Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 14/9/2022 στις 1:01 ΠΜ, satsok2 είπε

Γιατί τους έκανε σεφτέ;

Και εγώ έτσι το έκανα,  στείλαν κουπόνι 5€ και λέω "τι είναι 1€ το μήνα... ας το δοκιμάσω"
και τελικά αξίζει. 

αλλά.... Να προσεχουμε και λίγο...

Πχ η πριν λίγο παραγγελία σύμφερε από κατάστημα

0.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 12/9/2022 στις 1:11 ΜΜ, nzeppos είπε

Έληξε σήμερα το Plus και ένα χρόνο τώρα πιστεύω έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω. Το τίμησα χθες με μια καλή παραγγελία με ένα σωρό ψιλοπράγματα που είχα μήνες στο backlog και έφτασε τις 10 αποστολές από ισάριθμα μαγαζιά, αλλά περιέργως δεν χρέωσε καθόλου μεταφορικά.

Σήμερα λέω να ανανεώσω. Μπορεί το τωρινό πλάνο να μην είναι τόσο καλό όσο το αρχικό, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο. Επιπλέον θα είναι και ένα άτυπο "ευχαριστώ" στο ίδιο το Σκρουτζ για την εξαιρετική υπηρεσία που προσέφερε όλο αυτόν τον καιρό.

ps: άσχετο με Plus, έχει κανένας εμπειρία με εγγύηση από ηλεκτρονικά μαγαζιά που λειτουργούν μόνο μέσω Σκρουτζ; Θέλω να πάρω ένα φούρνο με 2+ χρόνια εγγύηση, αλλά το πουλάει σκρουτζοκατάστημα που εμφανίζει απλώς ένα ΓΕΜΗ. Ούτε site, ούτε τηλέφωνο, ούτε τίποτα άλλο.

Τι γίνεται αν η συσκευή παρουσιάσει πρόβλημα πριν τα 2 χρόνια και η αντιπροσωπεία θεωρήσει ότι πρέπει να συνεννοηθώ με το κατάστημα για επισκευή/αντικατάσταση, αλλά το τελευταίο δεν έχει στοιχεία επικοινωνίας ή (ακόμα χειρότερα) έχει κλείσει στο ενδιάμεσο;

Στη θέση σου ΔΕΝ θα αγόραζα καθώς όπως γράφει το ίδιο το skroutz καλάθι καλύπτει επιστροφές ελαττωματικών για τους πρώτους 6 μήνες. Μετά από τους 6 μήνες είσαι εσύ και το κατάστημα. Δες το link

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4421465418897

Παιδιά ποτέ δεν αγοράζουμε πράγματα αξίας από το skroutz καθώς είναι μόνο ενδιάμεσος. Αρα έχει σημασία να έχεις εμπιστοσύνη στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. To skroutz ειδικά με εγγυήσεις κλπ δεν έχει καμία σχέση. Η εμπλοκή του είναι στην αποστολή των προϊόντων.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Στη θέση σου ΔΕΝ θα αγόραζα καθώς όπως γράφει το ίδιο το skroutz καλάθι καλύπτει επιστροφές ελαττωματικών για τους πρώτους 6 μήνες. Μετά από τους 6 μήνες είσαι εσύ και το κατάστημα. Δες το link

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4421465418897

Παιδιά ποτέ δεν αγοράζουμε πράγματα αξίας από το skroutz καθώς είναι μόνο ενδιάμεσος. Αρα έχει σημασία να έχεις εμπιστοσύνη στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. To skroutz ειδικά με εγγυήσεις κλπ δεν έχει καμία σχέση. Η εμπλοκή του είναι στην αποστολή των προϊόντων.

Ευχαριστώ για τη συμβουλή και το link. Τα κρατάω για το μέλλον, μιας και το δίλημμα λύθηκε με διαφορετικό τρόπο (αγορά άλλου μοντέλου απευθείας από κατάστημα).

Εκτός από το θέμα της εγγύησης και γενικά των virtual σκρουτζομάγαζων που δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ή email επικοινωνίας, είναι και το θέμα των άτοκων δόσεων για αντικείμενα αξίας. Το Skroutz δίνει μέχρι 3 άτοκες δόσεις είτε αγοράσεις ένα προϊόν 100 ευρώ είτε 3000. Το οποίο είναι καλοδεχούμενο αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις που απαιτούνται περισσότερες δόσεις.

