Προς το περιεχόμενο

Πάροχοι φυσικού αερίου και οικονομικά πακέτα


DownUNDERground

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Είναι ατομική λύση κάπως αυτά με την ΡΑΕ και ΣτΚ, αλλά μάλλον θα κάνω και εγώ το ίδιο. Αν δεν καταφέρω την ημέρα ακριβώς μετά την λήξη με την ΔΕΗ αλλαγή παρόχου, τότε θα κυνηγήσω το να φύγω αζημίως με απειλές για καταγγελίες (αν με συμφέρει αρκετά να φύγω).

 Στον ΕΕΤΤ ακολούθησα τις οδηγίες για μία επικοινωνία με την εταιρία παροχής μας πριν την καταγγελία, για ενημέρωση ξανά ότι είμαστε γραμμένοι στο μητρώο του άρθρου 11 και μετά προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία. Ανώνυμη καταγγελία δεν δέχονται. Έχω βάλει στόχο όποιος με παίρνει τηλέφωνο για προώθηση προϊόντων να κρατάω το νούμερο του και να τον καταγγέλλω. Ξοδεύω σχεδόν 20' στην συμπλήρωση της φόρμας, αλλά ελπίζω σε έσοδα του κράτους από πρόστιμα, μιας και είναι εύκολο να διασταυρώσουν ότι με πήραν τηλέφωνο.

 

Επεξ/σία από Krusty
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθε το κούριερ και υπέγραψα σήμερα το συμβόλαιο. Γράφει για 25% έκπτωση στους 12 μήνες, οπότε λογικά στην επόμενη ανανέωση θα φύγει αυτή η έκπτωση. Το συμβόλαιο είναι αυτό (η μία από τις τρεις σελίδες του):

https://fysikoaerio.dei.gr/images/services/eidikoioroi/myHomeGasControl.pdf

που αναγράφει στο πινακάκι την τιμή της kwh χωρίς την έκπτωση. Προφανώς οι όροι για την αυτόματη ανανέωση συμβολαίου θα υπάρχουν σε άλλη σελίδα και όχι ανεβασμένη στο διαδίκτυο.

Μου είπε το κούριερ ότι αύριο θα φτάσει η υπογραφή μου στην ΔΕΗ.

Επεξ/σία από Krusty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να έχει πέσει τρελός φόρτος εργασίας με την κατάθεση αιτήσεων από το προσωπικό της ΔΕΗ στην ΕΔΑ. Μάζεψαν όλους τους ανησυχούντες για τα τεκταινόμενα στην αγορά φυσικού αερίου.  🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα και εγω μολις τηλεφωνο σε ΔΕΗ για το αεριο.

Εν τω μεταξυ τι εκνευριστικο πραμα αυτο που σε βαζει καθε φορα που μπαινεις σε αναμονη γραμμης να ακους σχεδον 2 λεπτα διαφημιστικο,πριν καν μπεις στην αναμονη.5 λεπτα για να καταφερεις να μπεις καν στην ουρα της γραμμης.

Παντως μου ειπε πως μπορω να υπογραψω πριν μπει ο μετρητης,αρκει να εχει υπογραφει η αιτηση και να εχει παει στην ΕΔΑ.Μπορει να γινει και τηλεφωνικα το συμβολαιο,οπως και θα το κανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Krusty είπε

Μου είπε το κούριερ ότι αύριο θα φτάσει η υπογραφή μου στην ΔΕΗ.

Διάβασε το σχόλιο μου στη σελίδα 51, αυτό με τη χελώνα. 😋

Αυτό με την αυτόματη ανανέωση βρίσκεται στους Γενικούς Όρους φυσικού αερίου τους οποίους ούτε εμένα έστειλαν να υπογράψω. https://fysikoaerio.dei.gr/entypa/

Spoiler

Θεωρητικά δηλαδή μπορούμε να φύγουμε αζημίως αφού δεν έχουμε υπογράψει. 🤪 Θα τα δούμε όταν έρθει η ώρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα γνωρίζει τώρα που μιλάμε ποιος πάροχος αξίζει...θέλω να βάλω αέριο είμαι εντελώς καινουργιος στο θέμα αερίου κ άσχετος θα έλεγα..από ρεύμα έχω ΔΕΗ αν παίζει ρόλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Billar990repl είπε

