Προς το περιεχόμενο

iPhone 13 pro max κωτσοβολος


Νικήτας Ράικος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Arina είπε

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ! ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ Κ ΕΓΩ ! ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΤΟ IPHONE 13 PRO MAX SIERA BLUE ΣΤΙΣ 4/11/21 ,ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΑΚΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑΞΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Κ ΕΓΙΝΕ 11/11/21 ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ. ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Μα Αλήθεια τώρα ;; Τόσο καιρό και ακόμα τίποτα ;;; Γιατί δεν ζητάς λεφτά πίσω αν έχεις δώσει προκαταβολή να το πάρεις αλλού;;; Εγώ πήρα τηλέφωνο το πρωί και μου είπαν πως το SB 128GB καθυστερεί πάρα πολύ λόγω χρώματος και πως έχουν παραλαβές Τετάρτη και Παρασκευή , ίσως να είμαι μέσα! Αν όχι , θα ζητήσω λεφτά πίσω να πάω από Germano που έχουν ετοιμοπαράδοτα σε 2-3 μέρες! 

Επεξ/σία από milopita
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, milopita είπε

Μα Αλήθεια τώρα ;; Τόσο καιρό και ακόμα τίποτα ;;; Γιατί δεν ζητάς λεφτά πίσω αν έχεις δώσει προκαταβολή να το πάρεις αλλού;;; Εγώ πήρα τηλέφωνο το πρωί και μου είπαν πως το SB 128GB καθυστερεί πάρα πολύ λόγω χρώματος και πως έχουν παραλαβές Τετάρτη και Παρασκευή , ίσως να είμαι μέσα! Αν όχι , θα ζητήσω λεφτά πίσω να πάω από Germano που έχουν ετοιμοπαράδοτα σε 2-3 μέρες! 

Αν το κάνεις όντως και σου το δώσουν αμέσως, ενημέρωσε κι εμένα που είμαι από 18 Νοέμβρη να πάω να κάνω το ίδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Faxmi είπε

Αν το κάνεις όντως και σου το δώσουν αμέσως, ενημέρωσε κι εμένα που είμαι από 18 Νοέμβρη να πάω να κάνω το ίδιο.

Πήγα σε κατάστημα Germanos και μου το είπαν! Α Απλά επειδή το παίρνω με τιμολόγιο πρέπει να πάει ο ίδιος να πάρει τα λεφτά ( δεν θα μου τα δώσουν εμένα ) δεν μπορώ να χρεωθώ μέχρι να ξεμπερδέψω από Κωτσόβολο! Θα ενημερώσω !!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/1/2022 στις 7:00 ΜΜ, bioentre είπε

το απαράδεκτο σύστημα που έχει δημιουργηθεί με τις προκαταβολές, ενώ όσοι τα βλέπουν και τα τσιμπάνε, τι να πω, εγώ θα ντρεπόμουν να πάρω τη σειρά κάποιου που έχει ρίξει και γερή προκαταβολή.

