Προς το περιεχόμενο

Αποζημιώσεις Phishing


Vasiliki00

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν γράψω στο σωστό σημείο και δεν ξέρω αν πρεπει να απασχολούμε με δικά μας προβλήνατα αλλά έχω πελαγωσει. Είμαι φοιτήτρια και επειδή η μητέρα μου δεν χειρίζεται καλά τις νέες τεχνολογίες έχει στον λογαριασμό της eurobank το δικό μου email. Εχθές το βράδυ μου ήρθε ένα  emai υποτίθεται απ τη eurobank πως ο λογαριασμός μας έχει κλειδωθεί και πως πρεπει να συνδέσουμε.. Μη σας τα πολυλογω τσίμπησα και χάσαμε 3000 ευρώ (δουλεμμένα με πολύ κόπο, δεν μας περισσευουν..) . Που λέτε, παιρνουμε δίωξη και eurobank αλλά,  το ποσο , έχει σταλθει ως εξής. Πρώτη συναλλαγή 1500 ευρώ σε τυχαίο λογαριασμό eurobank (ολοκληρωμένη αποστολή, τα εχουν παρει ) και οι άλλες δυο εκρεμμουν. Εφόσον οι δυο εκρεμμουν και έκλεισα κάρτες, e-banking κλπ, από την τράπεζα μας είπαν πως αυτά πιθανότατα θα επιστρέφουν αλλά για τα αλλά 1500 θα επικοινωνήσουν με το αρμόδιο τμήμα κλπ κλπ. Οι αστυνομικοί είπαν πως δε θα τα παρουμε γιατί τα έχουν ήδη παρει και γιατί σε αντίθεση με τα αλλά δυο που είναι από κάρτα, αυτά είναι μέσω e-banking και φαίνεται να τα έχουμε στείλει εμείς.... Είναι πολλα τα χρήματα και περιμενω σαν τρελή τηλεφώνημα... Γνωρίζει κανείς σας κάτι;.. Οι αμφισβήτηση έγινε 1.5 ώρα αργότερα.  Ευχαριστώ εκ των προτέρων... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 269
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

πω δεν ειναι καν "καλο" phising  😢... ακου κει εχουν τοποθετησει κλειδαρια στην καρτα. Σιγα μη την περιεφραξαν και με συρματοπλεγμα 

Και εμενα μου ηρθε αυτο το email απο την Eurobank, πανικοβληθηκα λιγο αλλα μετα θυμηθηκα οτι δεν εχω λογαριασμο στην Eurobank

Αν διαβάζει η κοπέλα που την πάτησε, ας δώσει σε έναν δικηγόρο αυτή την παράμετρο να δούμε τι θα πει η τράπεζα. Είναι μεγάλο σφάλμα συστήματος να απενεργοποιείται μια δικλείδα χωρίς κωδικό. 

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτοματα να τα παρεις πισω δυσκολο απο τη στιγμη που τα χρηματα αυτα βγηκαν απο το τραπεζικο συστημα, δικαστικα, αν σταλθηκαν σε λογαριασμο υπαρκτου προσωπου/εταιρειας κι οχι κανενος πεθαμενου 20 χρονια/αλλοδαπου που δεν ειναι καν ελλαδα κοκ πιθανως. Αλλα θα παρει χρονο. Μυνησεις για απατη κοκ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Αυτοματα να τα παρεις πισω δυσκολο απο τη στιγμη που τα χρηματα αυτα βγηκαν απο το τραπεζικο συστημα, δικαστικα, αν σταλθηκαν σε λογαριασμο υπαρκτου προσωπου/εταιρειας κι οχι κανενος πεθαμενου 20 χρονια/αλλοδαπου που δεν ειναι καν ελλαδα κοκ πιθανως. Αλλα θα παρει χρονο. Μυνησεις για απατη κοκ.

Ευχαριστώ!

