Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αυτό οκ μπορούμε να το κάνουμε και πιστεύω ότι κάποιοι το κάνανε κιόλας, το θέμα είναι τι θα γίνει? Θα πάρεις το προϊόν σου? Θα τιμωρηθούν οι απατεώνες? Τίποτα, τίποτα δεν θα γίνει. 

to αν θα γινει κατι αν δεν το κυνηγησεις δεν το ξερει κανεις. το να μην τιμωρηθουν εφοσον το κυνηγησεις σημαινει οτι εχασες απο τα αποδυτήρια πριν να κινηθείς για τα δικαιωματα σου.  λεγεται ηττοπαθεια. προσωπικα οσες φορες κυνηγησα κατι ολο επιστολες-δωρα κλπ για να μην στραβωσω παλι οταν κανουν χαζομαρα. σε παρομιο θεμα με προιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 λεπτά πριν, xxatziva είπε

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών

Προσέξτε το "Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά". Προφανώς όταν έχεις κάνει προπαραγγελία, για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο, και υπάρχει ξεκάθαρη σήμανση οτι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας "έχει συμφωνηθεί διαφορετικά".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aleex είπε

Είχε κανείς κανένα νέο από Κώτσο? Πήρε κανείς ή έστειλε?

Έχω παραγγελία από Κωτσό 26/9 disc. Έριξα ένα κράξιμο στο ινστα το οποίο εχω ξανακάνει στέλνοντας direct message. Πρώτη φορά μου είπαν ότι θα έχω ενημέρωση για την παραγγελία τη Δευτέρα 21/12. Αν μου πούνε όντως θα σας ενημερώσω εδώ

 

Επεξ/σία από ChristosD777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xxatziva είπε

to αν θα γινει κατι αν δεν το κυνηγησεις δεν το ξερει κανεις. το να μην τιμωρηθουν εφοσον το κυνηγησεις σημαινει οτι εχασες απο τα αποδυτήρια πριν να κινηθείς για τα δικαιωματα σου.  λεγεται ηττοπαθεια. προσωπικα οσες φορες κυνηγησα κατι ολο επιστολες-δωρα κλπ για να μην στραβωσω παλι οταν κανουν χαζομαρα. σε παρομιο θεμα με προιον.

Πως δεν το ξέρει κανείς? Στην Ελλάδα είμαστε, τίποτα δεν θα γίνει, δεν είναι ηττοπάθεια αν ξέρεις ότι δεν γίνεται να βρεις το δίκιο σου λόγο του ότι έτσι είναι το σύστημα σε αυτή τη χώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως είμαστε και τυχερή που δεν παραλάβαμε ,,,,,, λέω κ εγώ φαντάσου να το πάρεις και να έχεις πρόβλημα πρώτης παρτίδας ..........ακυρώστε και πάμε για Μάρτιο από το κατάστημα ,

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ChristosD777 είπε

Έχω παραγγελία από Κωτσό 26/9 disc. Έριξα ένα κράξιμο στο ινστα το οποίο εχω ξανακάνει στέλνοντας direct message. Πρώτη φορά μου είπαν ότι θα έχω ενημέρωση για την παραγγελία τη Δευτέρα 21/12. Αν μου πούνε όντως θα σας ενημερώσω εδώ

 

Εγω πήρα τηλέφωνο και μίλησα και με Chat, με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για κάποια παραλαβή από βδομάδα... 21/09 και δεν εχω ελπίδα, περιμένω από νέο έτος να ανοίξουν παραγγελίες τα άλλα καταστήματα να φύγω από τον Κλωτσόβολο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Aleex είπε

Εγω πήρα τηλέφωνο και μίλησα και με Chat, με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για κάποια παραλαβή από βδομάδα... 21/09 και δεν εχω ελπίδα, περιμένω από νέο έτος να ανοίξουν παραγγελίες τα άλλα καταστήματα να φύγω από τον Κλωτσόβολο

Αυτό έπρεπε να τους το πεις και στο τσατ, εγώ τα λέω, το τι τους έχω σύρει σε τηλέφωνα και σε τσατ δε λέγετε, κάποια στιγμή με πήραν από τον κωτσο να με ρωτήσουν τι πρόβλημα υπάρχει και υπήρξε τέτοια συμπεριφορά, υπάρχει το πρόβλημα του είπα πως όλοι όσοι παρήγγειλαν από οπουδήποτε αλλού έχουν κονσόλα και όσοι παρήγγειλαν από εσάς τους κρεμάσατε, και αν μου έλεγαν τότε στο κατάστημα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω κονσόλα στα χέρια μου απλά θέλετε μόνο να μου πάρετε τα λεφτά τώρα δεν θα είχαμε αυτή τη συμπεριφορά. Μου είπε και αυτός ότι είναι θέμα προμηθευτή και τελειώσαμε. Τόση υπερηφάνεια έχουνε, να τους βρίζεις και να σου λένε συγνώμη. Τέλος πάντων την δουλειά τους την κάνανε, τα λεφτά τα πήρανε, οι καταγγελίες δεν τους αγγίζουν λόγο Ελλάδας, μάγκες βγήκανε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με πλάνο δόσεων από Κωτσόβολο και δεν έχετε παραλάβει , να ξέρετε ότι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση εις βάρος σας . Εγώ την ακύρωσα γιατί το θεωρώ κοροϊδία να τρέχουν οι δόσεις και να πληρώνω χωρίς να έχω το προϊόν στα χέρια μου . Θα περιμένω να ανοίξει το plaisio πάλι τις παραγγελίες για ps5 και αυτή τη φορά θα πάω καρφωτός για την disc version που ξέρω ότι θα παραλάβω σίγουρα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αυτό έπρεπε να τους το πεις και στο τσατ, εγώ τα λέω, το τι τους έχω σύρει σε τηλέφωνα και σε τσατ δε λέγετε, κάποια στιγμή με πήραν από τον κωτσο να με ρωτήσουν τι πρόβλημα υπάρχει και υπήρξε τέτοια συμπεριφορά, υπάρχει το πρόβλημα του είπα πως όλοι όσοι παρήγγειλαν από οπουδήποτε αλλού έχουν κονσόλα και όσοι παρήγγειλαν από εσάς τους κρεμάσατε, και αν μου έλεγαν τότε στο κατάστημα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω κονσόλα στα χέρια μου απλά θέλετε μόνο να μου πάρετε τα λεφτά τώρα δεν θα είχαμε αυτή τη συμπεριφορά. Μου είπε και αυτός ότι είναι θέμα προμηθευτή και τελειώσαμε. Τόση υπερηφάνεια έχουνε, να τους βρίζεις και να σου λένε συγνώμη. Τέλος πάντων την δουλειά τους την κάνανε, τα λεφτά τα πήρανε, οι καταγγελίες δεν τους αγγίζουν λόγο Ελλάδας, μάγκες βγήκανε. 

