Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.


nikos_loko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

Ε καλά όχι και υπερβολές 20 χρόνον οχήματα σε όλες της χώρες έχουν εδώ και καιρό περάσει από πρεσσα (με εξαίρεση κάποια συλλεκτικά 100+κ και πάνω) μόνο στην Ελλάδα τα βλέπεις στον δρόμο ακόμη

 

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Τόσο παλιά αμάξια δεν έβλεπα στον δρόμο. Και αν έβλεπα ήταν ένα στα τόσο και σε κατάσταση like new.

 

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

εδώ οτι παλιό εχει ειναι είτε χαρχαλο

 

48 λεπτά πριν, Black Demis είπε

99,9 του κόσμου στην ελλαδα όχι

Αυτές οι υπερβολές που χρησιμοποιείτε κάποιοι δεν βοηθούν στα επιχειρήματά σας. Αντιθέτως χάνετε την αξιοπιστία σας.

Και επίσης εγώ δεν αναφέρομαι σε 4τροχα κουβαδάκια 20 χρόνων αλλά σε premium μάρκες. Προτιμώ ένα Bmw, mercedes 20ετίας από ένα χιουνταοκια 7, 8, 10 χρόνων.

19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ούτε να το έχεις σβήσει στην κατηφόρα δε καίει αυτά.

8 με 8,5 εντός πόλης και με βαρύ πόδι 10 με 11

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 λεπτά πριν, Nabuko είπε

 

 

 

Αυτές οι υπερβολές που χρησιμοποιείτε κάποιοι δεν βοηθούν στα επιχειρήματά σας. Αντιθέτως χάνετε την αξιοπιστία σας.

Και επίσης εγώ δεν αναφέρομαι σε 4τροχα κουβαδάκια 20 χρόνων αλλά σε premium μάρκες. Προτιμώ ένα Bmw, mercedes 20ετίας από ένα χιουνταοκια 7, 8, 10 χρόνων.

8 με 8,5 εντός πόλης και με βαρύ πόδι 10 με 11

 

bmw και mersedes 20 χονον για να το εχεις οκ θα πρέπει να ειναι καταρχάς καποιο μεγαλο με πάνω απο 2 λίτρα κλπ και να ειναι ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ κάθε του service καθε τι πρην την ώρα να αλλάζεις ΟΛΑ
αυτά δεν σηκώνουν και πολλές τσέπες (βασικά πολύ λίγες) που στην ελλαδα δεν τα βλέπεις αυτα 9 στα 10 ετοια κυκλοφορούν με βοήθεια του θεου και 1 ειναι στην πένα και συνήθως αυτός που το έχει ειναι αρκετά φραγκατος και έχει πολλά οχήματα, μεχρι εδω δεκτό αλλά όταν προτείνεται σε ένα άτομο με budged 5 6 χιλιάρικα τέτοιο αμάξι (που για να το έχει στην πένα δεν θα φτάνει ο μισθός τους μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

bmw και mersedes 20 χονον για να το εχεις οκ θα πρέπει να ειναι καταρχάς καποιο μεγαλο με πάνω απο 2 λίτρα κλπ και να ειναι ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ κάθε του service καθε τι πρην την ώρα να αλλάζεις ΟΛΑ
αυτά δεν σηκώνουν και πολλές τσέπες (βασικά πολύ λίγες) που στην ελλαδα δεν τα βλέπεις αυτα 9 στα 10 ετοια κυκλοφορούν με βοήθεια του θεου και 1 ειναι στην πένα και συνήθως αυτός που το έχει ειναι αρκετά φραγκατος και έχει πολλά οχήματα, μεχρι εδω δεκτό αλλά όταν προτείνεται σε ένα άτομο με budged 5 6 χιλιάρικα τέτοιο αμάξι (που για να το έχει στην πένα δεν θα φτάνει ο μισθός τους μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας)

Σιγά το κόστος να κάνεις τα service στην ώρα τους στα Mercedes και τα BMW και γενικώς τα premioum . Clk του ΄04 έχω και είναι σε άριστη κατάσταση , αυτή η καραμέλα είναι παλιό να πάει πρεσσα γιατί είναι επικίνδυνο στο δρόμο πρέπει να σταματήσει.

