Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά έχουμε στο discord γραπτή απάντηση απο public σε προπαραγγελία disk 30/9 οτι δεν είναι στη λίστα για παραλαβή φέτος.

Στην ίδια ερώτηση, άλλο παιδί πήρε απάντηση οτι θα εξυπηρετηθούν απο το δεύτερο κύμα οι παραγγελίες μέχρι μέσα Οκτώβρη, το οποίο αντικρούει την απάντηση που δόθηκε στο πρώτο παιδί.

Σε εμένα (που όμως είμαι digital) με παραγγελία 12/10 (άρα μέσα στο πρώτο μισό του Οκτώβρη) είπαν οτι πάω για νέο έτος.

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι έχουν εντολή να απαντάνε αρνητικά σε όλους για να μη δεσμευτούν γραπτώς, αλλά παραθέτω τις τρεις επικοινωνίες προς ενημέρωση σας

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Owen είπε

Παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με πλάνο δόσεων από Κωτσόβολο και δεν έχετε παραλάβει , να ξέρετε ότι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση εις βάρος σας . Εγώ την ακύρωσα γιατί το θεωρώ κοροϊδία να τρέχουν οι δόσεις και να πληρώνω χωρίς να έχω το προϊόν στα χέρια μου . Θα περιμένω να ανοίξει το plaisio πάλι τις παραγγελίες για ps5 και αυτή τη φορά θα πάω καρφωτός για την disc version που ξέρω ότι θα παραλάβω σίγουρα .

Φιλε μου το ιδιο σκεφτομαι να κανω κεγω. Πληρωνω δοσεις με προπαραγγελια απο 17/9 !! πηρες αμεσως τα χρηματα πισω?

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, ctsag είπε

Παιδιά έχουμε στο discord γραπτή απάντηση απο public σε προπαραγγελία disk 30/9 οτι δεν είναι στη λίστα για παραλαβή φέτος.

Στην ίδια ερώτηση, άλλο παιδί πήρε απάντηση οτι θα εξυπηρετηθούν απο το δεύτερο κύμα οι παραγγελίες μέχρι μέσα Οκτώβρη, το οποίο αντικρούει την απάντηση που δόθηκε στο πρώτο παιδί.

Σε εμένα (που όμως είμαι digital) με παραγγελία 12/10 (άρα μέσα στο πρώτο μισό του Οκτώβρη) είπαν οτι πάω για νέο έτος.

Προσωπική μου γνώμη είναι οτι έχουν εντολή να απαντάνε αρνητικά σε όλους για να μη δεσμευτούν γραπτώς, αλλά παραθέτω τις τρεις επικοινωνίες προς ενημέρωση σας

10 φορές να πάρεις μέσα στη μέρα, 10 διαφορετικές απαντήσεις θα ακούσεις. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

10 φορές να πάρεις μέσα στη μέρα, 10 διαφορετικές απαντήσεις θα ακούσεις. 

Εδώ όμως πήραμε τρεις διαφορετικοί άνθρωποι την ίδια απάντηση

Παιδιά, μεγάλη χάρη αν μπορεί κάποιος.

Έχει παραλάβει κάποιος απο Public digital κονσόλα; Θυμάται κανείς αν έχει δηλώσει κάποιος σε αυτό το thread κάτι τέτοιο; Ή έστω γνωρίζετε κάποιον, οπουδήποτε που να έχει παραλάβει digital απο Public;

Δημοσ.

τον Μάρτιο μάγκες ,ακυρώσει τώρα οποίος έδωσε χρήματα αυτό κάθε μέρα δεν τραβιέται , μαζοχισμός χωρίς λόγο τραβάτε με και ας κλαίω 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, selin323 είπε

τον Μάρτιο μάγκες ,ακυρώσει τώρα οποίος έδωσε χρήματα αυτό κάθε μέρα δεν τραβιέται , μαζοχισμός χωρίς λόγο τραβάτε με και ας κλαίω 

Απλά περιμένουν όλοι μια ενημέρωση, να βγει ο απατεώνας ο κοτσοβολος να πει, κύριοι το Μάρτιο, αλλά αν το κάνει και ξεκινήσουν και ακυρώνουν όλοι, θα αρχίσει ο απατεώνας ο κοτσωβολος να μοιράζει 500αρια κάτι που φυσικά δε θέλει, άλλωστε μας εξαπάτησε για να πάρει όχι για να τα δίνει πίσω μετά. Άρα αυτό που κάνει είναι να το πηγαίνει σιγά σιγά να λεει θα πάρετε πριν τα Χριστούγεννα, τώρα λέει αρχές Ιανουαρίου, μετά θα λεει τέλος Ιανουαρίου, μετά θα λέει τέλος Φεβρουαρίου κ.ο.κ, κανείς δεν θα ακυρώνει γιατί κάθε φορά θα λέει υπομονή 15 μέρες ακόμα και στο τέλος θα έρθει η στιγμή να πάρεις κάτι που πλήρωσες πριν 4 μήνες. 