14 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Αυτοματα να τα παρεις πισω δυσκολο απο τη στιγμη που τα χρηματα αυτα βγηκαν απο το τραπεζικο συστημα, δικαστικα, αν σταλθηκαν σε λογαριασμο υπαρκτου προσωπου/εταιρειας κι οχι κανενος πεθαμενου 20 χρονια/αλλοδαπου που δεν ειναι καν ελλαδα κοκ πιθανως. Αλλα θα παρει χρονο. Μυνησεις για απατη κοκ.

Βασικα, η τράπεζα δεν φέρει κάποια ευθυνη για αυτους τους άκυρους λογαριασμούς ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτά υπο αμφισβήτηση είναι 50/50 αν θα τα δεις ποτέ. Αυτά που έφυγαν θεωρησέ τα χαμένα, ακόμη και αν κινηθείς δικαστικώς θα σου βγει πολύ παραπάνω από 1500 που έχασες συν πάρα πολλά χρόνια. Αυτοί που κάνουν το phising ξέρουν τι κάνουν.

Πάντως ρε κοπέλα μου το "Δεν είμαι εξοικειωμένη με τεχνολογία" δεν είναι δικαιολογία να χάνεις τόσο εύκολα λεφτά. Καμία τράπεζα ποτέ δεν στέλνει email για προβλήματα λογαριασμών. ΠΟΤΕ. Ή θα σε πάρει τηλέφωνο ή θα στο στείλει δια αλληλογραφίας (πιο παλιά). Συν το ότι το να στείλεις εσύ τα λεφτά δίνει λευκή επιταγή στον άλλο να στα πάρει γιατί θεωρείται συναλλαγή μεταξύ τρίτων και δεν καλύπτεται από την νομοθεσία περί απάτης. Η απάτη θα ήταν να στα παρακρατούσε υπό την υπόσχεση παράδοσης κάποιου προϊόντος/υπηρεσίας.

Λυπάμαι πραγματικά πάντως. Ενημέρωσέ μας για ό,τι άλλο θες.

  • Like 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αχχ.. Αστα να πάνε.. Δεν είναι το ότι δεν είμαι εξοικειωμένη όσο το ότι πανικοβληθηκα γιατί έγραφε ότι έκλεισε η κάρτα και οι συναλλαγές και η μαμά μου δίπλα η οποία θα πήγαινε στη δουλειά χρειαζόταν να βγάλει χρήματα για βενζινη.. Όσο για τα λεφτά, δεν τα έστειλα εγώ.. Θεωρητικά. Όπως έβαλα τους κωδικους κατάφεραν και μπήκαν εκεινοι και τα έστειλαν και εννοειται πως τα τράβηξαν αμέσως.. Πάλι καλά που το όριο ήταν 1500 ευρώ.. Όσο για τα αλλά 1500 πουειναι δεσμευμένα, μου είπαν πως θα επιστραφούν , μιας και η αμφισβήτηση έγινε και αμέσως.. Ευχαριστώ πολυ όμως τουλάχιστον μην τρέφω άδικα ελπίδες.. Πολλή δουλειά τώρα να τα επιστρέψω στην μητέρα 

Επεξ/σία από Vasiliki00
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, Vasiliki00 είπε

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν γράψω στο σωστό σημείο και δεν ξέρω αν πρεπει να απασχολούμε με δικά μας προβλήνατα αλλά έχω πελαγωσει. Είμαι φοιτήτρια και επειδή η μητέρα μου δεν χειρίζεται καλά τις νέες τεχνολογίες έχει στον λογαριασμό της eurobank το δικό μου email. Εχθές το βράδυ μου ήρθε ένα  emai υποτίθεται απ τη eurobank πως ο λογαριασμός μας έχει κλειδωθεί και πως πρεπει να συνδέσουμε.. Μη σας τα πολυλογω τσίμπησα και χάσαμε 3000 ευρώ (δουλεμμένα με πολύ κόπο, δεν μας περισσευουν..) . Που λέτε, παιρνουμε δίωξη και eurobank αλλά,  το ποσο , έχει σταλθει ως εξής. Πρώτη συναλλαγή 1500 ευρώ σε τυχαίο λογαριασμό eurobank (ολοκληρωμένη αποστολή, τα εχουν παρει ) και οι άλλες δυο εκρεμμουν. Εφόσον οι δυο εκρεμμουν και έκλεισα κάρτες, e-banking κλπ, από την τράπεζα μας είπαν πως αυτά πιθανότατα θα επιστρέφουν αλλά για τα αλλά 1500 θα επικοινωνήσουν με το αρμόδιο τμήμα κλπ κλπ. Οι αστυνομικοί είπαν πως δε θα τα παρουμε γιατί τα έχουν ήδη παρει και γιατί σε αντίθεση με τα αλλά δυο που είναι από κάρτα, αυτά είναι μέσω e-banking και φαίνεται να τα έχουμε στείλει εμείς.... Είναι πολλα τα χρήματα και περιμενω σαν τρελή τηλεφώνημα... Γνωρίζει κανείς σας κάτι;.. Οι αμφισβήτηση έγινε 1.5 ώρα αργότερα.  Ευχαριστώ εκ των προτέρων... 