Προτιμώ να δώσω 12 και να πάρω premioum του '08 - '09 πάρα κουβαδακι του '21.

Για να το τελειώσω , ένας που σεβεται το αυτοκίνητο του είτε καινούργιο είτε 20ετιας , στην πένα θα το έχει. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Black Demis είπε

bmw και mersedes 20 χονον για να το εχεις οκ θα πρέπει να ειναι καταρχάς καποιο μεγαλο με πάνω απο 2 λίτρα κλπ και να ειναι ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ κάθε του service καθε τι πρην την ώρα να αλλάζεις ΟΛΑ
αυτά δεν σηκώνουν και πολλές τσέπες (βασικά πολύ λίγες) που στην ελλαδα δεν τα βλέπεις αυτα 9 στα 10 ετοια κυκλοφορούν με βοήθεια του θεου και 1 ειναι στην πένα και συνήθως αυτός που το έχει ειναι αρκετά φραγκατος και έχει πολλά οχήματα, μεχρι εδω δεκτό αλλά όταν προτείνεται σε ένα άτομο με budged 5 6 χιλιάρικα τέτοιο αμάξι (που για να το έχει στην πένα δεν θα φτάνει ο μισθός τους μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας)

Δεν ισχύει τίποτα απ' ότι γράφεις, προφανώς είναι απόψεις πικραμένων που δεν είχαν ποτέ τους premium μάρκα και για κάποιο λόγο τις έχεις υιοθετήσει κι εσύ.

ok σε αφήνω να ζήσεις στο συννεφάκι σου. Ποιος είμαι εγώ να σου χαλάσω το παραμύθι. Καλή συνέχεια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Black Demis είπε

bmw και mersedes 20 χονον για να το εχεις οκ θα πρέπει να ειναι καταρχάς καποιο μεγαλο με πάνω απο 2 λίτρα κλπ και να ειναι ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ κάθε του service καθε τι πρην την ώρα να αλλάζεις ΟΛΑ
αυτά δεν σηκώνουν και πολλές τσέπες (βασικά πολύ λίγες) που στην ελλαδα δεν τα βλέπεις αυτα 9 στα 10 ετοια κυκλοφορούν με βοήθεια του θεου και 1 ειναι στην πένα και συνήθως αυτός που το έχει ειναι αρκετά φραγκατος και έχει πολλά οχήματα, μεχρι εδω δεκτό αλλά όταν προτείνεται σε ένα άτομο με budged 5 6 χιλιάρικα τέτοιο αμάξι (που για να το έχει στην πένα δεν θα φτάνει ο μισθός τους μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας)

Says who? Σιγά μη πρέπει να κάνεις και κάθε 5,000χλμ ρεκτιφιέ στον κινητήρα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Black Demis είπε

bmw και mersedes 20 χονον για να το εχεις οκ θα πρέπει να ειναι καταρχάς καποιο μεγαλο με πάνω απο 2 λίτρα κλπ και να ειναι ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ κάθε του service καθε τι πρην την ώρα να αλλάζεις ΟΛΑ
αυτά δεν σηκώνουν και πολλές τσέπες (βασικά πολύ λίγες) που στην ελλαδα δεν τα βλέπεις αυτα 9 στα 10 ετοια κυκλοφορούν με βοήθεια του θεου και 1 ειναι στην πένα και συνήθως αυτός που το έχει ειναι αρκετά φραγκατος και έχει πολλά οχήματα, μεχρι εδω δεκτό αλλά όταν προτείνεται σε ένα άτομο με budged 5 6 χιλιάρικα τέτοιο αμάξι (που για να το έχει στην πένα δεν θα φτάνει ο μισθός τους μάλλον είστε εκτός πραγματικότητας)

Δεν ισχύει φίλε μου τίποτα απολύτως στα όσα γράφεις. Ξέρω πολύ καλά τι στοιχίζει η συντήρηση ενός clk mercedes 2.3 λίτρων, 18χρονια το έχω,και σίγουρα δεν χρειάζεται να είσαι πολύ φραγκατος, για να έχεις το αμαξι στη πένα,ουτε χρειάζεται να τα αλλάζεις όλα πριν την ώρα τους. 

