Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Δεν είναι φθηνή λύση, αλλά στην Αμερική το έχω δει σαν υλοποίηση σε πολλές πολιτείες και βοηθάει αρκετά στην μείωση της κίνησης. Αν γίνοταν έτσι ο Κηφισσός και η Κηφισσίας σίγουρα θα υπήρχε ομαλότερη ροή.

 

double-decker-southern-embarcadero-freeway-i-280-san-francisco-california-E7TB75 (1).jpg

unnamed (1).jpg

Δεν είναι καθόλου λύση αποδεδειγμένα από συγκοινωνιολόγους. Λύνει βραχυπρόθεσμα το πρόβλημα, μετά από 1 - 2 χρόνια που θα βλέπουν ότι δεν υπάρχει κίνηση θα παίρνουν όλο και πιο πολλοί το αυτοκίνητο. Μετά τι θα κάνουμε; Θα χτίσουμε και τρίτη σειρά;

https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traffic-induced-demand/

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η Αθήνα δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να υποστηρίζει το 50%+ της χώρας. Άρα μέχρι να γίνουν (που δεν θα γίνουν) κινήσεις για αποκέντρωση. Η κατάσταση δεν θα είναι ποτέ ομαλή.

Αυτά που θα έπρεπε να γίνουν για να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση και είναι πολύ ρεαλιστικές επιλογές είναι:

Α) Να τρέξουν τα έργα ώστε να επεκταθεί/βελτιωθεί σημαντικά η κάλυψη των ΜΜΜ. Τόσο σε θέμα επέκτασης (ειδικά για το μετρό) όσο και σε θέμα συχνότητας γιατί κακά τα ψέμματα, αλλά να έχει ο ΗΣΑΠ 10 λεπτά και βάλε αναμονή το θεωρώ τραγικό. Για τα λεωφορεία πάλι ούτε λόγος, ότι πιο τραγικό υπάρχει με τεράστια διαφορά και ο λόγος που προτιμώ να περπατήσω 6 χιλιόμετρα ποδαράτο παρά να πάρω το λεωφορείο.

Β)Η τροχαία να αρχίσει να κόβει κώλους. Τόσο απλά. Έχω δει άπειρες φορές κεντρικούς δρόμους να μπλοκάρουν επειδή 2-3 πα%#ρες έχουν διπλοπαρκάρει "5 λεπτάκια μέχρι την γωνία πήγα". Όπως επίσης σε αρκετούς μεγάλους δρόμους (Αχαρνών πχ) έχουν καταντήσει μιας λωρίδας επειδή όλοι έχουν καβατζώσει την άλλη για παρκάρισμα. Φυσικά να τηρηθεί ο δακτύλιος γιατί ξέρω άπειρους που δεν τον τηρούν και το δηλώνουν ξεκάθαρα.

Bonus: Τα έργα που γίνονται 1) Να φροντίζουν ώστε να τελειώνουν το συντομότερο δυνατό και όχι να μένουν κλειστά σημεία σε κεντρικούς δρόμους για μήνες ολόκληρους και 2) Να μην κάνουν έργα την ημέρα, όπως πρόσφατα που είχαν βγει οι άλλοι μεσημεριάτικα στην Κηφισίας να κλαδεύσουν τους θάμνους...

Αυτά τα δυο, ειδικά το "Α" θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά την κατάσταση. Προσωπικά πάντως, απλά έπαψαν να ασχολούμαι και ελπίζω ότι μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι θα έχω αποκτήσει την πρώτη μου μηχανή. Στην τελική τα έβαλα κάτω και δεν βλέπω ιδιαίτερη διαφορά στο θέμα ασφάλειας. Με το αμάξι αρρωσταίνω,θα μου πέσουν τα μαλλιά και θα πεθάνω νέος. Με την μηχανή ρισκάρω να πέσει κανένας πάνω μου. Στο δικό μου μυαλό μια ή άλλη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, george1807 είπε

