Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, haHa είπε

Για να ειμαστε σωστοι, ας δουμε την πιο βασικη εκδοση του id3:
Ειναι το id3 pro με 145 αλογα, αυτοματο και τιμη 34600€ πριν την επιδοτηση, οπότε ειναι στα 29.400€ με επιδοτηση
https://www.volkswagen.gr/el/models-and-configurator/id31.html#CONFIGURE

https://kinoumeilektrika.gov.gr/filehelp/Επιλέξιμα ηλεκτρικά.pdf

δεν το έχει , εκτός αν ο πίνακας δεν έχει σχέση, μόνο το ID.3 1st Edition έχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Τα παράπονα σου στη VW που τα έχει κάνει αχταρμά...

Αλλος τα εχει κανει αχταρμα που επεμενε οτι εγραψα για GTI και 250 αλογα:

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Συζητάμε τόση ώρα ποιό συμφέρει περισσότερο και εσύ γράφεις τώρα για πάρε το GTI με τα 250 άλογα που θέλει να σέρνεις και ένα βενζινάδικο από πίσω να δεις τη γλύκα...

-------------------------------------------------------

23 λεπτά πριν, korakios είπε

https://kinoumeilektrika.gov.gr/filehelp/Επιλέξιμα ηλεκτρικά.pdf

δεν το έχει , εκτός αν ο πίνακας δεν έχει σχέση, μόνο το ID.3 1st Edition έχει

Χωρις να το γνωριζω αψογα το θεμα, η λιστα περιεχει απλα την αρχικη εκδοση που ηρθε στην Ελλαδα, που ηταν με 204 αλογα και αναβαθμισμενο εξοπλισμο.

Κανονικα ομως επιδοτουνται και οι αλλες εκδοσεις id.3 που ηρθαν αργοτερα.

Εδω σχετικο αρθρο:
https://www.protothema.gr/car-and-speed/article/1080296/stin-ellada-to-vw-id3-pro/
 

Αναφορά σε κείμενο

"Σε ό,τι αφορά τώρα στις τιμές του, αυτές με βάση τον τιμοκατάλογο ξεκινούν από τα 34.600 ευρώ έχοντας παράλληλα έναν εξοπλισμό που περιλαμβάνει πολλά «καλούδια». Με την προσθήκη της κρατικής επιδότησης, η τιμή αυτή μειώνεται στα 29.016 ευρώ.
Εκτός τώρα από την έκδοση αυτή του ID.3, η VW προσφέρει επιπλέον την επιλογή Pro Performance, όπου η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται στους 204 ίππους, με την ηλεκτρική αυτονομία να παραμένει στα 425 km. Εδώ, το 0-100 km/h έρχεται στα γρήγορα 7,3 sec, με τις τιμές της έκδοσης αυτής να ξεκινούν από τα 36.100 ευρώ (30.277 ευρώ με την κρατική επιδότηση)"

Εδω και αλλα αρθρα που επιβεβαιωνουν τα παραπανω:
https://www.autoblog.gr/2020/12/28/oi-times-tou-volkswagen-id-3-twn-146-ippwn-kai-twn-id-3-pro-performance-kai-id-3-pro-s/
https://www.onlydriving.gr/i-fthinoteri-ekdosi-tou-volkswagen-id-3-sti-xora-mas/
Οποτε το ID.3 ειναι στα 29.000€ για αυτοματο με 145 αλογα και στα 30.277€ για αυτοματο με 204 αλογα.

Επεξ/σία από haHa
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Jos3ph είπε

μην μας κρατάς σε αγωνία , πες μας μοντέλο κυβισμό , τρέχουμε να αγοράσουμε !

Γερμανικες dieselομηχανες. Δεν σπανε, δεν χαλανε! 

Το οτι καθονται και μιλανε για τα 1000προβληματικα Tesla model S οταν με 100.000 ευρω αγοραζεις μια ΒΜW 750D με 400 αλογα και 80 κιλα ροπη απο τις 1.500 στροφες που με ενα ντεποζιτο αξιας 90 ευρω καυσιμο κανεις και 1500 χιλιομετρα. 