Anyway, όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το Plus. Έκανα την πρώτη μου παραγγελία με το νέο (για μένα) μοντέλο και δεν μπορώ να πω ότι μου καλοφάνηκε μετά από 1 χρόνο με το original Plus... Για να συγκεντρώσω προϊόντα άνω των 20 ευρώ από κάθε κατάστημα, αναγκάστηκα να τα γκρουπάρω με τέτοιο τρόπο που πρακτικά ό,τι γλύτωσα από μεταφορικά το πλήρωσα ακριβότερα στα συγκεκριμένα μαγαζιά. Μπορεί να έτυχε αλλά σιγά σιγά καταλαβαίνω πόσο υπέροχο και καταπληκτικό ήταν το αρχικό Plus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Ευχαριστώ για τη συμβουλή και το link. Τα κρατάω για το μέλλον, μιας και το δίλημμα λύθηκε με διαφορετικό τρόπο (αγορά άλλου μοντέλου απευθείας από κατάστημα).

Εκτός από το θέμα της εγγύησης και γενικά των virtual σκρουτζομάγαζων που δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ή email επικοινωνίας, είναι και το θέμα των άτοκων δόσεων για αντικείμενα αξίας. Το Skroutz δίνει μέχρι 3 άτοκες δόσεις είτε αγοράσεις ένα προϊόν 100 ευρώ είτε 3000. Το οποίο είναι καλοδεχούμενο αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις που απαιτούνται περισσότερες δόσεις.

Anyway, όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το Plus. Έκανα την πρώτη μου παραγγελία με το νέο (για μένα) μοντέλο και δεν μπορώ να πω ότι μου καλοφάνηκε μετά από 1 χρόνο με το original Plus... Για να συγκεντρώσω προϊόντα άνω των 20 ευρώ από κάθε κατάστημα, αναγκάστηκα να τα γκρουπάρω με τέτοιο τρόπο που πρακτικά ό,τι γλύτωσα από μεταφορικά το πλήρωσα ακριβότερα στα συγκεκριμένα μαγαζιά. Μπορεί να έτυχε αλλά σιγά σιγά καταλαβαίνω πόσο υπέροχο και καταπληκτικό ήταν το αρχικό Plus.

Εχεις δίκιο σ' όσα γράφεις. Η ιστορία του skroutz ειδικά την τελευταία 5ετία που μεγάλωσε και έβαλε επενδυτές μεγάλα funds δεν διαφέρει από την αντίστοιχη των μεγάλων καταστημάτων-αλυσίδων στο παρελθόν. Προσφορές για να μαζέψει κόσμο και μετά αύξηση τιμών-μείωση προσφερόμενων υπηρεσιών κλπ. Είναι αστείο για όλους εμάς που πήραμε από την αρχή το plus για να το τεστάρουν (ήμουν στους πρώτους που προσκλήθηκαν) να βλέπουμε τώρα τους όρους να αλλάζουν εις βάρος μας γιατί τάχαμου κάποιοι το "ξεχείλωσαν". Ας τους πέταγαν αυτούς έξω μια και ήταν και λίγοι όπως υποστήριξε ο συνιδρυτής εδώ μέσα. Εγω το βλέπω ως δικαιολογία, απλά έγιναν άπληστοι όπως οι "δαιμονικές αλυσίδες" που υποτίθεται ήλθαν να χτυπήσουν. Δεν λέω ότι το τωρινό είναι τελείως ασύμφορο αλλά κατά την άποψη μου προσφέρει μόνο για προϊόντα στην γκάμα 20-50 ευρώ. Ετσι το όφελος είναι μικρό για εμάς και ανύπαρκτο για όποιον αγοράζει μικρής αξιας προϊόντα καθώς και εγώ έχω παρατηρήσει ότι αν πάω για καλάθι από ένα μαγαζί ότι γλιτώνω σε μεταφορικά το πληρώνω και με το παραπάνω σε τιμές. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Είναι αστείο για όλους εμάς που πήραμε από την αρχή το plus για να το τεστάρουν

Ημουν απο τους πρώτους που παράγγελνα σουβλάκια απο εκει , όταν είχε την διανομή φαγητού!  :P Τα σουβλάκια ήταν δοκιμασμένα πάντως πριν μπουν στο σκρουτζ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, nzeppos είπε

Ευχαριστώ για τη συμβουλή και το link. Τα κρατάω για το μέλλον, μιας και το δίλημμα λύθηκε με διαφορετικό τρόπο (αγορά άλλου μοντέλου απευθείας από κατάστημα).

