Προς το περιεχόμενο

εργασία στη wolt


salvador_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, DimitriosHar είπε

Έχω κάνει αίτηση για δουλειά στη wolt δεν έχω πάρει καμία απάντηση και έχω ανάγκη από δουλειά. 

Πληροφοριακά να σου πω πως η wolt παίρνει μόνο ελεύθερους επαγγελματίες, μέχρι τώρα μπορούσες να δουλεύεις με τίτλο κτήσης, από 15 Σεπτέμβρη θα πρέπει να έχεις επιχείρηση, ατομική ή οποιαδήποτε άλλη μορφή. Δεν σου κάνουν δηλαδή πρόσληψη, ένσημα κτλ. Τώρα που πολλοί που ήταν με τίτλο κτήσης θα σταματήσουν, θα πάρουν άτομα πιστεύω, όμως με τον τρόπο που σου αναφέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω εργαστεί 2,5 χρόνια στην Wolt και θα σας έλεγα να μείνετε μακριά από αυτήν την εταιρία που πλέον για να φύγεις θα πρέπει να κλείσεις τα βιβλία που άνοιξες.

Από τότε που έφυγε από τους Φιλανδούς και εξαγοράστηκε από Αμερικανούς απατεώνες έχουν κάνει στους διανομείς συνεχόμενες μειώσεις και βάζουν συνέχεια μέσα κόσμο τόσο αυτοί όσο και οι διαχειρηστές στόλου για λογαριασμό τους.

Οι αποστάσεις είναι τεράστιες η βενζίνη είναι στο 8ωρο περίπου 8 με 9 ευρώ για μηχανάκι 125cc με ψεκασμό περίπου άλλο τόσο είναι η συντήρηση του δηλαδή θα σας κοστίσει περί τα 16 ευρώ μείον στο 8ωρο εισόδημα σας.

Η ώρα πάει περίπου 6 ευρώ στην καλή αλλιώς μπορεί και λιγότερο την ημέρα, και σε ώρες αιχμής 7 ευρώ στην καλή μπορεί και λιγότερο.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως είναι λεφτά που φορολογούνται από το πρώτο ευρώ ως ελεύθερου επαγγελματία και πρέπει να πληρώνεις λογιστή (κανένας καλός, σε βλέπουν για χρήμα) και ασφάλιση στο ΕΦΚΑ.

Αν θέλετε να πάτε πάντως παίρνει full + υπάρχουν αγγελίες που παρακαλάνε για διανομείς οι διαχειριστές στόλου, οπότε μην λέτε ότι έκανα αίτηση και δεν μου απάντησαν. Η εταιρία είναι Μιχαλακοπούλου 80 και μπορείτε να πάτε να ζητήσετε δουλειά. ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΝ (ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΜΕ) 

Η εφαρμογή είναι φτιαγμένη να κοροϊδεύει τους διανομείς όπως και να τους εκβιάζει. Η τελευταία απατεωνιά είναι ότι πλέον η εφαρμογή δείχνει την αμοιβή της παραγγελίας την στιγμή που στην αναθέτει χωρίς να υπάρχει διαφανής τρόπος να γνωρίζεις πόσο πάει η παραγγελία κάπου γραπτώς και μπορεί να σου κάνει μειώσεις χωρίς να μπορεί να ελεγχθεί. Αν θέλεις είσαι ελεύθερος να την απορρίψεις και να μείνεις απλήρωτος 🤣🤣🤣

Εγώ έφυγα 

Επεξ/σία από stavchristof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη αλλά αυτό

37 λεπτά πριν, stavchristof είπε

η βενζίνη είναι στο 8ωρο περίπου 8 με 9 ευρώ για μηχανάκι 125cc με ψεκασμό περίπου άλλο τόσο είναι η συντήρηση του

πώς προκύπτει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Συγγνώμη αλλά αυτό

πώς προκύπτει;

Ένα μηχανάκι δεν καίει μόνο βενζίνη, υπολογίζω λοιπόν πως όσο είναι η βενζίνη περίπου άλλο τόσο είναι και η συντήρηση του + οι ζημιές που θα πάθεις από ενδεχόμενη πτώση+ η ασφάλεια το σήμα + η παλαιότητα από την αξία του σαν καινούργιο.

