Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chek2fire είπε

παιδιά καταγγελία εδώ

http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/

τουλάχιστον μελλοντικά να μην κάνουν πάλι τα ίδια. Δεν ξέρω αν φάνε πρόστιμα καθώς είναι και θέμα πολιτικό τι πολιτική έχει η κάθε κυβέρνηση στο να βάζει αυστηρά πλαίσια και να προστατεύει τους καταναλωτές.

Παλιά τους χώνανε. Τώρα δεν γνωρίζω αν αυτοί εδώ οι μπαγλαμάδες που έχουμε σήμερα για κυβέρνηση είναι πρόθυμοι να προστατέψουν τους καταναλωτές.

Oπως και να έχει η καταγγελία πρέπει να γίνει πάντως. 

Επειδή θέλω και εγώ να κάνω καταγγελία προς κοτσωβολο, τι είναι όμως το σωστό να γράψουμε? Π. Χ πληρώσαμε μια κονσόλα 500 ευρώ στις 06/10 με δέσμευση για πριν τις γιορτές και τελικά μας κοροιδεψαν? 

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, papsa είπε

Επικοινώνησα με public

παραγγελία 20/10 έχει φύγει...

Παραπληροφόρηση.

Εκτές σε τηλ. επικοινωνία μου είπαν τα παραπάνω. Επειδή όμως δεν ήδα καμία μεταβολή στη σελίδα του public πήρα δύο τηλ ξανα σήμερα.

Τζίφος.

Θα παραλάβουν λέει πριν τα χριστούγεννα αλλά εχουν εκτελέσει μέχρι 23/9 προπαραγγελίες και άγνωστο τι θα γίνει με την δική μου.

Αυτάααα....

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Επειδή θέλω και εγώ να κάνω καταγγελία προς κοτσωβολο, τι είναι όμως το σωστό να γράψουμε? Π. Χ πληρώσαμε μια κονσόλα 500 ευρώ στις 06/10 με δέσμευση για πριν τις γιορτές και τελικά μας κοροιδεψαν? 

στο περιληπτικό θα γράψεις παραπλάνηση καταναλωτή. Και στην εξήγηση μετά που σου γράφει για περιγραφή γράψε ακριβώς τι έχει γίνει. Οτι δλδ έχεις πληρώσει ένα προιόν και περιμένεις δύο μήνες χωρίς να το έχεις παραλάβει και χωρίς να σε έχουν ενημερώσει από την αρχή ότι θα καθυστερήσει τόσο και το ποιο σημαντικό χωρίς να έχεις νέα ενημέρωση πότε θα παραλάβεις. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chek2fire είπε

στο περιληπτικό θα γράψεις παραπλάνηση καταναλωτή. Και στην εξήγηση μετά που σου γράφει για περιγραφή γράψε ακριβώς τι έχει γίνει. Οτι δλδ έχεις πληρώσει ένα προιόν και περιμένεις δύο μήνες χωρίς να το έχεις παραλάβει και χωρίς να σε έχουν ενημερώσει από την αρχή ότι θα καθυστερήσει τόσο και το ποιο σημαντικό χωρίς να έχεις νέα ενημέρωση πότε θα παραλάβεις. 

Ναι, κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγώ, εσύ έχεις κάνει ήδη? 

Δημοσ.

Παιδιά μια ερώτηση. Μου ήρθε χτες το βράδυ mail από Γερμανό με ενημέρωση για αποστολή με ΕΛΤΑ courier και tracking number. Όταν όμως το κάνω αναζήτηση στο tracking των  ΕΛΤΑ courier μου εμφανίζει 

"Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό xxxxxxx" Τι λέτε να συμβαίνει ???

Δημοσ.
1 ώρα πριν, darko__77 είπε

και εμένα απο Public, άλλαξε σε έτοιμο για παραλαβή όπως με ενημέρωσαν απο αρχές της εβδομάδας. Παραγγελία 22/9.

και άλλαξε ξανά η κατάσταση σε έχει παραληφθεί, πιθανώς παραδόθηκε σε courier χωρίς ενημέρωση ακόμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Ναι, κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγώ, εσύ έχεις κάνει ήδη? 

κοιτα εγώ για την vodafone λέω να μην κάνω γιατί ενημέρωσαν με την μια και την παρέδωσαν στην ημερομηνία που είχαν ενημερώσει.

