Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσως δεν ακουστεί και πολύ "καλό". Μια αύξηση της βενζίνης ακόμα 10-20 λεπτά θα έφτιαχνε την κατάσταση. Σε συνδυασμό με όλα που έχουν ακριβύνει, θα επηρέαζε. Τα χρόνια που ήταν πιο ακριβή, δεν υπήρχε κίνηση.

Χθες που μπήκα κέντρο σε ώρα αιχμής πάντως ήταν αρκετά χαλαρά και έβρισκες θέσεις πάρκινκ. Ο δαχτύλιος φαίνεται να βοήθησε. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Confused 6
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 minute ago, 1comment said:

Μια αύξηση της βενζίνης ακόμα 10 λεπτά θα έφτιαχνε την κατάσταση.

Να κανω μια ερωτηση ρε παιδια, πιστευετε οτι οσοι παιρνουν το αμαξι το κανουν απο βιτσιο; Η επειδη ξερωγω βαριουνται να περπατησουν οποτε αμα ανεβει η βενζινη λυνεται το προβλημα; Μετα θα ανοιγουμε θεματα για συνωστισμό στα ΜΜΜ εν μεσω πανδημιας και τροπους αντιμετωπισης του.

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kostasspil είπε

Να κανω μια ερωτηση ρε παιδια, πιστευετε οτι οσοι παιρνουν το αμαξι το κανουν απο βιτσιο; Η επειδη ξερωγω βαριουνται να περπατησουν οποτε αμα ανεβει η βενζινη λυνεται το προβλημα; Μετα θα ανοιγουμε θεματα για συνωστισμό στα ΜΜΜ εν μεσω πανδημιας και τροπους αντιμετωπισης του.

Κοίτα, επειδή το θέμα της κίνησης δεν γίνεται να λυθεί εκτός αν γκρεμιστούν τα κτίρια και φτιαχτούν οι διπλάσιες λωρίδες κυκλοφορίας, προφανώς ακραίες "λύσεις" θα προτείνουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προτείνω όχι αύξηση βενζίνης αλλά αύξηση στις τιμές αγοράς των αυτοκινήτων. Ακόμα και στα μεταχειρισμένα να μη μπορεί κανείς να αγοράσει φθηνό αμάξι.

Διότι αν αυξήσεις τη βενζίνη ο άλλος μπορεί να το παρατήσει όπου να ναι (όσοι δεν έχουν παρκινγκ), οπότε πάλι δημιουργείται πρόβλημα. Ενώ αν το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου είναι τεράστιο ο άλλος δε θα μπορέσει καν να αγοράσει αυτοκίνητο, άρα λιγότερα αυτοκίνητα σε δρόμους, πεζοδρόμια

Όταν πετάτε ιδέες πάντως καλό είναι να σκέφτεστε και τις παράπλευρες απώλειες. Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα απ ότι λυθούν

 

20.000€ το φθηνότερο αμάξι

Επεξ/σία από Bitbit
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Confused 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που κυκλοφορώ με μηχανάκι καθημερινά παντού τα 8/10 αμάξια που βλέπω τις ώρες αιχμής είναι με ένα άτομο. Σκεφτείτε και το carsharing για τη δουλειά.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρα η λύση είναι να τιμωρήσουμε τον κόσμο, ακριβαίνοντας τα καύσιμα. Αυτά δεν είναι ούτε λύσεις, ούτε "λύσεις", άμα είναι έτσι να τους κλείσουμε καλύτερα όλους μέσα, ή να τους πάρουμε το δίπλωμα. Ετσι και το πρόβλημα λύνεται και μηδενίζονται τα τροχαία.

Επεξ/σία από Kostasspil
  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Αττικη το θεμα οπως προαναφερθηκε ειναι η ωρα που θες να μετακινηθεις οχι τοσο το δρομολογιο.Αν μπορει καποιος να προσαρμοσει το προγραμμα του πριν ξεκινησει η προσελευση στα σχολεία δεν εχει μεγαλο προβλημα.

Μιλαω για το πρωι μονο,η κινηση το απογευμα δεν αποφευγεται.

 

Επεξ/σία από green gordon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Αρα η λύση είναι να τιμωρήσουμε τον κόσμο, ακριβαίνοντας τα καύσιμα. Αυτά δεν είναι ούτε λύσεις, ούτε "λύσεις

Αυτό ακριβώς. Θα πληρώνει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα ακριβά καύσιμα επειδή έχει κίνηση η Αθήνα.

Η Αμαλίας με 4 λωρίδες έχει μποτιλιάρισμα γιατί στη δεξιά θα βλέπεις μόνιμα παρκαρισμένα τουριστικά λεωφορεία, ταξί, μ@λ@κες που παρκάρουν για να δουν την αλλαγή στους τσολιάδες κλπ. Οπότε τρόλει και λεωφορεία οασα σταματάνε στην τρίτη λωρίδα. Οπότε οι 4 γίνονται 2

Φανταστείτε το ίδιο σκηνικό και σε πιο μικρούς δρόμους

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αλλος λεει να ακριβυνουμε τα αυτοκινητα.Δεν ειδες,η επιτομη της τεχνολογιας κυκλοφορει στους δρομους 🤣

Νεξτ ποστ,να ακριβυνουμε τα σερβις για να μη κανουμε πολλα χλμ.Γιατι οτι κυκλοφορει εξω,ειναι αρτια συντηρημενο και θα ξενερωσει ο Ελληνας αν δε μπορει να συντηρησει το οχημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Αυτό ακριβώς. Θα πληρώνει όλη η υπόλοιπη Ελλάδα ακριβά καύσιμα επειδή έχει κίνηση η Αθήνα.

 

άρα, αύξηση καυσίμων μόνο για τις περιοχές που έχουν κίνηση.

πχ Αθήνα-Θεσσαλονίκη 5€ το λίτρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Bitbit είπε

άρα, αύξηση καυσίμων μόνο για τις περιοχές που έχουν κίνηση.

πχ Αθήνα-Θεσσαλονίκη 5€ το λίτρο.

Να σε κάνουμε υπουργό εσένα 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Όταν πετάτε ιδέες πάντως καλό είναι να σκέφτεστε και τις παράπλευρες απώλειες. 

 

20.000€ το φθηνότερο αμάξι

Εντελώς αντιφατικά και τα δυο μαζί!

Άσε που ούτε έτσι λύνεται κάτι. Και αυτά που ήδη υπάρχουν να κυκλοφορούν, πρόβλημα υπάρχει. Ενώ με τη βενζίνη στο ναδίρ δεν θα κυκλοφορούν πολλά από αυτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 50 θανάτους την ημέρα και 4000 κρούσματα είναι φυσικό να φοβάται ο κόσμος και να πηγαίνει με το αμάξι του δουλειά άσχετα από τιμή βενζίνης και ταλαιπωρία. Αν δεν λήξει η πανδημία δεν επανερχόμαστε σε κανονικό ρυθμό. Εννοείται ότι και πριν πανδημία είχε μποτιλιάρισμα. επίσης με διόμιση γραμμές μετρό δεν σώζεται η Αθήνα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...