Δεν είναι καθόλου λύση αποδεδειγμένα από συγκοινωνιολόγους. Λύνει βραχυπρόθεσμα το πρόβλημα, μετά από 1 - 2 χρόνια που θα βλέπουν ότι δεν υπάρχει κίνηση θα παίρνουν όλο και πιο πολλοί το αυτοκίνητο. Μετά τι θα κάνουμε; Θα χτίσουμε και τρίτη σειρά;

https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traffic-induced-demand/

Ενδιαφέρον άρθρο, αλλά οι λόγοι που αναφέρονται δεν είναι απαραίτητα εφαρμόσιμοι και σε άλλες χώρες. Το συγκεκριμένο απόσπασμα μπορεί να ισχύει στο Παρίσι, όπου υπάρχουν 14 γραμμές Μετρό και όντως μπορείς να πας οπουδήποτε κοντά στο Ίλ Ντε Φράνς σε λιγότερο από μία ώρα, αλλά στην Ελλάδα αν θες να πας από Δ.Π. σε Β.Π. ο Κηφισσός είναι η μόνη λύση που έχει νόημα χρονικά, ακόμα και με την τρέχουσα κίνηση. Όσοι έχουν αυτοκίνητο, το χρησιμοποιούν για αυτή τη μετακίνηση.

 

Αναφορά σε κείμενο

So where did those other drivers go? Many of them switched to public transit, which in Paris has increased by 20 percent in the last two decades. Other trips have simply been avoided, or done on foot.

Επίσης δεν προβλέπεται απότομη άνοδος της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα, μιας και είμαστε στις χαμηλότερες θέσης της ΕΕ για αγορά νέων οχημάτων. Βέβαια σε 10 χρόνια που θα έχει ολοκληρωθεί ένα τέτοιο έργο μπορεί να έχει αλλάξει και η αγορά, αλλά αν συμβεί αυτό, τότε σίγουρα θα χρειαστεί μία double decker λεωφόρος για να μην γίνει... δίωρη διαδρομή το Πειραιάς - Λυκόβρυση.

https://www.acea.auto/figure/per-capita-new-car-registrations-by-eu-country/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Narayan είπε

Ενδιαφέρον άρθρο, αλλά οι λόγοι που αναφέρονται δεν είναι απαραίτητα εφαρμόσιμοι και σε άλλες χώρες. Το συγκεκριμένο απόσπασμα μπορεί να ισχύει στο Παρίσι, όπου υπάρχουν 14 γραμμές Μετρό και όντως μπορείς να πας οπουδήποτε κοντά στο Ίλ Ντε Φράνς σε λιγότερο από μία ώρα, αλλά στην Ελλάδα αν θες να πας από Δ.Π. σε Β.Π. ο Κηφισσός είναι η μόνη λύση που έχει νόημα χρονικά, ακόμα και με την τρέχουσα κίνηση. Όσοι έχουν αυτοκίνητο, το χρησιμοποιούν για αυτή τη μετακίνηση.

Είναι ένα από τα πολλά, δεν είναι μόνο το Παρίσι. Δες Λος Άντζελες για παράδειγμα. Είναι συμπέρασμα για όλες τις πόλεις. Η λύση στο πρόβλημα είναι η μαζική μετακίνηση και η μείωση της χρήσης των αυτοκινήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Thresh said:

Θυμάμαι τι είχε γίνει όταν άρχισαν τα έργα στο Φάρο Ψυχικού. Βέβαια αν πας τώρα να ρωτήσεις τα ίδια άτομα που κατέβαιναν για διαμαρτυρία αν θέλουν την προηγούμενη κατάσταση, θα σου πουν όχι.

 

 Yπαρχουν ρεπορταζ εποχης στο YouTube (1997) σχετικα με τις λυσαλεες αντιδράσεις κατα της πεζοδρομισης της Ερμού.  Τα ιδια ειχαν γίνει και γυρω στο 2000 με την Αρεοπαγιτου και παλιότερα με την Βουκουρεστίου. 
 

