Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αν την εχεις, θα βοηθεισει πόλλους από εμάς να βρούμε το δίκιο μας, θα ήταν ένα όπλο για εμάς να τους το δείξουμε και να πούμε γιατί εμείς 06/10 δεν παραλάβαμε και άλλοι 14/10 παραλάβανε?

παιδιά τίποτα δεν θα γίνει και να το δείξετε θα σου απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν ή κάποια άλλη παπάτζα

όταν μου ακύρωσαν παραγγελία γερμανό και ρώτησα γιατί και πως σε ένα από τα τηλ που έκανα στο τέλος μου λέει η κοπέλα "δεν ξέρω τι να σας πω... έχει ακυρωθεί", εκεί δεν μπορείς να κάνεις κάτι από την στιγμή που σου λέει ο υπάλληλος ότι δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί και είναι πέρα των αρμοδιοτήτων του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Cariolanoc είπε

παιδιά τίποτα δεν θα γίνει και να το δείξετε θα σου απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν ή κάποια άλλη παπάτζα

όταν μου ακύρωσαν παραγγελία γερμανό και ρώτησα γιατί και πως σε ένα από τα τηλ που έκανα στο τέλος μου λέει η κοπέλα "δεν ξέρω τι να σας πω... έχει ακυρωθεί", εκεί δεν μπορείς να κάνεις κάτι από την στιγμή που σου λέει ο υπάλληλος ότι δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί και είναι πέρα των αρμοδιοτήτων του

Αν έχεις τον αριθμό παραγγελίας (δύσκολο) αυτού που σε προσπέρασε, δεν υπάρχει "δεν ξέρω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Cariolanoc είπε

παιδιά τίποτα δεν θα γίνει και να το δείξετε θα σου απαντήσουν ότι δεν γνωρίζουν ή κάποια άλλη παπάτζα

όταν μου ακύρωσαν παραγγελία γερμανό και ρώτησα γιατί και πως σε ένα από τα τηλ που έκανα στο τέλος μου λέει η κοπέλα "δεν ξέρω τι να σας πω... έχει ακυρωθεί", εκεί δεν μπορείς να κάνεις κάτι από την στιγμή που σου λέει ο υπάλληλος ότι δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί και είναι πέρα των αρμοδιοτήτων του

Σίγουρα, εκατοντάδες φορές έχω πει στην Ελλάδα είμαστε δεν γίνεται να βρούμε το δίκιο μας. Να πριν λίγο ο κοκλονης μοίραζε ps5 δώρο. Εμείς που πληρώσαμε γιατί δεν έχουμε κι έχει αυτός? Τέλος παντον αυτή είναι χώρα που ζούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ctsag είπε

Αν έχεις τον αριθμό παραγγελίας (δύσκολο) αυτού που σε προσπέρασε, δεν υπάρχει "δεν ξέρω"

τι περιμένεις να σου απαντήσει "έχετε δίκιο δίνουμε όπου να' ναι ή κάποιοι με γνωστό προσπερνάνε την σειρά"? δεν ξέρω τι έχει γίνει θα σου πει και θα είναι η αλήθεια βασικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Cariolanoc είπε

τι περιμένεις να σου απαντήσει "έχετε δίκιο δίνουμε όπου να' ναι ή κάποιοι με γνωστό προσπερνάνε την σειρά"? δεν ξέρω τι έχει γίνει θα σου πει και θα είναι η αλήθεια βασικά

Έχεις γραπτή διαβεβαίωση οτι τηρείται αυστή σειρά προτεραιότητας. Και έχεις πλέον και χειροπιαστή απόδειξη οτι αυτή η πληροφορία είναι ψευδής. Μπορείς δηλαδή να αποδείξεις, προσοχή, να αποδείξεις, όχι να εικάσεις, ότι έχεις υποστεί εσκεμμένη παραπλάνηση ή, ακόμα καλύτερα, οτι με δική τους ευθύνη έχει προκύψει εις βάρος σου κατάσταση. Δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να φανταστώ που να σου προσφέρει μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη απο αυτό.