Ναι,αυτό με τις προκαταβολές το λες κ απάτη..Βέβαια δν μου ζήτησαν προκαταβολή στο πλαίσιο.Το αντίθετο,εγώ επέμενα κ δν τν δεχόντουσαν!Όσο αφορά το να πάρεις τν σειρά κάποιου,συμφωνώ κ με αυτό.Αυτός ήταν κ ο λόγος που δν πήρα τν 1η συσκευή η οποία ήταν από τν αποθήκη τους.Σχετικά με τν συσκευή που τλκ αγοράσα,πιθανολογώ ότι ήταν ακυρώση.Με τις ακύρωσης όσο αφορά τν Κοτσωβολο παίζει το εξής.Βαριούνται να το ξανά γυρίζουν στην αποθήκη,σε φάση αρνούνται!Άρα μένει στο κατάστημα.Απο αυτά που μου είπαν αρχικά στο τηλ που έγινε με το κατάστημα όπου ήταν η συσκευή,ε δν ψήνοταν να μου τ δώσουν😅Στάνταρ τ ήθελαν για κάποιον γνωστό τους.Διαθεσιμότητα υπάρχει παντού!Μόνο στην Ελλάδα δν υπάρχει,περίεργο..Η μλκ είναι ότι τα δίνουν όπου θέλουν.Ούτε προκαταβολές,ούτε προτεραιότητα,τπτ δν τους νοιάζει!Παρακολουθούσα το αντίστοιχο thread απο πλαίσιο.Έκανα ακυρώση από το πλαίσιο όχι 1,αλλά 2 συσκευές.(13 pro max gold 128&256)Ήθελα να δω αν 1/1000ς θα υπήρχε ένα μην. παραλαβής με ίδιο χρώμα,χωρητικότητα κ πάνω-κάτω κοντινή ημερομηνία που έκανα τν ακύρωση.Τίποτα,κανένα μην!("τυχερή"κ εγώ όμως!Με το που τ πήρα από Κωτσόβολο με πήρε τηλ το πλαίσιο😂)Θα μου πεις,ok μπορεί να τα πήραν άτομα εκτός forum.Ναι,εννοείται.Μακάρι να πήγαν στον επόμενο που ήταν στην σειρά.Όταν ανέφερα τν ημερομηνία της ακύρωσης,χρώμα κλπ στο αντίστοιχο thread,ξες τι μου είπαν?Ότι στο πλαίσιο όταν γίνονται ακυρώσεις τα τσιμπάνε γνωστοί τν υπαλλήλων,οι ίδιοι οι υπάλληλοί ή ακόμα κ ο χψ πελάτης που θα μπει στο μαγαζί.Αυτά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, giannis_ps_21 είπε

Από όπου πιστεύεις οτι θα σε εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα σε περίπτωση βλάβης. Εγώ δεν κρατάω κινητό backup κ αν χαλάσει θέλω άμεση επισκευή. Αν αυτό δεν είναι πρόβλημα για σένα, ε λογικά προτίμησε το πιο φθηνό. Διαφορετικά (αν μπορεί να σε εξυπηρετήσει κάποιος με απαλλαγή φπα) πάρε το pro max. Όλα είναι ωραία σε αυτό το κινητό αλλά η μπαταρία του είναι σε άλλο επίπεδο. Ότι κ αν κάνω θα μου βγάλει άνετα δυο μέρες.

istorm με έχουν βάλει να πληρώσω εντός εγγύησης... τραγικά πράγματα.

Εντάξει πλήρωσα γιατί ήταν μικρό το ποσό.

Απλά έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά και όχι σε έναν απλό πελάτη αλλά και σε αυτούς που τα σκάνε

Αν και δεν έχει σημασία παίρνεις το ΣΕ ή το προ μαξ. Η αντιμετώπιση θα πρέπει να είναι ικανοποιητική, αν όχι πολύ καλή.

Ε η δική τους αντιμετώπιση είναι κάτω του μετρίου, αν όχι άθλια, ακόμα και στους καλούς πελάτες.

17 ώρες πριν, Faxmi είπε

Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται η καθυστέρηση. Δεν τα βρίσκει ο Κωτσόβολος με τους προμηθευτές του ή παραχωρούν τη σειρά σε "βύσματα" ή η apple έχει πρόβλημα σε υλικά και καθυστερεί; 

η Apple έχει πλεόν φουλ διαθεσιμότητα. Η αντιπροσωπεία του ιστορμ φταίει που δεν φέρνει.

11 ώρες πριν, Stelios_ro είπε

Το θέμα με την διαθεσιμότητα της apple έχει λείξει ,οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση οφείλεται στους προμηθευτές των καταστημάτων και στα ίδια τα καταστήματα !Μην πιστεύετε ό,τι σας πλασάρουν ότι η "είναι ακόμα θέμα της apple".Με μια απλή αναζήτηση θα δεις ότι όλος ο πλανήτης έχει καλύψει τις ανάγκες του για ζήτηση εκτός από εμάς που πρέπει να περιμένεις 70 μέρες + (iphone 13 pro sb 128 εδώ από 19/11)

