ο τόπος θα έχει γεμίσει ταχυφορτιστές, δηλαδή)...κλάιν...

Πρώτον, τα λεγόμενα σου βασίζονται σε κάποιο επίσημο πλάνο συντήρησης από κατασκευαστή κάποιου συγκεκριμένου μοντέλου ή απλά υποθέτεις οτι δεν χρειάζεται τίποτα (σαν το κλισέ για τα Ιαπωνοκορεάτικα "δεν θέλει τίποτα, δε σπάει δεν χαλάει, βάζεις βενζίνα-για την περίπτωση μας ρεύμα-και πάει";

Δεύτερον, τα συνδρομητικά προγράμματα που θα συνοδεύουν το όχημα στο άμεσο μέλλον, τα οποία θα πρέπει να πληρώνεις αν θες να έχεις διαθέσιμες ορισμένες λειτουργίες του, τα έχεις ακουστά;

Τρίτον, τα 30-40km λιγότερα στην 10-ετία τα βασίζεις σε χειροπιαστά δεδομένα ή σε υποθέσεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Σωστός! 

Το Corsa e λέει 330Km . Ας πάρουμε την εγγύηση της lexus για 70% στη δεκαετία , να έχει χάσει το 30% δηλαδή. Φυσικά το Opel δεν είναι lexus, δεν έχουμε ομως αντίστοιχα στοιχεία όποτε παίρνω ίσως την εξιδανικευμένη περίπτωση για το Corsa , μην είμαστε πεσιμιστές! 

Μέσα στη δεκαετία θα χάσει δηλαδή 330*0.3, 99 χιλιόμετρα , φυσικά αμάξια με μεγαλύτερη χωρητικότητα θα χάσουν πιο πολλά km.

Επεξ/σία από manos08
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mechpanos είπε

 Όοοοχι...Για να είσαι δίκαιος, δεν θα μου συγκρίνεις με το entry golf των 1000cc με τα 110ps, θα μου πας και θα μου συγκρίνεις ένα Golf με ίδια απόδοση κινητήρα και ίδιο πακέτο εξοπλισμού, με το id3 που σου έρχεται σε τελική τιμή στα 32.
Επίσης, πού το είδες το γενναιόδωρο 100ρικο για σέρβις;;; Μάλλον δεν έχεις περάσει από αντιπροσωπεία της VW! 120€ το 1ο service (λάδι, φ. λαδιού, φ. βενζίνης), 260€ το 2ο στα 30.000km (λάδι, φ. λαδιού, φ. βενζίνης, φ. αέρος, φ. καμπίνας)... Μπουζί όταν χρειάστηκε δεν ξέρω γιατί είχε περάσει η 4ετής εγγύηση και δεν τα χρυσοπλήρωσα στην VW, 65€ τα NGK πλατίνας...(edit: 65€ τα αγόρασα εγώ από το εμπόριο και τα πήγα στον τεχνικό μου και τα πέρασε, στην VW δεν ξέρω πόσο τα χρεώνουν, ούτε καν αν βάζουν ποιότητας NGK)...
Στο 4ο έτος χρήσης αλλαγή δίσκο - πλατώ 250€...ελαττωματικός από το εργοστάσιο αλλά θεωρείται αναλώσιμο :( (πήγα και το έκανα εκτός επίσημης αντιπροσωπείας και ήρθε τόσο, μέσα θα πήγαινε +€€€ αλλά δεν είχε νόημα πλέον να το κάνω μέσα - πήγα και έβαλα SACHS και ησύχασα)... 
Στο 10 έτος χρήσης καρέ συμπλέκτη το οποίο είναι μια παπαριά (μετά συγχωρήσεως !) που δεν κάνει τίποτα άλλο παρά θόρυβο αλλά πρέπει να λυθεί δίσκος - πλατώ πάλι για να αλλαχθεί, δεν είμαστε για τέτοια, όοοοταν (και αν) με αφήσει ο SACHS θα το φτιάξω.
2-3 μπαταρίες στην 10ετία, δεν θα αλλάξεις...
...καδένες, μαδένες, βαλβίδες ν75 κλπ μικροεπισκευές που έχουν σημαντικό ποσοστό εμφάνισης...

Για βάλε τα να δεις...πόσο θα σου φτάσει... Απλά, αυτά τα πληρώνεις λίγα λίγα, και δεν σου φαίνεται!

Σε ένα ηλεκτρικό, απλά τα ξεχνάς.