Καλησπέρα γνωρίζει τώρα που μιλάμε ποιος πάροχος αξίζει...θέλω να βάλω αέριο είμαι εντελώς καινουργιος στο θέμα αερίου κ άσχετος θα έλεγα..από ρεύμα έχω ΔΕΗ αν παίζει ρόλο

Bάλε σταθερό ΔΕΗ gas control να σωθείς το χειμώνα. Mέχρι 30/9 οι αιτήσεις.

https://fysikoaerio.dei.gr/fysiko-aerio-gia-to-spiti/myhomegascontrol/

Έχει κι η Ζενίθ σταθερό αλλά είναι ακριβότερα.

Για κυμαινόμενα ούτε λόγος... οι τιμές έχουν ξεφύγει.

1.jpg.e252ae1058f3eb776ea8b7c1121d195f.jpg

 

Πήρα πριν λίγο τη ΔΕΗ, η αίτηση μου πρωθήθηκε στην ΕΔΑ την Παρασκευή! Σε καλό δρόμο είμαι.

Επί τη ευκαιρία ρώτησα τι γίνεται στο τέλος της σύμβασης (ο υπάλληλος φαινόταν γνώστος, σε αντίθεση με άλλους που δε ξέρουν να πατήσουν enter).

Moυ είπε λοιπόν ότι ενημερώνουν για τη λήξη της σύμβασης 2 μήνες πριν. Έχουμε 2 μήνες περιθώριο να διαλέξουμε κάποιο απ'τα διαθέσιμα προγράμματα και παίρνουμε κανονικά στην τιμή της προωθητικής. Αν δεν απαντήσουμε, τότε η σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για 1 χρόνο, στη βασική τιμή (αρχική). Αν θέλουμε να πάμε σε άλλο πάροχο το δηλώνουμε πριν τη λήξη της σύμβασης και η σύμβαση μετατρέπεται σε αορίστου στη βασική τιμή. Ανέφερα το ενδεχόμενο να γίνει στραβή και να κλείσει η καρτέλα και να φτάσει κατά λάθος αίτημα διακοπής στην ΕΔΑ και μου απάντησε ότι αυτό δε γίνεται κι ότι για να γίνει διακοπή παροχής πρέπει να υπάρξει αίτημα απ'τον πελάτη. Δε μπορεί η ΔΕΗ να κόψει τη παροχή από μόνη της.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Billar990repl είπε

Καλησπέρα γνωρίζει τώρα που μιλάμε ποιος πάροχος αξίζει...θέλω να βάλω αέριο είμαι εντελώς καινουργιος στο θέμα αερίου κ άσχετος θα έλεγα..από ρεύμα έχω ΔΕΗ αν παίζει ρόλο

Με τις τιμές αερίου να έχουν πάει στο Θεό σε συμφέρει ένα πρόγραμμα με σταθερη τιμη κιλοβατώρας χωρίς ρήτρα. 

Διαλέγεις ή ΔΕΗ gas control με τη πιο φθηνή τιμή ή το gas home fix της ζενίθ. 

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Bάλε σταθερό ΔΕΗ gas control να σωθείς το χειμώνα. Mέχρι 30/9 οι αιτήσεις.

https://fysikoaerio.dei.gr/fysiko-aerio-gia-to-spiti/myhomegascontrol/

Έχει κι η Ζενίθ σταθερό αλλά είναι ακριβότερα.

Για κυμαινόμενα ούτε λόγος... οι τιμές έχουν ξεφύγει.

1.jpg.e252ae1058f3eb776ea8b7c1121d195f.jpg

 

Πήρα πριν λίγο τη ΔΕΗ, η αίτηση μου πρωθήθηκε στην ΕΔΑ την Παρασκευή! Σε καλό δρόμο είμαι.

Επί τη ευκαιρία ρώτησα τι γίνεται στο τέλος της σύμβασης (ο υπάλληλος φαινόταν γνώστος, σε αντίθεση με άλλους που δε ξέρουν να πατήσουν enter).