θα μου πεις ήταν υποχρεωμένοι να την δώσουν την μέρα παραγγελίας μια και την είχαν διαθέσιμη αλλά και από την άλλη εντάξει μην ήμαστε και υπερβολικοί. Δλδ η vodafone ούτε χάλια ήταν αλλά ούτε και τελείως άψογη.

Ο κωτσόβολος με αυτά που διαβάζω έχει κάνει τέρατα. 

O ποιο άψογος για άλλη μια φορά είναι το Plaisio. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tasosg7 είπε

Να ρωτήσουν τους υπεύθυνους τους να τους ενημερώσουν. Λες και δεν ξέρουν τι γίνεται με τα παράπονα των πελατών... Η μήπως ούτε οι υπεύθυνοι ξέρουν; Εγώ και εκατομμύρια άλλοι εργαζόμενοι πάντως στη δουλειά του ο κάθενας έτσι κάνει. Αυτό μας καίει σήμερα αυτό πρέπει να μάθουμε. Αλλιώς στα @@ τους όλα να κλείσει το ρδελομπου και να βρεθούν στο δρομο από το να ειρωνευοντε κιόλας. Στη τελική τι να απαντάει το μποτ τα ανθρώπινα μποτ. Θα γλιτώσουν και χρήματα (γίνομαι εριστικός το ξέρω)

Ούτε οι υπεύθυνοι ξέρουν. Οι υπεύθυνοι σε αυτά τα τμήματα είναι παιδιά που πήραν μια προαγωγή απο το τμήμα της τηλεφωνικής υποστήριξης και μια πενιχρή άυξηση, και των οποίων ο ρόλος είναι να μαστιγώνουν τα 4ωρα φοιτητόπουλα που σηκώνουν τα τηλέφωνα.

 

Προφανώς το management του κάθε Κωτσόβολου όχι απλώς ξέρει οτι υπάρχει δυσφορία, αλλά την είχε προβλέψει και την έκρινε αδιάφορη μπροστά στο πιθανό κέρδος ή στο πιθανό κόστος που θα είχε η υλοποίηση μιας διαδικασίας που δεν θα προκαλούσε τέτοια δυσφορία.

 

Καταλαβαίνω οτι κάπου θέλετε να τα πείτε, αλλά μπορείτε να πιάσετε έναν άγνωστο στο δρόμο (ή εδω μέσα) και να του τα πείτε, έχετε καλύτερες πιθανότητες να σας συμπονέσει ή ακόμα και να σας βοηθήσει. Το 4ωρο φοιτητόπουλο στο τηλεφωνικό κέντρο, ειδικά όταν μιλάει με κάποιον που τον κράζει για κάτι που δεν φταίει ούτε 0.000001%, κυριολεκτικά χέστηκε, και πολύ καλά κάνει. Και προφανώς το παράπονο σας δεν θα φτάσει στα πιο πάνω κλιμάκια, κι ακόμα και αν φτάσει δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς πάνω απο 5 δευτερόλεπτα.

 

Αν πραγματικά θέλουμε να κάνουμε κάτι, μπορούμε να κάνουμε καταγγελία, μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία μας, μπορούμε να μποϋκοτάρουμε το μαγαζί στις μελλοντικές μας αγορές και φυσικά μπορούμε να ενημερώσουμε τους γύρω μας για τη δραστηριότητα του μαγαζιού.

 

Τα υπόλοιπα είναι για εκτόνωση, που είναι μια φυσιολογική και ανθρώπινη ανάγκη (κι εγώ την έχω, όλοι την έχουμε), αλλά όταν συμπεριλαμβάνει και άλλους ανθρώπους που δεν φταίνε, δεν είναι αυτονόητο δικαίωμα. Σε πολλά (αλλα δυστυχώς όχι αρκετά) τηλεφωνικά κέντρα μάλιστα, υπάρχει ρητή εντολή με το που γίνεται αγενής ο πελάτης, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση να κλείνει το τηλέφωνο. Αδιάφορο εντελώς το αν έχει δίκιο ή άδικο.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, spyreto88 είπε

Παιδιά μια ερώτηση. Μου ήρθε χτες το βράδυ mail από Γερμανό με ενημέρωση για αποστολή με ΕΛΤΑ courier και tracking number. Όταν όμως το κάνω αναζήτηση στο tracking των  ΕΛΤΑ courier μου εμφανίζει 

"Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό xxxxxxx" Τι λέτε να συμβαίνει ???

