Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόνο το Πλαίσιο έκανε σωστή διαχείριση. Δέχτηκε παραγγελίες μόνο από όσους ήξερε οτι μπορεί να παραδώσει τον Σεπτέμβριο και μετά άνοιξε ξανά 19/11 για την δεύτερη παρτίδα που από ότι φαίνεται πάλι θα εξυπηρετήσει μέχρι τις γιορτές όλους όσους παρήγγειλαν τότε. Επαγγελματίες. 

Ο Κωτσόβολος επί 1,5 μηνα τουλάχιστον είχε ανοιχτό στο σάιτ του για παραγγελία τα προιοντα ενώ είχε ήδη υπερκαλύψει το στοκ του με το καλημέρα και δεν μπόρεσε να εξυπηρετήσει ούτε καν την 17/9 στο 100%. 
Και συνεχίζει σκανδαλωδώς να παίρνει τηλεφωνικά παραγγελίες μέχρι και σήμερα!!

Ότι πιο τραγικό σε επιχείρηση πραγματικά. Μας κρατάει "ομήρους" τώρα γιατί ξέρουν οτι και να ακυρώσουμε δεν παίζει να το βρούμε πουθενά νωρίτερα. 

Η SONY απ'την πλευρά της έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την κοροιδία με τα Digital. Ή μη το βγάζεις καθολου τώρα αλλά περίμενε 6 μήνες αφού δεν μπορείς να εξυπηρετήσεις και δεν κατασκευάζεις καν προφανώς ή προειδοποίησε οτι θα είναι ελάχιστα κομμάτια να ξερει ο κόσμος. 

Εγώ παρήγγειλα 30/10 την Digital απο Κωτσο (ο ορισμός του με πιάσανε Κωτσο) και δεν με βλέπω να παραλαμβάνω ούτε Γενάρη με τίποτα. Φλεβάρη στην καλύτερη αλλιώς άνοιξη. 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tasosg7 είπε

18/11 από Κωτσόβολο digital, στο online chat ζήτησα απλώς ενημέρωση και πήρα την κλασική απάντηση δεν έχουμε ενημέρωση από τον προμηθευτή....το ωραίο είναι ότι μου είπε πως δεν δέχονται πλέον παραγγελίες( εδώ γελάμε)

Screenshot_2020-12-11-15-34-17-691_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-24-029_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-29-920_com.android.chrome.jpg

Εκεί που σε ρωτάει "θέλετε να δούμε κάτι άλλο μαζί;" Γράψε της "Ναι,την ταινία Ο Γυμνός Με Τα Χέρια Στις Τσέπες "πες της!

Δημοσ.

και εμένα μου ήρθε μνμ από Εasy mail ότι έχει παραδοθεί από vodafone και ότι η παράδοση θα γίνει την πρώτη εργάσιμη.

Μπήκα στο link που είχαν και είδα ότι το έχουν για παράδοση Δευτέρα. Mια χαρά :).

Και easy mail ήταν άψογη σε μια παράδοση που είχαν κάνει πριν λίγες μέρες. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις μίλησα με Κώτσο (ξανά) και ακόμα δεν έχουν την παραμικρή ιδέα ούτε πότε και ούτε κατά διάνοια πόσα κομμάτια θα φέρουν!! Τους τα έχωσα χοντρά λέγοντας τους για την διαχείριση που έκανε το Πλαίσιο καλύπτοντας τους πελάτες τους εν αντιθέσει με τη δική τους που έχουν ανοιχτές 2 μήνες τις παραγγελίες χωρίς να ξέρουν τίποτα για το πότε και αν θα παραδώσουν κρατώντας μας ομήρους. 

Τους λέω ως και στο τελευταίο μπακάλικο ξέρουν οτι αύριο πόσα γάλατα και πόσα ψωμιά θα φέρουν εσείς πως γίνεται να μην ξέρετε πόσα κομμάτια θα παραλάβετε και άρα μέχρι ποιας ημερομηνίας τις παραγγελίες θα εξυπηρετήσετε?  Δεν ζητάτε συγκεκριμένο αριθμο? Οτι θέλει ο προμηθευτής αφήνει? Μου απαντάει δεν ξέρω τι κάνει το Πλαίσιο εσείς απο μας παραγγείλατε και του απάντησα δεν χρειάζεται να μου το κοπανάς ξέρω τι μαλακία έκανα! Καραγκιόζηδες!!

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.