Ναι τακάκια και λάστιχα, και ένα φίλτρο aircondition, εννοείται θα αλλάξεις! Η μόνη έννοια που μπορεί να έχεις, είναι το όποιο degradation στην μπαταρία το οποίο δεν είναι ότι θα σε αφήσει, απλά θα σου βγάζει ξέρω 'γω, 30-40 λιγότερα km λιγότερα στην 10ετία (όταν όλος ο τόπος θα έχει γεμίσει ταχυφορτιστές, δηλαδή)...κλάιν...

Προσοχή δεν λέω ότι τα ηλεκτρικά είναι για όλους... αλλά για κάποιους ναι είναι λύση ΚΑΙ στο οικονομικό κόμμάτι...

Αυτάααα... Μην με βάλεις να σου γράψω νούμερα και βγάλω Εξέλ τώρα έχουμε και δουλειές :)

260€ για φιλτρα και λαδια και 250€ για δισκο πλατο?Μαλιστα.Βεβαια το πρωτο εγινε στην αντιπροσωπια και τ οδευτερο σε εξωτερικο συνεργειο οποτε μπορει και να ισχυει.Απο την αλλη δεν ξερω ποιο μοντελο ακριβως ειχες αλλα νομιζω οτι φοραει βολαν διπλης μαζας.Διπλης μαζας μονο σε LUK οποτε εκτος και αν το εκανες μετατροπης σε σταθερο και εβαλες Sachs,δισκο πλατο Sachs σε βολαν διπλης μαζας LUK δεν μπαινει.Επισης 9 στα 10 χαλαει το βολαν και κανει φασαρια και το πακετο παει απο 500€ και πανω.Μπουζι φοραει ιριδιο και εχουν στο εμποριο 100€ περιπου αλλα ειναι για 100.000 χλμ.Τεσπα,ποιο ακριβως Golf ειχες/εχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Ναι έχεις δίκαιο ,νόμιζα για το Spring. Με συγχωρείς :)

Sandero δυστυχώς βλέπω έχουν φέρει μέχρι στιγμής το Stepway (κουκλί το καινούριο) και όχι σε LPG.

Επειδή έγραψες πριν για φυσικό αέριο ,δε γίνεται ποτέ απόσβεση ανεξάρτητα τα χιλιόμετρα. Εδώ τραβώντας το όσο δεν πάει δεν μπαίνεις μέσα σε σχέση με βενζίνη .
Φαντάζομαι με πετρέλαιο/υγραέριο δε θα βγαίνουν τα νούμερα .

Και όλα αυτά υπολογίζοντας η μπαταρία δε θα χρειαστεί αντικατάσταση/ανακατασκευή στα 200000χλμ

Οκ , τα Dacia από Απρίλιο και μετά , μόλις διάβασα ότι έρχεται και μικρομεσαίο το 2025 , μεγαλώνει η γκάμα του.

Έγραψα πριν για το φυσικό αέριο , αλλά έγραψα και για την χρήση. Δεν το συζητάμε , το ΦΑ έχει χαμηλό κόστος χρήσης, αλλού πήγαινε το σκεφτικό , ότι αν θες να κάνεις πολλά χιλιόμετρα τα οποία φτάνουν την μπαταρία στα άκρα , τότε είναι ακατάλληλο το ηλεκτρικό και είναι προτιμότερο να πας με πετρέλαιο ή ΦΑ. Η μπαταρία έχει θέματα ακόμα να λύσει , στο Battery Day τον Σεπτέμβριο περιμέναμε όλοι να ακούσουμε για την μπαταρία των 1.000.000 miles, δηλαδή 1.600.000 χλμ. Δεν ανακοινώθηκε , πράγμα που σημαίνει ότι τα έχουν βρει σκούρα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LouCi4er είπε

260€ για φιλτρα και λαδια και 250€ για δισκο πλατο?Μαλιστα.Βεβαια το πρωτο εγινε στην αντιπροσωπια και τ οδευτερο σε εξωτερικο συνεργειο οποτε μπορει και να ισχυει.Απο την αλλη δεν ξερω ποιο μοντελο ακριβως ειχες αλλα νομιζω οτι φοραει βολαν διπλης μαζας.Διπλης μαζας μονο σε LUK οποτε εκτος και αν το εκανες μετατροπης σε σταθερο και εβαλες Sachs,δισκο πλατο Sachs σε βολαν διπλης μαζας LUK δεν μπαινει.Επισης 9 στα 10 χαλαει το βολαν και κανει φασαρια και το πακετο παει απο 500€ και πανω.Μπουζι φοραει ιριδιο και εχουν στο εμποριο 100€ περιπου αλλα ειναι για 100.000 χλμ.Τεσπα,ποιο ακριβως Golf ειχες/εχεις?