Εκτός από το θέμα της εγγύησης και γενικά των virtual σκρουτζομάγαζων που δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ή email επικοινωνίας, είναι και το θέμα των άτοκων δόσεων για αντικείμενα αξίας. Το Skroutz δίνει μέχρι 3 άτοκες δόσεις είτε αγοράσεις ένα προϊόν 100 ευρώ είτε 3000. Το οποίο είναι καλοδεχούμενο αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις που απαιτούνται περισσότερες δόσεις.

Anyway, όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το Plus. Έκανα την πρώτη μου παραγγελία με το νέο (για μένα) μοντέλο και δεν μπορώ να πω ότι μου καλοφάνηκε μετά από 1 χρόνο με το original Plus... Για να συγκεντρώσω προϊόντα άνω των 20 ευρώ από κάθε κατάστημα, αναγκάστηκα να τα γκρουπάρω με τέτοιο τρόπο που πρακτικά ό,τι γλύτωσα από μεταφορικά το πλήρωσα ακριβότερα στα συγκεκριμένα μαγαζιά. Μπορεί να έτυχε αλλά σιγά σιγά καταλαβαίνω πόσο υπέροχο και καταπληκτικό ήταν το αρχικό Plus.

Αυτό.

Έβλεπα ότι έχανα χρόνο.

Δεν έβρισκα μαγαζί να τα έχει όλα (για να φτάσω το απαραίτητο ποσο).

Στο τέλος αγόραζα ή το ίδιο προϊόν ακριβότερα ή αναγκαζόμουν να παραγγείλω κάτι παρεμφερέςόχι όμως το προϊόν που ήθελα. 

Ή να ψωνίσω περισσότερα (σε ποσότητα) απ'όσα χρειαζόμουν.

 

Δε με εξυπηρετεί. Και παύει να είναι Σκρουτζ (πλατφόρμα για να κάνει κανείς φτηνότερα τις αγορές του).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, nzeppos είπε

Anyway, όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το Plus. Έκανα την πρώτη μου παραγγελία με το νέο (για μένα) μοντέλο και δεν μπορώ να πω ότι μου καλοφάνηκε μετά από 1 χρόνο με το original Plus... Για να συγκεντρώσω προϊόντα άνω των 20 ευρώ από κάθε κατάστημα, αναγκάστηκα να τα γκρουπάρω με τέτοιο τρόπο που πρακτικά ό,τι γλύτωσα από μεταφορικά το πλήρωσα ακριβότερα στα συγκεκριμένα μαγαζιά. Μπορεί να έτυχε αλλά σιγά σιγά καταλαβαίνω πόσο υπέροχο και καταπληκτικό ήταν το αρχικό Plus.

Ισχύει αυτό και αρχίζει και με κουράζει. Δεν με βλέπω να ανανεώνω....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/9/2022 στις 3:19 ΜΜ, nova_centurion είπε

Στη θέση σου ΔΕΝ θα αγόραζα καθώς όπως γράφει το ίδιο το skroutz καλάθι καλύπτει επιστροφές ελαττωματικών για τους πρώτους 6 μήνες. Μετά από τους 6 μήνες είσαι εσύ και το κατάστημα. Δες το link

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4421465418897

Παιδιά ποτέ δεν αγοράζουμε πράγματα αξίας από το skroutz καθώς είναι μόνο ενδιάμεσος. Αρα έχει σημασία να έχεις εμπιστοσύνη στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. To skroutz ειδικά με εγγυήσεις κλπ δεν έχει καμία σχέση. Η εμπλοκή του είναι στην αποστολή των προϊόντων.