Αξιοποιστια Tesla Model S με 1.000.000 χιλιομετρα, αλλαξε 4 φορες ηλεκτρικα μοτερ και 3 ζευγαρια μπαταριες. 😂

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

30 λεπτά πριν, haHa είπε

Οποτε το ID.3 ειναι στα 29.000€ για αυτοματο με 145 αλογα και στα 30.277€ για αυτοματο με 204 αλογα.

οκ, αν είναι να συγκρίνεις τη style αυτόματη έκδοση του Golf στα 150 άλογα με το ηλεκτρικό id.3 έχεις 3 χιλιάρικα διαφορά μόνο .

Απο τα 2 θα επέλεγα το ηλεκτρικό με τις αντίστοιχες προϋποθέσεις ,αλλά ειλικρινά πάντα θα κοιτούσα σε καθημερινή βάση την υγεία της μπαταρίας , αν κάτσει στραβή το πετάς στην ανακύκλωση όπως είναι . (υποκειμενικά πάντα)

Αν όμως κάποιος σκέφτεται για Golf ,αλλά πάει στις βασικές εκδόσεις και απλά θα ήθελε ένα ηλεκτρικό ώστε να κάνει οικονομία , το id3 δεν είναι λύση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

  

οκ, αν είναι να συγκρίνεις τη style αυτόματη έκδοση του Golf στα 150 άλογα με το ηλεκτρικό id.3 έχεις 3 χιλιάρικα διαφορά μόνο .

Απο τα 2 θα επέλεγα το ηλεκτρικό με τις αντίστοιχες προϋποθέσεις ,αλλά ειλικρινά πάντα θα κοιτούσα σε καθημερινή βάση την υγεία της μπαταρίας , αν κάτσει στραβή το πετάς στην ανακύκλωση όπως είναι . (υποκειμενικά πάντα)

Αν όμως κάποιος σκέφτεται για Golf ,αλλά πάει στις βασικές εκδόσεις και απλά θα ήθελε ένα ηλεκτρικό ώστε να κάνει οικονομία , το id3 δεν είναι λύση

Tα ηλεκτρικα δεν ειναι αυτην την στιγμη φθηνοτερα, παρα μονο για καποιους που κανουν παρα πολλα χιλιομετρα.
Αλλα και αυτοι που κανουν αρκετα χιλιομετρα δεν θα κοιταξουν ενα golf με πεθαμενα 110 αλογα και βενζινη.
Θα παρουν πιθανα ενα πετρελαιο που εκει η διαφορα τιμης με το ηλεκτρικο σχεδον εξαφανιζεται.

Το point μου ηταν οτι δεν ισχυαν τα νουμερα που εγραψε ο manos08, που ουσιαστικα συνεκρινε μια τελεειως βασικη εκδοση golf με ενα id.3 με αρκετο εξοπλισμο και δυνατοτερο.

Τα ηλεκτρικα παντως βλεπουμε οτι δεν εχουν πια την τεραστια διαφορα που ειχαν στο παρελθον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Tα ηλεκτρικα δεν ειναι αυτην την στιγμη φθηνοτερα, παρα μονο για καποιους που κανουν παρα πολλα χιλιομετρα.
Αλλα και αυτοι που κανουν αρκετα χιλιομετρα δεν θα κοιταξουν ενα golf με πεθαμενα 110 αλογα και βενζινη.
Θα παρουν πιθανα ενα πετρελαιο που εκει η διαφορα τιμης με το ηλεκτρικο σχεδον εξαφανιζεται.

Το point μου ηταν οτι δεν ισχυαν τα νουμερα που εγραψε ο manos08, που ουσιαστικα συνεκρινε μια τελεειως βασικη εκδοση golf με ενα id.3 με αρκετο εξοπλισμο και δυνατοτερο.

Τα ηλεκτρικα παντως βλεπουμε οτι δεν εχουν πια την τεραστια διαφορα που ειχαν στο παρελθον. 