Μακάρι να βγάλεις άκρη.

Αλλά θα γίνω ο σπαστικός και παλιάνθρωπος που θα πω ότι αν είχες διαβάσει έστω και ένα απο τα email  που στέλνει η τράπεζα θα είχες δει ότι λεει 

Σημείωση
 
Μην απαντάτε σε αυτό το μήνυμα. Για οτιδήποτε χρειαστείτε, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.
 
Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε. Ειδικά για την υπηρεσία PaF ‑ Pay a Friend, μπορεί να λάβετε SMS από χρήστη που σας έχει στείλει χρήματα μέσω της υπηρεσίας. Στο μήνυμα αυτό θα υπάρχει ασφαλής υπερσύνδεσμος της Eurobank που θα σας οδηγεί σε ασφαλή ιστοσελίδα, όπου θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μόνο τον ΙΒΑΝ και το ονοματεπώνυμό σας για να λάβετε τα χρήματα.
 
Πιστοποίηση ασφάλειας ηλεκτρονικού μηνύματος
 
Στην αρχή του μηνύματος θα δείτε την περιοχή πιστοποίησης ασφάλειας. Σκοπός της είναι να πιστοποιεί την αυθεντικότητα του μηνύματος, ώστε η Eurobank να σας προστατεύει από κακόβουλες ενέργειες (phishing emails). Να ελέγχετε πάντα ότι στη συγκεκριμένη περιοχή αναγράφονται σωστά τα στοιχεία του λογαριασμού σας.
  • Like 9
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, Vasiliki00 είπε

Ευχαριστώ!

Βασικα, η τράπεζα δεν φέρει κάποια ευθυνη για αυτους τους άκυρους λογαριασμούς ;

Κοιτα ... η τραπεζα εχει την ευθυνη να τηρει αρχειο με τα στοιχεια του δικαιουχου. Τωρα αν ο δικαιουχος ηρθε, πηρε αφμ, ανοιξε λογαριασμο, αφησε την καρτα στον φιλο του τον Μπαμπη  κι εγινε Λουης απο την Ελλαδα ... τι ευθυνη να εχει η τραπεζα;

Γιαυτο το κρισιμο ειναι το "βγηκαν απο το τραπεζικο συστημα". Αν τα χρηματα καθονταν στο λογαριασμο, η ηταν υπο μεταφορα οπως τα δευτερα, η τραπεζα μπορει να τα δεσμευσει. Αν ο αλλος κανει αναληψη, πρεπει να τον βρεις και να τον κινηγησεις δικαστικα, η τραπεζα δεν εμπλεκεται.

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μακάρι να βγάλεις άκρη.

Αλλά θα γίνω ο σπαστικός και παλιάνθρωπος που θα πω ότι αν είχες διαβάσει έστω και ένα απο τα email  που στέλνει η τράπεζα θα είχες δει ότι λεει 

Σημείωση
 
Μην απαντάτε σε αυτό το μήνυμα. Για οτιδήποτε χρειαστείτε, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.
 