Καταλαβαινω τον εκνευρισμό, που ειναι απολυτως δικαιος (κι εγω βραζω), αλλα ο τελευταιος ανθρωπος που φταιει ειναι ο/η υπαλληλος που μας εξυπηρετει στο τηλεφωνο, ο οποιος εχει 0% συμμετοχη στις αποφασεις που εχουν παρθει και ο οποιος πληρωνεται μισθους που αντιστοιχουν σε ενα playstation disc + χειριστήριο

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ctsag είπε

Καταλαβαινω τον εκνευρισμό, που ειναι απολυτως δικαιος (κι εγω βραζω), αλλα ο τελευταιος ανθρωπος που φταιει ειναι ο/η υπαλληλος που μας εξυπηρετει στο τηλεφωνο, ο οποιος εχει 0% συμμετοχη στις αποφασεις που εχουν παρθει και ο οποιος πληρωνεται μισθους που αντιστοιχουν σε ενα playstation disc + χειριστήριο

 

Το ξέρω...αυτό του είπα σε μια φάση "Λεω δεν εχεις ευθυνη εσύ αλλά σε βάλανε να εκπροσωπείς την εταιρεία και εφόσον δεν έχω το κινητό του CEO σας και μεις σαν πελάτες πρέπει κάπου να τα πούμε...δεν έχετε ανοιχτα τα μαγαζιά να πάμε να κράξουμε και εκεί"

Δημοσ.

Δεν πιστεύω να βγάλουμε άκρη με το να ρωτάμε συνεχώς Κωτσοβολο. Αφού καθε φορά η ίδια απάντηση είναι.

Ας έρθει η επόμενη βδομάδα και πιστεύω θα έχουν επικοινωνήσει μαζί μας.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ctsag είπε

Καταλαβαινω τον εκνευρισμό, που ειναι απολυτως δικαιος (κι εγω βραζω), αλλα ο τελευταιος ανθρωπος που φταιει ειναι ο/η υπαλληλος που μας εξυπηρετει στο τηλεφωνο, ο οποιος εχει 0% συμμετοχη στις αποφασεις που εχουν παρθει και ο οποιος πληρωνεται μισθους που αντιστοιχουν σε ενα playstation disc + χειριστήριο

Σωστά. Παιδιά μην τα χώνεται στους υπαλλήλους. Δεν έχουν το παραμικρό μερίδιο ευθύνης. Κάθονται και τρώνε το σκατό από όλους μας για 500 ευρώ. Χαλαρώστε. Να μαζευτούμε όλοι οι Κώτσοι να κάνουμε κάτι ομαδικό.

  • Like 5
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ctsag είπε

Καταλαβαινω τον εκνευρισμό, που ειναι απολυτως δικαιος (κι εγω βραζω), αλλα ο τελευταιος ανθρωπος που φταιει ειναι ο/η υπαλληλος που μας εξυπηρετει στο τηλεφωνο, ο οποιος εχει 0% συμμετοχη στις αποφασεις που εχουν παρθει και ο οποιος πληρωνεται μισθους που αντιστοιχουν σε ενα playstation disc + χειριστήριο

Ναι αλλά αυτός είναι ο μόνος άνθρωπος που μας επιτρέπει η εταιρία να έρθουμε σε επικοινωνία, ειδικα αυτήν την περίοδο που είναι τα καταστήματα κλειστά. Σε αυτή την θέση που βρίσκεται ξέρει και είναι υπεύθυνος να δεχεται παράπονα και να τα μεταφέρει στους ανωτέρους του. Προφανώς και ολοι μας γνωρίζουμε ότι δεν φταίνε τα παιδιά στην υποστήριξη

  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ison είπε

Σορρυ που στο λεω αλλα αν το συστημα τους δεν ειναι απο το 80 ειναι πανευκολο να το διαχειριστουν αυτο. 2 κινησεις θελουν. Α) λιστα παραγγελιων shorted by date (ή οποιος εχει πληρωσει πρωτος αν και θεωρω μαλακια οτι δεχτηκαν πληρωμη KAI αντικαταβολη ως τροπο πληρωμης...η το ενα κανεις ή το αλλο και τα δυο ειναι ενας λογος που τα κανα μπουρδελο με τοσους αγανακτισμενους πελατες) και μια εικονικη αποθηκη που θα μπαινουν σε κατασταση καραντινας οτι ps5 υπάρχουν σε στοκ. Η λιστα κοιταει σε αποθηκη μηδενικη και οταν με το καλο στο τελος της ημερας υπαρχει ενα στοκ την βαζεις να κοιταει στην αποθηκη καραντινας και να τραβαει στις παραγγελιες με γνωμονα την ημερομηνια/ωρα. Β) ενα ατομο να παρει την τελικη λιστα και να ενημερώση τον πελατη σε περιπτωση που εχει αλλα πραγματα που δεν ειναι ιν στοκ. Λογο καταστασης προσωπικα θα ζητουσα και εξοφληση εφοσον επιβεβαιωνα στο πελατη οτι θα το παρει για να μην υπαρχει περιπτωση μη παράδοσης. Νομιζω οτι οποιος πραγματικα το ηθελε δεν θα ειχε προβλημα να το προπληρωση εφοσον ηξερε οτι θα το παρει.

