Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για μενα το προβλημα δεν ειναι οι παιδικες ασθενειες αλλα η απαραδεκτη συμπεριφορα της αντιπροσωπειας.

Τι παει να πει δεν μπορουν να το φτιαξουν? Να δωσουν αλλο αυτοκινητο μεχρι να μπορεσουν. Αντιστοιχα και στο αλλο thread με το golf και το infotainment.

 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τι σημαίνει δεν ξέρουμε ? Δώσε στον άνθρωπο ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης και βρες τι έχει και φτιάχτο

Ετσι ακριβως, ουτως ή αλλιως μιλάμε για αυτοκίνητα μαξ 1 έτους, κάλλιστα θα μπορουσαν αφοτου τα επισκευασουν να τα κάνουν TD ή εξυπηρετησης πελατών ή εταιρικά για τους υπαλλήλους (όπως συνηθίζει τουλ. η καρεντα)... Ειδαλλως εαν δε μπορεις να το φτιάξεις δωσε τα λεφτα του ανθρώπου πισω να παρει κάτι άλλο και κοψε το κεφαλι σου... σε αυτα μονο η αμερική ειναι μπροστά...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, denexo είπε

Έγινε πριν από 6 χρόνια - όσο έχω και το τωρινό yaris. Ακόμα και τώρα κλειδώνω το bear lock και βάζω και μαγκούρα συμπλέκτη-τιμόνι. Το ξέρω ότι ειναι υπερβολή αλλά.... Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές αν το bear lock έχει αποτρέψει κάτι αντίστοιχο. Χαίρομαι σίγουρα που ακόμα έχω το αμάξι μου.

Αν μένει εξω δυστυχώς το αυτοκίνητο ποτέ δεν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Επίσης ωραία μοντα ειναι antihijack που δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο αν δεν βάλεις το pin και σου δίνει και δυνατότητα για valet mode κλπ αλλά έχει ένα σχετικό κοστος! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ετσι ακριβως, ουτως ή αλλιως μιλάμε για αυτοκίνητα μαξ 1 έτους, κάλλιστα θα μπορουσαν αφοτου τα επισκευασουν να τα κάνουν TD ή εξυπηρετησης πελατών ή εταιρικά για τους υπαλλήλους (όπως συνηθίζει τουλ. η καρεντα)... Ειδαλλως εαν δε μπορεις να το φτιάξεις δωσε τα λεφτα του ανθρώπου πισω να παρει κάτι άλλο και κοψε το κεφαλι σου... σε αυτα μονο η αμερική ειναι μπροστά...

Όποτε βλέπω πάντως τέτοια ποστ μαζεύομαι στο καβούκι και μου φεύγουν οι σκέψεις για DSG και υβριδικά . Μπορεί να μην απολαμβάνω το χειροκίνητο κιβώτιο αλλά αισθάνομαι μία σιγουριά (βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι αν ξαναγυρίσω σε DSG όσο και αν το θέλω θα έχω πάντα την φοβία )

Με βλέπω να το κρατάω το αμάξι και όταν έρθει η στιγμή για ηλεκτρικό τότε ξαναγυρνάω σε αυτόματο που δεν έχει την πολυπλοκότητα του αυτόματου κιβωτίου στους θερμικούς κινητήρες

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Όποτε βλέπω πάντως τέτοια ποστ μαζεύομαι στο καβούκι και μου φεύγουν οι σκέψεις για DSG και υβριδικά . Μπορεί να μην απολαμβάνω το χειροκίνητο κιβώτιο αλλά αισθάνομαι μία σιγουριά (βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι αν ξαναγυρίσω σε DSG όσο και αν το θέλω θα έχω πάντα την φοβία )

Με βλέπω να το κρατάω το αμάξι και όταν έρθει η στιγμή για ηλεκτρικό τότε ξαναγυρνάω σε αυτόματο που δεν έχει την πολυπλοκότητα του αυτόματου κιβωτίου στους θερμικούς κινητήρες

σε νιωθω απόλυτα... όπως εχω ξαναπει πολλες φορες ειμαι φαν του αυτοματου, ειχα 2 αυτόματα, αλλα αν καεις με το χυλο (W169 2005) φυσας κ το γιαουρτι (βλέπε οποιοδήποτε νέο DSG καθως εμπλεξα με το γκρουπ πλεον) οποτε δεν ξαναμπλέκομαι ουτε εγω μέχρι νεοτέρας...για να εχω το κεφάλι μου όσο γινεται ήσυχο! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

σε νιωθω απόλυτα... όπως εχω ξαναπει πολλες φορες ειμαι φαν του αυτοματου, ειχα 2 αυτόματα, αλλα αν καεις με το χυλο (W169 2005) φυσας κ το γιαουρτι (βλέπε οποιοδήποτε νέο DSG καθως εμπλεξα με το γκρουπ πλεον) οποτε δεν ξαναμπλέκομαι ουτε εγω μέχρι νεοτέρας...για να εχω το κεφάλι μου όσο γινεται ήσυχο! 