Δεν ξέρω που το είδες αυτό, δεν το βλέπω στο λινκ. Σε ένα ελαττωματικό redmi note 10 πάντως μέσω Skroutz έγινε η επιστροφή και πήρα τα χρήματα μου πίσω αρκετά μετά το 6μηνο. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, sortie είπε

Δεν ξέρω που το είδες αυτό, δεν το βλέπω στο λινκ. Σε ένα ελαττωματικό redmi note 10 πάντως μέσω Skroutz έγινε η επιστροφή και πήρα τα χρήματα μου πίσω αρκετά μετά το 6μηνο. 

Στο link γράφει (παραθέτω αυτολεξεί):

Είναι ελαττωματικό

Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν:

  • Έχει υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά.
  • Εμφάνισε κάποια βλάβη.
  • Έχει κοντινή ή περασμένη ημερομηνία λήξης.

Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 6 μήνες μετά την αγορά.

Διάβασε στο τέλος που λέει ξεκάθαρα για τους 6 μήνες μετά την αγορά στην απάντηση του "μέχρι πότε υποβάλλω αίτημα επιστροφής".

Επεξ/σία από nova_centurion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Στο link γράφει (παραθέτω αυτολεξεί):

Είναι ελαττωματικό

Σε ποιες περιπτώσεις επιλέγω αυτόν τον λόγο επιστροφής;
Αν το προϊόν:

  • Έχει υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά.
  • Εμφάνισε κάποια βλάβη.
  • Έχει κοντινή ή περασμένη ημερομηνία λήξης.

Μέχρι πότε μπορώ να υποβάλλω το αίτημα επιστροφής;
Για 6 μήνες μετά την αγορά.

Διάβασε στο τέλος που λέει ξεκάθαρα για τους 6 μήνες μετά την αγορά στην απάντηση του "μέχρι πότε υποβάλλω αίτημα επιστροφής".

Έχει ένα λινκ εκεί που λέει για 6 μηνες και λεει τα παρακάτω

msedge_LalaEhXNA9.png.d459f981be12fe4203f685bbdd24888f.png

Και μένα με μπέρδεψε η διατύπωση, αλλά φαίνεται ότι τα παίρνουν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sortie είπε

Έχει ένα λινκ εκεί που λέει για 6 μηνες και λεει τα παρακάτω

msedge_LalaEhXNA9.png.d459f981be12fe4203f685bbdd24888f.png

Και μένα με μπέρδεψε η διατύπωση, αλλά φαίνεται ότι τα παίρνουν κανονικά.

Εμένα δεν με μπέρδεψε καθόλου. Το τι θα κάνει το skroutz μετά τους 6 μήνες όπως δηλώνει έμμεσα εξαρτάται από την κατάσταση του καταστήματος.

Αν είναι κανονικά ενεργό τότε όλα οκ. Αν ΔΕΝ είναι;

Ουδεμία αναφορά σε ανάληψη ευθύνης του skroutz.

Με απλά λόγια είναι στην διάθεση του skroutz να αποφασίσει τι θα κάνει (θα το σταθμίσει τότε) αν το κατάστημα δεν υφίσταται. Σκέψου γιατί το skroutz νιώθει την ανάγκη να διαχωρίσει το πριν τους 6 μήνες και το μετά!! Πιστεύετε ότι το έχει κάνει χωρίς λόγο;

Ενω στα θέματα παράδοσης κλπ το skroutz είναι ξεκάθαρο στο θέμα της εγγύησης μετά τους 6 μήνες είναι επίτηδες αόριστο δηλ. "κρατάει πισινή".

Συγνώμη αλλά εγώ ΔΕΝ αγοράζω ειδικά ένα ακριβό προϊόν ελπίζοντας ότι θα έχουν καλή διάθεση απέναντί μου.

Προτιμώ να είμαι κατοχυρωμένος νομικά και ο νομικά αντισυμβαλλόμενος (υπεύθυνος) να είναι μια αξιόπιστη οικονομική οντότητα. Από όσα γράφει το skroutz είναι φανερό ότι ΔΕΝ δηλώνει ως υπεύθυνο κατά την διάρκεια της εγγύησης αλλά λέει ότι θα εξυπηρετήσει στην επικοινωνία (μάλιστα ορίζοντας επικοινωνία όχι μέσω του κυκλώματος επιστροφών αλλά μέσω της γενικής επικοινωνίας).

