Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, magictoboggan είπε

Αναβάθμιση, επέκταση και αυτοματοποίηση των μέσων σταθερής τροχιάς ώστε να τηρούνται οι ώρες διέλευσης τους και να δουλεύουν όλο το 24ωρο

Αυτό που λες δεν γίνεται γιατί είναι ζημιογόνο για τις εταιρίες. Τα εισιτήρια που κόβονται μετά τα μεσάνυχτα είναι ελάχιστα και δεν επαρκούν για την κάλυψη του κόστους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 271
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτό που λες δεν γίνεται γιατί είναι ζημιογόνο για τις εταιρίες. Τα εισιτήρια που κόβονται μετά τα μεσάνυχτα είναι ελάχιστα και δεν επαρκούν για την κάλυψη του κόστους. 

Τόσους φόρους δίνουμε για μαλακίες. Αν δεν βγαίνει το κόστος να τα συντηρούν από τους φόρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magictoboggan είπε

Τόσους φόρους δίνουμε για μαλακίες. Αν δεν βγαίνει το κόστος να τα συντηρούν από τους φόρους.

Σου απάντησε και ο από πάνω, δεν έχει νόημα γιατί δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα εκείνες τι ώρες. Γι' αυτό και ο δακτύλιος ισχύει συγκεκριμένες ώρες και όχι 24ωρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αν δεν κάνω λάθος στο δημόσιο η βάρδια ξεκινάει 7 ή 7.30, οπότε αν πάει μια ώρα μετά......

Ναι αλλά σχεδόν όλοι παρουσιάζονται μια ώρα μετά στο πόστο τους οπότε γι αυτό μετά τις 7:30 αρχίζουν και μπουκώνουν οι δρόμοι ... :D :D

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
55 minutes ago, Nabuko said:

Σου απάντησε και ο από πάνω, δεν έχει νόημα γιατί δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα εκείνες τι ώρες. Γι' αυτό και ο δακτύλιος ισχύει συγκεκριμένες ώρες και όχι 24ωρο

Επιπλέον δεν περισσεύουν φόροι. 😛

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μποτιλιαρισμα δημιουργειται κυριως επειδη ο καθενας κανει ο,τι γουσταρει χωρις συνεπειες. Απο που ν'αρχισεις και που να τελειωσεις. 
- Ολοι παρκαρουν/διπλοπαρκαρουν οπου τους βολευει χωρις να υπολογισουν αν εμποδιζουν.
- Ολοι οδηγουν χαζευοντας, αλλαζουν λωριδες χωρις λογο, οδηγουν πιανοντας 2 λωριδες, μιλουν στο κινητο, κοιμουνται στα κοκκινα και ξεχνουν να ξεκινησουν.
- Ταριφες, αυτη η μαστιγα της κοινωνιας, κανουν ολα τα παραπανω.
- Τα αργοκινητα θηριωδη τουριστικα λεωφορεια που πιανουν 2 λωριδες στην ευθεια και 3-4 στη στροφη, χωρια του οτι παρκαρουν ατσουμπαλα σε κεντρικοτατα σημεια.
- Σκουπιδιαρικο να κινειται 12 το μεσημερι στη σολωνος και την ασκληπιου. Αν ειναι ποτε δυνατον. Μηδεν σχεδιασμος.
- Εργα, σκαψιματα σε ωρες αιχμης σε κεντρικα σημεια.
Η λιστα δεν εχει τελειωμο.

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, lector said:

- Σκουπιδιαρικο να κινειται 12 το μεσημερι στη σολωνος και την ασκληπιου. Αν ειναι ποτε δυνατον. Μηδεν σχεδιασμος.

Μια χαρά σχεδιασμός είναι, να μην πληρώνουν νυχτερινή-ακριβότερη βάρδια.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thresh είπε

Μια χαρά σχεδιασμός είναι, να μην πληρώνουν νυχτερινή-ακριβότερη βάρδια.

Σωστα, δε δινουμε λεφτα στη νυχτερινη βαρδια γιατι τα εξοικονομουμε για το μεγαλο περιδρομο.