Είτε μιλήσεις με τον Κωτσόβολο είτε με το πλαίσιο το ίδιο παραμύθι θα σου λένε κι δεν μπορείς να κάνεις κι τίποτα παρά μόνο να πάρεις από αλλού εάν βιάζεσαι.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις πάντως είναι να μην ασχολείσαι περί του θέματος (όσο αυτό είναι εφικτό) και να απογοητεύεσαι γιατί εν τέλη θα τρελαθείς με τις παπατζες που θα σου λένε περί διαθεσιμότητας από 1 μήνα θέλουμε 1.5 και μετά 2 και πάει λέγοντας 

Καλή υπομονή σε όλους ! 

Ακριβώς η αποθήκη της αππλε στην Ευρώπη είναι γεμάτη και στο στέλνουν την επόμενη μέρα ή την επόμενη εβδομάδα στην χειρότερη.

Εδώ η αντιπροσωπεία με το ιστορμ και την ACS για να βγάλει από τη μύγα ξύγκι, κάνει παραλαβή μια φορά το μήνα (χαμηλότερα μεταφορικά) και δεσμεύει προκαταβολές εξυπηρετώντας πρώτα νέες παραγγελίες.

Έτσι οι προκαταβολές σας γίνονται μεταφορικά και ρευστό για να έρθουν τα κινητάκια που βλέπετε άμεσα διαθέσιμα, όσο περιμένετε το δικό σας. Συνεχίστε να στηρίζετε ινφοκουεστ αν θέλετε και το δίκτυο διανομής της...

5 ώρες πριν, Alexandros Voulgaris είπε

Η αληθεια ειναι πως και να εξυπηρετουν τους δικους τους ποσοι να ειναι ολοι αυτοι? Υπαρχει προβλημα σε ολες τις μεγαλες αντιστοιχες αλυσιδες του κωτσοβολου. Θελω να πω μπορει ναι "χαθουν" 10,20,100 κομματια αλλα ειναι λιγα σε σχεση με τις παραγγελιες που εχουν γινει... Ο προμηθευτης της ελλαδας ειναι που τα χει κανει σα τα μουτρα του. Λογικα του Οκτωβριου πρεπει να εχει εξυπηρετηθει το 90% τουλαχιστον. Ας ελπισουμε να εξυπηρετηθουμε κι εμεις του Νοεμβρη μεσα στο Φλεβαρη...Για τους υπολοιπους οσο ειναι νωρις θα προτεινα να ακυρωσουν και να παρουν ετοιμοπαραδοτο απο σκρουτζ. Εμενα προσωπικα με κρατανε "ομηρο" γιατι δε με παιρνει μετα απο 2 μηνες + αναμονης να ζητησω επιστροφη χρηματων που μπορει να παρει 15 μερες για να παρω απο αλλου. Τελειωσα να ασχολουμαι μαζι τους ειναι απαραδεκτοι ολοι τους και το πιο κυριο δε ξαναψωνιζω απ τον Κωτσοβολο ουτε καλωδιο μετα απο ολα αυτα...

Οποτε ερθει ας ερθει...

Δεν εξυπηρετούν δικούς τους γιατί και εγώ που έχω δώσει 4ψήφιο μέσα σε μισό χρόνο στον προμηθευτή, έχω λάβει "άψογη" συμπεριφόρα. Είναι απλά απαράδεκτος ο προμηθευτής infoquest-istorm-acs