Αν στα παραπάνω προσθέσω ότι το σκρουτζ αλλάζει την παροχή υπηρεσιών στην πορεία του χρόνου (βλέπε την αλλάγή της plus που λέγαμε) σημαίνει ότι αν αγοράσω σήμερα ένα πχ. iphone αξίας 1500 ευρώ και στους 13 μήνες επάνω που ΔΕΝ υπάρχει η εγγύηση της APPLE αλλά η εγγύηση του πωλητή ΔΗΛ. του καταστήματος θέλω ως κατάστημα να έχω κάποιο σοβαρό κατάστημα και όχι τον  κυρ Μήτσο που πουλάει με το skroutz καλάθι και δεν έχει ούτε κατάστημα ούτε site ούτε τίποτε.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
14 hours ago, nova_centurion said:

Εμένα δεν με μπέρδεψε καθόλου. Το τι θα κάνει το skroutz μετά τους 6 μήνες όπως δηλώνει έμμεσα εξαρτάται από την κατάσταση του καταστήματος.

Αν είναι κανονικά ενεργό τότε όλα οκ. Αν ΔΕΝ είναι;

Ουδεμία αναφορά σε ανάληψη ευθύνης του skroutz.

[...]

Προτιμώ να είμαι κατοχυρωμένος νομικά και ο νομικά αντισυμβαλλόμενος (υπεύθυνος) να είναι μια αξιόπιστη οικονομική οντότητα. Από όσα γράφει το skroutz είναι φανερό ότι ΔΕΝ δηλώνει ως υπεύθυνο κατά την διάρκεια της εγγύησης αλλά λέει ότι θα εξυπηρετήσει στην επικοινωνία (μάλιστα ορίζοντας επικοινωνία όχι μέσω του κυκλώματος επιστροφών αλλά μέσω της γενικής επικοινωνίας).

[...]

Ίσως δεν έχεις αντιληφθεί ότι το Skroutz (και το όποιο Skroutz) είναι πλατφόρμα διαμεσολάβησης - δεν είναι ο πωλητής αυτών που αγοράζεις. Γι'αυτό κι όταν αγοράσεις κάτι μέσω Skroutz, το φορολογικό παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) το εκδίδει το κατάστημα με το οποίο έκανες τη συναλλαγή. 

Προφανώς λοιπόν για την εγγύηση είναι υπεύθυνο το κατάστημα που πουλάει - όχι το Skroutz που διαμεσολαβεί.
Ναι, το Skroutz ξεκάθαρα γράφει ότι θα κάνει τη ζωή πιο εύκολη στον καταναλωτή, 'μπαίνοντας στη μέση' μεταξύ καταστήματος και καταναλωτή. Όχι ότι έχει τέτοια υποχρέωση - είτε εκ του νόμου είτε εκ της συμβατικής σχέσης. 

Οπότε σε ποια "ανάληψη ευθύνης του Skroutz" αναφέρεσαι; Πού γράφει το Skroutz (και το όποιο Skroutz) περί ανάληψης ευθύνης; Και γιατί να έχει το Skroutz ευθύνη; 

 

14 hours ago, nova_centurion said:

[...]

Σκέψου γιατί το skroutz νιώθει την ανάγκη να διαχωρίσει το πριν τους 6 μήνες και το μετά!! Πιστεύετε ότι το έχει κάνει χωρίς λόγο;

Ενω στα θέματα παράδοσης κλπ το skroutz είναι ξεκάθαρο στο θέμα της εγγύησης μετά τους 6 μήνες είναι επίτηδες αόριστο δηλ. "κρατάει πισινή".

[...]

Αντί να πάμε σε θεωρίες συνομωσίες για τους 6 μήνες (τους οποίους κραδαίνεις λες κι ανακάλυψες την Αμερική), καλό είναι να διαβάσουμε λίγο τη σχετική νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα που αναφέρει τα ακόλουθα:
«Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα […] έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.
Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.
»

TL;DR: οποιοδήποτε ελάττωμα διαπιστωθεί σε προϊόν μέσα σε 6 μήνες από την αγορά του, θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της αγοράς. Μετά τους 6 μήνες, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το ελάττωμα υπήρχε όταν αυτός/αυτή αγόραζε το προϊόν.