Κανεις εικασίες για πράγματα που δεν γνωρίζεις, όπως με τα ποσοστά των 99.9%,εκει γέλασα πολύ. Απορώ σε ποια χώρα ζεις. 

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δεν ισχύει φίλε μου τίποτα απολύτως στα όσα γράφεις. Ξέρω πολύ καλά τι στοιχίζει η συντήρηση ενός clk mercedes 2.3 λίτρων, 18χρονια το έχω,και σίγουρα δεν χρειάζεται να είσαι πολύ φραγκατος, για να έχεις το αμαξι στη πένα,ουτε χρειάζεται να τα αλλάζεις όλα πριν την ώρα τους. 

Κανεις εικασίες για πράγματα που δεν γνωρίζεις, όπως με τα ποσοστά των 99.9%,εκει γέλασα πολύ. Απορώ σε ποια χώρα ζεις. 

μόνο τα τελοι κυκλοφορίας και βενζίνες φτάνουν να μην το πάρεις ένας απλός καθημερινώς άνθρωπος μπου βγάζει 600 700 ευρω και το ξερεις, και μια χαρά ξέρω γιατι θείος μου επιμένει και εχει sl300 , τωρα αν καποιος το εχει οπως το περιέγραψα (χάρος ασυντιριτος ) προφανώς και κυκλοφορεί αλλά δεν παύει να ειναι επικίνδυνο

16 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Says who? Σιγά μη πρέπει να κάνεις και κάθε 5,000χλμ ρεκτιφιέ στον κινητήρα...

οχι άλλα πρέπει να αλλάζεις ολα by the book  αν το θελεις να ειναι ασφαλές και αρτιο αλλιώς θα είσαι οτι είσαι περισσότεροι με αυτό στον δρόμο.. χάρος με ρόδες

23 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δεν ισχύει τίποτα απ' ότι γράφεις, προφανώς είναι απόψεις πικραμένων που δεν είχαν ποτέ τους premium μάρκα και για κάποιο λόγο τις έχεις υιοθετήσει κι εσύ.

ok σε αφήνω να ζήσεις στο συννεφάκι σου. Ποιος είμαι εγώ να σου χαλάσω το παραμύθι. Καλή συνέχεια

x5 ειχα 2004 4 χρόνια μια χαρά ξέρω πως ειναι , η λογοι που δόθηκαν ηταν καθαρά και μονο επειδη ηταν ακατάλληλο για εκεί που το ειχα (μεσα στην πόλη) , αγορά έγινε καθαρά και μονο επειδή το ειχα βρει φτηνά στην γερμάνια, οσο το ειχα πάντως το πρόσεχα σαν παιδάκι και τα service και όλοι η έλεγχοι και το παραμικρό το άλλαζα γιατι ειμαι ψείρας, για καθημερινό αμάξι δεν ήταν πάντως (να μην αναφερω το χιλιάρικο για τα τελοι )


και επιμένω για άνθρωπο που έχει 5 6 χιλιάρικα budged αυτα τα οχήματα που προτείνεται ειναι εκτός τόπου και χρόνο

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σωστή διατύπωση είναι ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν υπερβολικά πολλά οχήματα μεγάλης ηλικίας που δυστυχώς είναι κακοσυντηρημένα σε βαθμό εγκληματικής αμέλειας.Τώρα πως αυτά περνούν ΚΤΕΟ ένας θεός ξέρει.