Έτσι είμαστε πάντα. Μίρλα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Δεν είναι φθηνή λύση, αλλά στην Αμερική το έχω δει σαν υλοποίηση σε πολλές πολιτείες και βοηθάει αρκετά στην μείωση της κίνησης. Αν γίνοταν έτσι ο Κηφισσός και η Κηφισσίας σίγουρα θα υπήρχε ομαλότερη ροή.

Μωρέ και η Αττική Οδός για εκεί το πάει όπως έχει γίνει.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, george1807 είπε

Είναι ένα από τα πολλά, δεν είναι μόνο το Παρίσι. Δες Λος Άντζελες για παράδειγμα. Είναι συμπέρασμα για όλες τις πόλεις. Η λύση στο πρόβλημα είναι η μαζική μετακίνηση και η μείωση της χρήσης των αυτοκινήτων.

Στο Λος Άντζελες έχουν 500 αυτοκίνητα για κάθε 1000 κατοίκους ενώ Ελλάδα κοντά στα 900 ανά 1000, και πολύ καλύτερο Μετρό συγκριτικά για πόλη με μικρότερο πλυθυσμό από την Αθήνα, κι όμως έχουν κίνηση. Υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες για κάθε πόλη, δεν υπάρχουν ρεαλιστικές λύσεις που είναι εφαρμόσιμες παντού.

Μιλάμε ξεκάθαρα για μεγάλους οδικούς άξονες όπως ο Κηφισσός στους οποίους αναφέρεται το τόπικ. Πως θα μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου όποιος κινείται από Πειραιά προς Κηφισσιά και αντίστροφα, όταν η ίδια διαδρομή με ΜΜΜ θέλει διπλάσιο χρόνο;

image.jpg

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρεαλιστικά, αστυνομικοί να γράφουν τα διπλοπαρκαρισμενα, νόμιμες οι σφηνες, γιατί παρότι τις κάνουν με τις μηχανές θεωρείται παράνομο. Δεν μπορεί να γίνει τίποτα άλλο, τα ΜΜΜ θα μπορούσαν αν υπήρχαν λωρίδες μόνο για τα λεωφορεία, περνούσαν κάθε 5 λεπτά, υπήρχε καθαριότητα κτλ. Η Αθήνα οικοδομήθηκε το 1960, ούτε για 100K αυτοκίνητα δεν ήταν το πλάνο, τώρα έχουμε φτάσει τα 3-4 εκατομμύρια. 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Narayan είπε

Στο Λος Άντζελες έχουν 500 αυτοκίνητα για κάθε 1000 κατοίκους ενώ Ελλάδα κοντά στα 900 ανά 1000, και πολύ καλύτερο Μετρό συγκριτικά για πόλη με μικρότερο πλυθυσμό από την Αθήνα, κι όμως έχουν κίνηση. Υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες για κάθε πόλη, δεν υπάρχουν ρεαλιστικές λύσεις που είναι εφαρμόσιμες παντού.

Μιλάμε ξεκάθαρα για μεγάλους οδικούς άξονες όπως ο Κηφισσός στους οποίους αναφέρεται το τόπικ. Πως θα μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου όποιος κινείται από Πειραιά προς Κηφισσιά και αντίστροφα, όταν η ίδια διαδρομή με ΜΜΜ θέλει διπλάσιο χρόνο;

 

ειναι εντελως λαθος τα νουμερα σου

Τα αυτοκινητα στην Ελλαδα ειναι περιπου 500 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους

Επισης η πολη του LA εχει περιπου ιδιο πλυθησμο με ολοκληρη την Αττικη, περιξ των 4εκ, εαν βαλεις ολη την κομητεια φτανει στα 10εκ

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, george1807 είπε

Αλλά στην Ελλάδα το ποδήλατο είναι μόνο παιχνίδι για παιδιά, στα ΜΜΜ μπαίνουν οι φτωχοί και το κράτος καταφέρνει να μη συντηρεί ακόμα και τα πιο καινούργια λεωφορεία.

Bαλε και τα 3 αυτοκινητα ανα οικογενεια.