Ξέρεις εδω και αρκετό καιρό έχει φύγει τελείως η τρελή γκαύλα του να παραλάβω, έχω φάει τέτοια απογοήτευση που απλά λέω άντε να έρθει να σταματήσει όλο αυτό το ψυχολογικό παραλήρημα του τύπου 40 λεπτά αναμονή για να ακούσω 2 φορές την φράση ''Δεν έχω ενημέρωση''... Να καλώ κάθε μα κάθε μέρα για να μαθαίνω για τα 400ε που τους έχω δώσει σε τέτοιους καιρούς και με έχουν κρεμάσει...
Έστειλα και εγω σε Intagram ακολουθώντας την συμβουλή του φίλου από επάνω για να μου πουν πως δε παραλαμβάνουμε άλλα Digital για φέτος είναι παγκόσμιο ζήτημα η έλλειψη τους, που άντε ας δεχτώ ότι είναι σε έλλειψη... πως γίνεται να είναι σε έλλειψη για εμένα που είμαι 21/09 και που οι 8/10 είναι προ παραγγελίες με Disc Version?!
Αν δεν είχαμε καραντίνα και ήταν ανοιχτά τα καταστήματα πάλι έτσι θα ξηγιόντουσαν? Αμφιβάλλω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχουμε στο discord γραπτή απάντηση απο public σε προπαραγγελία disk 30/9 οτι δεν είναι στη λίστα για παραλαβή φέτος.

Στην ίδια ερώτηση, άλλο παιδί πήρε απάντηση οτι θα εξυπηρετηθούν απο το δεύτερο κύμα οι παραγγελίες μέχρι μέσα Οκτώβρη, το οποίο αντικρούει την απάντηση που δόθηκε στο πρώτο παιδί.

Σε εμένα (που όμως είμαι digital) με παραγγελία 12/10 (άρα μέσα στο πρώτο μισό του Οκτώβρη) είπαν οτι πάω για νέο έτος.

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι έχουν εντολή να απαντάνε αρνητικά σε όλους για να μη δεσμευτούν γραπτώς, αλλά παραθέτω τις τρεις επικοινωνίες προς ενημέρωση σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Owen είπε

Παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με πλάνο δόσεων από Κωτσόβολο και δεν έχετε παραλάβει , να ξέρετε ότι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση εις βάρος σας . Εγώ την ακύρωσα γιατί το θεωρώ κοροϊδία να τρέχουν οι δόσεις και να πληρώνω χωρίς να έχω το προϊόν στα χέρια μου . Θα περιμένω να ανοίξει το plaisio πάλι τις παραγγελίες για ps5 και αυτή τη φορά θα πάω καρφωτός για την disc version που ξέρω ότι θα παραλάβω σίγουρα .

Φιλε μου το ιδιο σκεφτομαι να κανω κεγω. Πληρωνω δοσεις με προπαραγγελια απο 17/9 !! πηρες αμεσως τα χρηματα πισω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, ctsag είπε

Παιδιά έχουμε στο discord γραπτή απάντηση απο public σε προπαραγγελία disk 30/9 οτι δεν είναι στη λίστα για παραλαβή φέτος.

Στην ίδια ερώτηση, άλλο παιδί πήρε απάντηση οτι θα εξυπηρετηθούν απο το δεύτερο κύμα οι παραγγελίες μέχρι μέσα Οκτώβρη, το οποίο αντικρούει την απάντηση που δόθηκε στο πρώτο παιδί.

Σε εμένα (που όμως είμαι digital) με παραγγελία 12/10 (άρα μέσα στο πρώτο μισό του Οκτώβρη) είπαν οτι πάω για νέο έτος.

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι έχουν εντολή να απαντάνε αρνητικά σε όλους για να μη δεσμευτούν γραπτώς, αλλά παραθέτω τις τρεις επικοινωνίες προς ενημέρωση σας

10 φορές να πάρεις μέσα στη μέρα, 10 διαφορετικές απαντήσεις θα ακούσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

10 φορές να πάρεις μέσα στη μέρα, 10 διαφορετικές απαντήσεις θα ακούσεις. 

Εδώ όμως πήραμε τρεις διαφορετικοί άνθρωποι την ίδια απάντηση

Παιδιά, μεγάλη χάρη αν μπορεί κάποιος.

Έχει παραλάβει κάποιος απο Public digital κονσόλα; Θυμάται κανείς αν έχει δηλώσει κάποιος σε αυτό το thread κάτι τέτοιο; Ή έστω γνωρίζετε κάποιον, οπουδήποτε που να έχει παραλάβει digital απο Public;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...