Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, flexpick είπε

Σε πολλα ακριβα προιοντα αναφερει και την εγγυηση του προμηθευτη που σε καλυπτει ανεξαρτητως μαγαζιου.

Σωστά γράφεις ότι σε πολλά προϊόντα υπάρχει η εγγύηση του κατασκευαστή. ΟΜΩΣ πολλοί κατασκευαστές (με πρώτη την APPLE αλλά και άλλοι δίνουν εγγύηση 12 μηνών και όχι 24 μηνών). Επίσης πολλές φορές υπάρχουν προϊόντα εισαγωγής (εκτός ΕΕ) που ΔΕΝ καλύπτονται από την Ευρωπαική εγγύηση των κατασκευαστών.

Δείτε ειδικά για κινητά, laptop, ψυγεία , πλυντήρια, τηλεοράσεις κλπ πόσα σχόλια διαμαρτυρίας για το θέμα της εγγύησης και την μη κάλυψη από τον κατασκευαστή υπάρχουν ακόμη και στο σκρουτζ και θα δείτε ότι σε μεγάλο ποσοστό ο κατασκευαστής βγαίνει έξω από την κάλυψη της εγγύησης και μένει μόνο το κατάστημα πώλησης.

Σ' όλες αυτές τις περιπτώσεις σύμφωνα με τον νόμο υπόλογος για τους 24 μήνες είναι το κατάστημα πώλησης. Οπότε γυρνάμε στα ίδια, to σκρουτζ δεν προσφέρει κάλυψη (δεν υποχρεούται) για το θέμα εγγύησης, άρα ο καταναλωτής πρέπει να σκεφτεί μόνος του και να αξιολογήσει το κατάστημα αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
On 19/09/2022 at 09:54, nova_centurion said:

[....]

β. Οσα ανέφερα ειδικά περι του διαχωρισμού των επιστροφών αλαττωματικών προϊόντων πριν και μετά τους 6 μήνες από το σκρουτζ ήταν για να ξεκαθαρίσω ότι το σκρουτζ τεχνηέντως (δικός μου χαρακτηρισμός) ΔΕΝ ξεκαθαρίζει όσο θα έπρεπε στις επιστροφές το ότι ο καταναλωτής στην ουσία είναι αντισυμβαλλόμενος με το κατάστημα και όχι με το σκρουτζ.

[...]

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει τους όρους χρήσης του Skroutz για να γράφεις λανθασμένα ότι το Skroutz ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ μάλιστα (δηλαδή επίτηδες) δεν ξεκαθαρίζει με ποιον συμβάλλεται ο καταναλωτής:

Οι πληροφορίες που αναμεταδίδει η Ιστοσελίδα στους χρήστες της για τα προϊόντα που προβάλλονται σε αυτήν ανά θεματική κατηγορία, έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και σκοπό, ανανεώνονται δε και τροποποιούνται συνεχώς με μέγιστη συχνότητα ανανέωσης 2 ωρών (κατ' επιλογή του καταστήματος) ή 24 ωρών σε κάθε άλλη περίπτωση. Η Εταιρεία δεν έχει σε καμία περίπτωση ευθύνη για αποζημίωση ή και επανόρθωση της οποιασδήποτε άμεσης ή έμμεσης απώλειας και θετικής ή αποθετικής ζημίας, ακόμη και μελλοντικής η οποία τυχόν προκλήθηκε εξ αιτίας των πληροφοριών αυτών.

Η Ιστοσελίδα παρέχει απευθείας πρόσβαση σε άλλες ιστοσελίδες ή/και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, στο περιεχόμενο των οποίων δεν δύναται να παρέμβει και ως εκ τούτου, φυσικά, δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη, ούτε παρέχει καμία απολύτως εγγύηση για το περιεχόμενό τους. Περαιτέρω, η Ιστοσελίδα δεν φέρει ευθύνη ως προς την ακρίβεια και ορθότητα των μεταδιδόμενων ως άνω πληροφοριών καθώς αυτές είναι πληροφορίες που βρίσκονται σε άλλες ιστοσελίδες και οι οποίες συλλέγονται είτε από τους κατασκευαστές των προϊόντων αυτών, είτε ως πληροφορίες μεταδιδόμενες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που παρέχουν αυτά προς πώληση.