Το 2.0 λίτρο GOLF με τα 150 ή 200 αλογα diesel ειναι 10 φορες πανω απο ID3. Καταπινει τα χιλιομετρα. 

Εγω προσωπικα το diesel μου το παω με 150-160 καρφωμενο και γραφω μικτες καταναλωσεις στα 5.0 λιτρα / 100 χλμ. Με 50αρι ντεποζιτο, για καντε τους υπολογισμους!

Ανετοτατα βγαζω 900+ χλμ αποσταση. Με το ID 3 στα 200 χλμ θα σε παρει η οδικη. 😂

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SeriesX είπε

 

Το 2.0 λίτρο GOLF με τα 150 αλογα diesel ειναι 10 φορες πανω απο ID3. Καταπινει τα χιλιομετρα. 

Εγω προσωπικα το diesel μου το παω με 150-160 καρφωμενο και γραφω μικτες καταναλωσεις στα 5.0 λιτρα / 100 χλμ

Μπραβο σου. Το point σου δεν καταλαβα ποιο ειναι, αλλα οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι το ID3 δεν αξιζει. Και οτι δεν υπαρχει αντικαταστατης του diesel engine. 

Απλα marketing μουφες! 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SeriesX είπε

Οτι το ID3 δεν αξιζει. 

Ειδα λίγο τα χαρακτηριστικά της εισαγωγικής έκδοσης life δεν υπάρχει πουθενά κλιματισμός γιατί σε επόμενες εκδόσεις είναι σε άλλο πακέτο comfort plus ενώ υπάρχει πρόσθετη επιλογή με 1000 αντλία θερμότητας μονο στην έκδοση business η οποια ειναι στα 41650 - επιδοτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα μαθηματικα ειναι ολα 

VW GOLF 2.0 TDI LIFE DSG στα 27.000 ευρω 

150PS στις 3500 rpm 

360Nm απο τις 1600 rpm

Βαρος 1365 κιλα 

0-100 : 8.8 s 

Τελικη ταχυτητα 223 km/h

Μεση καταναλωση: 3,7 λιτρα / 100 χλμ 

Μεση Αυτονομια: 1380 χλμ

 

ID3 204HP στα 39.600 ευρω 

Βαρος 1860 κιλα 

0-100 : 7.9 s 

Τελικη ταχυτητα 160 km/h

Αυτονομια περιπου 450 χλμ

 

Πραγματικοτητα, με ταχυτητα στα 160 χλμ το ενα GOLF TDI θα σου διανυσει minimum 900 χλμ αποσταση ανετοτατα, ενω το ID3 με ταχυτητα τα 160 χλμ θα κανουν οι μπαταριες melt down και θα σε παρει η οδικη βοηθεια μετα απο 200 χλμ. 

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Οτι το ID3 δεν αξιζει. Και οτι δεν υπαρχει αντικαταστατης του diesel engine. 

Απλα marketing μουφες! 

Δεκτο, μην ξεχασεις να τα πεις αυτα και στην πλειονοτητα των αυτοκινητοβιομηχανιων που διαφωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεκτο, μην ξεχασεις να τα πεις αυτα και στην πλειονοτητα των αυτοκινητοβιομηχανιων που διαφωνει.

Δεν εχετε καταλαβει τι γινεται στο χωρο της αυτοκινητοβιομηχανιας... Η Ε.Ε ειναι γερμανικη υποθεση (και λιγο ΓαλλοΙταλικη).  

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, haHa είπε

Δεκτο, μην ξεχασεις να τα πεις αυτα και στην πλειονοτητα των αυτοκινητοβιομηχανιων που διαφωνει.

