Προς το περιεχόμενο

Άδεια ταξί ως επένδυση


gbras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα πράγμα ξερω, ότι η αγορά άδειας ταξί αποτελεί μεγάλο ρίσκο λόγω των πραγμάτων και των εξελίξεων που αναφέρθηκαν ήδη. Συνεπώς θα έλεγα, όχι δεν αξίζει να αγοράσεις άδεια εκτός αν την βρεις σε πολύ χαμηλή τιμή ούτως ώστε να αντισταθμιζει το κόστος από το οποιο ρίσκο. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, squib είπε

ναι αλλά η άδεια δεν έκανε 3000. Τα υπόλοιπα χρήματα? 

Αυτό είχε καθοριστεί όσον αφορά την υποχρέωση σου προς το κράτος.....αν π.χ αύριο γίνει 10 χιλιάρικα...θα είναι 10 χιλιάρικα...δεν είναι κάτι που ο "απλός" πολίτης έχει έλεγχο.

Με την ίδια λογική όπως αγοράζεις 1 διαμέρισμα πληρώνεις και στο κράτος τόσο έχει καθοριστεί ...τόσο πληρώνεις.

Και αναφέρομαι στο ποσό που καταβάλεις σαν συμβολαιογραφικά.

Επεξ/σία από masteripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, masteripper είπε

Αυτό είχε καθοριστεί όσον αφορά την υποχρέωση σου προς το κράτος.....αν π.χ αύριο γίνει 10 χιλιάρικα...θα είναι 10 χιλιάρικα...δεν είναι κάτι που ο "απλός" πολίτης έχει έλεγχο.

δλδ εάν θέλω να αγοράσω μια άδεια δίνω 3000€? ή όσο χρειάζεται για τη μεταβίβαση?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, squib είπε

δλδ εάν θέλω να αγοράσω μια άδεια δίνω 3000€? ή όσο χρειάζεται για τη μεταβίβαση?

Τώρα δεν ξέρω πόσο ακριβώς έχει μια άδεια..αλλά πληρώνεις ας πούμε 100.000€ στον ιδιοκτήτη και πληρώνεις(πληρώνει...αυτό είναι θέμα συμφωνίας) και 1 χ ποσό όταν θα κάνεις τα χαρτιά της μεταβίβασης....αυτή η πράξη μεταβίβασης έχει μια μη ευκαταφρόνητη αξία....όπως όταν κάνεις και την μεταβίβαση αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, masteripper είπε

Τώρα δεν ξέρω πόσο ακριβώς έχει μια άδεια..αλλά πληρώνεις ας πούμε 100.000€ στον ιδιοκτήτη και πληρώνεις(πληρώνει...αυτό είναι θέμα συμφωνίας) και 1 χ ποσό όταν θα κάνεις τα χαρτιά της μεταβίβασης....αυτή η πράξη μεταβίβασης έχει μια μη ευκαταφρόνητη αξία....όπως όταν κάνεις και την μεταβίβαση αυτοκινήτου.

αυτό εννοώ τόση ώρα ότι τα 100.000 δε προκείπτουν από κάπου. αέρας είναι ο οποίος είναι αυθαίρετος και η αξία του ας πούμε ότι ρυθμίζεται από την αγορά. Αν αλλάξει η αγορά πχ βγει το κράτος και πει δε πρόκειται να ανοίξω το επάγγελμα τότε θα ανέβει αλλά πει θα το ανοίξω θα πέσει. Το ίδιο και στα ακινήτα οι αξίες μεταβάλλονται αλλά το δικαίωμα χρήσης δεν αλλάζει. Δηλαδή δε μπει κάποιος σε δωμάτιο του σπιτιού μου αλλά θα μπορεί να χτίσει. Τα ταξί πουλάνε αέρα αυτή τη στιγμή γιατί κανείς δε μπορεί να "χτίσει" δλδ να βγάλει νέα άδεια. 