1 ώρα πριν, semi-kat είπε

Ναι,αυτό με τις προκαταβολές το λες κ απάτη..Βέβαια δν μου ζήτησαν προκαταβολή στο πλαίσιο.Το αντίθετο,εγώ επέμενα κ δν τν δεχόντουσαν!Όσο αφορά το να πάρεις τν σειρά κάποιου,συμφωνώ κ με αυτό.Αυτός ήταν κ ο λόγος που δν πήρα τν 1η συσκευή η οποία ήταν από τν αποθήκη τους.Σχετικά με τν συσκευή που τλκ αγοράσα,πιθανολογώ ότι ήταν ακυρώση.Με τις ακύρωσης όσο αφορά τν Κοτσωβολο παίζει το εξής.Βαριούνται να το ξανά γυρίζουν στην αποθήκη,σε φάση αρνούνται!Άρα μένει στο κατάστημα.Απο αυτά που μου είπαν αρχικά στο τηλ που έγινε με το κατάστημα όπου ήταν η συσκευή,ε δν ψήνοταν να μου τ δώσουν😅Στάνταρ τ ήθελαν για κάποιον γνωστό τους.Διαθεσιμότητα υπάρχει παντού!Μόνο στην Ελλάδα δν υπάρχει,περίεργο..Η μλκ είναι ότι τα δίνουν όπου θέλουν.Ούτε προκαταβολές,ούτε προτεραιότητα,τπτ δν τους νοιάζει!Παρακολουθούσα το αντίστοιχο thread απο πλαίσιο.Έκανα ακυρώση από το πλαίσιο όχι 1,αλλά 2 συσκευές.(13 pro max gold 128&256)Ήθελα να δω αν 1/1000ς θα υπήρχε ένα μην. παραλαβής με ίδιο χρώμα,χωρητικότητα κ πάνω-κάτω κοντινή ημερομηνία που έκανα τν ακύρωση.Τίποτα,κανένα μην!("τυχερή"κ εγώ όμως!Με το που τ πήρα από Κωτσόβολο με πήρε τηλ το πλαίσιο😂)Θα μου πεις,ok μπορεί να τα πήραν άτομα εκτός forum.Ναι,εννοείται.Μακάρι να πήγαν στον επόμενο που ήταν στην σειρά.Όταν ανέφερα τν ημερομηνία της ακύρωσης,χρώμα κλπ στο αντίστοιχο thread,ξες τι μου είπαν?Ότι στο πλαίσιο όταν γίνονται ακυρώσεις τα τσιμπάνε γνωστοί τν υπαλλήλων,οι ίδιοι οι υπάλληλοί ή ακόμα κ ο χψ πελάτης που θα μπει στο μαγαζί.Αυτά 

Τον υπάλληλο τον συμφέρει να γίνει ακύρωση και να μπεις εσύ ακύρα στο μαγαζί να το ζητήσεις και να είναι διαθέσιμο από ακύρωση (ή καλύτερα να έχει πάει στο κατάστημα για κάποιον που το έχει παραγγείλει και απλά να μην έχει συγχρονιστεί το σύστημα για να του στείλει ενημέρωση). Προσμετράται στις πωλήσεις τους, μπόνους κλπ. Σίγουρα κάποια τεμάχια που τα έχουν παραγγείλει διάφοροι με παραλαβή από το κατάστημα, μένουν κάμια-δύο μέρες στο κατάστημα μήπως περάσει τυχαία κανένας να ζητήσει τίποτα ή μήπως δώσουν σύρμα σε κανένα γνωστό και μετά στέλνουν ειδοποίηση παραλαβής... Κερδίζουν από μπόνους πωλήσεων που το χάνουν όταν η παραγγελία γίνεται ηλεκτρονικά. Σίγουρα αν έχεις βάλει παραγγελία χωρίς προκαταβολή και περάσεις τυχαία από ένα κατάστημα θα προσπαθήσουν να σου σπρώξουν άλλο χρώμα αν είναι αυτό που λέμε "καλοι"/"ικανοί" πωλητές.

Στο πλαίσιο σε ipad που στο σιτε έγραφε με παραγγελία πέρασα από κατάαστημα και ο υπάλληλος το βρήκε αποθήκη και με παρακάλαγε να του αφήσω προκαταβολή και πήρε τηλέφωνο και την αποθήκη επί τόπου να το δρομολογήσει. Γιατί θα χρεωνόταν την πώληση

Επεξ/σία από bioentre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bioentre είπε

istorm με έχουν βάλει να πληρώσω εντός εγγύησης... τραγικά πράγματα.

Εντάξει πλήρωσα γιατί ήταν μικρό το ποσό.