Ακομα να πουμε οτι μεγαλη ερευνα στην Ε.Ε εδειξε οτι τα plugins battery + petrol χρησιμοποιουνται ως petrol cars μετα απο λιγο. Απλα γλυτωνουν την φορολογια.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ανόητο όλο αυτό που γίνεται. Απλά υπάρχουν περιπτώσεις που ανάλογα με τις ανάγκες τα ηλεκτρικά εξυπηρετούν και συμφέρουν, υπάρχουν περιπτώσεις που απλά δεν καλύπτουν τις ανάγκες, υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που δεν συμφέρουν.
Μην παίρνετε μερικοί ειδικές περιπτώσεις, τις συγκρίνετε με άλλες ειδικές περιπτώσεις και βγάζετε ότι συμπέρασμα θέλετε, πρέπει η όποια σύγκριση, να είναι δίκαιη ώστε να βγουν αντικειμενικά συμπεράσματα.

Τέλος πάντως έτσι κι αλλιώς, σε 10 έτη δεν θα έχουμε σαν ιδιώτες οδηγοί πολλές επιλογές, οπότε ας το κουβεντιάσουμε τώρα που μπορούμε :)

ο SeriesX έχει δίκιο όταν λέει ότι ένα σύγχρονο diesel υπερνικά σε επιδόσεις, αυτονομία κλπ ένα ηλεκτρικό (τώρα)... Όταν όμως βουλώσει το φίλτρο μικροσωματιδίων και θέλει ένα χιλιάρικο ξέρω'γω να το αλλάξεις που δεν το αλλάζει κανένας και του κάνουν bypass, βγάζει περισσότερο ντουμάνι και από το παλιό Ιντερσίτι του ΟΣΕ...Και ΟΚ στη Γερμανία δεν προλαβαίνει γιατί αλλάζουν όλοι τα αμάξια τους πριν συμβεί αυτό, και έρχονται τα σαπάκια στην Ελλάδα και μου ντουμανιάζει ο τόπος ενώ επιτράπηκαν εντός πόλης ως και καλά σύγχρονα, πλέον...
Είναι λοιπόν πολυδιάστατο το θέμα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Είναι ανόητο όλο αυτό που γίνεται. Απλά υπάρχουν περιπτώσεις που ανάλογα με τις ανάγκες τα ηλεκτρικά εξυπηρετούν και συμφέρουν, υπάρχουν περιπτώσεις που απλά δεν καλύπτουν τις ανάγκες, υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που δεν συμφέρουν.
Μην παίρνετε μερικοί ειδικές περιπτώσεις, τις συγκρίνετε με άλλες ειδικές περιπτώσεις και βγάζετε ότι συμπέρασμα θέλετε, πρέπει η όποια σύγκριση, να είναι δίκαιη ώστε να βγουν αντικειμενικά συμπεράσματα.

Τέλος πάντως έτσι κι αλλιώς, σε 10 έτη δεν θα έχουμε σαν ιδιώτες οδηγοί πολλές επιλογές, οπότε ας το κουβεντιάσουμε τώρα που μπορούμε :)

ο SeriesX έχει δίκιο όταν λέει ότι ένα σύγχρονο diesel υπερνικά σε επιδόσεις, αυτονομία κλπ ένα ηλεκτρικό (τώρα)... Όταν όμως βουλώσει το φίλτρο μικροσωματιδίων και θέλει ένα χιλιάρικο ξέρω'γω να το αλλάξεις που δεν το αλλάζει κανένας και του κάνουν bypass, βγάζει περισσότερο ντουμάνι και από το παλιό Ιντερσίτι του ΟΣΕ...Και ΟΚ στη Γερμανία δεν προλαβαίνει γιατί αλλάζουν όλοι τα αμάξια τους πριν συμβεί αυτό, και έρχονται τα σαπάκια στην Ελλάδα και μου ντουμανιάζει ο τόπος ενώ επιτράπηκαν εντός πόλης ως και καλά σύγχρονα, πλέον...
Είναι λοιπόν πολυδιάστατο το θέμα...

Απορία .....γιατί να βουλώσει το dpf??? 10 χρόνια με diesel ποτέ δεν βουλωσε. Τώρα εάν δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς πως είναι βέβαιο ότι θα μάθεις το ηλεκτρικό κλπ κλπ κτλ είναι σαν κάποιος να λέει ότι θα έχει πρόβλημα με το ηλεκτρικό διότι ξέχασε να το φορτίσει !,,,, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...