Προσωπικά για μένα τα ταξί ειναι πολλά και πολύ φτηνά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, squib είπε

αυτό εννοώ τόση ώρα ότι τα 100.000 δε προκείπτουν από κάπου. αέρας είναι ο οποίος είναι αυθαίρετος και η αξία του ας πούμε ότι ρυθμίζεται από την αγορά. Αν αλλάξει η αγορά πχ βγει το κράτος και πει δε πρόκειται να ανοίξω το επάγγελμα τότε θα ανέβει αλλά πει θα το ανοίξω θα πέσει. Το ίδιο και στα ακινήτα οι αξίες μεταβάλλονται αλλά το δικαίωμα χρήσης δεν αλλάζει. Δηλαδή δε μπει κάποιος σε δωμάτιο του σπιτιού μου αλλά θα μπορεί να χτίσει. Τα ταξί πουλάνε αέρα αυτή τη στιγμή γιατί κανείς δε μπορεί να "χτίσει" δλδ να βγάλει νέα άδεια. 

Προσωπικά για μένα τα ταξί ειναι πολλά και πολύ φτηνά. 

Τα 100.000 προκύψαν απο τον νόμο της ζήτησης και της προσφοράς....όπως π.χ αν έχεις 1 "τρύπα" τυροπιτάδικο ..που για κάποιο λόγο κόβει χρήμα...όταν το πουλήσεις θα ζητήσεις την μάνα και τον πατέρα σου σαν αέρας....και το αντίθετο.

Επειδή πολλοί διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ειδικά με την καραμέλα του "μονοπωλίου"...τα πράγματα είναι όσο πιο απλά γίνεται...το ταξί δεν είναι μονοπώλιο...μονοπώλιο είναι να έχεις όλα τα προαπαιτούμενα και να μην μπορείς να εξασκήσεις το επάγγελμα σου γιατί υπάρχει κάποιος νόμος (όπως νομίζω οι συμβολαιογράφοι)...στο ταξί έχεις τα λεφτά...αγοράζεις την  άδεια και τελείωσε η υπόθεση...που είναι το μονοπώλιο σε αυτή την περίπτωση....και μην ακούσω τα "χαριτωμένα" που άκουσα από μορφωμένο άτομο (και επαγγελματία)..."εγώ γιατί να μην έχω 1 άδεια ταξί"...Δεν τον εμπόδιζε κανένας να έχει μια άδεια ταξί...απλώς έπρεπε να πληρώσει το αντίτιμο...πόσο δύσκολο να το καταλάβει....έλεος...

Και ακόμα 1 παράδειγμα....πας μια βόλτα στο βουνό και μαζεύεις 20 κιλά κάστανα....καλώς έκανες και τα μάζεψες...αλλά δεν μπορείς να στηθείς σε 1 γωνία και να πεις ...πουλάω κάστανα...χρειάζεσαι άδεια ..την οποία πληρώνεις...κ.οκ.

Και όσο για την "υπέροχη" και λατρεμένη Uber....αν ήθελε μπορούσε άνετα να έχει όσες άδεις θέλει...δεν την εμποδίζει κανείς...αλλά όχι ήθελε μόνο λεφτά να βγάζει με αέρα κοπανιστό...πάτησε σε μια ερμηνεία του νόμου σχετικά με τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και ήθελε να γίνει μάγκας με ξένα κόλυβα...καθε ένας όταν έπαιρνε Uber δεν πλήρωνε υπηρεσία...(πήγαινε με Αιγάλεω π.χ) ..."πλήρωνε" ότι για 1 ασαφές χρονικό διάστημα γινόταν ενοικιαστής του εκάστοτε οχήματος ..όπως τα καλοκαίρια στα νησιά για όποιον δεν το πιάνει....και γιαυτό το ασαφές χρονικό δίαστημα η Uber "έκοβε" παραστατικό ενοικίασης.

Επεξ/σία από masteripper
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

6 minutes ago, masteripper said:

Και ακόμα 1 παράδειγμα....πας μια βόλτα στο βουνό και μαζεύεις 20 κιλά κάστανα....καλώς έκανες και τα μάζεψες...αλλά δεν μπορείς να στηθείς σε 1 γωνία και να πεις ...πουλάω κάστανα...χρειάζεσαι άδεια ..την οποία πληρώνεις...κ.οκ.

Πληρώνεις άλλον που την έχει για να σου δώσει την δικιά του ή την παίρνεις από το κράτος σε fixed τιμή?