Moυ είπε λοιπόν ότι ενημερώνουν για τη λήξη της σύμβασης 2 μήνες πριν. Έχουμε 2 μήνες περιθώριο να διαλέξουμε κάποιο απ'τα διαθέσιμα προγράμματα και παίρνουμε κανονικά στην τιμή της προωθητικής. Αν δεν απαντήσουμε, τότε η σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για 1 χρόνο, στη βασική τιμή (αρχική). Αν θέλουμε να πάμε σε άλλο πάροχο το δηλώνουμε πριν τη λήξη της σύμβασης και η σύμβαση μετατρέπεται σε αορίστου στη βασική τιμή. Ανέφερα το ενδεχόμενο να γίνει στραβή και να κλείσει η καρτέλα και να φτάσει κατά λάθος αίτημα διακοπής στην ΕΔΑ και μου απάντησε ότι αυτό δε γίνεται κι ότι για να γίνει διακοπή παροχής πρέπει να υπάρξει αίτημα απ'τον πελάτη. Δε μπορεί η ΔΕΗ να κόψει τη παροχή από μόνη της.

Μωρέ αυτός καλά τα λέει αλλά γενικώς τους εμπιστεύεσαι; 

Βλέπε τη περίπτωση του φίλου HERTHAN... 

Το flex ηρωνα με 35% έκπτωση που έχει φτάσει τώρα; 0.055;

Τα λέω σωστά; 

Επεξ/σία από Mule206
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/9/2021 στις 2:14 ΠΜ, HERTHAN είπε

Ναι εγω ειχα παει πρωτη φορα τελος Νοεμβριου που εληγε το συμβολαιο(fix) για να κανω νε συμβαση διετιας στο νεο προγραμμα flex.Μου ειπαν δεν γινεται συστημικα ακομα αυτο καιμθα σ'ενημερωσουμε εμεις ποτε θα γινει.Μεχρι τοτε ομως θα εχεις τις ιδιες τιμες και εκπτωσεις στο προγραμμα που  εισαι τωρα.

Περασε ο καιρος και περιπου αν θυμαμαι καλα στα μεσα Ιανουαριου μου λενε ελα απο το τοπικο καταστημα να κανουμε την νεα συμβαση στο προγραμμα που ηθελα.Παω απο εκει κανω νεα συμβαση και μετα απο 2 ημερες κανω αιτημα για να φυγω(εχω δικαιωμα μεσα σε 14 μερες να το κανω) για να παω στον Ηρων με ρευμα και αεριο μαζι.Αφου εκανα το αιτημα μετα απο 3-4 μερες με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε να κανω ενα αιτημα για την διακοπη της συμβασης γιατι φαινοταν στο συστημα οτι ημουνα σε προγραμμα με συμβολαιο αλλα μπορουσα να φυγω αζημιως.Στο αιτημα αυτο σημειωσα κιολας οτι φευγω και κανω αλλαγη παροχου.

Ε μετα απο 2-3 μερες γαμ@@#$ η μανας τους και ηρθαν και μου το εκοψαν.Και πληρωσα και επιπλεον 20 ευρω για την επανασυνδεση και μου εστειλαν και λανθασμενους λογαριασμους οπου εκανα 2-3 μηνες μεχρι να ξεμπλεξω και να εκδωσουν τον σωστο.

Τωρα να παρω χαπι η να παω για υπνο να ηρεμησω που τα θυμηθηκα παλι με τους μ@λ@κ@ς?:mad:

Το λάθος που έγινε με τον ΗΕRTHAN είναι αρκούσε το αίτημα υπαναχώρησης (εντός 14 ημερών).

https://fysikoaerio.dei.gr/media/1052/aithsh-ypanaxorhshs.pdf

Δε χρειαζόταν να υπογράψεις το 2ο έντυπο (Αίτηση λύσης Σύμβασης Προμήθειας).

https://fysikoaerio.dei.gr/media/1053/aithsh-lyshs-symvashs-promhtheias.pdf

Εφόσον είχες κάνει ήδη αίτηση στον ΗΡΩΝ, μόλις ολοκληρωνόταν η μετάβαση απ'τη ΕΔΑ, η σύμβαση με τη ΔΕΗ θα λυνόταν αυτοδικαίως. Εκεί έγινε η μαλακία.