  • Like 3
Δημοσ.

Οσοι πηραμε απο Κωτσοβολο την εξτρα εγγυηση 4 ετων αυτη ισχθει απο την στιγμη που παραγγειλαμε και οχι απο τη στιγμη που θα παραλαβουμε. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, ctsag είπε

Εδώ όμως πήραμε τρεις διαφορετικοί άνθρωποι την ίδια απάντηση

Παιδιά, μεγάλη χάρη αν μπορεί κάποιος.

Έχει παραλάβει κάποιος απο Public digital κονσόλα; Θυμάται κανείς αν έχει δηλώσει κάποιος σε αυτό το thread κάτι τέτοιο; Ή έστω γνωρίζετε κάποιον, οπουδήποτε που να έχει παραλάβει digital απο Public;

Απο όσο εχω παρακολουθήσει insomnia και discord, απο Public digital δεν έχει παραλάβει κανείς.

Δημοσ.

Επειδή δεν παίζει πουθενά και κανείς δεν ξέρει πότε ακριβώς θα παίξει, όλοι αφήνουν μια καβάτζα στον κωτσο, μιλάω βέβαια για αντικαταβολές, ίσως και πληρωμένες. Εάν βέβαια βγει διαθέσιμο σε άλλο μαγαζί δεν νομίζω να περιμένει κανείς τον κωτσο.

Αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι όσοι έχουν πληρώσει με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν μπορούν να κάνουν ούτε μπρος ούτε πίσω. Σε αυτές τις περιπτώσεις, όπως είπαν και άλλα παιδιά, ο κωτσο θα πρέπει να τους δει διαφορετικά και να υπάρξει προσωπική ενημέρωση. Να ερωτηθούν τέλος πάντων εάν επιθυμούν να συνεχίσουν να περιμένουν την παραγγελία τους ή όχι. Σε αρνητική απάντηση θεωρώ ότι το ποσό που κατεβλήθη από τον καθένα τους θα πρέπει να επιστραφεί με διαδικασία σουπερ φαστ, εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Δεν μπορεί να έχει δεσμευμένο ποσό με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για προϊόν που δεν ξέρει πότε θα έχει διαθέσιμο και εάν το έχει διαθέσιμο ποτέ. Σε περίπτωση θετική απάντησης από τον πελάτη, θα πρέπει να τον ενημερώσει για μια πιθανή ημερομηνία έστω και μακρινή. Η επιλογή θα πρέπει να είναι του πελάτη και όχι του κωτσο με το έτσι θέλω. Θα πρέπει δηλ. να επανακαθορίσουν την υποτυπώδη σύμβαση μεταξύ τους.

Έτσι μου έκανε το πλαίσιο στο χειριστήριο και την PS+ συνδρομή. Μου έστειλε μνμ στο viber, ότι λόγω σημαντικών καθυστερήσεων από τις κουριερ, εάν επιθυμώ να συνεχίζω να θέλω την παραγγελία μου. 

Δημοσ.

Σε συνεχεια προηγουμενου μηνηματοσ μου αναρωτιεμαι εαν ακυρωσουμε την παραγγελια θα παρουμε επιστροφη χρηματων και για την εξτρα εγγυηση; Ξερει κανεις:

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aerimid είπε

Σε συνεχεια προηγουμενου μηνηματοσ μου αναρωτιεμαι εαν ακυρωσουμε την παραγγελια θα παρουμε επιστροφη χρηματων και για την εξτρα εγγυηση; Ξερει κανεις:

Η λογική λέει ότι θα τα πάρεις, ο κωτσο μπορεί να λέει άλλα.

Σε κάθε περίπτωση όμως το ένα είναι συνδεδεμένο με το άλλο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, toni31 είπε

Η λογική λέει ότι θα τα πάρεις, ο κωτσο μπορεί να λέει άλλα.

Σε κάθε περίπτωση όμως το ένα είναι συνδεδεμένο με το άλλο.

 

3 λεπτά πριν, aerimid είπε

Σε συνεχεια προηγουμενου μηνηματοσ μου αναρωτιεμαι εαν ακυρωσουμε την παραγγελια θα παρουμε επιστροφη χρηματων και για την εξτρα εγγυηση; Ξερει κανεις:

Να πιέσεις να τα πάρεις, για το PS την αγόρασες, εφόσον δεν έχεις PS ποιά εγγύηση?

