Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, bandito είπε

image.png.0711321d0c441b458dc6734531d7962a.png

Για τις αξιολογήσεις δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να συμμορφωθούμε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θεωρεί ότι οι μη επιβεβαιωμένες κριτικές είναι παραπλανητικές. Προς το παρόν κάναμε τα γρήγορα και απολύτως απαραίτητα για να μην έχουμε νομικές ευθύνες και στην συνέχεια θα διορθώσουμε και τα υπόλοιπα.

Σίγουρα πάντως να ξέρετε ότι δεν ξυπνάμε σκεπτόμενοι να ταλαιπωρήσουμε κάποιον/κάποια :P 

Μα ειχατε tv box - 1ο προϊόν που εμφανιζόταν στην κατηγορία (top ή όπως αλλιώς το λέτε) και είχε 50-60 κριτικές - ΟΛΕΣ από usr4z42 ή tr0ll53 ή παρεμφερή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Προφανώς δεν γνώριζα αυτή την ιδιαιτερότητα της νομοθεσίας και περισσότερο σχολίασα το παραπάνω σαν ιδέα βελτίωσης πάρα για αρνητική κριτική. Χαίρομαι που υπάρχει μελλοντικό πλάνο για τις αξιολογήσεις. Μάλλον θα πρέπει να παραγγείλω το συγκεκριμένο προϊόν άμεσα για να μείνουμε όλοι ευχαριστημένοι. 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά μέσω Σκρουτζ. Μείνετε μακριά.

Και εξηγούμε.

Αγόρασα δύο φορές μέσω της υπηρεσίας ¨Αγόρασε μέσω Σκρουτζ"

Την πρώτη φορά μου ήρθε ένα σίδερο σιδερώματος με αντικαταβολή.Πλήρωσα με μετρητά ανοίγω το κουτί και το σίδερο ήταν μεταχειρισμένο σε κατάσταση βιτρίνας με γρατσουνιές και διαλυμένη συσκευασία εσωτερικά.

Απόδειξη πουθενά μέσα.

Αμέσως με την παραλαβή έκανα επιστροφή και ζήτησα αλλαγή προϊόντος με το ίδιο.

Πέρασε μια εβδομάδα ώστε να έρθουν να πάρουν το παλιό να μου φέρουν το καινούριο (από άλλο κατάστημα).

Τελικά παρέλαβα ένα ηλεκτρικό σίδερο με μια συσκευασία τσαλαπατημένη από τρένο αλλά εσωτερικά το προϊόν άθικτο.

Πάλι χωρίς απόδειξη μέσα.Καλώ στο Σκρουτζ ,αφού έφαγα μια ώρα να καλώ δεξιά κι αριστερά σε εταιρείες που έγραφε το κουτί και κανένας να μην είναι υπεύθυνος και μου λένε ότι υπάρχει ηλετρονική απόδειξη (η οποία δεν ανοίγει από την εφαρμογή τους στο τηλέφωνο).

Τέλος πάντων μου την στέλνουν στο μειλ μου.

Κάποια στιγμή μετά από μερικές μέρες μου στέλνουν ένα μέιλ ότι το δεύτερο προϊόν είναι 5 ευρώ φτηνότερο από το πρώτο άρα να τους δώσω διάφορα στοιχεία τράπεζας ταυτότητες κλπ να φάω μια μέρα με αυτά που χρειάζονται ώστε να μου στείλουν πίσω τα 5 ευρώ. Τους λέω ότι πλήρωσα μετρητά και αν θέλουν να μου στείλουν τα ρέστα σε μετρητά. Μου απαντάνε πως αυτό δεν γίνεται (γέλια) και ότι θα μου δώσουν κουπόνι τα 5 ευρώ για μια μελλοντική μου αγορά.

Τα ήθελε κι εμένα ο κ@λος μου κάνω μια παραγγελία για ένα άλλο προϊόν σε χρήμα άσπρο.

Έρχεται και είναι σε χρώμα μαύρο.Τους ξεχέζω ξανά στην κριτική καθώς βάζω και κακή κριτική στον πωλητή.

Guess what.Δεν φαινεται πουθενά η κακή κριτική μου σε κανένα μαγαζί.Ούτε στο πρώτο που μου έστειλε μεταχειρισμένο σίδερο ούτε στο δεύτερο που έστειλε λάθος χρώμα.

Απαντάνε σε μειλ ξανά πως δέχονται επιστροφή άρα να μου φάνε άλλη μια βδομάδα χωρίς το προϊόν.Στην ερώτηση μου γιατί δεν φαίνεται η αρνητική κριτική μου στα καταστήματα που έγραψα ακόμα δεν έχει απαντήσει κανένας.

Συμπέρασμα.

Τυχάρπαστοι απατεώνες (με διακριτικό Pro seller) στο Σκρουτζ αποθήκες που το προσωπικό δεν μπορει να ξεχωρίσει αν ένα προιόν είναι λευκό ή μαύρο βγάζουν λεφτά πουλώντας μέσω της πλατφόρμας.