Αν διαβάσεις αυτές τις δύο παραγράφους, θεωρώ ότι αντιλαμβάνεσαι πως το Skroutz (και το όποιο Skroutz) απλώς αναμεταδίδει πληροφορίες - δεν πουλάει. Κι αν έχεις αγοράσει έστω και μία (1) φορά μέσω Skroutz, διαπιστώνεις από την απόδειξη ή το τιμολόγιο ότι το κατάστημα πουλάει, όχι το Skroutz.

21 hours ago, nova_centurion said:

Σωστά γράφεις ότι σε πολλά προϊόντα υπάρχει η εγγύηση του κατασκευαστή. ΟΜΩΣ πολλοί κατασκευαστές (με πρώτη την APPLE αλλά και άλλοι δίνουν εγγύηση 12 μηνών και όχι 24 μηνών). Επίσης πολλές φορές υπάρχουν προϊόντα εισαγωγής (εκτός ΕΕ) που ΔΕΝ καλύπτονται από την Ευρωπαική εγγύηση των κατασκευαστών.

Δείτε ειδικά για κινητά, laptop, ψυγεία , πλυντήρια, τηλεοράσεις κλπ πόσα σχόλια διαμαρτυρίας για το θέμα της εγγύησης και την μη κάλυψη από τον κατασκευαστή υπάρχουν ακόμη και στο σκρουτζ και θα δείτε ότι σε μεγάλο ποσοστό ο κατασκευαστής βγαίνει έξω από την κάλυψη της εγγύησης και μένει μόνο το κατάστημα πώλησης.

Σ' όλες αυτές τις περιπτώσεις σύμφωνα με τον νόμο υπόλογος για τους 24 μήνες είναι το κατάστημα πώλησης. Οπότε γυρνάμε στα ίδια, to σκρουτζ δεν προσφέρει κάλυψη (δεν υποχρεούται) για το θέμα εγγύησης, άρα ο καταναλωτής πρέπει να σκεφτεί μόνος του και να αξιολογήσει το κατάστημα αγοράς.

Άντε πάλι με την εγγύηση: μπερδεύουμε κλασικά τη νόμιμη εγγύηση με την εμπορική εγγύηση.

Η νόμιμη εγγύηση είναι η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον αγοραστή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια.

Η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική, παρέχεται από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

TL;DR: η Apple (και η όποια Apple) δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει 24μηνη εγγύηση, όπως εσφαλμένα ισχυρίζεσαι. Βασικά δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει καμία εγγύηση. Έχεις εκ του νόμου την νόμιμη εγγύηση που σε καλύπτει για δύο χρόνια. Το εάν η Apple θα σου δώσει επιπλέον εγγύηση, δικαιούται να στη δώσει με τους δικούς της όρους - βασικά την δίνει επί πληρωμή (είναι το πρόγραμμα AppleCare). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paredwse είπε

Άντε πάλι με την εγγύηση: μπερδεύουμε κλασικά τη νόμιμη εγγύηση με την εμπορική εγγύηση.

Η νόμιμη εγγύηση είναι η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον αγοραστή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο (2) χρόνια.

Η εμπορική εγγύηση είναι προαιρετική, παρέχεται από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

TL;DR: η Apple (και η όποια Apple) δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει 24μηνη εγγύηση, όπως εσφαλμένα ισχυρίζεσαι. Βασικά δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει καμία εγγύηση. Έχεις εκ του νόμου την νόμιμη εγγύηση που σε καλύπτει για δύο χρόνια. Το εάν η Apple θα σου δώσει επιπλέον εγγύηση, δικαιούται να στη δώσει με τους δικούς της όρους - βασικά την δίνει επί πληρωμή (είναι το πρόγραμμα AppleCare). 