Έχω το 6άρι 122ps. Εκτός του συμπλέκτη δεν μου έχει βγάλει καμία άλλη ζημιά. Όπως σου το λέω, στην 4ετια επάνω άρχισε να πατινάρει, κάτι ότι ήταν μειωμένης αντοχής από το εργοστάσιο κάτι η χρήση που του κάνει καθημερινά η γυναίκα μου έγινε πολύ νωρίς η φθορά. Εκείνη την εποχή μάλιστα με είχαν πάρει από την Allianz που έχει συνεργασία η VW για να μου κάνουν επέκταση εγγύησης (επί πληρωμή) και τους λέω το δίσκο πλατώ το αλλάζετε εντός εγγύησης...και η απάντηση ήταν όχι γιατί είναι αναλώσιμο... Οπότε δεν το προχώρησα και το έκανα έξω... Τον δίσκο τον πήρα εγώ ο ίδιος από κατάστημα ανταλλακτικών που συνεργάζομαι, παραγγελία από Sachs με τον Αρ. Πλαισίου. Το βολάν ήταν πεντακάθαρο το προλάβαμε.

Όσο για το 2ο service (30.000km), κι εμένα μου φάνηκε υπερβολικό το ποσό, ρώτησα τι αλλάζουν κι αφού μου τα απαρίθμησαν, πήγα και πήρα τα αντίστοιχα του εμπορίου (mann) και λάδια δικά μου και μου χρέωσαν μόνο εργασία 60€. Για το θέμα εγγύησης που γράφει άλλος φίλος, μου έλεγαν ότι χάνω την εγγύηση αν βάλω φίλτρα εμπορίου (!) και αηδίες, έπεσε email στην Κοσμοκάρ και διευκρινίστηκε ότι μόνο αν αποδειχθεί βλάβη οφειλόμενη στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό που θα μπει...αλλά η εργασία έπρεπε να γίνει σε εξουσιοδοτημένο. Τέλος πάντων αυτά το πλάτιασα πολύ με το off topic δεν είναι αυτό το θέμα μας!

Το θέμα μας είναι, ότι στα ηλεκτρικά δεν υπάρχουν ουσιαστικά, σέρβις. Ούτε λάδια, ούτε φίλτρα ούτε τίποτα.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να δουλεύει για χιλιάδες ώρες χωρίς απολύτως κανένα σέρβις!

Εκτιμώ ότι θα υπάρχει ένας τυπικός έλεγχος μπαταρίες και τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, αναλώσιμα τακάκια κλπ, βέβαια, δεν θα είναι και μηδέν! Τακάκια μάλιστα μπορεί να είναι και παραπάνω, λόγω του βάρους των μπαταριών θα φθείρονται πιο εύκολα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, mechpanos είπε

Το θέμα μας είναι, ότι στα ηλεκτρικά δεν υπάρχουν ουσιαστικά, σέρβις. Ούτε λάδια, ούτε φίλτρα ούτε τίποτα.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να δουλεύει για χιλιάδες ώρες χωρίς απολύτως κανένα σέρβις!

Εκτιμώ ότι θα υπάρχει ένας τυπικός έλεγχος μπαταρίες και τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, αναλώσιμα τακάκια κλπ, βέβαια, δεν θα είναι και μηδέν! Τακάκια μάλιστα μπορεί να είναι και παραπάνω, λόγω του βάρους των μπαταριών θα φθείρονται πιο εύκολα...

Δεν υπάρχει λόγος για εκτιμήσεις, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι κάτι που θα δούμε στο μέλλον, ήδη υπάρχουν στην αγορά, και οι κατασκευαστές τους ορίζουν τακτική συντήρηση ανά έτος ή ανά κάποια χλμ όπως ακριβώς και στα θερμικά. Απλά τα σέρβις των ηλεκτρικών είναι πιο φτηνά επειδή έχουν λιγότερα αναλώσιμα.

Το θέμα όμως είναι οι πιθανές βλάβες, στα σύγχρονα θερμικά αυτοκίνητα οι περισσότερες και οι πιο κοστοβόρες αφορούν τα ηλεκτρικά τους, μήπως ένα ηλεκτροκίνητο στη διάρκεια ζωής του επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με περισσότερα έξοδα βλαβών μια και τα ηλεκτρικά συστήματα που διαθέτει είναι πολύ περισσότερα?