Γι' αυτό και το Skroutz κάνει αναφορά στους έξι μήνες. Και επεξηγεί ότι και μετά τους έξι μήνες δικαιούσαι να ζητήσεις επιστροφή αλλά τότε ίσως κληθείς εσύ να αποδείξεις ότι υπήρχε πρόβλημα σε αυτό που αγόρασες όταν το αγόρασες.

Καμία αοριστία και καμία 'πισινή' δεν βλέπω. 

Εσύ πού την είδες; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, paredwse είπε

Ίσως δεν έχεις αντιληφθεί ότι το Skroutz (και το όποιο Skroutz) είναι πλατφόρμα διαμεσολάβησης - δεν είναι ο πωλητής αυτών που αγοράζεις. Γι'αυτό κι όταν αγοράσεις κάτι μέσω Skroutz, το φορολογικό παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) το εκδίδει το κατάστημα με το οποίο έκανες τη συναλλαγή. 

Προφανώς λοιπόν για την εγγύηση είναι υπεύθυνο το κατάστημα που πουλάει - όχι το Skroutz που διαμεσολαβεί.
Ναι, το Skroutz ξεκάθαρα γράφει ότι θα κάνει τη ζωή πιο εύκολη στον καταναλωτή, 'μπαίνοντας στη μέση' μεταξύ καταστήματος και καταναλωτή. Όχι ότι έχει τέτοια υποχρέωση - είτε εκ του νόμου είτε εκ της συμβατικής σχέσης. 

Οπότε σε ποια "ανάληψη ευθύνης του Skroutz" αναφέρεσαι; Πού γράφει το Skroutz (και το όποιο Skroutz) περί ανάληψης ευθύνης; Και γιατί να έχει το Skroutz ευθύνη; 

 

Αντί να πάμε σε θεωρίες συνομωσίες για τους 6 μήνες (τους οποίους κραδαίνεις λες κι ανακάλυψες την Αμερική), καλό είναι να διαβάσουμε λίγο τη σχετική νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα που αναφέρει τα ακόλουθα:
«Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα […] έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.
Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.
»

TL;DR: οποιοδήποτε ελάττωμα διαπιστωθεί σε προϊόν μέσα σε 6 μήνες από την αγορά του, θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της αγοράς. Μετά τους 6 μήνες, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το ελάττωμα υπήρχε όταν αυτός/αυτή αγόραζε το προϊόν.

Γι' αυτό και το Skroutz κάνει αναφορά στους έξι μήνες. Και επεξηγεί ότι και μετά τους έξι μήνες δικαιούσαι να ζητήσεις επιστροφή αλλά τότε ίσως κληθείς εσύ να αποδείξεις ότι υπήρχε πρόβλημα σε αυτό που αγόρασες όταν το αγόρασες.

Καμία αοριστία και καμία 'πισινή' δεν βλέπω. 

Εσύ πού την είδες; 

Μάλλον εσύ έχεις παρανοήσει αυτά που γράφω. Εξηγούμαι:

α. Γράφω ξεκάθαρα ότι το Σκρουτζ δεν είναι υπεύθυνο για την εγγύηση. Οσα ανέφερα είναι για να το αποδείξω στους λοιπους σχολιαστές που πιστεύουν και έγραψαν στο παρόν ότι το σκρουτζ τους καλύπτει για την περίοδο της εγγύησης. Αυτοί έχουν λανθασμένη εικόνα περί της ευθύνης του σκρουτζ όχι εγώ. 

β. Οσα ανέφερα ειδικά περι του διαχωρισμού των επιστροφών αλαττωματικών προϊόντων πριν και μετά τους 6 μήνες από το σκρουτζ ήταν για να ξεκαθαρίσω ότι το σκρουτζ τεχνηέντως (δικός μου χαρακτηρισμός) ΔΕΝ ξεκαθαρίζει όσο θα έπρεπε στις επιστροφές το ότι ο καταναλωτής στην ουσία είναι αντισυμβαλλόμενος με το κατάστημα και όχι με το σκρουτζ.

Ως εκ τούτου συνοψίζω για να είναι ξεκάθαρο προς όλους ειδικά όσους πίστευαν το αντίθετο:

Το σκρουτζ ΔΕΝ αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την εγγύηση των προϊόντων. Αν συμβεί κάτι σ' ένα προίόν τότε ο καταναλωτής εξαρτάται από το αν το κατάστημα υφίσταται ή όχι.