Προφανώς το ταξί δεν είναι μονοπώλιο, κλειστό επάγγελμα είναι. 😛

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, masteripper είπε

Τα 100.000 προκύψαν απο τον νόμο της ζήτησης και της προσφοράς....όπως π.χ αν έχεις 1 "τρύπα" τυροπιτάδικο ..που για κάποιο λόγο κόβει χρήμα...όταν το πουλήσεις θα ζητήσεις την μάνα και τον πατέρα σου σαν αέρας....και το αντίθετο.

Επειδή πολλοί διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ειδικά με την καραμέλα του "μονοπωλίου"...τα πράγματα είναι όσο πιο απλά γίνεται...το ταξί δεν είναι μονοπώλιο...μονοπώλιο είναι να έχεις όλα τα προαπαιτούμενα και να μην μπορείς να εξασκήσεις το επάγγελμα σου γιατί υπάρχει κάποιος νόμος (όπως νομίζω οι συμβολαιογράφοι)...στο ταξί έχεις τα λεφτά...αγοράζεις την  άδεια και τελείωσε η υπόθεση...που είναι το μονοπώλιο σε αυτή την περίπτωση....και μην ακούσω τα "χαριτωμένα" που άκουσα από μορφωμένο άτομο (και επαγγελματία)..."εγώ γιατί να μην έχω 1 άδεια ταξί"...Δεν τον εμπόδιζε κανένας να έχει μια άδεια ταξί...απλώς έπρεπε να πληρώσει το αντίτιμο...πόσο δύσκολο να το καταλάβει....έλεος...

Και ακόμα 1 παράδειγμα....πας μια βόλτα στο βουνό και μαζεύεις 20 κιλά κάστανα....καλώς έκανες και τα μάζεψες...αλλά δεν μπορείς να στηθείς σε 1 γωνία και να πεις ...πουλάω κάστανα...χρειάζεσαι άδεια ..την οποία πληρώνεις...κ.οκ.

Και όσο για την "υπέροχη" και λατρεμένη Uber....αν ήθελε μπορούσε άνετα να έχει όσες άδεις θέλει...δεν την εμποδίζει κανείς...αλλά όχι ήθελε μόνο λεφτά να βγάζει με αέρα κοπανιστό...πάτησε σε μια ερμηνεία του νόμου σχετικά με τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και ήθελε να γίνει μάγκας με ξένα κόλυβα...καθε ένας όταν έπαιρνε Uber δεν πλήρωνε υπηρεσία...(πήγαινε με Αιγάλεω π.χ) ..."πλήρωνε" ότι για 1 ασαφές χρονικό διάστημα γινόταν ενοικιαστής του εκάστοτε οχήματος ..όπως τα καλοκαίρια στα νησιά για όποιον δεν το πιάνει....και γιαυτό το ασαφές χρονικό δίαστημα η Uber "έκοβε" παραστατικό ενοικίασης.

συμφωνούμε απόλυτα. τα 100.000 όμως έαν αύριο γίνουν 0 γιατί άλλαξε η ζήτηση δε φταίει κανείς, και τυροπιτάδικο έαν κόβει χρήμα και ανοίξει ένα καλύτερο και πάψει να κόβει όποιος έχει πληρώει τον αέρα δε θα είναι χαμένος? Ο αέρας για αυτό είναι αέρας δε μπορεί να διασφαλιστεί, συνεπώς έαν άυριο ανοίξει το επάγγελμα θα γίνει μηδέν. Βλέπεις κανένα να γκρινιάζει γιατί δε γίνεται συμβολαιογράφος? πρέπει να είσαι δικηγόρος. Για να γίνεις ταξιτζής όμως δεν απαιτείται κάποια γνώση ή κατοχή τέχνης. Η άδεια του καστανά δημοπρατείται από το δήμο δε τη δίνουν ύποπτοι τύποι στην αχαρνών. Δε μπορεί να μη συμφωνείς ότι ειναι στρεβλό το θέμα και ότι χρήζει βελτίωσης με τρόπο που δε θα αδικηθεί κάποιος.

Επεξ/σία από squib
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, squib είπε

Η άδεια του καστανά δημοπρατείται από το δήμο δε τη δίνουν ύποπτοι τύποι στην αχαρνών. 

