Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Εν τω μεταξύ έπεσε πάνω σε αυτό: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ti-lete-gia-thn-5h-BMW-poy-pianei-fwtia_218113.asp?a=6

Τόσο χάλια τελευταία; Διάβασα ότι ένα τουλάχιστον από αυτά ήταν σε λίστα για ανάκληση αλλά δεν πήραν ποτέ ειδοποίηση από την αντιπροσωπεία.

Αυτή ήταν του 2008 , οι άλλες νομίζω ήταν σχετικά καινούριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Εν τω μεταξύ έπεσε πάνω σε αυτό: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ti-lete-gia-thn-5h-BMW-poy-pianei-fwtia_218113.asp?a=6

Τόσο χάλια τελευταία; Διάβασα ότι ένα τουλάχιστον από αυτά ήταν σε λίστα για ανάκληση αλλά δεν πήραν ποτέ ειδοποίηση από την αντιπροσωπεία.

Αυτη ειναι λογικα με Ν43 μοτέρ... το οποίο δεν εχει δωσει σημάδια παρομοια με των νεότερων (διαρροη ψυκτικου υγρου στην egr-σπιδες-φωτιά)... απο κάτι άλλο πηρε οχι απο την EGR πάντως... ελπιζω ο ανθρωπος να το είχε ασφαλισμένο φουλ και να αποζημιωθεί (αν κ ψιχουλα θα παρει λόγω ηλικίας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, paylidis είπε

από εκεί κ πέρα δεν είναι μόνο θέμα ίππων αλλά και ροπής και βάρους κλπ.

P=M*n όσο πιο πολλή ροπή σε πιο ψηλές στροφές κρατάει, τόσο πιο πολλή η ισχύς...λογικά επειδή είναι 1000ράκι αλλά turbάτο, έχει σχετικά υψηλή ροπή από χαμηλά αλλά μέχρι περιορισμένο εύρος στροφών, μετά κρεμάει. Χάνοντας ροπή, αργεί να πιάσει την μέγιστη ισχύ του (τελική ταχύτητα = η ταχύτητα που οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, ισούνται με την μέγιστη ισχύ, χονδρικά).

 

Ε καλά νομίζω και τα 150 είναι ικανοποιητικότατα για το 99.9% των μετακινήσεων :)
Μια χαρά ο 3κύλινδρος!

38313_2014_246_Fig9_HTML.png

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός.

Βαζω και τη συγκριση ΦΑ/βενζινης για να υπαρχει γιατι παιζει και αυτο το ρόλο του

GTEC 90 PS/4.000-5.500 rpm, 160 Nm/1.800-3.800 rpm

BENZINH 115 PS/5.000-5.500 rpm, 200Nm /2.000-3.500 rpm

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιστρέφω με εντυπώσεις από το Puma, ύστερα από τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Πολύ ευχαριστημένος από όλες τις απόψεις με το αυτοκίνητο και με την κατανάλωση. Έχω συνηθίσει πλέον το μεγαλύτερο μέγεθος από το ypsilon και πραγματικά το χαίρομαι. Δεν ξέρω αν φταίνε τα καθίσματα, η απόσταση από το έδαφος, το μέγεθος, η θέση οδήγησης ή η ανάρτηση αλλά σε οδήγηση 1+ ώρας βγαίνω σαφώς πιο ξεκούραστος από το αμάξι σε σχέση με το ypsilon. Μόνο το πλάτος του με δυσκολεύει σε κάποια στενά.

Ενδεικτικά βάζω και μια εικόνα από την κατανάλωση. Το γέμισα όταν το πήρα, έκανα 800 χιλιόμετρα (το trip έλεγε ότι έχει άλλα 50), γέμισα ξανά και πήρε 40.5 λίτρα.

Το λειτουργώ στο normal από τότε που το έχω πάρει. Έχει πραγματική διαφορά στην κατανάλωση το Eco; Αξίζει να το δοκιμάσω;

puma.jpg

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Επιστρέφω με εντυπώσεις από το Puma, ύστερα από τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Πολύ ευχαριστημένος από όλες τις απόψεις με το αυτοκίνητο και με την κατανάλωση. Έχω συνηθίσει πλέον το μεγαλύτερο μέγεθος από το ypsilon και πραγματικά το χαίρομαι. Δεν ξέρω αν φταίνε τα καθίσματα, η απόσταση από το έδαφος, το μέγεθος, η θέση οδήγησης ή η ανάρτηση αλλά σε οδήγηση 1+ ώρας βγαίνω σαφώς πιο ξεκούραστος από το αμάξι σε σχέση με το ypsilon. Μόνο το πλάτος του με δυσκολεύει σε κάποια στενά.

Ενδεικτικά βάζω και μια εικόνα από την κατανάλωση. Το γέμισα όταν το πήρα, έκανα 800 χιλιόμετρα (το trip έλεγε ότι έχει άλλα 50), γέμισα ξανά και πήρε 40.5 λίτρα.

Το λειτουργώ στο normal από τότε που το έχω πάρει. Έχει πραγματική διαφορά στην κατανάλωση το Eco; Αξίζει να το δοκιμάσω;

puma.jpg

Μπράβο ρε μαν που το χαίρεσαι έκανες τότε καλή επιλογή για τα δικά σου γούστα.