Τουλάχιστον αν είχα αγοράσει από κάποιο Σκρουτζομάγαζο θα ήξερα ποιόν να καλέσω και ποιον να βρίσω σε ενδεχόμενο λάθος.

Μείνετε μακριά αγοράστε από καταστήματα όπως E-Shop.

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

 

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Razor2020 είπε

Κάποια στιγμή μετά από μερικές μέρες μου στέλνουν ένα μέιλ ότι το δεύτερο προϊόν είναι 5 ευρώ φτηνότερο από το πρώτο άρα να τους δώσω διάφορα στοιχεία τράπεζας ταυτότητες κλπ να φάω μια μέρα με αυτά που χρειάζονται ώστε να μου στείλουν πίσω τα 5 ευρώ. Τους λέω ότι πλήρωσα μετρητά και αν θέλουν να μου στείλουν τα ρέστα σε μετρητά. Μου απαντάνε πως αυτό δεν γίνεται (γέλια) και ότι θα μου δώσουν κουπόνι τα 5 ευρώ για μια μελλοντική μου αγορά.

2022 και ακόμα δεν έχετε μάθει πως γίνεται επιστροφή χρημάτων σε αντικαταβολές;;

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως γίνονται αδερφέ darkmatinee ; 

9 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

2022 και ακόμα δεν έχετε μάθει πως γίνεται επιστροφή χρημάτων σε αντικαταβολές;;

 

4 ώρες πριν, dtk-386 είπε

χμμμμμ .....👀

Έλα λέγε είναι ο ξάδερφος του ιδιοκτήτη του E-Shop ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Razor2020 είπε

Πως γίνονται αδερφέ darkmatinee ; 

 

Έλα λέγε είναι ο ξάδερφος του ιδιοκτήτη του E-Shop ;

Καταρχάς μην αρπάζεστε και την επόμενη φορά να διαβάζετε τους όρους χρήσης ενός καταστήματος:

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360018594977-Μπορώ-να-ζητήσω-επιστροφή-χρημάτων-

Αναφορά σε κείμενο

Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή, μόλις επιλέξεις “Επιστροφή χρημάτων” στη φόρμα επιστροφής, θα σου ζητηθεί να προσθέσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου ώστε να γίνει η κατάθεση

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off-topic, αλλά πάνω στο θέμα με τις κριτικές είχε ξεφύγει η κατάσταση. Θυμάμαι τότε που είχαν βγει οι GPU 30xx άτομα να βαθμολογούν με ένα αστεράκι και να λένε πως "είναι πανάκριβες, μείνετε μακρυά". Που να γνωρίζω εγώ ότι ο άλλος πράγματι την αγόρασε και δεν ειναι ευχαριστημένος. Προφανώς στην τελική βαθμολογία λαμβάνεται και ο παράγοντας της τιμής, αλλά τώρα σοβαρά; Είναι η τιμή ο μόνος παράγοντας; Από επιδόσεις δηλαδή μηδέν σχόλια; Σύγκριση ίσως με την προηγούμενη που είχε στην κατοχή του; Αν έβλεπα δίπλα το verification ότι πράγματι την αγόρασε και πάλι θα την θεωρούσα ελλειπή αξιολόγηση, όμως εκεί θα ήξερα ότι πράγματι έγινε αγορά.

Επειδή αγοράζω κυρίως τεχνολογικά προϊόντα μέσω σκρουτζ, το παρατηρώ πολύ συχνά αυτό με τις αξιολογήσεις, που αναφέρονται πάντα στην τιμή. Άλλο παράδειγμα πχ, βγαίνει το νέο iphone-samsung και από κάτω υπάρχουν αξιολογήσεις με 1 αστεράκι τύπου: "Πανάκριβο, το κινητό που πήρα πέρυσι 300 ευρώ είναι πιο γρήγορο, μηδεν καινοτομίες, απορώ ποιος το αγοράζει πλέον." Πραγματικά απορείς καμιά φορά... Οπότε ναι μεν χαίρομαι όταν γίνονται αναφορές ότι τέτοιες αξιολογήσεις διαγράφονται, από την άλλη καταλαβαίνω και αυτούς που όντως έχουν το προϊόν, αλλά επειδή δεν επέλεξαν την επιλογή μέσω σκρουτζ, να πρέπει να αναδιατυπώνουν συνεχώς την αξιολόγησή τους.

Προσωπικά, δε δίνω καν σημασία πλέον σε μη επιβεβαιωμένες αγορές, συνεχίζω να κάνω scroll down μέχρι να βρω μια. Θα μου άρεσε να υπήρχε μια έξτρα επιλογή που θα έβλεπες εκτός από τις πιο πρόσφατες ή χρήσιμες και τις επιβεβαιωμένες αγορές. Ακόμα και διπλή βαθμολογία, δεν θα με πείραζε. Ίσως να μπέρδευε περισσότερο τον χρήστη αλλά μπορεί να γλιτώναμε από αυτούς που είδαν ενα βίντεο - review και αποφάσισαν πως ξέρουν τα πάντα για το προϊόν. Ξαναλέω, πως το σχόλιο μου αφορά κυρίως τεχνολογικά προϊόντα που παρατηρώ τέτοιες συμπεριφορές, δεν έχω ιδέα από άλλες κατηγορίες, όπως ρουχισμό, έπιπλα, τρόφιμα κλπ. και τι συμβαίνει εκεί.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δύο απορίες. Οκ οι όροι λένε ότι μέχρι 5 επιστροφές είναι δωρεάν και μέχρι 2 από το ίδιο κατάστημα. Πείτε ότι τις φτάνετε και στην επόμενη παραγγελία το προϊόν είναι λάθος ή χαλασμένο. Πληρώνουμε την επιστροφή εφόσον θα είναι η 6η;; Ή θα είναι δωρεάν εφόσον η επιστροφή δεν γίνεται γιατί αλλάξαμε γνώμη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2022 στις 8:31 ΜΜ, bandito είπε

