Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωτικα το τρακινγκ της ups δουλευει στο site της γενικης (παραγγελια 20/12) και αυριο θα το εχω. Εχω την εντυπωση οτι τα δεματα απο amazon παιρνουν προτεραιοτητα, μιας και αυτην την περιοδο μου εχουν ερθει την επομενη εργασιμη απο την μερα που εφτασε Ελλαδα, ενω δεματα απο καταστηματα εδω στην Ελλαδα αργουν, ή και δεν δεχονται παραλαβες, ενω απο amazon ειναι αναγκασμενοι

image.png.6a5d386c259fd071d6be0ce561dec032.png

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2020 στις 7:32 ΜΜ, enterhere είπε

1. Amazon.co.uk - standard

2. 27 Νοεμβρίου 2020

3. 14 Δεκεμβρίου 2020

4.  29 Νοεμβρίου - Αθήνα

5. Royal mail

6. 14 Δεκεμβρίου 2020

7. αναμονή

Σε πρώτη επικοινωνία που είχα μέσω chat πριν μερικές μέρες, μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 30-12.

Κατόπιν εκ νέου επικοινωνίας που είχα σήμερα μέσω chat, μου έκαναν refund το ποσό στην πιστωτική.

Επεξ/σία από enterhere
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, CCCR είπε

ψιλο οφτοπικ, αλλα τι συμβαινει σε περιπτωση που ζητα κανεις και παιρνει refund αλλα το προιον τελικα φτανει? πρεπει να ειδοποιησω εγω? ( η παραγγελια ειχε γινει 23/11 και ηρθε σημερα).

Δεν ξέρω αν σε αυτά που στάλθηκαν με royal mail, έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν ότι τα παρέλαβες μιας και νομίζω ότι δεν είναι συστημένα. Σε αυτή την περίπτωση τους ειδοποιείς εσύ και παίρνουν πίσω τα χρήματα.

Αν σου έρθει συστημένο προφανώς θα ενημερωθούν μόλις παραλάβεις και θα έρθουν σε επικοινωνία μαζί σου για να σε ενημερώσουν ότι θα σου ξαναχρεωσουν την κάρτα

Επεξ/σία από Jeronymo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/12/2020 στις 5:44 ΜΜ, themischar είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - AMAZON.IT standard αποστολή

2. ημερομηνια παραγγελιας - 28/11/2020

3. estimate date παραλαβης - 11/12/2020

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - GERMANY 28/11/2020

5. μεταφορικη εταιρια - DHL

6. 2nd estimate date παραλαβης  - 17/12/2020

7. κατασταση - Παραδόθηκε: Άγνωστο 


Ενημέρωση αποστολών από DHL :

 

Σάββατο, 28. Νοέμβριος 2020

11:05 Τοπική ώρα  |  The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

13:17 Τοπική ώρα  |  The international shipment has been processed in the parcel center of origin| Hagen, Germany

Δευτέρα, 30. Νοέμβριος 2020

01:33 Τοπική ώρα  |  The international shipment has been processed in the export parcel center| Feucht, Germany

Παραμένει ακούνητο με την DHL να μη μπορεί να το δικαιολογήσει και το Amazon IT, (αυτόματα) προτείνει επιστροφή του ποσού γιατί (μάλλον) χάθηκε:

Il tuo pacco potrebbe essere stato smarrito
Ci dispiace molto che la tua consegna sia così in ritardo. Anche se potrebbe ancora arrivare, puoi richiedere un rimborso adesso.
OTTIENI UN RIMBORSO

Εγώ πάλι το θέλω, γιατί σε τέτοια τιμή δε νομίζω να το ξαναβρώ γρήγορα ! 

 

Και μόλις ήλθε και η απάντηση της DHL στο από 18-12-20 αίτημα  μου :

DHL - Your Track & Trace Inquiry

image.png.8ffe68ba31ff7f01a3153b87d36bc3c6.png

Thank you for contacting DHL Parcel and DHL eCommerce regarding the delivery of your shipment.
 
We regret you haven’t received your shipment yet.
 
Delivery time delays can be due to weather incidents, customs or backlogs.
 
In your case, please contact your shipper or online shop to discuss options.
 
An official investigation can only be raised by the shipper.
 
We apologize for the inconvenience you have experienced during the delivery process.

Best Regards,

Customer Service Team

Global Recipient Service

DHL Parcel & DHL eCommerce Solutions

Deutsche Post DHL –The Mail & Logistics Group

This message is confidential and may be legally privileged.

Please delete if received wrongly and inform sender if possible.

Τέλος για φέτος,  ξαναβλέπουμε, του χρόνου πάλι.
Καλή Χρονιά με υγεία.


