Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και σε εμένα ήρθε ο κωδικός για τα 10 Ευρώ! Απλά δεν ξέρω αν θα προλάβω αυτές τις μέρες να συμπληρώσω κάποια παραγγελία αξίας 50 Ευρώ, Θα ήταν βολικό αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε 2 παραγγελίες συνολικής αξίας 50 Ευρώ αλλά δεν το διευκρινίζει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, CakeNet είπε

Και σε εμένα ήρθε ο κωδικός για τα 10 Ευρώ! Απλά δεν ξέρω αν θα προλάβω αυτές τις μέρες να συμπληρώσω κάποια παραγγελία αξίας 50 Ευρώ, Θα ήταν βολικό αν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε 2 παραγγελίες συνολικής αξίας 50 Ευρώ αλλά δεν το διευκρινίζει....

Αν εννοείς σε 2 αποστολές, λογικά το υποστηρίζει, φαντάζομαι εννοεί 1 παραγγελία των 50 ευρώ, ανεξαρτήτως πλήθους αποστολών... Μου ήρθε και εμένα btw, αλλά αυτός ο όρος με τα 50 ευρώ ελάχιστη, είναι σαν να σε κοροϊδεύει λίγο στα μούτρα σου. 

Να παραπονεθώ κιόλας, γιατί παραγγελία που έκανα από το καλάθι, έκατσε για 2 μέρες στις αποθήκες του σκρουτζ πριν φτάσει σπίτι, ενώ φίλος που μένει σε διπλανό στενό με skroutz+ παρέλαβε την επόμενη μέρα... Δε ξέρω αν ήταν τυχαίο, αλλά σχεδόν μοιάζει με διαχωρισμό των πελατών όταν ψωνίζεις από το καλάθι του σκρουτζ... Επίσης σε άλλη παραγγελία sms τη μέρα της παράδοσης δεν έλαβα ποτέ, οπότε και έλειπα από το σπίτι και με κάλεσε ο διανομέας επειδή έλειπα... Άντε πάλι επικοινωνία με το support, για να βγει άκρη, και εν τέλει δε βγήκε, γιατί στην ίδια παραγγελία στη 2η προσπάθεια παράδοσης έλαβα sms, σε επόμενη δεν έλαβα ποτέ ξανά...

Πολύ μπερδεμένα τα βλέπω τα πράγματα, πολύ διφορούμενες οι προσφορές που στέλνουν, με πολλά μικρά γράμματα και ελάχιστη εμπιστοσύνη πλέον... Και υποστήριξη πολύ random, είτε απαντάνε μέσα σε 10 λεπτά, είτε σε 1 βδομάδα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2022 στις 12:05 ΜΜ, razkal είπε

Τα skroutz points κοπηκαν? παω να κανω παραγγελια σημερα και δεν μου το δινει σαν option

Να μην είστε σίγουροι (εαν δεν το έχετε ξανακάνει) ότι όλα θα πάνε καλά στην παραλαβή από skroutz point. Προσωπικά είχα μια δυσάρεστη εμπειρία. Άφιξη σε skroutz point Πέμπτη βράδυ. Προσπάθεια παραλαβής Παρασκευή πρωί (αποτυχημένη, δοκιμάζοντας τα πάντα). Επικοινωνία με support (καμία ουσιαστική εξήγηση). Επανεγκατάσταση εφαρμογής και δεύτερη προσπαθεία Παρασκευή απόγευμα (αποτυχημένη). Επικοινωνία με support και τελική παράδοση σε φυσική διεύθυνση την Τρίτη. Όλα αυτά σε skroutz point με Bluetooth που απαιτεί την ύπαρξη της εφαρμογής στο κινητό, γιατί υπάρχουν και αλλού τύπου που είναι με κωδικό. 

Αυτά... Κρατάτε και μια πισινή... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα την ανανέωση με το δώρο των 10 ευρώ μέσω κουπονιού (μου ήρθε αμέσως στο e-mail) και σε αντίθεση με το αρχικό e-mail που έλεγε οτι πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέχρι 30/9 23:59, σε αυτό το μαιλ λέει:

Το κουπόνι ισχύει αποκλειστικά για Αγορά μέσω Skroutz με ηλεκτρονική πληρωμή (χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα), για ελάχιστη παραγγελία 50€, έως και τις 02/10/2022, 23:10.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Με τον κωδικό είναι αλάνθαστα. Εχω κάνει αρκετές αγορές μα δαύτα.