1.jpg.7d2b1fc61e2a93ca44c73dc960f0b5de.jpg

Προφανώς εσύ άφησες το πεδίο διακοπής παροχής κενό, αλλά έκανε βλακεία ο υπάλληλος;

Όπως και να'χει ποτέ δε κατάλαβα τη λογική σ'αυτό το έντυπο (κι η Ζενίθ έχει παρόμοιο).

Δε γίνεται η καταγγελία σύμβασης λόγω αλλαγής προμηθευτή να βρίσκεται στο ίδιο έντυπο έντυπο με τη διακοπή παροχής. Γι'αυτό εγώ ποτέ δεν ακουλουθώ αυτή τη διαδικασία.

Αντιθέτως πάντα γράφω στους παρόχους ότι "Η αλλαγή παρόχου ισοδυναμεί με λύση της σύμβασης αυτοδικαίως και τα αποτελέσματα επέρχονται την προηγούμενη μέρα της εκπρόσωπησης του μετρητή απ'το νέο πάροχο, ημερομηνία την οποία ορίζει ο Διαχειριστής. Μέχρι την ολοκλήρωση της μετάβασης στο νέο πάροχο οφείλετε να διατηρήσετε την παροχή ενεργή και να με τιμολογήσετε αορίστου χρόνου στη βασική τιμή."

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/9/2021 στις 3:43 ΜΜ, HERTHAN είπε

Ετσι ακριβως ειχε γινει και μ'εμενα τοτε.

Ειχε προβλημα το συστημα και δεν μπορει να γινει μετατροπη.

Πυρηνικα ρε.

Και εγώ δε καταλαβαίνω το ρόλο του συγκεκριμένου εντύπου. 

Πιο πολύ σε μπερδεύει θα έλεγα και για να το ζητάνε λογω αιτήματος υπαναχωρησης θα πρέπει να το υπογράψεις.. Και εγώ το ίδιο θα επραττα λογικά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Moυ είπε λοιπόν ότι ενημερώνουν για τη λήξη της σύμβασης 2 μήνες πριν. Έχουμε 2 μήνες περιθώριο να διαλέξουμε κάποιο απ'τα διαθέσιμα προγράμματα και παίρνουμε κανονικά στην τιμή της προωθητικής. Αν δεν απαντήσουμε, τότε η σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για 1 χρόνο, στη βασική τιμή (αρχική). Αν θέλουμε να πάμε σε άλλο πάροχο το δηλώνουμε πριν τη λήξη της σύμβασης και η σύμβαση μετατρέπεται σε αορίστου στη βασική τιμή. Ανέφερα το ενδεχόμενο να γίνει στραβή και να κλείσει η καρτέλα και να φτάσει κατά λάθος αίτημα διακοπής στην ΕΔΑ και μου απάντησε ότι αυτό δε γίνεται κι ότι για να γίνει διακοπή παροχής πρέπει να υπάρξει αίτημα απ'τον πελάτη. Δε μπορεί η ΔΕΗ να κόψει τη παροχή από μόνη της.

Αν μιλουσα μαζι του σημερα θα τον ελεγα να μου υποδειξει το αιτημα της διακοπης που εχω κανει κι αν το βρει να ερθει να μου τρυπησει την μυτη.

Επισης η αλλαγη απο προγραμμα σε προγραμμα δεν μας ειπε πως ακριβως θα γινει.Οταν ηθελα εγω να κανω αλλαγη συστημικα δεν γινοταν και το ιδιο ειπαν αν δεν κανω λαθος και στο @Thresh(αν κανω λαθος πες μου σε παρακαλω Thresh).Ακομη κι οταν ειχε ληξει η συμβαση μου παλι δεν γινοταν εκεινο το διαστημα.

Εδω περασαν ποσοι μηνες(αν θυμαμαι καλα 2,5) και μετα την εκδοση τριων λανθασμενων τελικων λογαριασμων(χωρις ουτε καν να βαλουν την εκπτωση) για να μιλησω με εναν στην Αθηνα που ηξερε τα παντα ολα για να λυθει το προβλημα.Μεχρι και το προσωπικο του κινητο μου εδωσε για να τον καλεσω αν υπαρξει καποιο προβλημα.Παιζει να ειναι ο μονος που ξερει τι γινεται μιας και δεν ειναι απλος υπαλληλος.