Αν μετακομίσουν στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας θα είναι καλύτερα τα πράγματα... ? 😀

και όσον αφορά τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης μέσα...αν έρθει κάποιος καλύτερος δεν το συζητάμε...αλλά και το καλύτερο τυροπιτάδικο όπως ανέφερες για να καταφέρει θα πρέπει να χώσει και το ανάλογο χρήμα...τζάμπα δεν γίνεται τίποτα....

13 λεπτά πριν, Thresh είπε

Πληρώνεις άλλον που την έχει για να σου δώσει την δικιά του ή την παίρνεις από το κράτος σε fixed τιμή?

Προφανώς το ταξί δεν είναι μονοπώλιο, κλειστό επάγγελμα είναι. 😛

Ούτε κλειστό επάγγελμα είναι...και όσον αφορά το κράτος αυτό και την fixed τιμή μαζί σου...αν θέλει αυτό να κρατάει τα ηνία δεν υπάρχει πρόβλημα..αλλά όχι να ξυπνήσουμε μια μέρα και να τα ισοπεδώσουμε όλα....όπως τότε που θέλαν να το "ανοίξουν" και πήγαιναν σε άσχετες περιοχές και κάναν αιτήσεις για χιλιάδες άδειες ..περισσότερα απο τα ΙΧ.

Επεξ/σία από masteripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, masteripper είπε

Τα 100.000 προκύψαν απο τον νόμο της ζήτησης και της προσφοράς....όπως π.χ αν έχεις 1 "τρύπα" τυροπιτάδικο ..που για κάποιο λόγο κόβει χρήμα...όταν το πουλήσεις θα ζητήσεις την μάνα και τον πατέρα σου σαν αέρας....και το αντίθετο.

Επειδή πολλοί διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ειδικά με την καραμέλα του "μονοπωλίου"...τα πράγματα είναι όσο πιο απλά γίνεται...το ταξί δεν είναι μονοπώλιο...μονοπώλιο είναι να έχεις όλα τα προαπαιτούμενα και να μην μπορείς να εξασκήσεις το επάγγελμα σου γιατί υπάρχει κάποιος νόμος (όπως νομίζω οι συμβολαιογράφοι)...στο ταξί έχεις τα λεφτά...αγοράζεις την  άδεια και τελείωσε η υπόθεση...που είναι το μονοπώλιο σε αυτή την περίπτωση....και μην ακούσω τα "χαριτωμένα" που άκουσα από μορφωμένο άτομο (και επαγγελματία)..."εγώ γιατί να μην έχω 1 άδεια ταξί"...Δεν τον εμπόδιζε κανένας να έχει μια άδεια ταξί...απλώς έπρεπε να πληρώσει το αντίτιμο...πόσο δύσκολο να το καταλάβει....έλεος...

Και ακόμα 1 παράδειγμα....πας μια βόλτα στο βουνό και μαζεύεις 20 κιλά κάστανα....καλώς έκανες και τα μάζεψες...αλλά δεν μπορείς να στηθείς σε 1 γωνία και να πεις ...πουλάω κάστανα...χρειάζεσαι άδεια ..την οποία πληρώνεις...κ.οκ.

Και όσο για την "υπέροχη" και λατρεμένη Uber....αν ήθελε μπορούσε άνετα να έχει όσες άδεις θέλει...δεν την εμποδίζει κανείς...αλλά όχι ήθελε μόνο λεφτά να βγάζει με αέρα κοπανιστό...πάτησε σε μια ερμηνεία του νόμου σχετικά με τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και ήθελε να γίνει μάγκας με ξένα κόλυβα...καθε ένας όταν έπαιρνε Uber δεν πλήρωνε υπηρεσία...(πήγαινε με Αιγάλεω π.χ) ..."πλήρωνε" ότι για 1 ασαφές χρονικό διάστημα γινόταν ενοικιαστής του εκάστοτε οχήματος ..όπως τα καλοκαίρια στα νησιά για όποιον δεν το πιάνει....και γιαυτό το ασαφές χρονικό δίαστημα η Uber "έκοβε" παραστατικό ενοικίασης.