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

30%κατω ειναι τα εισητηρια στα ΜΜΕ σε σχεση με προ κορονωιου.Στα αστικα μεγαλυτερη.Ο κόσμος φοβαται και περνει το αμαξι του.Βαλε και την βενζινη που παντα οταν ακριβαίνει ολοι πανε σαν κοτες μπας και βγαλουν κανα χιλιόμετρο παραπανω και εδεσε το γλυκο

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, lector said:

Σωστα, δε δινουμε λεφτα στη νυχτερινη βαρδια γιατι τα εξοικονομουμε για το μεγαλο περιδρομο.

Πρώτον αν δεν κάνω λάθος αυτός χρηματοδοτείται κι από ΕΣΠΑ ενώ η μισθοδοσία όχι.

Δεύτερον, δεν είναι ο μόνος δήμος που το κάνει. Πχ ο δήμος Πεντέλης έχει Σάββατο μεσημέρι (14:30) το σκουπιδιάρικο να μαζεύει από κάδους της πλατείας της Ν.Πεντέλης που σε συνδυασμό με την λαϊκή γινόταν το έλα να δεις. Ευτυχώς πλέον η λαϊκή έχει αλλάξει οδό και έχει μειωθεί το μποτιλιάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα το άνοιξα κάπου σταματημένος Αττική οδό το πρωί στο μποτιλιάρισμα και μπήκα τώρα να δω τις απαντήσεις σας.

Δεν ξέρω, προβληματίζομαι πολύ γιατί με βλέπω και μένα προσωπικά ότι με επηρεάζει ψυχικά όλη αυτή η κατάσταση κάθε πρωί. Με τι διάθεση να πας στη δουλειά; Η να γυρίσεις στην οικογένειά σου και να έχεις όρεξη;

Δουλεύεις φαινομενικά 8ωρο και μαζί με το πέρα δώθε είναι για πλάκα 10ωρο.

Το θέμα έχει πολύ βαθύτερες επιπτώσεις όπως του ότι ξυπνάμε κάθε πρωί και δεν είμαστε χαρούμενοι, αλλά είναι μεγάλη κουβέντα.

Ότι είπατε στις προηγούμενες σελίδες είναι σωστό, όλα αυτά τα προβλήματα υπάρχουν. Το κράτος δεν τα βλέπει;

Υπάρχουν περιπτώσεις πχ Καρέας που αν τα φανάρια των κάθετων οδών ήταν καλύτερα ρυθμισμένα, δεν θα έμεναν τα αμάξια στη μέση του δρόμου (με αποτέλεσμα και πράσινο να έχεις να μην μπορείς να προχωρήσεις).

Μάλιστα, αν ήταν καλύτερα ρυθμισμένα (+5 δευτερόλεπτα πχ) δεν θα υπήρχαν και οι "βλάκες" που θα περνούσαν σχεδόν με κόκκινο, ώστε να μεινουν στη μέση, γιατί θα έβλεπαν όλοι ότι δεν έχει τόση κίνηση.

Επίσης, γιατί τα φορτηγά να μετακινούνται για παραδόσεις πχ σε φούρνους/καταστήματα κλπ τέτοιες ώρες; Ακόμα χειρότερα οχήματα που μεταφέρουν μπετόν, κλπ ένας χριστιανός δεν τα βλέπει;

Φταίμε και εμείς που παρκάρουμε όπου βρίσκουμε, που στρίβουμε όπου θέλουμε και επειδή κοιμόμαστε στο φανάρι και ξεκινάει ο καθένας μετά από 3 δευτερόλεπτα.

Το θέμα είναι ότι η υπάρχουσα κατάσταση μας έκανε έτσι; Η εμείς προκαλέσαμε αυτή την κατάσταση;

Συνεχώς λαμβάνουν μέτρα που βάζουν το πρόβλημα κάτω από το χαλάκι. Μπήκε δακτύλιος και γύρω γύρω τώρα γίνεται χαμός. Πληρώνεις 2,80€ Αττική οδό και πλέον έχεις μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων.

Έξοδο προς Λαμία/Πειραιά, ότι χειρότερο. Ο κάθε βλάκας από την τέρμα αριστερή λωρίδα πάει και χώνεται τέρμα δεξιά, πάει και καλά να βγει προς Πειραιά χαλαρός που δεν έχει κίνηση, και μπαίνει σφήνα να βγει προς Λαμία.

Που είναι το κράτος, που είναι η Αττική Οδος, που ΞΕΡΕΙ κάθε μέρα ότι εκεί υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα, να βάλει μια νησίδα ή πλαστικά διαχωριστικά ώστε να αναγκάσει τους οδηγούς να τοποθετούνται σε συγκεκριμένη λωρίδα πολύ πριν την έξοδο;

Δεν ξέρω. Αυτά σκέφτομαι κάθε μέρα.