Τελοσπαντων μακαρι να πανε ολα καλα και να μην συμβει τιποτα σε κανεναν.

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το λάθος που έγινε με τον ΗΕRTHAN είναι αρκούσε το αίτημα υπαναχώρησης (εντός 14 ημερών).

Δε χρειαζόταν να υπογράψεις το 2ο έντυπο (Αίτηση λύσης Σύμβασης Προμήθειας).

https://fysikoaerio.dei.gr/media/1053/aithsh-lyshs-symvashs-promhtheias.pdf

Εφόσον είχες κάνει ήδη αίτηση στον ΗΡΩΝ, μόλις ολοκληρωνόταν η μετάβαση απ'τη ΕΔΑ, η σύμβαση με τη ΔΕΗ θα λυνόταν αυτοδικαίως. Εκεί έγινε η μαλακία.

1.jpg.7d2b1fc61e2a93ca44c73dc960f0b5de.jpg

Προφανώς εσύ άφησες το πεδίο διακοπής παροχής κενό, αλλά έκανε βλακεία ο υπάλληλος;

 

Εγω επειδη ειχα υπογραψει νεα συμβαση εκανα αιτηση υπαναχωρησης εντος 14 ημερων και μου ειπαν να συμπληρωσω το δευτερο εντυπο οπου σημειωσα την αλλαγη προμηθευτη οπως μου υπεδειξαν.

Στα υπολοιπα δεν τσεκαρα και δεν σημειωσα τιποτα.Ουτε ημερομηνια διακοπης ουτε τιποτα.

Θυμαμαι το ειχα ρωτησει ποσες φορες κιολας στο τηλεφωνο πριν το κανω αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος.

Εδω με ξαναπηραν μετα απο μηνες τηλεφωνο απο το τοπικο καταστημα για να με ρωτησουν αν εχω φυγει γιατι ακομη φαινομουν ενεργος.Αν θυμαμαι καλα το εχω αναφερει ξανα αυτο.

Οπως ειπα και στον κορακιο και σ'εσενα εννοειται οτι προτιμω να πληρωσω παραπανω παρα να παω ξανα σε αυτον τον χαμο.Το θυμαμαι και μου γυρναει το μυαλο ειδικα οταν σκεφτομαι την ημερα που ηρθαν και μου το εκοψαν.Σκεφτομαι ποσ πληρωνα στο πετρελαιο(2500-3000 χιλιαδες) και ποσα πληρωσα περυσι για φυσικο αεριο(417 ευρω) και λεω οτι και 800 να πληρωσω φετος παλι ευχαριστημενος θα ειμαι.Θα μου μπορω να γλιτωσω ακομα 150 ευρω......δεν μαμιεται καλυτερα να πανε αλλου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, HERTHAN said:

Οταν ηθελα εγω να κανω αλλαγη συστημικα δεν γινοταν και το ιδιο ειπαν αν δεν κανω λαθος και στο @Thresh(αν κανω λαθος πες μου σε παρακαλω Thresh).Ακομη κι οταν ειχε ληξει η συμβαση μου παλι δεν γινοταν εκεινο το διαστημα.

Δεν μου είπαν ότι δεν γίνεται, αλλά ότι έχει θέμα το σύστημα "εδώ και μερικές μέρες" και προσπαθούν να το φτιάξουν.

Προφανώς αν δεν το φτιάξουν μέχρι τις 27-28/9, θα πάω Ζενίθ κι ας είναι λίγο ακριβότερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Αν μιλουσα μαζι του σημερα θα τον ελεγα να μου υποδειξει το αιτημα της διακοπης που εχω κανει κι αν το βρει να ερθει να μου τρυπησει την μυτη.

Επισης η αλλαγη απο προγραμμα σε προγραμμα δεν μας ειπε πως ακριβως θα γινει.Οταν ηθελα εγω να κανω αλλαγη συστημικα δεν γινοταν και το ιδιο ειπαν αν δεν κανω λαθος και στο @Thresh(αν κανω λαθος πες μου σε παρακαλω Thresh).Ακομη κι οταν ειχε ληξει η συμβαση μου παλι δεν γινοταν εκεινο το διαστημα.