Ερωτήσεις που προκύπτουν μετά τον σχολιασμό σου:

α. Εγραψα πουθενά τι είναι υποχρεωμένη να κάνει η APPLE και τι κάποιος άλλος; Εγραψα κάπου ότι θα έπρεπε η APPLE να προσφέρει 2ετη εγγύηση; Από που τεκμαίρεις κάτι τέτοιο;

β. Εγραψα κάτι που συγχέει την νόμιμη εγγύηση και την εμπορική εγγύηση κατασκευαστή; Ανέφερα καν τους όρους;

Το μόνο που έκανα ήταν το εξής απλό:

Με δεδομένο ότι αυτό που ενδιαφέρει τον καταναλωτή είναι να καλυφθεί σε πιθανό ελάττωμα του προϊόντος επι όσο γίνεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μετά από τον σχολιασμό άλλου μέλους του φορουμ ότι θα πρέπει να βασιζομαστε στην εγγυηση κατασκευαστή κατά την αγορά του προϊόντος έγραψα ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ακριβών προϊόντων που η εγγύηση κατασκευαστή είναι μικρότερης διάρκειας από την νόμιμη εγγύηση που οφείλει να παρέχει το κατάστημα.

Ετσι η νόμιμη εγγύηση που είναι υποχρεωμένο να παρέχει το κατάστημα πώλησης αποκτά ιδιαίτερη αξία καθώς εκτείνεται σε 24 μήνες.  Ως εκ τούτου είναι σημαντική παράμετρος η υπόσταση του καταστήματος για κάθε αγοραστή.

Υπάρχει κάποια διαφωνία στα παραπάνω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Ερωτήσεις που προκύπτουν μετά τον σχολιασμό σου:

α. Εγραψα πουθενά τι είναι υποχρεωμένη να κάνει η APPLE και τι κάποιος άλλος; Εγραψα κάπου ότι θα έπρεπε η APPLE να προσφέρει 2ετη εγγύηση; Από που τεκμαίρεις κάτι τέτοιο;

 

Αν και ασχετο και δεν ειμαι fun της Apple αυτη στην Ελλαδα προσφερει 2 χρονια εγγυηση πρακτικα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nova_centurion είπε

Ερωτήσεις που προκύπτουν μετά τον σχολιασμό σου:

α. Εγραψα πουθενά τι είναι υποχρεωμένη να κάνει η APPLE και τι κάποιος άλλος; Εγραψα κάπου ότι θα έπρεπε η APPLE να προσφέρει 2ετη εγγύηση; Από που τεκμαίρεις κάτι τέτοιο;

β. Εγραψα κάτι που συγχέει την νόμιμη εγγύηση και την εμπορική εγγύηση κατασκευαστή; Ανέφερα καν τους όρους;

Το μόνο που έκανα ήταν το εξής απλό:

Με δεδομένο ότι αυτό που ενδιαφέρει τον καταναλωτή είναι να καλυφθεί σε πιθανό ελάττωμα του προϊόντος επι όσο γίνεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μετά από τον σχολιασμό άλλου μέλους του φορουμ ότι θα πρέπει να βασιζομαστε στην εγγυηση κατασκευαστή κατά την αγορά του προϊόντος έγραψα ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ακριβών προϊόντων που η εγγύηση κατασκευαστή είναι μικρότερης διάρκειας από την νόμιμη εγγύηση που οφείλει να παρέχει το κατάστημα.

Ετσι η νόμιμη εγγύηση που είναι υποχρεωμένο να παρέχει το κατάστημα πώλησης αποκτά ιδιαίτερη αξία καθώς εκτείνεται σε 24 μήνες.  Ως εκ τούτου είναι σημαντική παράμετρος η υπόσταση του καταστήματος για κάθε αγοραστή.

Υπάρχει κάποια διαφωνία στα παραπάνω; 

Εχεις ενα δικιο αλλα γιατι να μην πας κατευθειαν στην αντιπροσωπεια της εταιρειας με την αποδειξη αγορας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, flexpick είπε

Εχεις ενα δικιο αλλα γιατι να μην πας κατευθειαν στην αντιπροσωπεια της εταιρειας με την αποδειξη αγορας;

Δεν ειπα το αντιθετο αλλα δεν ξερω αν γινεται αν η αγορα εχει γινει μεσω skroutz plus .Τουλαχιστον σε εμνα για καποιo ελατωματικο προιον που ηθελα να επιστερψω και πηρα στο καταστημα agoraw μου ειπαν μονο μεσω skroutz

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν και ασχετο και δεν ειμαι fun της Apple αυτη στην Ελλαδα προσφερει 2 χρονια εγγυηση πρακτικα .