Απλά έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά και όχι σε έναν απλό πελάτη αλλά και σε αυτούς που τα σκάνε

Αν και δεν έχει σημασία παίρνεις το ΣΕ ή το προ μαξ. Η αντιμετώπιση θα πρέπει να είναι ικανοποιητική, αν όχι πολύ καλή.

Ε η δική τους αντιμετώπιση είναι κάτω του μετρίου, αν όχι άθλια, ακόμα και στους καλούς πελάτες.

Εγώ δεν σου είπα πάρτο απο istorm. 😂

Κοίτα, οποίος έχει iPhone σχεδόν έχει σκάσει 4ψηφιο. Άρα λίγο πολύ σε όλους την ίδια αντιμετώπιση θα έχουν. Αν δεν σου κάνει η συμπεριφορά τους, αγνόησε την istorm κ πήγαινε αλλού. Αν πάλι κ αλλού συναντάς πρόβλημα, προτίμησε από εξωτερικό κ λύθηκε το πρόβλημα 🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, milopita είπε

Μα Αλήθεια τώρα ;; Τόσο καιρό και ακόμα τίποτα ;;; Γιατί δεν ζητάς λεφτά πίσω αν έχεις δώσει προκαταβολή να το πάρεις αλλού;;; Εγώ πήρα τηλέφωνο το πρωί και μου είπαν πως το SB 128GB καθυστερεί πάρα πολύ λόγω χρώματος και πως έχουν παραλαβές Τετάρτη και Παρασκευή , ίσως να είμαι μέσα! Αν όχι , θα ζητήσω λεφτά πίσω να πάω από Germano που έχουν ετοιμοπαράδοτα σε 2-3 μέρες! 

Δεν ξέρω για ποιο λόγο στο καθυστερούν τόσο πολύ. Εγώ έκανα την παραγγελία 20/1 στο Κωτσοβολο και σήμερα ενημερώθηκα πως θα παραλάβω από 1 έως 5 Φεβρουαρίου (pro max 128 Sierra blue )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, sofkaraman92 είπε

Δεν ξέρω για ποιο λόγο στο καθυστερούν τόσο πολύ. Εγώ έκανα την παραγγελία 20/1 στο Κωτσοβολο και σήμερα ενημερώθηκα πως θα παραλάβω από 1 έως 5 Φεβρουαρίου (pro max 128 Sierra blue )

Έχω παραγγείλει το ίδιο από 18/11/21 κι έχω δώσει προκαταβολή 1000€, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ αν όντως το πάρεις, τα έχω πάρει ειλικρινά και θα μπω μέσα θα τους κάνω όλους αγιουκεν, δηλαδή παίζουν με την υπόληψη μας έλεος

Επεξ/σία από Faxmi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Faxmi είπε

Έχω παραγγείλει το ίδιο από 18/11/21 κι έχω δώσει προκαταβολή 1000€, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ αν όντως το πάρεις, τα έχω πάρει ειλικρινά και θα μπω μέσα θα τους κάνω όλους αγιουκεν, δηλαδή παίζουν με την υπόληψη μας έλεος

Εσείς που λέτε ότι σας έχουν στείλει μήνυμα για πιθανή παραλαβή, ότι τι; 😛Εμένα τίποτα! Ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Όσες φορές είχα πάρει τηλέφωνο μου έλεγαν το γνωστό .. δεν έχουμε καμία ενημέρωση από τον προμηθευτή! ... Σήμερα μόνο έπεσα σε υπάλληλο που ήθελε να με εξυπηρετήσει! 

