Προς το περιεχόμενο

Αποζημιώσεις Phishing


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Έχεις δίκιο.

phish.png

Κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι fishing πάνω στην ταραχή που το διάβασε η κοπέλα δεν το έλεγξε σωστά γενικώς αν υπάρχει απορία καλό είναι πρώτα τηλέφωνο στην τράπεζα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 269
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μόλις τώρα, tollisth είπε

Κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι fishing πάνω στην ταραχή που το διάβασε η κοπέλα δεν το έλεγξε σωστά γενικώς αν υπάρχει απορία καλό είναι πρώτα τηλέφωνο στην τράπεζα 

Κοίτα να δεις...Υπάρχει ένας απαράβατος κανόνας. Δεν δίνουμε πουθενά και σε κανένα σάιτ τους κωδικούς μας.Η ίδια η τράπεζα,  λέει, ότι δεν θα σου ζητήσει ποτέ κωδικούς. Δεν τίθεται περίπτωση πανικού, γιατί υπάρχει αυτός ο χρυσός κανόνας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Κοίτα να δεις...Υπάρχει ένας απαράβατος κανόνας. Δεν δίνουμε πουθενά και σε κανένα σάιτ τους κωδικούς μας.Η ίδια η τράπεζα,  λέει, ότι δεν θα σου ζητήσει ποτέ κωδικούς. Δεν τίθεται περίπτωση πανικού, γιατί υπάρχει αυτός ο χρυσός κανόνας.

Συμφωνώ μαζί σου δεν αντιδρούν όλοι έτσι δυστυχώς,πριν λίγο καιρό την πάτησε κάποιος απλά γνωστός μου με πολύ πολύ μεγαλύτερο ποσό,χρυσός κανόνας όπως λες δεν δίνουμε ποτέ κωδικούς και πάντα τηλέφωνο στην τράπεζα αν υπάρχει απορία 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Μου ήρθε και μένα το συγκεκριμένο mail. Κρίμα για τα χρήματα της κοπέλας...

phishing.png

AΝ την πάτησε με αυτό ...............εντάξει.Δεν λέω παραπάνω γιατι θα γίνω πολύ κακός.Στα πιο προσωπικά που οντως στέλνει η τράπεζα  ,πχ για να πω την γνώμη μου για το ebanking εχει και το ονομα μου επάνω.

Για πιο γενικά δεν έχει όνομα,οπως αυτό που έστειλαν για τις απάτες 

Αγαπητέ πελάτη,
 
Σήμερα είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τα ψηφιακά κανάλια, και για τον λόγο αυτόν προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών σας.
 
Ωστόσο, οι συνθήκες έκτακτης ανάγκης λόγω του Covid-19 έχουν δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για τους απατεώνες του διαδικτύου. Εκμεταλλεύονται την αυξημένη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών για να εξαπατούν, να διαδίδουν κακόβουλο λογισμικό και να υποκλέπτουν ευαίσθητα στοιχεία ή κωδικούς με email, SMS, μηνύματα στα κοινωνικά μέσα και άλλα τεχνάσματα phishing.
 
Ποιες είναι οι τακτικές των απατεώνων του διαδικτύου
 
Απομιμήσεις επίσημων ειδοποιήσεων για κορωνοϊό με email ή SMS
 
Ψεύτικα e-shop για αγορά μασκών και απολυμαντικών
 
Τηλεφωνήματα για επισκευή υποτιθέμενης βλάβης υπολογιστή
 
Αγγελίες στο διαδίκτυο ή τα κοινωνικά δίκτυα για εικονικές θέσεις εργασίας
 
Απατηλές εντολές πληρωμής με email
 
 
Πώς να προστατευτείτε
 
Να είστε προσεκτικοί με τα μηνύματα που λαμβάνετε
 
Ελέγξτε τη διεύθυνση email του αποστολέα. Μην επιλέγετε υπερσυνδέσμους (link) που βρίσκετε σε email ή SMS από μη αξιόπιστους ή άγνωστους αποστολείς.
 
Να είστε σίγουροι για τα site από τα οποία κάνετε online παραγγελίες
 
Μην αποκαλύπτετε τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία σας εάν δεν είστε σίγουροι ότι η ταυτότητα του εμπόρου είναι έγκυρη. Ελέγξτε ότι η σελίδα στην οποία τα συμπληρώνετε βρίσκεται σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον.
 