Προφανώς και θα ήταν πιο ξεκούραστο απο το Ypsilon τελείως διαφορετικό αμάξι.

Τώρα το Eco μπορείς να το δοκιμάσεις αλλά πόσο να πέσει ?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μπράβο ρε μαν που το χαίρεσαι έκανες τότε καλή επιλογή για τα δικά σου γούστα.

Προφανώς και θα ήταν πιο ξεκούραστο απο το Ypsilon τελείως διαφορετικό αμάξι.

Τώρα το Eco μπορείς να το δοκιμάσεις αλλά πόσο να πέσει ?

Ναι αυτό σκέφτομαι ότι πόσο περιθώριο να έχει για να πέσει κάτω από 5, οπότε και δεν έχω ασχοληθεί...

Ταξίδι μένει να γίνει τώρα για να έχω άποψη και στις 3+ ώρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Επιστρέφω με εντυπώσεις από το Puma, ύστερα από τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα.

Πολύ ευχαριστημένος από όλες τις απόψεις με το αυτοκίνητο και με την κατανάλωση. Έχω συνηθίσει πλέον το μεγαλύτερο μέγεθος από το ypsilon και πραγματικά το χαίρομαι. Δεν ξέρω αν φταίνε τα καθίσματα, η απόσταση από το έδαφος, το μέγεθος, η θέση οδήγησης ή η ανάρτηση αλλά σε οδήγηση 1+ ώρας βγαίνω σαφώς πιο ξεκούραστος από το αμάξι σε σχέση με το ypsilon. Μόνο το πλάτος του με δυσκολεύει σε κάποια στενά.

Ενδεικτικά βάζω και μια εικόνα από την κατανάλωση. Το γέμισα όταν το πήρα, έκανα 800 χιλιόμετρα (το trip έλεγε ότι έχει άλλα 50), γέμισα ξανά και πήρε 40.5 λίτρα.

Το λειτουργώ στο normal από τότε που το έχω πάρει. Έχει πραγματική διαφορά στην κατανάλωση το Eco; Αξίζει να το δοκιμάσω;

puma.jpg

Εγώ με το Eco χαροπαλευω στα 6.5 με 6.7  στο Focus και λεω και ευχαριστώ.Αν εσυ με νορμαλ εχεις 5 με eco σε βλεπω να ρίχνεις και τα νουμερα που δίνει η Ford  κάτω από 4🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanos1921 είπε

Είναι πετρέλαιο το focus;

όχι βενζίνη,μία φορά μόνο  κατάφερα να δω 5.3 σε διαδρομή αργυρούπολη-παγκράτι.Όλες τις υπόλοιπες φορές με πολύ κίνηση κηφισίας και πάντα ανοιχτό clima παίζω εκεί στα 6.5-7 ανάλογα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Α μια χαρά είναι τότε ρε συ, το puma είναι diesel.

Με κίνηση, κλιματισμό και βενζίνη, νομίζω ότι το 6.5-7 είναι άριστο! 

A diesel έχεις😀 Με έπιασε μία απογοήτευση  γιατί έχω ξανακούσει  για 5.κατι από άλλο παλικάρι και λέω τόσο βαρύ πόδι έχω ή κάτι τρέχει με το αμάξι🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με πούμα βενζίνης 125hp είμαι σε ταξίδι 4.7 λίτρα.Με κλιματισμό,εθνική και επαρχιακό δίκτυο φορτωμένος.Και μια ώρα κίνηση στα Μάλγαρα.Και η βενζίνη έπεσε ένα σκαλάκι από τη μεση.Και υπόλοιπο λέει 340χλμ,τα οποία είναι πιστεύω πλασματικά!Γενικοτερα η μέση κατανάλωση μου είναι στο 5,5 από τότε που το πήρα.Και έχω 2800χλμ περίπου!Το οδηγάει η γυναίκα μου καθημερινά σε περιφερειακό Θεσσαλονίκης και λίγο μέσα πόλη.Αυτά☺️

421C528A-C977-4020-B50B-A05819CE21BF.jpeg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτο σερβις λοιπον στο Q3 μεσα στην εβδομάδα...

Αρχική τιμή 210 για λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρο υαλοκαθαριστήρων (! γιατι; ) και έλεγχο... μετα απο γκρίνια γιατι άλλα νούμερα μου είχαν πει όταν το πηρα (130-140) μου το έριξαν στα 140... (δεν αποκλείω βεβαια το ενδεχομενο να μη κοψουν αποδειξη αλλα θα απαιτησω κατι για να φαινεται οτι εγινε-περα απο την ηλεκτρονικη καταχωρηση......)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πρώτο σερβις λοιπον στο Q3 μεσα στην εβδομάδα...

Αρχική τιμή 210 για λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρο υαλοκαθαριστήρων (! γιατι; ) και έλεγχο... μετα απο γκρίνια γιατι άλλα νούμερα μου είχαν πει όταν το πηρα (130-140) μου το έριξαν στα 140... (δεν αποκλείω βεβαια το ενδεχομενο να μη κοψουν αποδειξη......)

Με ραντεβου η πας το αφηνεις κ οποτε το παρουν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...