Αυτό ήταν θα πάρω να κλείσω να βάλω φιμε :D θα το κρατήσω το αμάξακι μέχρι να πάω σε ηλεκτρικό θα ψαχτώ και για την ανάρτηση να το φέρω στα μέτρα μου και να σταματήσω να χάνω χιλιάρικα για 2000χλμ τον χρόνο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό ήταν θα πάρω να κλείσω να βάλω φιμε :D θα το κρατήσω το αμάξακι μέχρι να πάω σε ηλεκτρικό θα ψαχτώ και για την ανάρτηση να το φέρω στα μέτρα μου και να σταματήσω να χάνω χιλιάρικα για 2000χλμ τον χρόνο

Ελα ψηθείτε με το @ritualistic να έρθετε εκδρομή στα ΒΠ για καφε+coding+να σας πάω στον Άκη, τοπ δουλειά το παλικαρι θα τις καταχαρείτε τις μεμβράνες!

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ελα ψηθείτε με το @ritualistic να έρθετε εκδρομή στα ΒΠ για καφε+coding+να σας πάω στον Άκη, τοπ δουλειά το παλικαρι θα τις καταχαρείτε τις μεμβράνες!

Xαχα για τις μεμβρανες δεν ειμαι ακομα σιγουρος εγω αλλα αν παω θα ειναι στην AutoFilms, με εψησε με την συνομιλια μας και ηταν και καλη η τιμη για τις νανοκεραμικες σε ολα τα τζαμια...

Ομως για coding με εχετε αφησει στα σκοταδια ! Βρηκαμε τιποτα να φτιαχνεται γιατι το ειχαμε αφησει στο οτι ελαχιστα και οχι ιδιαιτερα χρησιμα μπορουν να κωδικοποιηθουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Xαχα για τις μεμβρανες δεν ειμαι ακομα σιγουρος εγω αλλα αν παω θα ειναι στην AutoFilms, με εψησε με την συνομιλια μας και ηταν και καλη η τιμη για τις νανοκεραμικες σε ολα τα τζαμια...

Ομως για coding με εχετε αφησει στα σκοταδια ! Βρηκαμε τιποτα να φτιαχνεται γιατι το ειχαμε αφησει στο οτι ελαχιστα και οχι ιδιαιτερα χρησιμα μπορουν να κωδικοποιηθουν!

Η αληθεια ειναι οτι κ εγω δεν εχω ασχοληθεί σχεδόν καθόλου λόγω lockdown+ελλειψης χρόνου... Ισως να κανονιζαμε κατιτις για δοκιμές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η αληθεια ειναι οτι κ εγω δεν εχω ασχοληθεί σχεδόν καθόλου λόγω lockdown+ελλειψης χρόνου... Ισως να κανονιζαμε κατιτις για δοκιμές...

παλι δεν βλεπω καποιο update στο φορουμ του obd11 δυστυχως για q3... τα εχουν κλειδωμενα οσο δεν παει λογικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, ritualistic είπε

παλι δεν βλεπω καποιο update στο φορουμ του obd11 δυστυχως για q3... τα εχουν κλειδωμενα οσο δεν παει λογικα...

μπα θεωρω δεν ασχολουνται ιδιαιτερα, στο πριμιουμ συνηθως οτι θες το βαζεις εξαρχής (οι ξενοι τουλαχιστον)...

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, ritualistic είπε

Να επανελθω λιγο στο θεμα των αντηλιακων μεμβρανων

Καλύτερα ρώτα σ' αυτό το θρεντ. Αυτοί που γράφουν εδώ δεν ξέρουν, οι άλλοι ξέρουν 😅 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, and_64 είπε

Αν μένει εξω δυστυχώς το αυτοκίνητο ποτέ δεν έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Επίσης ωραία μοντα ειναι antihijack που δεν ξεκινάει το αυτοκίνητο αν δεν βάλεις το pin και σου δίνει και δυνατότητα για valet mode κλπ αλλά έχει ένα σχετικό κοστος! 

