Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, harisv είπε

Παιδια δεν ειμαι ειδικος αλλα βλεπω οτι στην Ελλαδα σχεδον ολα τα μαγαζια δεχονταν παραγγελιες χωρις να εχουν αποθεμα, και τωρα εχουν δημιουργηθει πολλα προβληματα.

Εγω ζω στο εξωτερικο και σχεδον ολα τα μαγαζια ανοιξαν τις παραγγελιες για λιγες μερες.  Επιπλεον εδω και ενα μηνα περιμενω να μου στειλουν ειδοποιηση  αν εχουν αποθεμα.

Και  εβλεπα στο σκρουτζ να υπαρχουν 20 μαγαζια να δεχονται παραγγελιες και αναρωτιομουν πως γινεται. Απλα νομιζω εδινα υποσχεσεις για να παρουν τις προκαταβολες και τωρα δεν ξερουν πως να τα μπαλωσουν.

τα ίδια αναρωτιέμαι και εγώ φίλε μου, αντί να πάρουν λίγες προπαραγγελίες να τις καλύψουν και μετά να βάζουν stock online όποτε έχουν (όπως στο εξωτερικό δηλαδή) αυτοί ακόμα με παραγγελίες δουλεύουν...

Δημοσ.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

2 ώρες πριν, Taoustaoys είπε

Ποιο είναι το όριο? Ένας μήνας? 

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, xxatziva είπε

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Αυτό οκ μπορούμε να το κάνουμε και πιστεύω ότι κάποιοι το κάνανε κιόλας, το θέμα είναι τι θα γίνει? Θα πάρεις το προϊόν σου? Θα τιμωρηθούν οι απατεώνες? Τίποτα, τίποτα δεν θα γίνει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κολλητός μου παραγγελία 14/11 playstation 5 disc version. Από πλαίσιο με άμεση εξόφληση παρέλαβε σήμερα....δηλ Κωτσόβολε τι να πω....

Επεξ/σία από Kreisson
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αυτό οκ μπορούμε να το κάνουμε και πιστεύω ότι κάποιοι το κάνανε κιόλας, το θέμα είναι τι θα γίνει? Θα πάρεις το προϊόν σου? Θα τιμωρηθούν οι απατεώνες? Τίποτα, τίποτα δεν θα γίνει. 

to αν θα γινει κατι αν δεν το κυνηγησεις δεν το ξερει κανεις. το να μην τιμωρηθουν εφοσον το κυνηγησεις σημαινει οτι εχασες απο τα αποδυτήρια πριν να κινηθείς για τα δικαιωματα σου.  λεγεται ηττοπαθεια. προσωπικα οσες φορες κυνηγησα κατι ολο επιστολες-δωρα κλπ για να μην στραβωσω παλι οταν κανουν χαζομαρα. σε παρομιο θεμα με προιον.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, xxatziva είπε

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Προσέξτε το "Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά". Προφανώς όταν έχεις κάνει προπαραγγελία, για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο, και υπάρχει ξεκάθαρη σήμανση οτι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας "έχει συμφωνηθεί διαφορετικά".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aleex είπε

Είχε κανείς κανένα νέο από Κώτσο? Πήρε κανείς ή έστειλε?

Έχω παραγγελία από Κωτσό 26/9 disc. Έριξα ένα κράξιμο στο ινστα το οποίο εχω ξανακάνει στέλνοντας direct message. Πρώτη φορά μου είπαν ότι θα έχω ενημέρωση για την παραγγελία τη Δευτέρα 21/12. Αν μου πούνε όντως θα σας ενημερώσω εδώ

 

Επεξ/σία από ChristosD777
Δημοσ.
2 ώρες πριν, xxatziva είπε

to αν θα γινει κατι αν δεν το κυνηγησεις δεν το ξερει κανεις. το να μην τιμωρηθουν εφοσον το κυνηγησεις σημαινει οτι εχασες απο τα αποδυτήρια πριν να κινηθείς για τα δικαιωματα σου.  λεγεται ηττοπαθεια. προσωπικα οσες φορες κυνηγησα κατι ολο επιστολες-δωρα κλπ για να μην στραβωσω παλι οταν κανουν χαζομαρα. σε παρομιο θεμα με προιον.

Πως δεν το ξέρει κανείς? Στην Ελλάδα είμαστε, τίποτα δεν θα γίνει, δεν είναι ηττοπάθεια αν ξέρεις ότι δεν γίνεται να βρεις το δίκιο σου λόγο του ότι έτσι είναι το σύστημα σε αυτή τη χώρα. 

Δημοσ.