Προσοχή δε λέω οτι αν τα'χεις αυτά στα χέρια σου μαγικά θα παραλάβεις το PS5 σου. Λέω οτι το ανώτερο που μπορείς να φτάσεις στο να πιέσεις προς αυτή τη κατεύθηνση είναι το να έχεις όλα αυτά στα χέρια σου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ctsag είπε

Έχεις γραπτή διαβεβαίωση οτι τηρείται αυστή σειρά προτεραιότητας. Και έχεις πλέον και χειροπιαστή απόδειξη οτι αυτή η πληροφορία είναι ψευδής. Μπορείς δηλαδή να αποδείξεις, προσοχή, να αποδείξεις, όχι να εικάσεις, ότι έχεις υποστεί εσκεμμένη παραπλάνηση ή, ακόμα καλύτερα, οτι με δική τους ευθύνη έχει προκύψει εις βάρος σου κατάσταση. Δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να φανταστώ που να σου προσφέρει μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη απο αυτό.

Προσοχή δε λέω οτι αν τα'χεις αυτά στα χέρια σου μαγικά θα παραλάβεις το PS5 σου. Λέω οτι το ανώτερο που μπορείς να φτάσεις στο να πιέσεις προς αυτή τη κατεύθηνση είναι το να έχεις όλα αυτά στα χέρια σου.

αν το κυνηγήσεις νομικά το ζήτημα το δέχομαι αλλιώς άδικα το συζητάμε και δεν πρόκειτε να γίνει κάτι στέλνοντάς το στο chat του κωτσου, θα απαντήσουν ότι έγραψα και πιο πάνω ή θα σε γράψουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Tasosgow είπε

Ορίστε παίδες για να μην περιμένετε άδικα...κωτσος πριν λιγο

Screenshot_2020-12-20-12-12-28-040_com.instagram.android.jpg

 

Όσοι είμαστε με Digital πάμε για Μάρτιο παιδιά. Εδώ αυτοί με τα Disc και πάνε για τέλος Γενάρη αρχές Φλεβάρη που είναι και πολλά περισσότερα κομμάτια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, cod7 είπε

Παιδια ο κωτσοβολος ειναι τραγικος πραγματικα.....εχω κανει διπλη παραγγελια το ps5 μαζι με το iphone 12 pro ( μ διαββεβαιωση στο τηλ οτι το κινητο θα τ παρω day 1) Κ ακομα περιμενω με πανε απο βδομαδα σ βδομαδα η παραγγελια εγινε αρχες νοεμβριου....για τ πσ5 δν περιμενα πολλα αλλα για τ κινητο ειδικα ειναι τραγικοι....γειτονας μου εκανε παραγγελια ακριβως τ ιδιο κινητο αρχες δεκεμριου κ τ παρελαβε πριν 3 μερες....κ οτι ρωταω copy paste απαντηση κ αν επιμενω μ λενε μιλα μ κεντρικα τ οποια μ στελνει ο ενας στον αλλον μεχρι π παντα τυχαια πεφτει η γραμμη ,,,,,

offtopic το iphone 12 πότε το έκανες προπαραγγελία; Κι εγω το πηρα απο Κωτσοβολο, ειχα μια καθυστερηση (κυριως απο κουριερ βεβαια)

 

Η κατασταση ειναι τραγικη ειδικα με τη ditial κονσόλα. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι εταιριες δεν κανουν προβλεψεις για ολη αυτη την κατασταση. Και μαλιστα οταν ανακοινωσαν την launch day ήξεραν την κατασταση με την πανδημια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην φάση με τα Digital τεράστιο μερίδιο ευθύνης έχει και η Sony. Ξέρανε ότι θα βγάλουν πολύ λιγότερα κομμάτια συγκριτικά  με τα Disc και δεν έκαναν καμία επίσημη ενημέρωση. Τίποτα. 