Ιδεες δινω ορεξη να εχεις και ολα γινονται και δεν μιλάμε για τσιχλες μιλαμε για 500 ευρω το κομματι ουκ ευκαταφρονητος τζιρος.

Και ναι χρειάζεται εργατοωρες αλλα οχι κατι τραγικο και αν θες και την αποψη μου αν υπηρχε και καποιος manager που να του κοβει λιγο θα ειχε λογαριασμους σε ολα τα τεχνολογικα φορουμς για να αξιολογη την κατασταση...ετσι χτιζεις και customer care και τα παντα. Αλλα οκ ειμαστε ελλαδα που πιθανοτατα ο εκαστοτε μανατζερ εχει μπει βυσμα απο Deere και δεν ξερει καν οτι το Play ειναι κονσολα...

"Η λιστα κοιταει..." Αυτό δεν γίνεται εύκολα, γιατί πίσω από αυτό το "κοιτάει¨κρύβονται υπάλληλοι που scanάρουν barcodes και προγραμματιστές που θα στήσουν το database. Επίσης υπάλληλοι θα ενημερώνουν για τηλεφωνικές παραγγελίες, ακόμα και 5' να τρώνε σε κάθε τηλέφωνο (ποτέ δεν είναι τόσα) στερείται η αλλησύδα τουλάχιστον 1 μεροκάματο. Επιπρόσθετα σκέψου τις ακυρώσεις που τρέχουν ταυτόχρονα με αυτή τη διαδικασία και μέχρι οι υπάλληλοι να δεσμεύσουν, πρέπει να αποδεσμεύσουν και όλο αυτό πανελλαδικά. Τέλος 500 ευρώ είναι ο τζίρος. Σημασία όμως έχει το κέρδος και όχι ο τζίρος, γιατί αν ο τζίρος είναι 500 αλλά τπ κέρδος είναι 50 τότε δε συμφέρει λόγω του όγκου, αποθήκευσης, των μεταφορικών κλπ. Ωραία η ιδέα αλλά η Ελλάδα του 21ου αιώνα δεν λειτουργεί έτσι αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Η Ελλάδα του 21ου αιώνα διατηρεί χώρους και τόνους χαρτιού για αρχειοθέτηση φυσικών εγγράφων και έπρεπε να έρθει η πανδημία για να μάθουμε την ψηφιακή υπογραφή.

Καταλαβαίνει κανείς πόση σημασία έχει ο κάθε υπάλληλος από το πόσο δύσκολα μπορεί να πάρει άδεια. Σκέψου οτι ταυτόχρονα αυτό μπορεί να συμβαίνει και με τα XBOX και με τα iphone. Εδώ μιλάμε για πολλούς πόρους, αυτό το "οχι κατι τραγικο" για εσένα, για κάποιον προιστάμενο είναι αιτία να μην κοιμάται. Άστο να πάει. 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός οτι εταιρίες με logistics όπως αυτό που περιγράφεις αφαιρουν τη δυνατότητα αντικαταβολής, αλλά έχουν τη δυνατότητα επιστροφής. Αυτό γίνεται για να δεσμευτεί ο πελάτης και να σκεφτεί πολύ καλά πριν κάνει παραγγελία, διότι αν το μετανιώσει θα χάσει χρήματα, έστω και προσωρινά και θα χάσει χρόνο με emails, ταχυδρομείο κλπ... 

Στην Ελλάδα πατάμε 4-5-10 αντικαταβολές, όποιο έρθει πρώτο γιατί "αυξάνονται οι πιθανότητες" και στο τέλος απλά μια ακύρωση... Δεν είναι έτσι. Αν του στερούσαν τα 500 έστω και για 10 μέρες του καθενός να δω αν θα μοίραζε παραγγελίες. Πρέπει να μην σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας κατά τη γνώμη μου. Πρέπει να σκεφτόμαστε πρώτα τον εαυτό μας κι έπειτα και τους άλλους. 

Προσωπικά δικαιολογώ απόλυτα όποιον πλήρωσε και δεν παρέλαβε... Αυτοί οι άνθρωποι πραγματικά πρέπει να αποζημιωθούν με μια γενναιώδωρη δωροεπιταγή και φυσικά να πάρουν τις κονσόλες στα χέρια τους.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Subzerog7 είπε

Σωστά. Παιδιά μην τα χώνεται στους υπαλλήλους. Δεν έχουν το παραμικρό μερίδιο ευθύνης. Κάθονται και τρώνε το σκατό από όλους μας για 500 ευρώ. Χαλαρώστε. Να μαζευτούμε όλοι οι Κώτσοι να κάνουμε κάτι ομαδικό.