Είμαι ενήμερος για την λύση (εκ Ρωσσίας :P ) και το είχα συζητήσει με Toyota. Επειδή παρεμβαίνει στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, βγάζουν για πλάκα εκτός εγγύησης πιθανή σχετική βλάβη. Για παράδειγμα, πες ότι έχεις βάλει το αντικλεπτικό με το pin, μπαίνει μέσα κάποιος τρίτος (αδερφός, γυναίκα κλπ) και δεν θυμάται το pin και το αυτοκίνητο κόβει το ρεύμα μετά από 300m. Σε πιθανή βλάβη αντλίας πετρελαίου, θα δουν σχετικό συμβάν με κόψιμο παροχής ρεύματος και θα σου πουν "κύριε εσείς ευθύνεστε για την βλάβη, άρα δεν σας καλύπτουμε". Σκέψου στις περιπτώσεις με τα καινούρια golf να είχες βάλει αυτό το αντικλεπτικό: η νούμερο ένα δικαιολογία ότι φταίει αυτό για ότι ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό  πρόβλημα συμβαίνει στο αμάξι. Επίσης αυτά συνήθως κόβουν την παροχή ρεύματος στην αντλία βενζίνης/πετρελαίου. Στα υβριδικά όμως δεν μπορούν να κόψουν το κύκλωμα υψηλής τάσης, άρα το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται μόνο με χρήση ηλεκτροκινητήρα χωρίς τον θερμικό ακόμα και χωρίς το pin.

1 ώρα πριν, ritualistic είπε

Xαχα για τις μεμβρανες δεν ειμαι ακομα σιγουρος εγω αλλα αν παω θα ειναι στην AutoFilms, με εψησε με την συνομιλια μας και ηταν και καλη η τιμη για τις νανοκεραμικες σε ολα τα τζαμια...

Όταν πας γράψε μας εντυπώσεις γιατί κι εγώ για εκεί με βλέπω όταν με το καλό παραλάβω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, denexo είπε

Είμαι ενήμερος για την λύση (εκ Ρωσσίας :P ) και το είχα συζητήσει με Toyota. Επειδή παρεμβαίνει στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, βγάζουν για πλάκα εκτός εγγύησης πιθανή σχετική βλάβη. Για παράδειγμα, πες ότι έχεις βάλει το αντικλεπτικό με το pin, μπαίνει μέσα κάποιος τρίτος (αδερφός, γυναίκα κλπ) και δεν θυμάται το pin και το αυτοκίνητο κόβει το ρεύμα μετά από 300m. Σε πιθανή βλάβη αντλίας πετρελαίου, θα δουν σχετικό συμβάν με κόψιμο παροχής ρεύματος και θα σου πουν "κύριε εσείς ευθύνεστε για την βλάβη, άρα δεν σας καλύπτουμε". Σκέψου στις περιπτώσεις με τα καινούρια golf να είχες βάλει αυτό το αντικλεπτικό: η νούμερο ένα δικαιολογία ότι φταίει αυτό για ότι ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό  πρόβλημα συμβαίνει στο αμάξι. Επίσης αυτά συνήθως κόβουν την παροχή ρεύματος στην αντλία βενζίνης/πετρελαίου. Στα υβριδικά όμως δεν μπορούν να κόψουν το κύκλωμα υψηλής τάσης, άρα το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται μόνο με χρήση ηλεκτροκινητήρα χωρίς τον θερμικό ακόμα και χωρίς το pin.

Ναι προφανώς δεν είναι Η λύση, είναι άλλη μια εναλλακτική απλά...

Αυτό με τα υβριδικά δεν το είχα ψάξει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, 

 

αντιμετωπίζω ένα άκρως εκνευριστικό θέμα ποιότητας σε ένα Toyota Corolla Hatcback που το αγόρασα καινούργιο πριν περίπου 6 μήνες, σε συνδυασμό με μια τεράστια τσαπατσουλιά εκ μέρους του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου που το πήγα για επισκευή εντός εγγύησης. Σας παραθέτω το mail που έστειλα στην Toyta Hellas με κοινοποίηση τον αντιπρόσωπο. 

 

"Το αυτοκίνητο εξαρχής, στην περίπτωση που η εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι άνω των 30 βαθμών και η άσφαλτος σε τέλεια κατάσταση, εμφανίζει φαινόμενα συντονισμού με αποτέλεσμα να ακούγεται ένα κροτάλισμα μέσα στην καμπίνα σε διάφορα σημεία με πιο ενοχλητικά, τις βάσεις των μπροστά ζωνών ασφαλείας και κυρίως το πλαστικό μπροστά στον ουρανό πάνω από το παρμπρίζ όπου βρίσκονται τα φώτα, το μικρόφωνο και το κουμπί κλήσης SOS. Επιπλέον εμφάνιζε μια δυσλειτουργία το μικρόφωνο του handsfree ( έντονα παράσιτα από τον λήπτη της κλήσης μου), που υποθέτω ήταν αποτέλεσμα του γενικού κροταλίσματος. Τέλος τα μπροστά παράθυρα οδηγού και συνοδηγού, εφόσον ήταν ανοιχτά μέχρι τη μέση, έτριζαν σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Το τελευταίο από το λίγο που διάβασα στο internet είναι γενικό θέμα και στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει τεχνική οδηγία επισκευής από την Toyota.