Λέω λοιπόν πως περίπου όσο βενζίνη άλλο τόσο τα υπόλοιπα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή λες ότι στα ~200 χιλιόμετρα θες 8-9€ για συντήρηση (ζημιές από ενδεχόμενη πτώση δεν ξέρω αν έχει νόημα να τις συνυπολογίζεις πάντως γιατί το κόστος μπορεί να εκτοξευτεί ανάλογα την περίπτωση και γενικά έχω την εντύπωση ότι δε μπαίνουν στην εξίσωση).

Άρα στα 2.000 χιλιόμετρα θες 80-90€ για λάδια, φίλτρα, λάστιχα κ.λπ. και ~1/30 (αν τα κάνεις σε περίπου 10 μέρες) του σήματος και της ασφάλειας.

Δεν ξέρω, τραβηγμένο απ' τα μαλλιά μου φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Δηλαδή λες ότι στα ~200 χιλιόμετρα θες 8-9€ για συντήρηση (ζημιές από ενδεχόμενη πτώση δεν ξέρω αν έχει νόημα να τις συνυπολογίζεις πάντως γιατί το κόστος μπορεί να εκτοξευτεί ανάλογα την περίπτωση και γενικά έχω την εντύπωση ότι δε μπαίνουν στην εξίσωση).

Άρα στα 2.000 χιλιόμετρα θες 80-90€ για λάδια, φίλτρα, λάστιχα κ.λπ. και ~1/30 (αν τα κάνεις σε περίπου 10 μέρες) του σήματος και της ασφάλειας.

Δεν ξέρω, τραβηγμένο απ' τα μαλλιά μου φαίνεται.

Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι λίγα αυτά που σου βάζω.

Θα σου δώσω αληθινό παράδειγμα.

Σε 13 μήνες στην wolt ένα Honda Supra x  που το είχα αγοράσει 2900 ευρώ του έκανα 44.000 χλμ και το πούλησα 1500 ευρώ, για να πιάσει μάλιστα αυτά γιατί στον επόμενο χρόνο δεν θα έπιανε τίποτα, και πήρα ένα Honda sh mode 2880 ευρώ άρα έβαλα από το εισόδημα μου σε ένα χρόνο 1400 ευρώ.

Δηλαδή αν δουλέψεις 23 ημέρες το μήνα επί 11 μήνες, ας πούμε ότι τον Αύγουστο θα σταματήσεις, μας κάνει 5,5 ευρώ την ημέρα αυτά τα 1400 ευρώ, και αυτά για να δουλέψεις όχι για βόλτα 

Όσο αυτό που λες για την ενδεχόμενη πτώση, μάλλον έπρεπε να σου πω σίγουρη πτώση με 130 χιλιόμετρα την ημέρα σε 8ωρο και 160 σε 10ωρο, ανάλογα κι όλας την μέρα. Μου έχει τύχει και 200 χλμ σε 8ωρο και 230 σε 12ωρο, βάλε ότι απλώς σου έπεσε από το Σταν. Εμένα το mode σε ανηφόρα στο Γκύζη το στήριξα στο μονό Σταν από λάθος και την ώρα που χτύπησα το κουδούνι άκουσα ένα εκωφαντικο θόρυβο. Είχε κυλήσει στην κατηφόρα και είχε πέσει κάτω με γρατζουνιές και ξυλωμα ο ένας καθρέφτης+ ζημιά στο holer GPS. Έτσι το εγκαινίασα στα πρώτα 4000 χλμ.

Φίλε λίγα στα λέω. Κάνω την δουλειά αυτή 25 χρόνια 

 

Επεξ/σία από stavchristof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 ώρες πριν, stavchristof είπε

Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι λίγα αυτά που σου βάζω.

Θα σου δώσω αληθινό παράδειγμα.

Σε 13 μήνες στην wolt ένα Honda Supra x  που το είχα αγοράσει 2900 ευρώ του έκανα 44.000 χλμ και το πούλησα 1500 ευρώ, για να πιάσει μάλιστα αυτά γιατί στον επόμενο χρόνο δεν θα έπιανε τίποτα, και πήρα ένα Honda sh mode 2880 ευρώ άρα έβαλα από το εισόδημα μου σε ένα χρόνο 1400 ευρώ.