Δυστυχώς δεν είναι. Πέραν του συμβάντος που μου έτυχε που ο καταστηματάρχης το βράδυ έκοψε το ρεύμα σε θυρίδα που υποτίθεται είναι 24ωρη, έχει τύχει και να βάζω τον κωδικό, να μην ανοίγει με την πρώρη-δεύτερη-τρίτη προσπάθεια, και να ανοίγει μετά από νέα προσπάθεια μετά από μικρή αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Δυστυχώς δεν είναι. Πέραν του συμβάντος που μου έτυχε που ο καταστηματάρχης το βράδυ έκοψε το ρεύμα σε θυρίδα που υποτίθεται είναι 24ωρη, έχει τύχει και να βάζω τον κωδικό, να μην ανοίγει με την πρώρη-δεύτερη-τρίτη προσπάθεια, και να ανοίγει μετά από νέα προσπάθεια μετά από μικρή αναμονή.

Μου έχει τύχει και εμένα και αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν να διασφαλίσω ότι όλες οι υπόλοιπες θυρίδες ήταν κλειστές, έτσι και έγινε, κάποιος προηγούμενος δεν είχε κλείσει σωστά τη θυρίδα. Και μετά άνοιξε η δικιά μου. Ωστόσο ούτε εμένα πλέον μου εμφανίζει Skroutz Points πλέον, τι έγινε? Με βόλευαν αρκετά 😏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν η παραγγελία γίνεται από κατάστημα εκτός Αττικής δεν χρησιμοποιείται η skroutz mile και κατ' επέκταση τα skroutz points. Το παρατήρησα στις τελευταίες παραγγελίες μου που έγιναν από εκτός Αττικής μαγαζιά και παραδόθηκαν με ACS. Λογικό είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Aν η παραγγελία γίνεται από κατάστημα εκτός Αττικής δεν χρησιμοποιείται η skroutz mile και κατ' επέκταση τα skroutz points. Το παρατήρησα στις τελευταίες παραγγελίες μου που έγιναν από εκτός Αττικής μαγαζιά και παραδόθηκαν με ACS. Λογικό είναι.

Καλησπέρα. Η skroutz last mile λειτουργεί εκτός από Αττική και Θεσσαλονίκη 😀

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κύρωση εχει αν ένα κατάστημα δεν εχει καποιο προιον για αποστολή?

Με καλεσαν σημερα απο ενα καταστημα πως δεν εχουνε ενα προιον απο αυτα που εχω παραγγείλει λεω καλα δε πειράζει ακυρωστε το και επεμενε να της στειλω με μειλ ιβαν να τα βαλει , στην αρχη σκεφτηκα μηπως ήταν απάτη και εξηγησα οτι έχει ξαναγίνει με αλλο κατάστημα χωρις θεμα προχωρησε η παραγγελια χωρις αυτο κ το σκρουτζ μου βρηκε απο αλλο καταστημα επεμενε αυτη οτι δεν μπορει να γίνει και να δώσω μονο ιβαν γενικα ηταν αρκετα πιεστική και επειδη ημουν σε δουλειά ειπα το χω ξανακανει ψαξτε το γίνεται ,αν εχετε καποιο θεμα με κυρωση απο το σκρουτζ πείτε μου το να το ξανασκεφτώ εν τελη νευριασε και μου το κλείσε. Ο αριθμος μετα που τον έψαξα ηταν οντως απο το κατάστημα οποτε υποθέτω κατι γίνεται αν δεν εχουν το προιον .

Δεν ξερω αν το βρηκαν μετα , παντως η παραγγελία στάλθηκε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mondler είπε

Καλησπέρα. Η skroutz last mile λειτουργεί εκτός από Αττική και Θεσσαλονίκη 😀

 

Καλώς δεν το ήξερα. Αλλά εγώ μίλησα για την προσωπική μου εμπειρία μιας και κατοικώ στην Αθήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/9/2022 στις 12:47 ΠΜ, aGka8l είπε

Τι κύρωση εχει αν ένα κατάστημα δεν εχει καποιο προιον για αποστολή?