Μετά αν σκεφτείς ότι δεν βελτιώνουν την κατάσταση επειδή θέλουν να γυρνάς εξουθενωμένος από την ημέρα σου και να μην αντιδρας σε οτιδήποτε πλέον και να δέχεσαι την σκατοκατασταση που βρισκόμαστε, ως κάτι το φυσιολογικό, θα σε πουν και υπερβολικό.

Η μπορεί απλά να είναι ανίκανοι όλοι και σε αυτή τη χώρα να μην δουλέψει ποτέ τίποτα σωστά.

 

Επεξ/σία από Swimmer21
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο το τοπικ, εγω θελω απλα να πω οτι πιστευω οτι οποιος κατεβαινει με αμαξι κεντρο θεσσαλονικης χωρις να εχει σοβαρο λογο (πχ επιβατη με σπασμενο ποδι που πρεπει να παει σε γιατρο), εχει σοβαρο προβλημα η ειναι μαζοχιστης. Πραγματικα κουρασανε οι κουτακιδες και τα αλαρμ τους. Παιζει να εχω κατεβει κεντρο με αμαξι 2-3 φορες τη τελευταια 10ετια, αληθεια.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση έχει δωθεί μόλις στην 2η δημοσίευση (1η απάντηση στο θέμα) και 6 σελίδες μετά ακόμα παλεύετε με λύσεις φρου φρου κι αρώματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα παράδειγμα των ΜΜΜ στην Αθήνα.μενω Ελευσίνα και εδώ και 15 χρόνια υπάρχει ξεκάθαρη υποβάθμιση των ΜΜΜ. Είχαμε 3 με 4 λεωφορεία την ώρα από Ελευσίνα για Αθήνα και 2 με 3 για Πειραιά.αναλογα με την ώρα αιχμής.τωρα έχουμε 2 για έως το μετρό του Αιγάλεω(το οποίο θεωρείται κυκλική διαδρομή και δεν υπάρχει στάνταρ αναχώρηση από Αιγάλεω προς Ελευσίνα με αποτέλεσμα να μυρίζεις νύχια για το πότε πρέπει να είσαι στην στάση μην το χάσεις) και 2 για Πειραιά. Εάν θέλω να πάω κατά μήκος της λεωφορου Αθηνών (που παλιά πήγαινα χωρίς πρόβλημα), πλέον δεν μπορώ.η συγκοινωνία σταματά στο Αιγάλεω. Το ιδιο ισχύει και για την Ιερά οδό.το λεωφορειο την διέσχιζε ολόκληρη ενώ τώρα έχω την επιλογή 3 σταθμών του Μετρό. Εάν θέλω να πάω καπου αλλου, πρέπει να πάρω το μετρό, να βγω σε άλλο σημείο και να πάρω άλλο λεωφορείο. Καληνύχτα για να πάω μια απόσταση 15 χλμ σε ευθεία γραμμή! Που πριν υπήρχε δυνατότητα να το κάνω.οποτε όποιος έχει αυτοκίνητο, θα το παρει. Είτε θα πρέπει να αλλάξω λεωφορεία, ή να πάρω αυτοκίνητο.τα λεωφορεία έχουν κοπεί σε τραγικό βαθμό από τότε που φτιάχτηκε το μετρό,λες και με το μετρό μπορώ να πάω παντού.δεν μπορώ. Αν ναι,έχουμε και προαστιακό.μια φορα την ώρα που σε βγάζει στην μέση του πουθενά και με τις διασυνδέσεις που έχει ουσιαστικά είναι άχρηστος για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων της περιοχής.και μετά λέμε γιατί υπάρχει κάθε μέρα μποτιλιάρισμα στον Σκαραμαγκά.

Υγ αυτό με τους ποδηλατοδρόμους με κάνει να γελάω.η Αθήνα έχει τέτοιο ανάγλυφο που δεν επιτρέπει την χρήση ποδηλάτων για διαδημοτική μετακίνηση. Ολες σχεδόν οι πόλεις στην Ευρώπη είναι πεδινές χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις στις κλίσεις του εδάφους. Στην Αθήνα δεν ισχύει αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.