Απαντώ μόνο για την αποφυγή λάθος εντυπώσεων από τρίτους. Από που συμπεραίνεις ότι η APPLE προσφέρει 2 έτη.

Στο site της γράφει 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/

"Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple" 

Αναφέρει και την νόμιμη εγγύηση 2 ετών της ΕΕ αλλά με υπέυθυνο το κατάστημα.

Επεξ/σία από nova_centurion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Απαντώ μόνο για την αποφυγή λάθος εντυπώσεων από τρίτους. Από που συμπεραίνεις ότι η APPLE προσφέρει 2 έτη.

Στο site της γράφει 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/

"Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple" 

Αναφέρει και την νόμιμη εγγύηση 2 ετών της ΕΕ αλλά με υπέυθυνο το κατάστημα.

Απο προσωπικη  εμπειρια με 2 κινητα παιδιων μου που τα πηγα σε Infoquest και εγινε αντικατασταση αφου διαπιστωθηκε η βλαβη .Δεν τα επισκευαζουν .

Συμπληρωσαν ενα εντυπο δεν ξερω προς που και εγινε η αντικατασταση 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν ειπα το αντιθετο αλλα δεν ξερω αν γινεται αν η αγορα εχει γινει μεσω skroutz plus .Τουλαχιστον σε εμνα για καποιo ελατωματικο προιον που ηθελα να επιστερψω και πηρα στο καταστημα agoraw μου ειπαν μονο μεσω skroutz

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα (επιλογή του) να το πάει είτε στο κατάστημα για την εγγύηση 2 ετών είτε στο service κατασκευαστή αν αυτό το επιτρέπει ο κατασκευαστής. Το skroutz Plus δεν έχει καμία δικαιοδοσία να επιβάλει κάτι άλλο. Φυσικά όταν παρεμβαίνει (κατ' επιλογήν) στην διαδικασία αυτό λογικά συμφέρει τον καταναλωτή οπότε γιατί ΟΧΙ; Αν κάποιος δεν θέλει το skroutz απλά το αγνοεί και πάει στο κατάστημα. Αν το κατάστημα πει καμιά αρλούμπα ότι δεν τον δέχεται κλπ  ο καταναλωτής μπορεί να διαφωνήσει νόμιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nova_centurion είπε

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα (επιλογή του) να το πάει είτε στο κατάστημα για την εγγύηση 2 ετών είτε στο service κατασκευαστή αν αυτό το επιτρέπει ο κατασκευαστής. Το skroutz Plus δεν έχει καμία δικαιοδοσία να επιβάλει κάτι άλλο. Φυσικά όταν παρεμβαίνει (κατ' επιλογήν) στην διαδικασία αυτό λογικά συμφέρει τον καταναλωτή οπότε γιατί ΟΧΙ; Αν κάποιος δεν θέλει το skroutz απλά το αγνοεί και πάει στο κατάστημα. Αν το κατάστημα πει καμιά αρλούμπα ότι δεν τον δέχεται κλπ  ο καταναλωτής μπορεί να διαφωνήσει νόμιμα.

Σε μενα αυτο που εγραψα μου  ειπαν οταν εκκινητης μπαταριας πηρε στην κυριολεξια φωτια μετα απο 2-3 χρησεις 

Μου επεσταφησαν τα χρηματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/9/2022 στις 9:54 ΠΜ, nova_centurion είπε

Μάλλον εσύ έχεις παρανοήσει αυτά που γράφω. Εξηγούμαι:

α. Γράφω ξεκάθαρα ότι το Σκρουτζ δεν είναι υπεύθυνο για την εγγύηση. Οσα ανέφερα είναι για να το αποδείξω στους λοιπους σχολιαστές που πιστεύουν και έγραψαν στο παρόν ότι το σκρουτζ τους καλύπτει για την περίοδο της εγγύησης. Αυτοί έχουν λανθασμένη εικόνα περί της ευθύνης του σκρουτζ όχι εγώ.