Δηλαδή αν δουλέψεις 23 ημέρες το μήνα επί 11 μήνες, ας πούμε ότι τον Αύγουστο θα σταματήσεις, μας κάνει 5,5 ευρώ την ημέρα αυτά τα 1400 ευρώ, και αυτά για να δουλέψεις όχι για βόλτα 

Όσο αυτό που λες για την ενδεχόμενη πτώση, μάλλον έπρεπε να σου πω σίγουρη πτώση με 130 χιλιόμετρα την ημέρα σε 8ωρο και 160 σε 10ωρο, ανάλογα κι όλας την μέρα. Μου έχει τύχει και 200 χλμ σε 8ωρο και 230 σε 12ωρο, βάλε ότι απλώς σου έπεσε από το Σταν. Εμένα το mode σε ανηφόρα στο Γκύζη το στήριξα στο μονό Σταν από λάθος και την ώρα που χτύπησα το κουδούνι άκουσα ένα εκωφαντικο θόρυβο. Είχε κυλήσει στην κατηφόρα και είχε πέσει κάτω με γρατζουνιές και ξυλωμα ο ένας καθρέφτης+ ζημιά στο holer GPS. Έτσι το εγκαινίασα στα πρώτα 4000 χλμ.

Φίλε λίγα στα λέω. Κάνω την δουλειά αυτή 25 χρόνια 

 

10 ευρώ έξοδα συντήρησης τη μέρα δεν έχει καμία πάπια, ίσως κάνα 200 - 250 Cc να πιάσει αυτά τα λεφτά σε συντήρηση και πάλι 300 ευρώ συντήρηση το μήνα δεν έχει καμία πάπια, εδώ καλά καλά 300 ευρώ συντήρηση δεν έχει το xmax 250 2008 που δουλεύω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

10 ευρώ έξοδα συντήρησης τη μέρα δεν έχει καμία πάπια, ίσως κάνα 200 - 250 Cc να πιάσει αυτά τα λεφτά σε συντήρηση και πάλι 300 ευρώ συντήρηση το μήνα δεν έχει καμία πάπια, εδώ καλά καλά 300 ευρώ συντήρηση δεν έχει το xmax 250 2008 που δουλεύω

Αγοράζω ένα παπί 2900 ευρώ για δουλειά. (Έχω μεγαλύτερο για την προσωπική μου ζωή).

Παρόλο αυτά δεν χρεώνω την αγορά του. Ας πούμε ότι η πλειοψηφία το έχει και απλά το βάζει την wolt που είναι σιδεροφάγος για ένα μεροκάματο.

Από καινούριο λοιπόν του κάνω 44.000 χλμ σε ένα χρόνο και το κάνω ανταλλαγή στο Βύνιο 1500 ευρώ για ένα βεσπάκι sh mode που κάνει 2900 άρα σε ένα χρόνο το μηχανάκι μου αφαιρεί 1400 ευρώ.

Για 23 ημέρες το μήνα δουλειά σε 11 μήνες μας κάνει 253 ημέρες δουλειά το χρόνο. Υποθέτω ότι ένα μήνα κανείς διακοπές.

1400 : 253 = 5,53359684

την ημέρα σου στοιχίζει μόνο από αυτό.

Φιλάκια 

 

Επεξ/σία από stavchristof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, stavchristof είπε

Αγοράζω ένα παπί 2900 ευρώ για δουλειά. (Έχω μεγαλύτερο για την προσωπική μου ζωή).

Παρόλο αυτά δεν χρεώνω την αγορά του. Ας πούμε ότι η πλειοψηφία το έχει και απλά το βάζει την wolt που είναι σιδεροφάγος για ένα μεροκάματο.

Από καινούριο λοιπόν του κάνω 44.000 χλμ σε ένα χρόνο και το κάνω ανταλλαγή στο Βύνιο 1500 ευρώ για ένα βεσπάκι sh mode που κάνει 2900 άρα σε ένα χρόνο το μηχανάκι μου αφαιρεί 1400 ευρώ.