Λογικά δεν έχει ενημερωθεί ακόμα το σύστημα τους. Συμβαίνει συχνά νομίζω να αποδίδουν αριθμό παρακολούθησης στις εταιρείες και το αντίστοιχο δέμα να μην έχει καταγραφεί/καταχωρηθεί στα κεντρικά τους. Τουλάχιστον συνέβαινε αρκετά στο παρελθόν με αποστολές από εξωτερικό κλπ

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spyreto88 είπε

Παιδιά μια ερώτηση. Μου ήρθε χτες το βράδυ mail από Γερμανό με ενημέρωση για αποστολή με ΕΛΤΑ courier και tracking number. Όταν όμως το κάνω αναζήτηση στο tracking των  ΕΛΤΑ courier μου εμφανίζει 

"Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό xxxxxxx" Τι λέτε να συμβαίνει ???

Σπύρο, και εγώ όταν έβαζα τον αριθμό στο site των ΕΛΤΑ μου έβγαζε το ίδιο μήνυμα. Όταν ακολουθούσα το hyperlink από το tracking του site (Πλαίσιο για μένα) ή από το sms, άνοιγε κανονικά η σελίδα ενημέρωσης των ΕΛΤΑ. 

Το πρόβλημα είναι στην πλατφόρμα των ΕΛΤΑ. 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, chek2fire είπε

κοιτα εγώ για την vodafone λέω να μην κάνω γιατί ενημέρωσαν με την μια και την παρέδωσαν στην ημερομηνία που είχαν ενημερώσει.

θα μου πεις ήταν υποχρεωμένοι να την δώσουν την μέρα παραγγελίας μια και την είχαν διαθέσιμη αλλά και από την άλλη εντάξει μην ήμαστε και υπερβολικοί. Δλδ η vodafone ούτε χάλια ήταν αλλά ούτε και τελείως άψογη.

Ο κωτσόβολος με αυτά που διαβάζω έχει κάνει τέρατα. 

O ποιο άψογος για άλλη μια φορά είναι το Plaisio. 

Ο κωτσοβολος αυτό που έχει κάνει είναι να αφήσει τον κόσμο χωρίς κονσόλες παρόλο που έχει πληρώσει. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί κάποιος να κάνει ένα καινούριο Thread για καταγγελία στον Κωτσόβολο να μαζευτούμε όλοι εκεί να συννενοηθουμε ? Θα ήθελα πολύ να το ξεκινήσω αλλά δεν θα υπάρχει χρόνος να το παρακολουθώ.
Χώρια που δεν ξέρω που και τι μπορούμε να κάνουμε.
Ίσως κάποιος admin ?

Επεξ/σία από Subzerog7
  • Like 2
Δημοσ.

Εμενα ενα μποτακι του τσατ κοντεψε να μου προκαλεσει εγκεφαλικο.

Λιγο μετα το πρωτο κυμα ηταν.Της λεω πειτε μου αν ειναι να μην παραλαβω φετος ωστε να ακυρωσω την παραγγελια μου.

Η απαντηση της: Το αιτημα για ακυρωση της παραγγελιας σας καταχωρηθηκε.

Εν τελει ακυρωσε την ακυρωση και δεν εχασα την «σειρα προτεραιοτητας». Κοιταξα μηπως βρω να παραγγειλω απο αλλου αλλα ειχαν κλεισει παντου οι προπαραγγελιες. 

Για μενα το οτι ειναι οι τελευταιοι τροχοι της αμαξης δεν τους κανει αμοιρους ευθυνων. Οι τυποι ειναι απλα διεκπεραιωτικοι, χωρις καμια πραγματικη διαθεση να βοηθησουν. Πες του 2 πιπες να παμε στον επομενο να του πουμε κι αυτου 2 πιπες κ.ο.κ. μεχρι να τελειωσει η βαρδια να παμε σπιτια μας.

  • Like 2
Δημοσ.

Digital version όπως βλέπω δεν έχει παραλάβει κάνεις. Έχω παραγγείλει απο κοτσοβολο 18/9 με αντικαταβολή και περιμένω. Γιατί δεν βλέπω λόγο να πάω σε άλλο μαγαζί, δεν υπάρχει πουθενά. Αν περίμενα Blu-ray απο κοτσοβολο σίγουρα θα πήγαινα άλλου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...