Η δουλεια του κρατους ειναι να μαζευει φορους!!!! τωρα εαν αυτοι οι φοροι ειναι απο ταξι, uber, κουκουρουκου δεν με ενδιαφερει!!!!! ελευθερη οικονομια εχουμε!!!!!!! τα ταξι μαζι με αλλες συντεχνίες πχ φαρμακεια, ηταν η καταστροφη τις χωρας !!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, spectaculator said:

Άδειες ταξί δεν εκδίδονται πλέον. Σύντομα θα πάψουν να είναι και μεταβιβάσιμες καθώς η ΕΕ υποχρεώνει την Ελλάδα να ανοίξει και αυτή την αγορά. Πολλά χρήματα, για μοναδική επένδυση δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα.

Να δούμε πότε θα ανοίξει αυτό το επάγγελμα. Χρόνια τώρα το συνδικάτο τους καταφέρνει να τρενάρει την όποια αλλαγή και να ακυρώσει σχετικές κυβερνητικές κινήσεις. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Να δούμε πότε θα ανοίξει αυτό το επάγγελμα. Χρόνια τώρα το συνδικάτο τους καταφέρνει να τρενάρει την όποια αλλαγή και να ακυρώσει σχετικές κυβερνητικές κινήσεις. 

Ορθάνοικτο είναι το επάγγελμα...ούτε συντεχνίες υπάρχουν ..ούτε μυστήριες ρήτρες,διατάξεις κ.οκ. πληρώνεις και γίνεσαι ιδιοκτήτης,,πόσο πιο ορθάνοιχτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, masteripper είπε

Ορθάνοικτο είναι το επάγγελμα...ούτε συντεχνίες υπάρχουν ..ούτε μυστήριες ρήτρες,διατάξεις κ.οκ. πληρώνεις και γίνεσαι ιδιοκτήτης,,πόσο πιο ορθάνοιχτο.

Ποιον πληρωνεις; το κρατος; υπαρχει τιμοκαταλογος με το κοστος τις αδειας απο το κρατος; η πληρωνεις οσα ζητησει αυτος που εχει την αδεια τωρα;......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, arispz είπε

Ποιον πληρωνεις; το κρατος; υπαρχει τιμοκαταλογος με το κοστος τις αδειας απο το κρατος; η πληρωνεις οσα ζητησει αυτος που εχει την αδεια τωρα;......

Πληρώνεις όσα ζητήσει αυτός που έχει την άδεια..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, arispz είπε

Ποιον πληρωνεις; το κρατος; υπαρχει τιμοκαταλογος με το κοστος τις αδειας απο το κρατος; η πληρωνεις οσα ζητησει αυτος που εχει την αδεια τωρα;......

Αν βρεθεί μία δίκαια μορφή μετάβασης απο το 1 καθεστώς στο άλλο δεν θα υπάρχουν ούτε διαμαρτυρίες ούτε τίποτα...αλλά όχι ξυπνήσαμε μια μέρα και αποφασίσαμε να κλέψουμε το βιος του άλλου....αν π.χ αύριο το κράτος εσένα σου πει ...αα εως τώρα πλήρωνες 1000 € ΕΝΦΙΑ...αλλά ξέρεις δεν μου φτάνει...αύριο θέλω να πληρώνεις 10,000 θα το καταπιείς αμάσητο ? με την ίδια λογική πρέπει να γίνουν όλα...γιατι τόσα χρόνια το "καημένο" το κράτος ήξερε να εισπράτει τα μεταβιβαστικά..ήξερε να εισπράτει τα ΦΠΑ, ήξερε να εισπράτει 1 σκασμό λεφτά απο "περιφερειακές" καταστάσεις ...μην νομίζεις ότι έχει βγει και ζημιωμένο...γιατί ακόμα και ο "αλήτης" ο ταξιτζής που τόλμησε να διπλοκουρσάρει αυτά που έβγαλε ..κάπου θα πρέπει να τα ξοδέψει...δεν θα έχει λεφτά έτσι να τα κοιτάει...και επί του πρακτέου η όλη κατάσταση με το ανοίγω...δεν ανοίγω το επάγγελμα μόνο κακό έχει κάνει καθώς οι μεταβιβάσεις έχουν φτάσει στο ναδίρ...τα ΙΚΑ των οδηγών στο ναδίρ, αγορές αυτοκινήτων στο ναδίρ και πάει λέγοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...