Εδω περασαν ποσοι μηνες(αν θυμαμαι καλα 2,5) και μετα την εκδοση τριων λανθασμενων τελικων λογαριασμων(χωρις ουτε καν να βαλουν την εκπτωση) για να μιλησω με εναν στην Αθηνα που ηξερε τα παντα ολα για να λυθει το προβλημα.Μεχρι και το προσωπικο του κινητο μου εδωσε για να τον καλεσω αν υπαρξει καποιο προβλημα.Παιζει να ειναι ο μονος που ξερει τι γινεται μιας και δεν ειναι απλος υπαλληλος.

Τελοσπαντων μακαρι να πανε ολα καλα και να μην συμβει τιποτα σε κανεναν.

Εγω επειδη ειχα υπογραψει νεα συμβαση εκανα αιτηση υπαναχωρησης εντος 14 ημερων και μου ειπαν να συμπληρωσω το δευτερο εντυπο οπου σημειωσα την αλλαγη προμηθευτη οπως μου υπεδειξαν.

Στα υπολοιπα δεν τσεκαρα και δεν σημειωσα τιποτα.Ουτε ημερομηνια διακοπης ουτε τιποτα.

Θυμαμαι το ειχα ρωτησει ποσες φορες κιολας στο τηλεφωνο πριν το κανω αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος.

Εδω με ξαναπηραν μετα απο μηνες τηλεφωνο απο το τοπικο καταστημα για να με ρωτησουν αν εχω φυγει γιατι ακομη φαινομουν ενεργος.Αν θυμαμαι καλα το εχω αναφερει ξανα αυτο.

Οπως ειπα και στον κορακιο και σ'εσενα εννοειται οτι προτιμω να πληρωσω παραπανω παρα να παω ξανα σε αυτον τον χαμο.Το θυμαμαι και μου γυρναει το μυαλο ειδικα οταν σκεφτομαι την ημερα που ηρθαν και μου το εκοψαν.Σκεφτομαι ποσ πληρωνα στο πετρελαιο(2500-3000 χιλιαδες) και ποσα πληρωσα περυσι για φυσικο αεριο(417 ευρω) και λεω οτι και 800 να πληρωσω φετος παλι ευχαριστημενος θα ειμαι.Θα μου μπορω να γλιτωσω ακομα 150 ευρω......δεν μαμιεται καλυτερα να πανε αλλου.

Θα με βρεις απόλυτα σύμφωνο. 

Έχουν πολλές παιδικές ασθένειες να λύσουν ακόμα... 

Γι'αυτό άλλωστε διάλεξα τη ζενίθ και ας είναι και λίγο ακριβότερη. 

Ένα τηλέφωνο με ηχογράφηση έκανα έστειλα και τα χαρτιά και αυτό ήταν προχωράμε.. 

Όχι δε δουλεύει το σύστημα, άργησε ο κουριερ, κλεισε ραντεβού να έρθεις από το κατάστημα, έκανε λάθος ο υπάλληλος έλεος δηλ. 

Μακάρι τα παιδιά που την επελεξαν να τους πάνε όλα καλά ειλικρινά.. 

Μη κάνεις κανένα αστείο και έρθεις προς ζενίθ μεριά.. 🤣

Όχι τίποτε άλλο αλλά δε θα μπορω να φύγω μετά μιας και έχει δέσμευση.. 

Επεξ/σία από Mule206
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Είμαι στο Τ2 της ζενιθ και θα κάνω αίτηση για το Myhomegascontrol της ΔΕΗ.

Στην ζενιθ είχα δώσει 138€ εγγύηση. Αυτά θα συμψηφιστούν με τον τελευταίο λογαριασμό που θα εκδοθεί και επειδή λόγω καλοκαιριού δεν θα τα φτάσω θα βγει πιστωτικό υπόλοιπο?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Thresh είπε

Δεν μου είπαν ότι δεν γίνεται, αλλά ότι έχει θέμα το σύστημα "εδώ και μερικές μέρες" και προσπαθούν να το φτιάξουν.

Προφανώς αν δεν το φτιάξουν μέχρι τις 27-28/9, θα πάω Ζενίθ κι ας είναι λίγο ακριβότερα.

Ναι αυτο εννοω με το δεν γινεται.Κι εμενα αυτο μου ειχαν πει τοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...