Για 23 ημέρες το μήνα δουλειά σε 11 μήνες μας κάνει 253 ημέρες δουλειά το χρόνο. Υποθέτω ότι ένα μήνα κανείς διακοπές.

1400 : 253 = 5,53359684

την ημέρα σου στοιχίζει μόνο από αυτό.

Φιλάκια 

 

Αλλο η απαξίωση και άλλο τα έξοδα συντήρησης.

Απαξίωση έχεις απο την στιγμή που το αγοράζεις ακόμα και να μην το βάλεις ποτέ μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εκτός από αυτό, είναι σα να τη «χρεώνει» στη Wolt.

Να κάνουμε αλλού μια γενική συζήτηση αν αξίζει να εργάζεται κάποιος διανομέας με δικό του όχημα και έξοδα, να την κάνουμε.

Δηλαδή ωραία, άντε πες με τα δικά του δεδομένα δεν αξίζει στη Wolt. Πού αξίζει, στο μαγαζάκι της γειτονιάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μα εκτός από αυτό, είναι σα να τη «χρεώνει» στη Wolt.

Να κάνουμε αλλού μια γενική συζήτηση αν αξίζει να εργάζεται κάποιος διανομέας με δικό του όχημα και έξοδα, να την κάνουμε.

Δηλαδή ωραία, άντε πες με τα δικά του δεδομένα δεν αξίζει στη Wolt. Πού αξίζει, στο μαγαζάκι της γειτονιάς;

Το κείμενο που έγραψα είναι για να προστατέψω μέσα από αυτό το φόρουμ τα παιδιά ειδικά τα νέα παιδιά που πάνε να εργαστούν στην εταιρεία αυτή.

Κατά την άποψή μου ότι έγραψα είναι 100% αληθινό όμως είναι λογικό κάποιος να μη συμφωνήσει σε ένα δεδομένο από τα τόσα που έχω γράψει.

Ο βασικός μισθός χωρίς καμία υπερεργασία είναι γύρω στα 7 ευρώ για την ακρίβεια αν δεν κάνω λάθος μου έχουνε πει ότι είναι 6,97 ευρώ την ώρα.

Αυτό ανεβαίνει πολλές φορές στα 8 ευρώ 9 ευρώ την ώρα αν υπάρχει κάτι που σίγουρα υπάρχει στη wolt υπερεργασία.

Το να παίρνει κάποιος χωρίς υπερωρίες χωρίς δώρα χωρίς επιδόματα χωρίς πληρωμένη άδεια 6 ευρώ την ώρα είναι χαμηλότερα από το βασικό.

Εγώ θα έλεγα να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο μου να ξεφύγεις για το πόσο στοιχίζει το μηχανάκι και να γίνεις λίγο πιο open mind.

Καλή συνέχεια 🙏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, stavchristof είπε

Αγοράζω ένα παπί 2900 ευρώ για δουλειά. (Έχω μεγαλύτερο για την προσωπική μου ζωή).

Παρόλο αυτά δεν χρεώνω την αγορά του. Ας πούμε ότι η πλειοψηφία το έχει και απλά το βάζει την wolt που είναι σιδεροφάγος για ένα μεροκάματο.

Από καινούριο λοιπόν του κάνω 44.000 χλμ σε ένα χρόνο και το κάνω ανταλλαγή στο Βύνιο 1500 ευρώ για ένα βεσπάκι sh mode που κάνει 2900 άρα σε ένα χρόνο το μηχανάκι μου αφαιρεί 1400 ευρώ.

Για 23 ημέρες το μήνα δουλειά σε 11 μήνες μας κάνει 253 ημέρες δουλειά το χρόνο. Υποθέτω ότι ένα μήνα κανείς διακοπές.

1400 : 253 = 5,53359684

την ημέρα σου στοιχίζει μόνο από αυτό.