Ίσως είμαστε και τυχερή που δεν παραλάβαμε ,,,,,, λέω κ εγώ φαντάσου να το πάρεις και να έχεις πρόβλημα πρώτης παρτίδας ..........ακυρώστε και πάμε για Μάρτιο από το κατάστημα ,

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ChristosD777 είπε

Έχω παραγγελία από Κωτσό 26/9 disc. Έριξα ένα κράξιμο στο ινστα το οποίο εχω ξανακάνει στέλνοντας direct message. Πρώτη φορά μου είπαν ότι θα έχω ενημέρωση για την παραγγελία τη Δευτέρα 21/12. Αν μου πούνε όντως θα σας ενημερώσω εδώ

 

Εγω πήρα τηλέφωνο και μίλησα και με Chat, με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για κάποια παραλαβή από βδομάδα... 21/09 και δεν εχω ελπίδα, περιμένω από νέο έτος να ανοίξουν παραγγελίες τα άλλα καταστήματα να φύγω από τον Κλωτσόβολο

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Aleex είπε

Εγω πήρα τηλέφωνο και μίλησα και με Chat, με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για κάποια παραλαβή από βδομάδα... 21/09 και δεν εχω ελπίδα, περιμένω από νέο έτος να ανοίξουν παραγγελίες τα άλλα καταστήματα να φύγω από τον Κλωτσόβολο

Αυτό έπρεπε να τους το πεις και στο τσατ, εγώ τα λέω, το τι τους έχω σύρει σε τηλέφωνα και σε τσατ δε λέγετε, κάποια στιγμή με πήραν από τον κωτσο να με ρωτήσουν τι πρόβλημα υπάρχει και υπήρξε τέτοια συμπεριφορά, υπάρχει το πρόβλημα του είπα πως όλοι όσοι παρήγγειλαν από οπουδήποτε αλλού έχουν κονσόλα και όσοι παρήγγειλαν από εσάς τους κρεμάσατε, και αν μου έλεγαν τότε στο κατάστημα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω κονσόλα στα χέρια μου απλά θέλετε μόνο να μου πάρετε τα λεφτά τώρα δεν θα είχαμε αυτή τη συμπεριφορά. Μου είπε και αυτός ότι είναι θέμα προμηθευτή και τελειώσαμε. Τόση υπερηφάνεια έχουνε, να τους βρίζεις και να σου λένε συγνώμη. Τέλος πάντων την δουλειά τους την κάνανε, τα λεφτά τα πήρανε, οι καταγγελίες δεν τους αγγίζουν λόγο Ελλάδας, μάγκες βγήκανε. 

Δημοσ.

Παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με πλάνο δόσεων από Κωτσόβολο και δεν έχετε παραλάβει , να ξέρετε ότι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση εις βάρος σας . Εγώ την ακύρωσα γιατί το θεωρώ κοροϊδία να τρέχουν οι δόσεις και να πληρώνω χωρίς να έχω το προϊόν στα χέρια μου . Θα περιμένω να ανοίξει το plaisio πάλι τις παραγγελίες για ps5 και αυτή τη φορά θα πάω καρφωτός για την disc version που ξέρω ότι θα παραλάβω σίγουρα .

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αυτό έπρεπε να τους το πεις και στο τσατ, εγώ τα λέω, το τι τους έχω σύρει σε τηλέφωνα και σε τσατ δε λέγετε, κάποια στιγμή με πήραν από τον κωτσο να με ρωτήσουν τι πρόβλημα υπάρχει και υπήρξε τέτοια συμπεριφορά, υπάρχει το πρόβλημα του είπα πως όλοι όσοι παρήγγειλαν από οπουδήποτε αλλού έχουν κονσόλα και όσοι παρήγγειλαν από εσάς τους κρεμάσατε, και αν μου έλεγαν τότε στο κατάστημα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω κονσόλα στα χέρια μου απλά θέλετε μόνο να μου πάρετε τα λεφτά τώρα δεν θα είχαμε αυτή τη συμπεριφορά. Μου είπε και αυτός ότι είναι θέμα προμηθευτή και τελειώσαμε. Τόση υπερηφάνεια έχουνε, να τους βρίζεις και να σου λένε συγνώμη. Τέλος πάντων την δουλειά τους την κάνανε, τα λεφτά τα πήρανε, οι καταγγελίες δεν τους αγγίζουν λόγο Ελλάδας, μάγκες βγήκανε. 

Ξέρεις εδω και αρκετό καιρό έχει φύγει τελείως η τρελή γκαύλα του να παραλάβω, έχω φάει τέτοια απογοήτευση που απλά λέω άντε να έρθει να σταματήσει όλο αυτό το ψυχολογικό παραλήρημα του τύπου 40 λεπτά αναμονή για να ακούσω 2 φορές την φράση ''Δεν έχω ενημέρωση''... Να καλώ κάθε μα κάθε μέρα για να μαθαίνω για τα 400ε που τους έχω δώσει σε τέτοιους καιρούς και με έχουν κρεμάσει...
Έστειλα και εγω σε Intagram ακολουθώντας την συμβουλή του φίλου από επάνω για να μου πουν πως δε παραλαμβάνουμε άλλα Digital για φέτος είναι παγκόσμιο ζήτημα η έλλειψη τους, που άντε ας δεχτώ ότι είναι σε έλλειψη... πως γίνεται να είναι σε έλλειψη για εμένα που είμαι 21/09 και που οι 8/10 είναι προ παραγγελίες με Disc Version?!
Αν δεν είχαμε καραντίνα και ήταν ανοιχτά τα καταστήματα πάλι έτσι θα ξηγιόντουσαν? Αμφιβάλλω...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...