Επεξ/σία από milopita
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, milopita είπε

Πήγα πριν λίγο φορτωμένος στον Κωτσόβολο και τους είπα για ακύρωση της παραγγελίας, μου λέει ναι οκ μπορείς κανονικά, λέω οκ ας κάνουμε τότε ακύρωση (παίζαμε το παιχνίδι ποιος θα υποχωρήσει πρώτος), τελικά μου λέει «πάντως αν θέλετε να περιμένετε ακόμα λίγο, μέσα Φεβρουαρίου έρχονται τα μπλε, δεν σας υπόσχομαι ότι θα είστε μέσα, αλλά κάντε αν θέλετε μέχρι εκείνες τις ημέρες υπομονή» και τελικά είπα οκ επειδή είμαι δύσκολος. Επίσης μου είπε ότι έχει να κάνει με τα χρώματα, τα χρυσά έχουν εξυπηρετηθεί σχεδόν όλοι. Το μπλε μας ζορίζει κάπως. Ενιγουει, αυτά.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα μίλησα με Κωτσόβολο. Μου είπαν πως εξυπηρετούν ακόμα παραγγελίες Οκτωβρίου. Εμείς του Νοεμβρίου να υπολογίζουμε μετά από δυο βδομαδες και. 

Το κακό είναι πως κι εγώ έχω δώσει μεγάλη προκαταβολή και σκέφτομαι πως μέχρι να τα γυρίσουν πίσω μπορεί και να έχει έρθει το κινητό. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Vk108 είπε

Τώρα μίλησα με Κωτσόβολο. Μου είπαν πως εξυπηρετούν ακόμα παραγγελίες Οκτωβρίου. Εμείς του Νοεμβρίου να υπολογίζουμε μετά από δυο βδομαδες και. 

Το κακό είναι πως κι εγώ έχω δώσει μεγάλη προκαταβολή και σκέφτομαι πως μέχρι να τα γυρίσουν πίσω μπορεί και να έχει έρθει το κινητό. 

Γενικά στα καταστήματα εξυπηρετούν έτσι ή για το συγκεκριμένο ισχύει; 😵💫

Επεξ/σία από milopita
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Vk108 είπε

Τώρα μίλησα με Κωτσόβολο. Μου είπαν πως εξυπηρετούν ακόμα παραγγελίες Οκτωβρίου. Εμείς του Νοεμβρίου να υπολογίζουμε μετά από δυο βδομαδες και. 

Το κακό είναι πως κι εγώ έχω δώσει μεγάλη προκαταβολή και σκέφτομαι πως μέχρι να τα γυρίσουν πίσω μπορεί και να έχει έρθει το κινητό. 

Προσωπικά ακύρωσα από Κώτσο την ίδια μέρα που έκανα παραγγελία από electroletti (best price). Το κινητό ήρθε σε μια εβδομάδα (μεσολάβησαν και τα Φώτα) ενώ η επιστροφή από Κωτσο έγινε σε 14 μέρες. Οι πιθανότητες είναι 99% να σου έρθει πολύ νωρίτερα, εκτός αν σε έχουν ενημερώσει ότι το κινητό είναι στην αποθήκη ξέρω γω.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει παραγγείλει η κοπέλα μου το iPhone 13 Pro Max 128GB Sierra Blue από Νοέμβριο όπως πολλοί άλλοι εδώ και προφανώς ακόμα περιμένει. Έκανε την πατάτα να το βάλει με δόσεις, και εννοείται ότι πληρώνει δόσεις για ένα κινητό που δεν έχει.

Η φάση είναι πολύ αστεία γενικώς, εγώ δουλεύω σε σκρουτζομάγαζο και από τέλη Δεκέμβριου μέχρι τώρα έχουμε πουλήσει ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ 13 Pro Max σε όλα τα χρώματα και όλους τους αποθηκευτικούς χώρους. Φανταστείτε γενικώς, σε όλα τα σκρουτζομάγαζα, και σε όλες τις χώρες της Ε.Ε (γιατί αυτοί οι προμηθευτές δεν πουλάνε μόνο στην Ελλάδα) πόσα 13 Pro Max φεύγουν καθημερινά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να υπάρχει τέτοιο άνετο flow στους δικούς μας προμηθευτές και να το έχουν λούσει τόσο όσοι συνεργάζονται τα πολυκαταστήματα. Υπάρχει, εδώ και μήνες, τόση καλή διαθεσιμότητα που δε μπορώ να χωνέψω αυτό που έχετε πάθει εδώ πέρα

  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...