Με καλεσαν σημερα απο ενα καταστημα πως δεν εχουνε ενα προιον απο αυτα που εχω παραγγείλει λεω καλα δε πειράζει ακυρωστε το και επεμενε να της στειλω με μειλ ιβαν να τα βαλει , στην αρχη σκεφτηκα μηπως ήταν απάτη και εξηγησα οτι έχει ξαναγίνει με αλλο κατάστημα χωρις θεμα προχωρησε η παραγγελια χωρις αυτο κ το σκρουτζ μου βρηκε απο αλλο καταστημα επεμενε αυτη οτι δεν μπορει να γίνει και να δώσω μονο ιβαν γενικα ηταν αρκετα πιεστική και επειδη ημουν σε δουλειά ειπα το χω ξανακανει ψαξτε το γίνεται ,αν εχετε καποιο θεμα με κυρωση απο το σκρουτζ πείτε μου το να το ξανασκεφτώ εν τελη νευριασε και μου το κλείσε. Ο αριθμος μετα που τον έψαξα ηταν οντως απο το κατάστημα οποτε υποθέτω κατι γίνεται αν δεν εχουν το προιον .

Δεν ξερω αν το βρηκαν μετα , παντως η παραγγελία στάλθηκε 

Το καταστημα προφανως και θα εχει καποιο αντίτυπο.. Τωρα στην περιπτωση σου γιατι επεμεναν να σου επιστρεψουν οι ιδιοι τα χρηματα δεν ξερω.. Παντως κι εγω στη θεση σου αυτο θα εκανα.  Αλλωστε η ολη διαχειριση της παραγγελιας γινεται απο το sroutz.

Μου εχει  τυχει μερικες φορες  να με παρουν απο καταστημα και να με ενημερωσουν οτι δεν εχουν το προιον και αν θελω να μου στειλουν κατι αλλο. Σε ολες τις περιπτωσεις τους ειπα να ακυρωσουν την παραγγελια και δεν μου ειπαν κατι αλλο.

Σε οσες φορες το skroutz δεν βρηκε το προιον απο καποιο αλλο καταστημα οποτε επρεπε να ακυρωθει η παραγγελια, μου εστειλαν  δωροεπιταγη 2 ευρω για επομενη αγορα. Αν θυμαμαι καλα σε μια περιπτωση που η αγορα ηταν μεγαλυτερης αξιας νομιζω μου εστειλαν δωροεπιταγη 5 ευρω..

Σε γενικες γραμμες η ολη λειτουργια του plus εχει αρκετα θετικα εστω και με το υπαρχον  προγραμμα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ppetros είπε

Το καταστημα προφανως και θα εχει καποιο αντίτυπο.. Τωρα στην περιπτωση σου γιατι επεμεναν να σου επιστρεψουν οι ιδιοι τα χρηματα δεν ξερω.. Παντως κι εγω στη θεση σου αυτο θα εκανα.  Αλλωστε η ολη διαχειριση της παραγγελιας γινεται απο το sroutz.

Μου εχει  τυχει μερικες φορες  να με παρουν απο καταστημα και να με ενημερωσουν οτι δεν εχουν το προιον και αν θελω να μου στειλουν κατι αλλο. Σε ολες τις περιπτωσεις τους ειπα να ακυρωσουν την παραγγελια και δεν μου ειπαν κατι αλλο.

Σε οσες φορες το skroutz δεν βρηκε το προιον απο καποιο αλλο καταστημα οποτε επρεπε να ακυρωθει η παραγγελια, μου εστειλαν  δωροεπιταγη 2 ευρω για επομενη αγορα. Αν θυμαμαι καλα σε μια περιπτωση που η αγορα ηταν μεγαλυτερης αξιας νομιζω μου εστειλαν δωροεπιταγη 5 ευρω..

Σε γενικες γραμμες η ολη λειτουργια του plus εχει αρκετα θετικα εστω και με το υπαρχον  προγραμμα...

Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το plus. Ισχύουν ακριβώς τα ίδια και για non-plus χρήστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το plus. Ισχύουν ακριβώς τα ίδια και για non-plus χρήστες.

Σορυ αλλα τα ανεφερα  βαση της εμπειριας απο την αρχη που ξεκινησε το plus. Οσα χρονια εκανα αγορες μεσω του σκρουτζ πριν απο το plus δεν μου ειχε τυχει κατι αντιστοιχο.

Αλλα για να το λες εσυ με τοση σιγουρια ετσι θα ειναι. Μη θεωρηθει οτι κανω και διαφημιση στο skroutz..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...