Το σκρουτζ ΔΕΝ αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την εγγύηση των προϊόντων. Αν συμβεί κάτι σ' ένα προίόν τότε ο καταναλωτής εξαρτάται από το αν το κατάστημα υφίσταται ή όχι.

Με απλά λόγια η προσωπική μου συμβουλή είναι όταν αγοράζουμε πράγματα αξίας καλό είναι να το κάνουμε από καταστήματα σοβαρά με υποδομή και ιστορικό και όχι από τον κυρ Μήτσο του καλαθιού του σκρουτζ.

Ε λοιπόν προφανώς μπορείς να έχεις την άποψη σου για το θέμα. Το Skroutz ομως πήρε πίσω συσκευή κινητού που είχε θέμα με την οθόνη μετά το πέρας των 6 μηνών, δεν πλήρωσα φράγκο στην επιστροφή και πήρα πίσω τα χρήματα μου και όλα αυτά ενώ το κατάστημα επέμενε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα.

Τώρα αν από αυτό συμπεραίνεις ότι δεν αναλαμβάνουν ευθύνη τι να πώ!

Από αυτό και μόνο πάντως με έχουν κερδίσει στην διαχείριση τους που φαίνεται όπως είπε ο συνφορουμίτης πάνω να είναι ευθυγραμμισμένη με την νομοθεσια! Αυτό και μόνο σημαίνει ότι πως δεν χρειάζεται να κυνηγάω τον κάθε μαγαζάτορα για να κάνει όσα προβλέπει ο νόμος, οπότε Skroutz, και πάλι Skroutz.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από 2-3 βδομάδες με το νέο Plus επιβεβαιώνεται αυτό που περίμενα εξαρχής, είναι εντελώς άχρηστο καθώς σου στερεί τη δυνατότητα να αγοράσεις στη καλύτερη τιμή της αγοράς ότι χρειάζεσαι στη καθημερινότητα σου. Είναι ασύμφορο έως αδύνατο να βρεις κάτι για να συμπληρώσεις 20ρικο από το ίδιο κατάστημα. Εκεί που έκανα διψήφιο αριθμό αγορών κάθε βδομάδα, τώρα δεν κάνω ούτε μια.

Επίσης το φαινόμενο με τους "λάθος" υπολογισμούς μεταφορικών τείνει να γίνει κανόνας, με τα καταστήματα σχεδόν πάντα να παρέχουν φθηνότερα μεταφορικά. Φουσκωτή μπανιέρα μωρού πχ υπολογίζεται με τον φουσκωμένο όγκο με αποτέλεσμα να έχει 15 ευρώ μεταφορικά με plus. Κάθισμα αυτοκινήτου αξίας 200 ευρώ το κατάστημα το στέλνει χωρίς έξοδα, το Plus 10+.

Καλό ήταν όσο κράτησε, εύχομαι να κάνει κάτι αντίστοιχο ο ανταγωνισμός.

Επεξ/σία από Dj_kourampies
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε e-mail για ανανέωση της συνδρομής μου με δώρο κουπόνι 10€!

"Η προωθητική ενέργεια αφορά συγκεκριμένους εγγεγραμμένους χρήστες του Skroutz που έχουν λάβει το παρόν email και δεν μεταβιβάζεται" 

Επεξ/σία από myrsine
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, myrsine είπε

Μου ήρθε e-mail για ανανέωση της συνδρομής μου με δώρο κουπόνι 10€!

"Η προωθητική ενέργεια αφορά συγκεκριμένους εγγεγραμμένους χρήστες του Skroutz που έχουν λάβει το παρόν email και δεν μεταβιβάζεται" 

Εε, ενταξει τωρα, εμεις που ανανεωσαμε πριν την ληξη, νιωθουμε τελειως κοροιδα, χασαμε τα 5€ που εδωσαν αυτοματα σε οσους δεν ανανεωσαν μονοι τους και τωρα το εκαναν 10€ !

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ:
ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ 2η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...