Φιλάκια 

 

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω τελείως διαφορετικό πράγμα η απαξίωση και άλλο η συντήρηση

 

Χονδρικά για πάπια αν πούμε ότι δουλεύεις 25 μέρες το μήνα με 150 κμ τη μέρα, μιλάμε για 3750 κμ το μήνα εγώ θα σου πω 4000κμ

Θέλεις 2 αλλαγές λαδιών στο μήνα πες 20 ευρώ την αλλαγή 40 για λάδια

Στο 2μηνο θες αλυσίδα/γρανάζια και τακάκια/σιαγώνες, 50 ευρώ ένα καλό ζευγάρι αλυσίδα με Περαστικά, 15 τακάκια εμπρός και 15 σιαγώνες πίσω, τιμές που αναφέρω είναι τι χρεώνουν συνεργεία αν τα πας για το καθένα χωριστά, αν το πας για γενικό σέρβις η μαζεμένες δουλειές οι τιμές πέφτουν

Στο χρόνο θα χρειαστείς ένα μεγάλο σέρβις με ρύθμισα βαλβίδων κάνα 70 αρι , στα 45000 κμ βάζω ένα ζευγάρι πίσω αμορτισέρ ~60 ευρώ, και μια επισκευή/αλλαγή ελατηρίων και λαδιών στο μπροστινό αλλά 80 ευρώ

Στις 45000 κμ που θα κάνεις το χρόνο έχεις 23 αλλαγές λαδιών περίπου σύνολο 460 ευρώ, 6 αλλαγές αλυσίδας 300 ευρώ(που εδώ πολύ πιθανό να βγαίνει και 4 αλλαγές το χρόνο αλλά περνούμε την χειρότερη περίπτωση), 70 για βαλβίδες, 60 πίσω αμορτισέρ, 80 επισκευή τα μπροστινά, 120 ένα ζευγάρι λάστιχα σύνολο 1090 πες 1100 άρα πας Χονδρικά 4 ευρώ έξοδα συντήρησης τη μέρα που δουλεύεις (που και πάλι δεν είναι τόσα πολλά γιατί πολλές από της δουλειές που έβαλα οι αλλαγές είναι πολύ συχνές)

πχ εγώ αλλαγές τακάκια μπροστά έκανα στο 6μηνο, πίσω στο 4 μηνο, αλλαγή αλυσίδα περίπου στα 15000κμ(και δεν μιλάω για να λιώσει το γρανάζι να μην έχει δόντια) παίζει ρόλο πόσο καλά την συντηρείς, αν κάνεις σωστή λίπανση/τέντωμα ένα καλό ζευγάρι γρανάζια αλυσίδα μπορεί να φτάσει και τα 20000κμ, το μπροστινό αντέχει άνετα 2 χρόνια όπως και οι πίσω αν όχι παραπάνω άρα το κόστος είναι αρκετά πιο κάτω οπότε πρακτικά είσαι κοντά στα 2,5-3 ευρώ την μέρα (μέρα βάζω μέσο όρο τα 150 κμ

Αν βάλεις την απαξίωση στο παιχνίδι ξεκινάς λάθος αν πάρεις ένα μηχανάκι για δουλειά κάνεις δεν το περνει για 1 χρόνο,

Αυτό που λες για την απαξίωση ακόμα και καινούργιο να το πάρεις μόλις βγεις από την αντιπροσωπεία έχεις χάσει ένα 20-30 %ανάλογα πόσο δημοφιλής είναι το μηχανάκι

Πες ότι περνεις ένα pcx καινούργιο για δουλειά με λογική να σου βγάλει 3 χρόνια ακόμα και αυτό καθαρά σαν αγορά είναι περίπου 4,3 ευρώ ανά μέρα δουλείας, το pcx τα έξοδα του είναι περίπου στα 4 ευρώ άρα για την απόσβεση και συντήρηση θες γύρω στα 8 ευρώ τη μέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω τελείως διαφορετικό πράγμα η απαξίωση και άλλο η συντήρηση

 

Χονδρικά για πάπια αν πούμε ότι δουλεύεις 25 μέρες το μήνα με 150 κμ τη μέρα, μιλάμε για 3750 κμ το μήνα εγώ θα σου πω 4000κμ