Να επιλέγετε πληρωμή με πρόσθετη ασφάλεια σε online παραγγελίες
 
Όταν πληρώνετε με κάρτα, επιλέξτε e-shop που δίνουν τη δυνατότητα πληρωμής με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, π.χ. με πρωτόκολλο: Verified by Visa, Mastercard Secure Code.
 
Να επιβεβαιώνετε τα αιτήματα πληρωμής που λαμβάνετε με email
 
Πριν κάνετε την πληρωμή, διασταυρώστε τον αριθμό λογαριασμού με τον προμηθευτή ή τον πελάτη σας με τον οποίο συναλλάσσεστε. Μετά την πληρωμή, κατεβάστε και αποθηκεύστε την απόδειξη της συναλλαγής σας.
 
Πώς σας προστατεύουμε στην Eurobank
 
Διασφαλίζουμε τις συναλλαγές σας με προηγμένη τεχνολογία
 
Εφαρμόζουμε σύγχρονα πρωτόκολλα ασφαλείας και αναπτύσσουμε τεχνολογίες αιχμής για να διασφαλίζουμε τις συναλλαγές σας με e-Banking, Eurobank Mobile App και EuroPhone Banking, αλλά και με τις κάρτες σας Eurobank.
 
Δεν σας ζητάμε να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας
 
Δεν θα σας στείλουμε ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσουμε να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e-Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking.
 
Πιστοποιούμε την ασφάλεια των email που σας στέλνουμε
 
Στα περισσότερα email μας, στην αρχή του μηνύματος θα δείτε την περιοχή πιστοποίησης ασφάλειας με τα στοιχεία του λογαριασμού σας, ώστε να σας προστατεύουμε από κακόβουλες ενέργειες (phishing).
 
Πώς να μας ενημερώσετε για πιθανή απόπειρα εξαπάτησης
 
Εάν υποπτευθείτε ότι τα στοιχεία σας έχουν υποκλαπεί, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking: 2109555000.
 
Σας προτρέπουμε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις διαδικτυακές απάτες, να δείτε πώς κάνετε αγορές online με ασφάλεια και να ακολουθείτε ορισμένους βασικούς κανόνες ασφαλείας για τις συναλλαγές σας.
 

αυτα όμως δεν τα διαβάζουμε

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και συνήθως σε τέτοια θέματα κράζω μέχρι αηδίας ας κάνω μια εξαίρεση.

Καταρχήν δε κατάλαβα κάτι. έγραψες τους κωδικούς τους ebank, τα χρήματα πως τα πήραν αφού πλέον για όλες τις συναλλαγές απαιτείται επιβεβαίωση μέσω sms ή εφαρμογής στο κινητό.

Ανέφερες ότι έγινε μεταφορά σε λογαριασμό eurobank, αν θυμάμαι καλά και σε αυτή την περίπτωση ζητάνε επιβεβαίωση.

Δηλαδή και να κλέψει κάποιος τους κωδικούς μου στη eurobank, το μόνο που μπορεί να μου κάνει είναι να πληρώσει την πιστωτική κάρτα διότι γι αυτή νομίζω δε θέλει επιβεβαίωση.

οπότε πως έγινε η όλη ζημιά;

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasiliki00 είπε

Δυστυχως τα είχα διαβάσει και παρόλα αυτα την πατησα.. Το email είχε την ίδια εμφάνιση με αυτά της eurobank και απλά ένα λινκ που σε πηγαινε σε ένα σάιτ ίδιο ακριβώς με της eurobank με μοναδική διαφορά το ότι το domain είχε μια λέξη παραπάνω ( τι πρόσεξα αφότου είχε γίνει το κακο) . Ε και αφου είδα το ίδιο σάιτ, σα χαζη σκέφτηκα ότι να, απλά θέλουν επικύρωση κωδίκων. Τώρα αριθμους κάρτα κλπ πραγματικα μες τον πανικο ουτε που κατάλαβα γιατί τους έδωσα.. 

Πως εστειλαν λεφτα, οταν πρεπει να σου ερθει ΣΜΣ πρωτα? και να βαλεις τον κωδικο????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μόνη εξήγηση είναι να μην είχε ενεργοποιήσει ποτέ το ΟΤΡ. Δεν θυμάμαι εάν γινόταν αυτόματα όταν πρωτοεμφανίστηκε..