Γενικά η SONY δεν ξέρω γιατί έβγαλε ένα προιον το οποίο δεν θέλει να το πουλήσει!! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν δεν είχα ένα 10% εκτύπωση όταν έκανα αγορά από public (15/10) θα την είχα ακυρώσει. Τα Χριστούγεννα δεν θα την έχω έτσι και αλλιώς άρα ποιος ο λόγος να την έχω μετά που δεν θα εχω χρόνο ούτε τα data μου να περάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Στην φάση με τα Digital τεράστιο μερίδιο ευθύνης έχει και η Sony. Ξέρανε ότι θα βγάλουν πολύ λιγότερα κομμάτια συγκριτικά  με τα Disc και δεν έκαναν καμία επίσημη ενημέρωση. Τίποτα. 

Γενικά η SONY δεν ξέρω γιατί έβγαλε ένα προιον το οποίο δεν θέλει να το πουλήσει!! 

Φαντάζομαι λόγω τιμής. Πάντως για κάποιον όπως εμένα που δεν είχε ποτέ του άλλη κονσόλα (ή είχε πολύ παλιά επι εποχης ps2 τελος παντως) οποτε δεν έχει παιχνιδια blue ray η λύση της digital είναι ιδανική. Αλλά και γενικά τα δισκάκια σε λίγα χρόνια θα είναι άχρηστα. Θα μπορούσαν απλά να αλλάξουν τιμολογιακή πολιτική βλέποντας και το xbox. Ας είχαν 50 ευρώ φθηνότερα μόνο τη digital κονσόλα ή ας είχαν 499 την digital και 549 τη disk δε ξέρω. Νομίζω άνετα τους έπαιρνε αυτό βλέποντας τον όλο χαμό, τη φάση με την πανδημία που όλοι ειμαστε σπίτι, την χρονική περίοδο των Χριστουγέννων, τον ανταγωνισμό και το πόσο πουλάνε ακόμα και τα αξεσουάρ που είναι μη διαθέσιμα τόσους μήνες) Φυσικά αυτές είναι τεράστιες αποφάσεις με μεγάλη στρατηγική που θα φανεί σε βάθος χρόνου αν ήταν σωστές ή όχι

Επεξ/σία από alexkrz
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, alexkrz είπε

Φαντάζομαι λόγω τιμής. Πάντως για κάποιον όπως εμένα που δεν είχε ποτέ του άλλη κονσόλα (ή είχε πολύ παλιά επι εποχης ps2 τελος παντως) οποτε δεν έχει παιχνιδια blue ray η λύση της digital είναι ιδανική. Αλλά και γενικά τα δισκάκια σε λίγα χρόνια θα είναι άχρηστα. Θα μπορούσαν απλά να αλλάξουν τιμολογιακή πολιτική βλέποντας και το xbox. Ας είχαν 50 ευρώ φθηνότερα μόνο τη digital κονσόλα ή ας είχαν 499 την digital και 549 τη disk δε ξέρω. Φυσικά αυτές είναι τεράστιες αποφάσεις με μεγάλη στρατηγική που θα φανεί σε βάθος χρόνου αν ήταν σωστές ή όχι


Και γω ίδια περίπτωση είμαι το τελευταίο PS που είχα ήταν το PS2  σαν φοιτητής. Το PS4 το είχαν οι συγκάτοικοι μου στο εξωτερικό που μέναμε μαζί. 
Άρα αναγκαστικά πήγα στο Digital γιατί το blue ray μου είναι περιττό. Χώρια το σχεδιαστικό που το Blue ray είναι κακάσχημο ενώ το Digital ωραίο συμμετρικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasosgow είπε

Ορίστε παίδες για να μην περιμένετε άδικα...κωτσος πριν λιγο

Screenshot_2020-12-20-12-12-28-040_com.instagram.android.jpg

Το Πλαίσιο μου έκανε την Παρασκευή την αλλαγή από digital σε κανονικό και παρέλαβα χθες χωρίς να χάσω καμία σειρά προτεραιότητας... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...