Θέλεις 2 αλλαγές λαδιών στο μήνα πες 20 ευρώ την αλλαγή 40 για λάδια

Στο 2μηνο θες αλυσίδα/γρανάζια και τακάκια/σιαγώνες, 50 ευρώ ένα καλό ζευγάρι αλυσίδα με Περαστικά, 15 τακάκια εμπρός και 15 σιαγώνες πίσω, τιμές που αναφέρω είναι τι χρεώνουν συνεργεία αν τα πας για το καθένα χωριστά, αν το πας για γενικό σέρβις η μαζεμένες δουλειές οι τιμές πέφτουν

Στο χρόνο θα χρειαστείς ένα μεγάλο σέρβις με ρύθμισα βαλβίδων κάνα 70 αρι , στα 45000 κμ βάζω ένα ζευγάρι πίσω αμορτισέρ ~60 ευρώ, και μια επισκευή/αλλαγή ελατηρίων και λαδιών στο μπροστινό αλλά 80 ευρώ

Στις 45000 κμ που θα κάνεις το χρόνο έχεις 23 αλλαγές λαδιών περίπου σύνολο 460 ευρώ, 6 αλλαγές αλυσίδας 300 ευρώ(που εδώ πολύ πιθανό να βγαίνει και 4 αλλαγές το χρόνο αλλά περνούμε την χειρότερη περίπτωση), 70 για βαλβίδες, 60 πίσω αμορτισέρ, 80 επισκευή τα μπροστινά, 120 ένα ζευγάρι λάστιχα σύνολο 1090 πες 1100 άρα πας Χονδρικά 4 ευρώ έξοδα συντήρησης τη μέρα που δουλεύεις (που και πάλι δεν είναι τόσα πολλά γιατί πολλές από της δουλειές που έβαλα οι αλλαγές είναι πολύ συχνές)

πχ εγώ αλλαγές τακάκια μπροστά έκανα στο 6μηνο, πίσω στο 4 μηνο, αλλαγή αλυσίδα περίπου στα 15000κμ(και δεν μιλάω για να λιώσει το γρανάζι να μην έχει δόντια) παίζει ρόλο πόσο καλά την συντηρείς, αν κάνεις σωστή λίπανση/τέντωμα ένα καλό ζευγάρι γρανάζια αλυσίδα μπορεί να φτάσει και τα 20000κμ, το μπροστινό αντέχει άνετα 2 χρόνια όπως και οι πίσω αν όχι παραπάνω άρα το κόστος είναι αρκετά πιο κάτω οπότε πρακτικά είσαι κοντά στα 2,5-3 ευρώ την μέρα (μέρα βάζω μέσο όρο τα 150 κμ

Αν βάλεις την απαξίωση στο παιχνίδι ξεκινάς λάθος αν πάρεις ένα μηχανάκι για δουλειά κάνεις δεν το περνει για 1 χρόνο,

Αυτό που λες για την απαξίωση ακόμα και καινούργιο να το πάρεις μόλις βγεις από την αντιπροσωπεία έχεις χάσει ένα 20-30 %ανάλογα πόσο δημοφιλής είναι το μηχανάκι

Πες ότι περνεις ένα pcx καινούργιο για δουλειά με λογική να σου βγάλει 3 χρόνια ακόμα και αυτό καθαρά σαν αγορά είναι περίπου 4,3 ευρώ ανά μέρα δουλείας, το pcx τα έξοδα του είναι περίπου στα 4 ευρώ άρα για την απόσβεση και συντήρηση θες γύρω στα 8 ευρώ τη μέρα

Το κείμενο που έγραψα είναι για να προστατέψω μέσα από αυτό το φόρουμ τα παιδιά ειδικά τα νέα παιδιά που πάνε να εργαστούν στην εταιρεία αυτή.

Κατά την άποψή μου ότι έγραψα είναι 100% αληθινό όμως είναι λογικό κάποιος να μη συμφωνήσει σε ένα δεδομένο από τα τόσα που έχω γράψει.

Ο βασικός μισθός χωρίς καμία υπερεργασία είναι γύρω στα 7 ευρώ για την ακρίβεια αν δεν κάνω λάθος μου έχουνε πει ότι είναι 6,97 ευρώ την ώρα.

Αυτό ανεβαίνει πολλές φορές στα 8 ευρώ 9 ευρώ την ώρα αν υπάρχει κάτι που σίγουρα υπάρχει στη wolt υπερεργασία.