Η Eurobank δεν θα σας αποστείλει ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσει να αποκαλύψετε τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e‑Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. Αγνοήστε οποιοδήποτε μήνυμα σας ζητά να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας και τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να μας ενημερώσετε. Ειδικά για την υπηρεσία PaF ‑ Pay a Friend, μπορεί να λάβετε SMS από χρήστη που σας έχει στείλει χρήματα μέσω της υπηρεσίας. Στο μήνυμα αυτό θα υπάρχει ασφαλής υπερσύνδεσμος της Eurobank που θα σας οδηγεί σε ασφαλή ιστοσελίδα, όπου θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μόνο τον ΙΒΑΝ και το ονοματεπώνυμό σας για να λάβετε τα χρήματα.
 
Πιστοποίηση ασφάλειας ηλεκτρονικού μηνύματος
 
Στην αρχή του μηνύματος θα δείτε την περιοχή πιστοποίησης ασφάλειας. Σκοπός της είναι να πιστοποιεί την αυθεντικότητα του μηνύματος, ώστε η Eurobank να σας προστατεύει από κακόβουλες ενέργειες (phishing emails). Να ελέγχετε πάντα ότι στη συγκεκριμένη περιοχή αναγράφονται σωστά τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Δυστυχως τα είχα διαβάσει και παρόλα αυτα την πατησα.. Το email είχε την ίδια εμφάνιση με αυτά της eurobank και απλά ένα λινκ που σε πηγαινε σε ένα σάιτ ίδιο ακριβώς με της eurobank με μοναδική διαφορά το ότι το domain είχε μια λέξη παραπάνω ( τι πρόσεξα αφότου είχε γίνει το κακο) . Ε και αφου είδα το ίδιο σάιτ, σα χαζη σκέφτηκα ότι να, απλά θέλουν επικύρωση κωδίκων. Τώρα αριθμους κάρτα κλπ πραγματικα μες τον πανικο ουτε που κατάλαβα γιατί τους έδωσα.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρέμισε σε πρώτη φάση οσο είναι δυνατόν,θα σου ελεγα να εισαι σε διαρκή επικοινωνια με την τραπεζα για να μαθεις τι πρεπει και τι μπορει να γινει απο εδω και περα αν εχεις και κάποιο γνωστο δικηγόρο βαλτον για αρχη γενικως βλεπεις πως παει και πρατεις αναλογα αν δεν μπορεις σε κατι ζητα βοηθεια απο καποιον δικο σου,ειναι δύσκολοι καιροί και μεγάλο χρηματικο ποσό να ξερεις το ανχγος και η στεναχωρια μπορει να φερει και παραπανω υπαρχουν και χειροτερα  

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Vasiliki00 είπε

Δυστυχως τα είχα διαβάσει και παρόλα αυτα την πατησα.. Το email είχε την ίδια εμφάνιση με αυτά της eurobank και απλά ένα λινκ που σε πηγαινε σε ένα σάιτ ίδιο ακριβώς με της eurobank με μοναδική διαφορά το ότι το domain είχε μια λέξη παραπάνω ( τι πρόσεξα αφότου είχε γίνει το κακο) . Ε και αφου είδα το ίδιο σάιτ, σα χαζη σκέφτηκα ότι να, απλά θέλουν επικύρωση κωδίκων. Τώρα αριθμους κάρτα κλπ πραγματικα μες τον πανικο ουτε που κατάλαβα γιατί τους έδωσα.. 

Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος.Επίσης αν μπαίνεις στο σωστό  site οι κωδικοί προτείνονται απο μόνοι τους απο τον browser οπότε επιβεβαιώνεις ότι είναι πραγματικό το site.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Μου ήρθε και μένα το συγκεκριμένο mail. Κρίμα για τα χρήματα της κοπέλας...

phishing.png

Γράψε και τον αποστολέα που εμφανίζεται 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πω δεν ειναι καν "καλο" phising  😢... ακου κει εχουν τοποθετησει κλειδαρια στην καρτα. Σιγα μη την περιεφραξαν και με συρματοπλεγμα 

  • Like 17
  • Haha 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.