image.png.0711321d0c441b458dc6734531d7962a.png

Για τις αξιολογήσεις δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να συμμορφωθούμε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θεωρεί ότι οι μη επιβεβαιωμένες κριτικές είναι παραπλανητικές. Προς το παρόν κάναμε τα γρήγορα και απολύτως απαραίτητα για να μην έχουμε νομικές ευθύνες και στην συνέχεια θα διορθώσουμε και τα υπόλοιπα.

Σίγουρα πάντως να ξέρετε ότι δεν ξυπνάμε σκεπτόμενοι να ταλαιπωρήσουμε κάποιον/κάποια :P 

Σοβαρα τα λεμε αυτα τωρα;
Εκανα κριτικη σε καταστημα οτι πχ δεν ηταν καθαρο, μου αποριφθηκε γιατι δεν ηταν ταχα μου σχετικη "καθώς από την ανάγνωσή της δεν προκύπτει πως το κατάστημα δεν τήρησε κάποια από τις συμβατικές του υποχρεώσεις"
Αλλα οταν λιγο αργοτερα εβαλα κριτικη σε καταστημα οτι ηταν εξαιρετικα καθαρο τοτε η αξιολογηση περασε πανηγυρικα, προφανος τοτε αλλαξανε τα δεδομενα :)
Master chef ειναι οι κριτικες

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε έχω χρειαστεί αλλαγή-αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, χωρίς δικαιολογίες ή αντιρρήσεις εντός εβδομάδος ήρθαν στο χώρο μου και παρέλαβαν. Επιστροφή χρημάτων μέσα στο 10ημερο.

Έχω αρχίσει να αισθάνομαι ασφάλεια όπως με το amazon.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, hurin είπε

Όποτε έχω χρειαστεί αλλαγή-αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, χωρίς δικαιολογίες ή αντιρρήσεις εντός εβδομάδος ήρθαν στο χώρο μου και παρέλαβαν. Επιστροφή χρημάτων μέσα στο 10ημερο.

Έχω αρχίσει να αισθάνομαι ασφάλεια όπως με το amazon.

Σε εμενα 3 φορες δεν ηρθε κανεις, αναγκαστηκα να το παω εγω σε καταστημα της τρισαθλιας ACS και μαλιστα σε συγκεκριμενο καταστημα, σε αλλο δεν το δεχοντουσαν.
Αισθανομαι ασφαλεια λες και ειμαι στο Μπαγκλαντες και να εχω ξεμεινει το βραδυ στον δρομο σε γειτονια γκετο

Επεξ/σία από safridia
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/9/2022 στις 8:31 ΜΜ, bandito είπε

image.png.0711321d0c441b458dc6734531d7962a.png

Για τις αξιολογήσεις δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι να συμμορφωθούμε με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία που θεωρεί ότι οι μη επιβεβαιωμένες κριτικές είναι παραπλανητικές. Προς το παρόν κάναμε τα γρήγορα και απολύτως απαραίτητα για να μην έχουμε νομικές ευθύνες και στην συνέχεια θα διορθώσουμε και τα υπόλοιπα.

Σίγουρα πάντως να ξέρετε ότι δεν ξυπνάμε σκεπτόμενοι να ταλαιπωρήσουμε κάποιον/κάποια :P 

Ναι, μαζί σας, αλλά βάλτε στην βαθμολογία από πόσες επιβεβαιωμένες αγορές βγαίνει.

Για παράδειγμα στο Dell Vostro 3500 15.6" FHD (i3-1115G4/8GB/256GB SSD/W10 Home) (GR Keyboard) γράφει 23 αξιολογήσεις αλλά το 4,7 βγήκε από 12 επιβεβαιωμένες και δεν αναφέρεται πουθενά. Σίγουρα χρειάζεται και ξεχωριστή κατανομή με τις επιβεβαιωμένες (που πάλι βγαίνει 23 αντί 12):

image.png.447823070fe83402e88547b5451a1fea.png

Σε άλλο προϊόν οι επιβεβαιωμένες μπορεί να είναι πολύ μικρό ποσοστό των αξιολογήσεων και σίγουρα πρέπει να το ξέρουμε, ιδίως όταν είναι εκατοντάδες και αδύνατο να τις μετρήσεις.

Επεξ/σία από MSc CCDSP
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...