Εδώ αγοράζουν οι gypsies με 200 - 300 ευρώ αυτοκίνητα μισοτρακαρισμένα χωρίς φανάρια, τους κάνουν και μετατροπή (όχι σχάρα αλλά ολόκληρη ...ταράτσα κολλημένη με κολωνάκια πάνω στο σασί για να έχουν χώρο για το εμπόρευμα, παλιοσίδερα και σία) και δεν τους ενοχλεί κανείς.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Black Demis είπε

οχι άλλα πρέπει να αλλάζεις ολα by the book  αν το θελεις να ειναι ασφαλές και αρτιο αλλιώς θα είσαι οτι είσαι περισσότεροι με αυτό στον δρόμο.. χάρος με ρόδες

Και αμάξι 3-4 ετών αν έχεις, αν το έχεις με τελειωμένα λαστιχα και φρένα, και έχει πολλά τέτοια, και δεν τα συντηρείς σωστά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, πάλι χάρος με ρόδες είσαι.

Κατά τα άλλα, ότι είπε ο kalmik πιο πάνω.

Όλα είναι θέμα συντήρησης και αυστηρού Κτεο και τροχαίας. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μόνο τα τελοι κυκλοφορίας και βενζίνες φτάνουν να μην το πάρεις ένας απλός καθημερινώς άνθρωπος μπου βγάζει 600 700 ευρω και το ξερεις, και μια χαρά ξέρω γιατι θείος μου επιμένει και εχει sl300 , τωρα αν καποιος το εχει οπως το περιέγραψα (χάρος ασυντιριτος ) προφανώς και κυκλοφορεί αλλά δεν παύει να ειναι επικίνδυνο

οχι άλλα πρέπει να αλλάζεις ολα by the book  αν το θελεις να ειναι ασφαλές και αρτιο αλλιώς θα είσαι οτι είσαι περισσότεροι με αυτό στον δρόμο.. χάρος με ρόδες

x5 ειχα 2004 4 χρόνια μια χαρά ξέρω πως ειναι , η λογοι που δόθηκαν ηταν καθαρά και μονο επειδη ηταν ακατάλληλο για εκεί που το ειχα (μεσα στην πόλη) , αγορά έγινε καθαρά και μονο επειδή το ειχα βρει φτηνά στην γερμάνια, οσο το ειχα πάντως το πρόσεχα σαν παιδάκι και τα service και όλοι η έλεγχοι και το παραμικρό το άλλαζα γιατι ειμαι ψείρας, για καθημερινό αμάξι δεν ήταν πάντως (να μην αναφερω το χιλιάρικο για τα τελοι )


και επιμένω για άνθρωπο που έχει 5 6 χιλιάρικα budged αυτα τα οχήματα που προτείνεται ειναι εκτός τόπου και χρόνο

Και by the book να τα αλλάζεις όλα, πάλι δεν είναι τόσο εξωφρενικό το κόστος, κάνεις το σέρβις σου όταν ορίζει ο κατασκευαστής, αλλάζεις ο,τι προβλέπεται όταν πρέπει και τέλος. Εγώ σε αυτό το budget δε θα σκεφτόμουν τόσο τη συντήρηση, όσο το τι θα χρειαστεί το αυτοκίνητο με το που το πάρεις, δηλαδή σε τι κατάσταση θα είναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Και by the book να τα αλλάζεις όλα, πάλι δεν είναι τόσο εξωφρενικό το κόστος, κάνεις το σέρβις σου όταν ορίζει ο κατασκευαστής, αλλάζεις ο,τι προβλέπεται όταν πρέπει και τέλος. Εγώ σε αυτό το budget δε θα σκεφτόμουν τόσο τη συντήρηση, όσο το τι θα χρειαστεί το αυτοκίνητο με το που το πάρεις, δηλαδή σε τι κατάσταση θα είναι