 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jeronymo είπε

Αν σου έρθει συστημένο προφανώς θα ενημερωθούν μόλις παραλάβεις και θα έρθουν σε επικοινωνία μαζί σου για να σε ενημερώσουν ότι θα σου ξαναχρεωσουν την κάρτα

Χωρις να μου εχει τυχει κατι τετοιο, μου φαινεται καπως περιεργο να μπορουν να χρεωσουν την καρτα σου χωρις τη συγκαταθεση σου.

Μηπως σε ρωτανε αν θελεις να σε ξαναχρεωσουν; Σου εχει συμβει;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα την αντικατάσταση της παραγγελίας που είχα κάνει στις 23/11 από Amazon.it

Η αντικατάσταση καταγράφηκε στις 21/12 και όπως είπα την πήρα σήμερα με κανονικό ταχυδρομείο. Στην αλληλογραφία τους είχα ζητήσει να το στείλουν express  χωρίς επιπλέον χρέωση για εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ενημερωτικα το τρακινγκ της ups δουλευει στο site της γενικης (παραγγελια 20/12) και αυριο θα το εχω. Εχω την εντυπωση οτι τα δεματα απο amazon παιρνουν προτεραιοτητα, μιας και αυτην την περιοδο μου εχουν ερθει την επομενη εργασιμη απο την μερα που εφτασε Ελλαδα, ενω δεματα απο καταστηματα εδω στην Ελλαδα αργουν, ή και δεν δεχονται παραλαβες, ενω απο amazon ειναι αναγκασμενοι

image.png.6a5d386c259fd071d6be0ce561dec032.png

Μακάρι να το έχεις...εγώ σχεδόν όλα τα τελευταία δέματα με ups τα παραλαμβάνω επαρχεία μετά από 5-7 μέρες μέσο όρο από τη στιγμή που τα βλέπω στο site της γενικής....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, telis είπε

Σήμερα παρέλαβα την αντικατάσταση της παραγγελίας που είχα κάνει στις 23/11 από Amazon.it

Η αντικατάσταση καταγράφηκε στις 21/12 και όπως είπα την πήρα σήμερα με κανονικό ταχυδρομείο. Στην αλληλογραφία τους είχα ζητήσει να το στείλουν express  χωρίς επιπλέον χρέωση για εμένα.

Ok, πριν 5 λεπτά μου έφερε η UPS την αντικατάσταση. Οπότε αυτή που είχα παραλάβει ήταν η αρχική.

Δεν την δέχθηκα και τους είπα να την επιστρέψουν απευθείας στο Amazon.it

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2020 στις 12:52 ΜΜ, lofter είπε

και εμένα το ίδιο έχει συμβεί.

Ξέρει κανείς αν στο ξαναστείλουν, σε περίπτωση που πάλι δεν έρθει τι συμβαίνει; δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων;

 

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.DE  (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 23/11

3. estimate date παραλαβης: 10/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 27/11

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 10/12.......

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Επεξ/σία από lofter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lofter είπε

Παρέλαβα σήμερα. Η ειδοποίηση μου ήρθε προχθές.  

Το κακο ήταν πως το πακέτο ήταν ανοιγμένο με τέτοιο τροπο , που πιστεύω ότι μπήκε χέρι για να δουν τι είχε μέσα.  

Τώρα έγινε στα ΕΛΤΑ ή στο εξωτερικό,  τρέχα γύρευε.  

 

Webp.net-resizeimage-11.jpg

Webp.net-resizeimage.jpg

Και εμενα ακριβως το ιδιο, μαλλον για να μην τους ξεφυγει τιποτα στο τελωνειο τα ανοιγουν και κοιτανε μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομίζω πως είναι απλά σκίσιμο κατά την μεταφορά από κανένα περονοφόρο, ή κάτι άλλο. Δεν το ανοίγει έτσι για να κοιτάξει το τελωνείο. Μην τρελαίνεστε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με τον λεφτα υπαρχουν. Στη θεση σου θα εστελνα τις φωτογραφιες στο αμαζον και θα τους αφηνα να τα βρουν αυτοι με τις μεταφορικες και να αποφασισουν αν θα σου δωσουν καμια εκπτωσουλα για "αποζημιωση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/12/2020 στις 9:31 ΜΜ, Balantakos είπε

χαζη ερωτηση, τωρα που βγαινει η αγγλια E.E θα εχουμε εξτρα τελωνειο απο αμαζον.uk ?!

Να το γυρισω σε γερμανια? 🤣

Όχι τελικά δεν υπάρχει θέμα τελωνείου με Αγγλία. Ισχύει η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων όπως παλιά.

Update: Διορθώνω για μελλοντικούς αναγνώστες: Φαίνεται ότι ισχύει τελικά μόνο για όσα πακέτα έφυγαν από UK πριν τις 1/1/2021 και πάλι δεν είναι 100% ξεκάθαρο.

Επεξ/σία από MakeGreeceSexyAgain
Λανθασμένη πληροφόρηση εκ παραδρομής.
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...