Το να παίρνει κάποιος χωρίς υπερωρίες χωρίς δώρα χωρίς επιδόματα χωρίς πληρωμένη άδεια 6 ευρώ την ώρα είναι χαμηλότερα από το βασικό.

Εγώ θα έλεγα να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο μου να ξεφύγεις για το πόσο στοιχίζει το μηχανάκι και να γίνεις λίγο πιο open mind.

Καλή συνέχεια 🙏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
7 λεπτά πριν, stavchristof είπε

Το κείμενο που έγραψα είναι για να προστατέψω μέσα από αυτό το φόρουμ τα παιδιά ειδικά τα νέα παιδιά που πάνε να εργαστούν στην εταιρεία αυτή.

Κατά την άποψή μου ότι έγραψα είναι 100% αληθινό όμως είναι λογικό κάποιος να μη συμφωνήσει σε ένα δεδομένο από τα τόσα που έχω γράψει.

Ο βασικός μισθός χωρίς καμία υπερεργασία είναι γύρω στα 7 ευρώ για την ακρίβεια αν δεν κάνω λάθος μου έχουνε πει ότι είναι 6,97 ευρώ την ώρα.

Αυτό ανεβαίνει πολλές φορές στα 8 ευρώ 9 ευρώ την ώρα αν υπάρχει κάτι που σίγουρα υπάρχει στη wolt υπερεργασία.

Το να παίρνει κάποιος χωρίς υπερωρίες χωρίς δώρα χωρίς επιδόματα χωρίς πληρωμένη άδεια 6 ευρώ την ώρα είναι χαμηλότερα από το βασικό.

Εγώ θα έλεγα να διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο μου να ξεφύγεις για το πόσο στοιχίζει το μηχανάκι και να γίνεις λίγο πιο open mind.

Καλή συνέχεια 🙏

Σε πια χώρα ζεις που η ώρα είναι 8-9 ευρώ? Μιλάς καθαρά η μικτά?

Καθαρά ο βασικός Ελλάδα είναι κοντά στα 3,3

Όσο αυτά που λες το 80%τον μαγαζιών με δικούς διανομείς δίνει γύρω στα 5 ευρώ την ώρα, με ελάχιστα ένσημα (μιλάμε για 10-12 ώρες ένσημα τη βδομάδα) χωρίς δώρα κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Σε πια χώρα ζεις που η ώρα είναι 8-9 ευρώ? Μιλάς καθαρά η μικτά?

Καθαρά ο βασικός Ελλάδα είναι κοντά στα 3,3

Όσο αυτά που λες το 80%τον μαγαζιών με δικούς διανομείς δίνει γύρω στα 5 ευρώ την ώρα, με ελάχιστα ένσημα (μιλάμε για 10-12 ώρες ένσημα τη βδομάδα) χωρίς δώρα κτλ

Σοβαρά;

Ο βασικός μισθός είναι 6,97 ευρώ μικτά λεφτά.

Το ΙΚΑ στοιχίζει για οκτάωρη απασχόληση 370 ευρώ το μήνα

Παίρνεις καλύτερη σύνταξη από το ΙΚΑ παρά από το ΤΕΒΕ.

Δουλειές για διανομείς υπάρχουν πάρα πολλές με πλήρη ασφάλιση σήμερα και μπορώ να στη στείλω μία-μία.

Άσε τα μαγαζιά συνήθως αυτοί που εργάζονται στα μαγαζιά έχουν μία πρωινή εργασία και εργάζονται ανασφάλιστοι στα μαγαζιά συν ότι εργάζονται και οι Πακιστανοί που δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια.

Το να πας σε μία εταιρεία ανταλλακτικών με πλήρη ασφάλιση και με μηχανάκι της εταιρείας το να πας στο skroutz το να πας σε πόσες εταιρείες μπορώ να σου πω mr pengu.

Τι λες τώρα θα πιάσεις γύρω στα 900 ευρώ το μήνα αφορολόγητα καθαρά και μάλιστα και με μηχανάκι της εταιρείας μην κάνεις το λάθος να νομίζεις ότι είμαι κομμουνιστής που τα λέω αυτά Νέα Δημοκρατία ψηφίζω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...