καλα το τελευταίο ειναι α και ω στην αγορά μεταχειρισμένου αν ειναι να πάρεις με 6 χιλιάρικα και να θέλει λάστιχα δσικοπλακες τακάκια μπουζια ολα τα  υγρά ημαντες αναρτήσεις ψαλίδια κλπ (ολα τα περιφερειακά αν ήταν ασυντήρητο) θα σου βγει άλλα τοσα (και λίγα ειπα)
εγώ όταν πήρα το x5 απο την γερμανια το έφερα άλλαξα αναρτήσεις άλλαξα φούσκες (πωναει πολύ) και γενικός ότι έχει και δεν εχει γιατι όλα ήταν στο όριο κάνα χρόνο να βγάλουν 9 το είχα πάρει άλλα 4,5 έδωσα για ολα τα άλλα
μετα δεν με βόλεψε στην πολη καθολου δεν έβρισκα παρκινγ στην γειτονιά έκαιγε σαν διάολος κλπ πλήρωσα και 4 φόρες το χιλιάρικο τελοι και δεν άντεξα το έδωσα, όποιος το πήρε party έκανε το αμάξι δεν χρειαζόταν ουτε λαμπάκι να αλλαξει 
πάντως κάλο μάθημα για μένα ηταν μπορώ να πω να μάθω να αγοράζω αυτο που χρειάζομαι και το σηκώνω  οικονομικά από συντήρηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσους γνωστούς έχω με premium γερμανικά, είναι παλιά 20ετίας και με 20 ευρώ βενζίνη μέσα, μονίμως. Αυτό δεν σημαίνει ότι έτσι είναι η πλειοψηφία. Είναι λάθος να προσπαθείς να κάνεις αναγωγή στο σύνολο με βάση 2-3 γνωστούς που έχεις.

Από εκεί και πέρα, εγώ δεν θέλω να δίνω ούτε ευρώ παραπάνω όταν μπορώ να κάνω με ασφάλεια τη δουλειά μου με λιγότερα χρήματα. Τα λεφτά που γλύτωσα παίρνοντας πχ στα 5-6 χιλιάρικα Corsa και όχι BMW, θα τα δώσω σε διακοπές το καλοκαίρι. Αν κάποιος θέλει να τα δίνει σε service και επισκευές δικαίωμα του. Αν έχει τα λεφτά να έχει και premium και να μην είναι μίζερος στο που θα πάει και τι θα ξοδέψει, ακόμη καλύτερα! Αλλα η πλειοψηφία στην Ελλάδα δεν έχει αυτήν τη δυνατότητα. Πόσο μάλλον άτομα 20-30 χρονών.

Για τη δουλειά που θέλει ο TS, προτείνω αμαξάκι στα 1.2 - 1.4 , σχετικά καινούριο και φυσικά έλεγχο σε μηχανικό. Ένα μικρομεσαίο με καλή κατανάλωση φαντάζει ως ιδανική επιλογή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Όλα είναι θέμα συντήρησης και αυστηρού Κτεο και τροχαίας. 

Την τροχαία δεν την σχολιάζω καν (στον κόσμο και την ρέκλα τους). 

Τώρα στο θέμα ΚΤΕΟ προσωπικές εμπειρίες μου (έχω φίλο με συνεργείο αυτοκινήτων). Αυτοκίνητα 100% ακατάλληλα στην πλειοψηφία τους ηλικιωμένων με δικαιολογίες του στυλ έλα μωρέ για το χωριό και τα χωράφια το θέλω - ξέρεις πόση σύνταξη μου δίνει το κράτος; - ε ας περάσει τώρα άραγε θα ζούμε σε ένα χρόνο. Αν δείτε φωτογραφίες θα τραβάτε τα μαλλιά σας λάστιχα χειμερινά 10 ετών σχεδόν σλικ, άλλα με καυσαέρια στο Θεό, τακάκια που σε λίγο θα βρει το σίδερο πάνω στον δίσκο, αμορτισέρ κούνια μπέλα κτλ 

Τι γίνεται θα τα πάρει ο μάστορας (κακός βέβαια δεν το συζητάμε) και θα τα πάει ο ίδιος για ΚΤΕΟ και τσουπ μια χαρά θα περάσουν. Όταν του πάει πελατεία με 45€ περίπου το ένα ε τι να λέμε. Και μόνος να πάει κάποιος αν στραβώσει και πει φεύγω κάτι θα γίνει. Τώρα πως το ΚΤΕΟ δίνει το OK χωρίς να έχει φόβο για συνέπειες (από το κράτος γιατί για την ζωή την δικιά μας λίγο τους νοιάζει) δεν ξέρω. 

Τα παραπάνω αφορούν ιδιωτικά ΚΤΕΟ επαρχίας. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...