Στο αμερικα εχουν car pool lane.
Αλλα στα τετοια μας,εμεις εχουμε ΛΕΑ για να γλυτωνουμε την κινηση.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BlueBlade είπε

Αυτά τα δυο, ειδικά το "Α" θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά την κατάσταση. Προσωπικά πάντως, απλά έπαψαν να ασχολούμαι και ελπίζω ότι μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι θα έχω αποκτήσει την πρώτη μου μηχανή. Στην τελική τα έβαλα κάτω και δεν βλέπω ιδιαίτερη διαφορά στο θέμα ασφάλειας. Με το αμάξι αρρωσταίνω,θα μου πέσουν τα μαλλιά και θα πεθάνω νέος. Με την μηχανή ρισκάρω να πέσει κανένας πάνω μου. Στο δικό μου μυαλό μια ή άλλη

Ρώτα και εμάς με τις μηχανές, υπάρχει μεγάλο θέμα ασφάλειας, με την μηχανή την σφήνα θα την κάνεις οπουδήποτε, να ήξερες πόσοι αλλάζουν κατεύθυνση τελευταία στιγμή, ανοίγουν πόρτες, δεν βγάζουν φλας. Πραγματικά εγώ, ειδικά όταν βλέπω ταξί, αφήνω απόσταση τουλάχιστον 20 μέτρα. Συνέχεια με την αγωνία αν γυρίσεις σπίτι θα είσαι 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Εξυπνα" φαναρια (οχι με καμερες για να σε γραφουν, αλλα με την εννοια να προσαρμοζονται αναλογα με την live κινηση), ειδικα σε μεγαλες διασταυρωσεις (πχ Κηφισσο - Π. Ραλλη).

Και οπου βγαινουν εκτος λειτουργιας, ειδοποιηση για αναγκη παρουσιας τροχονομου... (λεω εγω τωρα... )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, george1807 είπε

Δεν είναι καθόλου λύση αποδεδειγμένα από συγκοινωνιολόγους. Λύνει βραχυπρόθεσμα το πρόβλημα, μετά από 1 - 2 χρόνια που θα βλέπουν ότι δεν υπάρχει κίνηση θα παίρνουν όλο και πιο πολλοί το αυτοκίνητο. Μετά τι θα κάνουμε; Θα χτίσουμε και τρίτη σειρά;

 

Βασικά κάτι τέτοιες λύσεις απλά μετατοπίζουν το πρόβλημα

Πες ότι ήταν έτσι π.χ. η Κηφισίας, ΟΚ, όσο κινείσαι εκεί όλα καλά, στην πρώτη έξοδο θα χάσεις όσο χρόνο γλίτωσες πριν...

Η λύση είναι ΜΜΜ με πύκνωση και αυστηρή τήρηση των δρομολογίων σε συνδυασμό με επέκταση του δικτύου λεωφορειολορίδων και αυστηρή αστυνόμευσή τους

Στο μόνο μέρος που έχω παρατηρήσει ότι ψιλό τηρούνται είναι στο καρακέντρο της Αθήνας, οπουδήποτε αλλού είτε υπάρχουν είτε όχι, το ίδιο και το αυτό είναι  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη καλή λύση είναι να μοιραστούν τα ωράρια, δεν χρειάζεται όλοι να ξεκινούν δουλειά στις 9, διότι ακόμα και στον Κηφισο αν περάσεις στις 7 δεν υπάρχει καθόλου κίνηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν την παλεύω άλλο. Φεύγω αναγκαστικά νωρίς το πρωί γιατί προτιμάω να παραιτηθώ από το να κολλάω αιώνες στην κίνηση για 30 λεπτά απόσταση. (δεν βολεύουν τα ΜΜΜ εκεί που είναι η φάμπρικα)

Επίσης αυτή την Αττική γιατί την πληρώνουμε εφόσον μετά τις 8 φρακάρει για πάρα πολλά χιλιόμετρα;

Επεξ/σία από valkon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...