Όσο για το μεγαλύτερο βάρος μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη φθορά σε ελαστικά, μπροστινό σύστημα κτλ, αλλά όχι στα τακάκια, γιατί γενικότερα τα υλικά τριβής στα ηλεκτρικά αλλά και στα υβριδικά έχουν μικρότερη φθορά λόγω της ανάκτησης ενέργειας που πραγματοποιούν στο φρενάρισμα.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι κινείται αν ισχύει το άρθρο

https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/5437_posa-kai-poia-ilektrika-kai-ybridika-aytokinita-agorasan-oi-ellines

στην πρώτη θέση με 118 νέες ταξινομήσεις βρέθηκε το Peugeot e-208 σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά την κορυφή κατέκτησε το Volvo XC40 με 254 πωλήσεις.

Βλέποντας όμως για Volvo με 254 πωλήσεις στα 50 χιλιάρικα μάλλον θα περιλαμβάνουν και leasing απο εταιρίες ή λεφτά υπάρχουν ! Όχι οτι τα 30 χιλιάρικα αξίζουν φυσικά για τον κουβαδέλο e208

Γενικά η elite στην Ελλάδα τα έσκασε καλά σε κάτι απλησίαστα μοντέλα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, korakios είπε

Κάτι κινείται αν ισχύει το άρθρο

https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/5437_posa-kai-poia-ilektrika-kai-ybridika-aytokinita-agorasan-oi-ellines

στην πρώτη θέση με 118 νέες ταξινομήσεις βρέθηκε το Peugeot e-208 σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά την κορυφή κατέκτησε το Volvo XC40 με 254 πωλήσεις.

Βλέποντας όμως για Volvo με 254 πωλήσεις στα 50 χιλιάρικα μάλλον θα περιλαμβάνουν και leasing απο εταιρίες ή λεφτά υπάρχουν ! Όχι οτι τα 30 χιλιάρικα αξίζουν φυσικά για τον κουβαδέλο e208

Γενικά η elite στην Ελλάδα τα έσκασε καλά σε κάτι απλησίαστα μοντέλα

 

Αυτά είναι όλα τα νούμερα. Το σύνολο των πωλήσεων ήταν 81000. Τα BEV είναι κάτι λιγότερο από 600.

dfsfsdf.png

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Αυτά είναι όλα τα νούμερα. Το σύνολο των πωλήσεων ήταν 81000.

Προς στιγμή νόμιζα ήταν 81000 ηλεκτρικά ! εννοείς σύνολο στη Ελλάδα έτσι ?

Και πάλι με τα lockdown πολλές οι πωλήσεις .

Ωραίο πινακάκι ,να σαι καλά :)
Τα φθηνά πάντως e-up , e-citigo δεν προχώρησαν . Μάλλον όσοι θέλουν ηλεκτρικό προτιμούν
να δώσουν παραπάνω λεφτά για κάτι πιο αξιόλογο, κάτι τέτοιο καταλαβαίνω απο τον πίνακα και σίγουρα θα έπαιξε αρκετό leasing βλέποντας πανάκριβα μοντέλα

Spoiler

off topic υπάρχει κάτι αντίστοιχο να δω τι παίζει με CNG LPG ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, korakios είπε

Προς στιγμή νόμιζα ήταν 81000 ηλεκτρικά ! εννοείς σύνολο στη Ελλάδα έτσι ?

Και πάλι με τα lockdown πολλές οι πωλήσεις .

Ωραίο πινακάκι ,να σαι καλά :)
Τα φθηνά πάντως e-up , e-citigo δεν προχώρησαν . Μάλλον όσοι θέλουν ηλεκτρικό προτιμούν
να δώσουν παραπάνω λεφτά για κάτι πιο αξιόλογο, κάτι τέτοιο καταλαβαίνω απο τον πίνακα και σίγουρα θα έπαιξε αρκετό leasing βλέποντας πανάκριβα μοντέλα

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

off topic υπάρχει κάτι αντίστοιχο να δω τι παίζει με CNG LPG ?

 

Το leasing είναι ιδανική περίπτωση αυτή τη στιγμή για όποιον βιάζεται για ηλεκτρικό.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

Τα φθηνά πάντως e-up , e-citigo δεν προχώρησαν .

Είναι επειδή ο όμιλος VW τα κατάργησε μαζί με το Seat Mii, δεν πωλούνται πλέον.

Και δεν εννοώ τις ηλεκτρικές εκδόσεις τους, γενικότερα εγκαταλείπει την κατηγορία mini.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...