 

Ανέφερα αυτά τα θέματα ( εκτός των τζαμιών) στον τεχνικό υπεύθυνο της αντιπροσωπείας όταν πήγα το αυτοκίνητο μου για επισκευή φανοποιείου πριν λίγο  καιρό και μου είπε θα το βγάλουμε μια βόλτα όταν το παραλάβω μετά την επισκευή. Πράγματι την περασμένη βδομάδα παρέλαβα το αυτοκίνητο, πραγματοποιήθηκε έλεγχος από άλλον τεχνικό και η λύση που προτάθηκε ήταν τοποθέτηση αφρολέξ στο πλαστικό τμήμα με τα φώτα και λίπανση των βάσεων των ζωνών ασφαλείας. Κλείσαμε ραντεβού για την Παρασκευή 28/05/2021 στις 8.00 πμ για να πραγματοποιηθούν αυτές οι εργασίες. Παρέλαβα το όχημα στις 10.00 πμ όπου ο τεχνικός μου είπε ότι πραγματοποίησε τις εργασίες και έβγαλε το όχημα μια βόλτα και δεν παρατήρησε το πρόβλημα.

 

Μόλις βγήκα από το χώρο το service διαπίστωσα πως η περιοχή πάνω από τη ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού είχε πλεονάζουσα ποσότητα λιπαντικού την οποία σκούπισα με ένα μωρομάντηλο και δεν έδωσα περαιτέρω σημασία. Την επομένη μέρα που κοίταξα το πίσω κάθισμα διαπίστωσα εκτεταμένους λεκέδες  από το λιπαντικό σε όλες τις επιφανείες με δερματίνη και πλαστικό του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα στο κάθισμα του συνοδηγού πίσω και πλάι, στο κάθισμα οδηγού στο πλάι , στο πίσω κάθισμα, στην πίσω δεξιά πόρτα, στα πλαστικά στο πλάι του πίσω καθίσματος. Δοκίμασα να τους καθαρίσω, αλλά το λάδι έχει ποτίσει όλες τις επιφάνειες και δεν βγαίνει. Επιπλέον το πρόβλημα του κροταλίσματος δεν λύθηκε στο ελάχιστο.

 

Εν κατακλείδι παρέλαβα ένα αυτοκίνητο με θέματα ποιότητας, ακολούθησα τη διαδικασία επιδιόρθωσης που μου πρότεινε ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σας και παρέλαβα το αυτοκίνητο σε χειρότερη κατάσταση από ότι το έδωσα. Σας επισυνάπτω φωτογραφίες με το αποτέλεσμα της “επισκευής”, ενώ έχω και βίντεο με το κροτάλισμα στη διάθεση σας. Παρακαλώ στις άμεσες ενέργειες επισκευής των αρχικών προβλημάτων του αυτοκινήτου, καθώς και της επιπλέον ζημιάς που μου προκάλεσε ο συνεργάτης σας σε άλλο συνεργάτη της επιλογής σας στα Νότια Προάστια. Στα πρακτικά θέματα του after sales είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος. Ευγενέστατοι αλλά στην πράξη πολύ κάτω του μετρίου υπηρεσίες."

Με πήραν σήμερα από την αντιπροσωπεία και είπαν πως εννοείται θα φτιαχτεί όποια ζημιά προέκυψε. Από την Toyota δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση. Το θέμα είναι ότι εκτός ότι το αυτοκίνητο τρίζει απίστευτα ορισμένες ώρες, για να αντικατασταθούν οι ταπετσαρίες που έχουν θέμα θα πρέπει να ξηλωθούν μπροστά και πίσω καθίσματα , καθώς και η επένδυση μιας πίσω πόρτας. Σε ένα αυτοκίνητο που εξαρχής τρίζει με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό. Επίσης κάτω από το πίσω κάθισμα είναι η υβριδική μπαταρία που δεν τους εμπιστεύομαι να την πλησιάσουν. Έχει νόημα και καμιά πιθανότητα να βάλω δικηγόρο και να αιτηθώ αντικατάσταση οχήματος, θα κερδίσω κάτι ή να αποδεχτώ τη μοίρα μου και να τους κράζω όπου σταθώ και βρεθώ;

 

 

thumbnail_IMG_6582-min.jpg

thumbnail_IMG_6581-min.jpg

thumbnail_IMG_6583-min.jpg

  • Sad 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...