Με απλά λόγια η προσωπική μου συμβουλή είναι όταν αγοράζουμε πράγματα αξίας καλό είναι να το κάνουμε από καταστήματα σοβαρά με υποδομή και ιστορικό και όχι από τον κυρ Μήτσο του καλαθιού του σκρουτζ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nova_centurion είπε

Μάλλον εσύ έχεις παρανοήσει αυτά που γράφω. Εξηγούμαι:

α. Γράφω ξεκάθαρα ότι το Σκρουτζ δεν είναι υπεύθυνο για την εγγύηση. Οσα ανέφερα είναι για να το αποδείξω στους λοιπους σχολιαστές που πιστεύουν και έγραψαν στο παρόν ότι το σκρουτζ τους καλύπτει για την περίοδο της εγγύησης. Αυτοί έχουν λανθασμένη εικόνα περί της ευθύνης του σκρουτζ όχι εγώ. 

β. Οσα ανέφερα ειδικά περι του διαχωρισμού των επιστροφών αλαττωματικών προϊόντων πριν και μετά τους 6 μήνες από το σκρουτζ ήταν για να ξεκαθαρίσω ότι το σκρουτζ τεχνηέντως (δικός μου χαρακτηρισμός) ΔΕΝ ξεκαθαρίζει όσο θα έπρεπε στις επιστροφές το ότι ο καταναλωτής στην ουσία είναι αντισυμβαλλόμενος με το κατάστημα και όχι με το σκρουτζ.

Ως εκ τούτου συνοψίζω για να είναι ξεκάθαρο προς όλους ειδικά όσους πίστευαν το αντίθετο:

Το σκρουτζ ΔΕΝ αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την εγγύηση των προϊόντων. Αν συμβεί κάτι σ' ένα προίόν τότε ο καταναλωτής εξαρτάται από το αν το κατάστημα υφίσταται ή όχι.

Με απλά λόγια η προσωπική μου συμβουλή είναι όταν αγοράζουμε πράγματα αξίας καλό είναι να το κάνουμε από καταστήματα σοβαρά με υποδομή και ιστορικό και όχι από τον κυρ Μήτσο του καλαθιού του σκρουτζ.

Σε πολλα ακριβα προιοντα αναφερει και την εγγυηση του προμηθευτη που σε καλυπτει ανεξαρτητως μαγαζιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψυχραιμία παιδιά, ελπίζω πως δεν άνοιξα τους ασκούς του Αιόλου με την (άσχετη με το Plus) ερώτηση που έκανα πριν λίγες σελίδες. Η δική μου απορία ήταν απλώς τι γίνεται σε περίπτωση που:

α) ο πωλητής είναι virtual σκρουτζομάγαζο χωρίς site, φυσικό κατάστημα ή οποιαδήποτε άλλα στοιχεία επικοινωνίας (τουλάχιστον όχι στο Σκρουτζ, γιατί στην έγγραφη απόδειξη/εγγύηση φαντάζομαι όλο και κάποιο τηλέφωνο θα έχει)

και

β) το προϊόν βγάλει πρόβλημα χρόνια αργότερα εντός πολυετούς εγγύησης (όχι μετά από 5-6 μήνες) που νομίζω συνήθως καλύπτεται από τον πωλητή και όχι απευθείας από την αντιπροσωπεία

και

γ) το κατάστημα στο ενδιάμεσο έχει κλείσει. Προφανώς αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και στη μεγαλύτερη φυσική αλυσίδα της Ελλάδας, αλλά νομίζω πως ο ρυθμός που ανοιγοκλείνουν τα virtual σκρουτζομάγαζα είναι πολύ μεγαλύτερος από των φυσικών καταστημάτων με παρουσία δεκαετιών στο χώρο.

Αν η απάντηση σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ξεκάθαρη και χρειάζεται να το συζητάμε για μέρες, ίσως το Σκρουτζ να έπρεπε να έχει ειδικό καθεστώς για τα virtual μαγαζιά που εμπορεύονται προϊόντα μεγάλης αξίας με τις αντίστοιχες πολυετείς εγγυήσεις. "Ίσως" λέω, δεν ξέρω τι ισχύει στην πράξη.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...