Άκυρο, πατάτα της τράπεζας τελικά.

Επεξ/σία από Adrian
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αυτές τις περιπτώσεις η τράπεζα έχει δημιουργήσει τον OTP. Tυχαια γεννήτρια αλγοριθμων κωδικών που έρχεται στο κινητό σου είτε με μορφή μηνύματος είτε με Push up ειδοποίηση για ενεργοποίηση δακτυλίου αποτυπωματος αν έχεις smartphone με αισθητήρα βιομετρίας. Επειδή έχω και εγώ eurobank σου λεω πως είναι υποχρεωτική δικλείδα ασφαλείας ο κωδικός σε όλες τις συναλλαγές εκτός από τις πληρωμές δημοσίου. Αδυνατώ να κατανοήσω όπως οι προηγούμενοι ανέφεραν πως ξεπεράστηκε αυτή η δικλείδα. Διαφώτισε μας. 

Επεξ/σία από nikangel
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα είναι υποχρεωτικό, δεν εξαρτάται από εσένα αν το ενεργοποιήσεις ή όχι. Και να πάρει ο άλλος τους κωδικούς σου, δε μπορεί να σε ζημιώσει. 

Αν θυμάμαι καλά μπορώ να στείλω σε άλλον δικό μου λογαριασμό στη eurobank χωρίς επιβεβαίωση. Αλλά έχω καιρό να το κάνω και δε ξέρω αν έχει αλλάξει και ζητάει κι εκεί επιβεβαίωση.

Πλέον και τα στοιχεία της κάρτας σου να σου κλέψουν, ελάχιστες συναλλαγές περνάνε online χωρίς επιβεβαίωση από το app (ή sms)

Οπότε ή έστειλες εσύ τα χρήματα (δε θέλω να το σχολιάσω αυτό) ή έφτασε η Παρασκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην eurobank υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης απ'όσο βλέπω. δεν το πατάω για να δω τι γίνεται γιατί είναι ο λογαριασμός της μητέρας μου και δεν θελω να της πηγαίνουν sms/emails τώρα χωρίς λόγο, αλλά αν για την απενεργοποίηση δεν απαιτείται επαλήθευση τότε ο "hacker" μπαίνει με τους κωδικούς, απενεργοποιεί το OTP και συνεχίζει. 

image.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Bitbit είπε

μα είναι υποχρεωτικό, δεν εξαρτάται από εσένα αν το ενεργοποιήσεις ή όχι. Και να πάρει ο άλλος τους κωδικούς σου, δε μπορεί να σε ζημιώσει. 

Αν θυμάμαι καλά μπορώ να στείλω σε άλλον δικό μου λογαριασμό στη eurobank χωρίς επιβεβαίωση. Αλλά έχω καιρό να το κάνω και δε ξέρω αν έχει αλλάξει και ζητάει κι εκεί επιβεβαίωση.

Πλέον και τα στοιχεία της κάρτας σου να σου κλέψουν, ελάχιστες συναλλαγές περνάνε online χωρίς επιβεβαίωση από το app (ή sms)

Οπότε ή έστειλες εσύ τα χρήματα (δε θέλω να το σχολιάσω αυτό) ή έφτασε η Παρασκευή

Μόλις μπήκα στο site της Eurobank από περιέργεια. Λέει σε μια παράγραφο πως ενεργοποιείς εσυ ως πελάτης την δικλείδα ΟTP . Επειδή κάνω χρήση της υπηρεσίας και εγώ νόμιζα πως έγινε υποχρεωτικά από την τράπεζα. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί η τράπεζα να μη εφαρμόζει τον κωδικό μιας χρήσης a priori σε όλους όσοι έχουν e banking.. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμενω και εγω να μας πει η κοπελα αν ειχε ενεργοποιησει ή οχι τον ΟΤΡ.Καμια συναλλαγη/πληρωμη οτιδηποτε δεν γινεται αν δεν πατησεις τον κωδικο που σου στελνει η τραπεζα.Απο την αλλη,παιδια,ποτε δεν πηγαινουμε στην σελιδα της τραπεζας μεσω του συνδεσμου που υπαρχει στο καθε email.Ηρθε email που λεει οτι μας κλειδωσαν καρτα,λογαριασμους μπλα μπλα,ανοιγουμε νεα καρτελα και παταμε εκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...