 

7 λεπτά πριν, Eykleidis είπε

Ναι αλλά αυτός είναι ο μόνος άνθρωπος που μας επιτρέπει η εταιρία να έρθουμε σε επικοινωνία, ειδικα αυτήν την περίοδο που είναι τα καταστήματα κλειστά. Σε αυτή την θέση που βρίσκεται ξέρει και είναι υπεύθυνος να δεχεται παράπονα και να τα μεταφέρει στους ανωτέρους του. Προφανώς και ολοι μας γνωρίζουμε ότι δεν φταίνε τα παιδιά στην υποστήριξη

 

11 λεπτά πριν, Backpacker είπε

 

Το ξέρω...αυτό του είπα σε μια φάση "Λεω δεν εχεις ευθυνη εσύ αλλά σε βάλανε να εκπροσωπείς την εταιρεία και εφόσον δεν έχω το κινητό του CEO σας και μεις σαν πελάτες πρέπει κάπου να τα πούμε...δεν έχετε ανοιχτα τα μαγαζιά να πάμε να κράξουμε και εκεί"

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω που μολις μιλησα με media markt και μου ειπαν οτι δεν εχουν ενημερωση για ποτε θα ερθει παραλαβη και δεν γνωριζει τι θα γινει με την δικη μου παραγγελια 22/09 τι να τους ευχηθω;;

Δημοσ.

παιδιά καταγγελία εδώ

http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

τουλάχιστον μελλοντικά να μην κάνουν πάλι τα ίδια. Δεν ξέρω αν φάνε πρόστιμα καθώς είναι και θέμα πολιτικό τι πολιτική έχει η κάθε κυβέρνηση στο να βάζει αυστηρά πλαίσια και να προστατεύει τους καταναλωτές.

Παλιά τους χώνανε. Τώρα δεν γνωρίζω αν αυτοί εδώ οι μπαγλαμάδες που έχουμε σήμερα για κυβέρνηση είναι πρόθυμοι να προστατέψουν τους καταναλωτές.

Oπως και να έχει η καταγγελία πρέπει να γίνει πάντως. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, tasosg7 είπε

18/11 από Κωτσόβολο digital, στο online chat ζήτησα απλώς ενημέρωση και πήρα την κλασική απάντηση δεν έχουμε ενημέρωση από τον προμηθευτή....το ωραίο είναι ότι μου είπε πως δεν δέχονται πλέον παραγγελίες( εδώ γελάμε)

Screenshot_2020-12-11-15-34-17-691_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-24-029_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-29-920_com.android.chrome.jpg

Μπράβο αδερφέ και εγώ κάπως έτσι τους τα είπα σε ένα ποστ μου αν δεις πιο πριν, σε αυτή τη χώρα μέχρι και από που να παραγγείλεις πρέπει να υπάρχει ο παράγοντας τύχη, εμείς ατύχησαμε του κοτσωβολου, έχουν τεράστια ευθύνη που δεν ενημέρωσαν ότι δεν είναι ικανοί να μοιράσουν κονσόλες, να ξέρει και ο άλλος τι θα κάνει. Απατεώνες παίρνουν τα λεφτά του κόσμου χωρίς να προσφέρουν τίποτα παρά μόνο κοροϊδία, και μετά λένε κιόλας δεν ξέρουμε τίποτα, αντί να πουν συγνώμη που είμαστε άχρηστοι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ctsag είπε

Καταλαβαινω τον εκνευρισμό, που ειναι απολυτως δικαιος (κι εγω βραζω), αλλα ο τελευταιος ανθρωπος που φταιει ειναι ο/η υπαλληλος που μας εξυπηρετει στο τηλεφωνο, ο οποιος εχει 0% συμμετοχη στις αποφασεις που εχουν παρθει και ο οποιος πληρωνεται μισθους που αντιστοιχουν σε ενα playstation disc + χειριστήριο

Να ρωτήσουν τους υπεύθυνους τους να τους ενημερώσουν. Λες και δεν ξέρουν τι γίνεται με τα παράπονα των πελατών... Η μήπως ούτε οι υπεύθυνοι ξέρουν; Εγώ και εκατομμύρια άλλοι εργαζόμενοι πάντως στη δουλειά του ο κάθενας έτσι κάνει. Αυτό μας καίει σήμερα αυτό πρέπει να μάθουμε. Αλλιώς στα @@ τους όλα να κλείσει το ρδελομπου και να βρεθούν στο δρομο από το να ειρωνευοντε κιόλας. Στη τελική τι να απαντάει το μποτ τα ανθρώπινα μποτ. Θα γλιτώσουν και χρήματα (γίνομαι εριστικός το ξέρω)

Επεξ/σία από tasosg7
  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...