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, aerimid είπε

Οσοι πηραμε απο Κωτσοβολο την εξτρα εγγυηση 4 ετων αυτη ισχθει απο την στιγμη που παραγγειλαμε και οχι απο τη στιγμη που θα παραλαβουμε. 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μου είπανε ότι ασχέτως τι γράφει το email που στάλθηκε με pdf η σύμβαση της εγγυησης(αυτοματοποοιημενο), η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που θα γράφει η απόδειξη αγοράς. Που προφανώς δε γίνεται να παραλάβεις Μάρτη και η απόδειξη να λέει Νοέμβριο. 

Δημοσ.

Παιδια ο κωτσοβολος ειναι τραγικος πραγματικα.....εχω κανει διπλη παραγγελια το ps5 μαζι με το iphone 12 pro ( μ διαββεβαιωση στο τηλ οτι το κινητο θα τ παρω day 1) Κ ακομα περιμενω με πανε απο βδομαδα σ βδομαδα η παραγγελια εγινε αρχες νοεμβριου....για τ πσ5 δν περιμενα πολλα αλλα για τ κινητο ειδικα ειναι τραγικοι....γειτονας μου εκανε παραγγελια ακριβως τ ιδιο κινητο αρχες δεκεμριου κ τ παρελαβε πριν 3 μερες....κ οτι ρωταω copy paste απαντηση κ αν επιμενω μ λενε μιλα μ κεντρικα τ οποια μ στελνει ο ενας στον αλλον μεχρι π παντα τυχαια πεφτει η γραμμη ,,,,,

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toni31 είπε

Επειδή δεν παίζει πουθενά και κανείς δεν ξέρει πότε ακριβώς θα παίξει, όλοι αφήνουν μια καβάτζα στον κωτσο, μιλάω βέβαια για αντικαταβολές, ίσως και πληρωμένες. Εάν βέβαια βγει διαθέσιμο σε άλλο μαγαζί δεν νομίζω να περιμένει κανείς τον κωτσο.

Αυτοί που έχουν πρόβλημα είναι όσοι έχουν πληρώσει με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν μπορούν να κάνουν ούτε μπρος ούτε πίσω. Σε αυτές τις περιπτώσεις, όπως είπαν και άλλα παιδιά, ο κωτσο θα πρέπει να τους δει διαφορετικά και να υπάρξει προσωπική ενημέρωση. Να ερωτηθούν τέλος πάντων εάν επιθυμούν να συνεχίσουν να περιμένουν την παραγγελία τους ή όχι. Σε αρνητική απάντηση θεωρώ ότι το ποσό που κατεβλήθη από τον καθένα τους θα πρέπει να επιστραφεί με διαδικασία σουπερ φαστ, εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Δεν μπορεί να έχει δεσμευμένο ποσό με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για προϊόν που δεν ξέρει πότε θα έχει διαθέσιμο και εάν το έχει διαθέσιμο ποτέ. Σε περίπτωση θετική απάντησης από τον πελάτη, θα πρέπει να τον ενημερώσει για μια πιθανή ημερομηνία έστω και μακρινή. Η επιλογή θα πρέπει να είναι του πελάτη και όχι του κωτσο με το έτσι θέλω. Θα πρέπει δηλ. να επανακαθορίσουν την υποτυπώδη σύμβαση μεταξύ τους.

Έτσι μου έκανε το πλαίσιο στο χειριστήριο και την PS+ συνδρομή. Μου έστειλε μνμ στο viber, ότι λόγω σημαντικών καθυστερήσεων από τις κουριερ, εάν επιθυμώ να συνεχίζω να θέλω την παραγγελία μου. 

Κοίτα σε αυτό νήμα έχω δει ότι όσοι ζήτησαν ακύρωση και είχαν πληρώσει το ποσό ολόκληρο τους την δέχτηκαν την ακύρωση χωρίς αντίλογο, τώρα αν θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω σε 3 μέρες δεν το ανέφεραν, αν και νομίζω πως στα επιστρέφουν σε διάστημα 14 μέρες, έτσι είναι η πολιτική της εταιρείας και των περισσότερων εταιρειών νομιζω.

1 ώρα πριν, aerimid είπε

Σε συνεχεια προηγουμενου μηνηματοσ μου αναρωτιεμαι εαν ακυρωσουμε την παραγγελια θα παρουμε επιστροφη χρηματων και για την εξτρα εγγυηση; Ξερει κανεις:

Εγώ πάλι αναρωτιέμαι αν ακυρώσω την παραγγελία μου αν θα πάρω πίσω τα 12 ευρώ που έδωσα για να μου το φέρουν σπίτι. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...