Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Κατ' αρχήν ο κεντρικός τομέας είναι μια πολύ μεγαλύτερη έκταση απο αυτή που πιάνει ο σημερινός δακτύλιος. 

Επίσης, βολεύει στην Αθήνα σημαινει οτι "προτιμάω να κατσω 1.5 ωρα στην κίνηση, απο το να κολλήσω τετραπλό έμπολα για δυο ώρες στιβαγμένος στα ΜΜΜ". Αυτό σημαίνει βολεύει. Οποιοσδήποτε έχει μετρό σε λογική απόσταση και μπορεί να φτάσει τη δουλειά του γρηγορότερα και ευκολότερα με το μετρό, αυτό προτιμάει και σήμερα. 

Για να υπάρξει μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου θα πρέπει να υπάρχει εναλλακτική για τον κόσμο. Οι απαγορεύσεις, τα τέλη, τα διόδια, είναι πάντα οι εύκολες λύσεις. Η δύσκολη λύση είναι να επεκτείνεις τα μέσα σταθερής τροχιάς, να φτιαξεις σημεία στάθμευσης γύρω απο τους περισσότερους σταθμούς, να σχεδιάσεις γραμμές που εξυπηρετούν είτε πυκνοκατοικημένες περιοχές είτε με περιοχές με πολύ έντονη συγκέντρωση γραφείων (όπως το Δαχτυλίδι στο Μαρούσι) κ.ο.κ.

Πριν λοιπόν βιαστούν οι φωτεινοί παντογνώστες καθηγητές συγκοινωνιολόγοι κλπ που μένουν Λυκαβηττό και δουλεύουν Κολωνάκι να φορτώσουν νέα χαράτσια στους εργαζομένους, θα πρέπει να παράξουν έργο. Γιατι το "συχνά και αποτελεσματικά" δρομολόγια, είναι μια τρύπα στο νερό όταν η πλειοψηφία των κατοίκων της πρωτεύουσας δε μπορεί να εξυπηρετηθεί απο τα μέσα σε καθημερινή βάση. 

Το δακτύλιο τον ανέφερα καθαρά για τον περιορισμό και όχι για την έκταση.

Σε αυτόν λοιπόν που προτιμάει τα αυτοκίνητο όπως λες πρέπει να υπάρξουν λόγοι να το αφήσει (κίνητρα και αντικίνητρα).

Όσο δεν υπάρχουν αυτοί οι λόγοι δεν θα αλλάζει τίποτα και το πρόβλημα μόνο θα γιγαντώνεται (όσο έρχονται και οι νέες γεννιές που έχουν μάθει να κινούνται μόνο με ΙΧ).

Μακάρι να είχαμε το δίκτυο σταθερής τροχιάς του Λονδίνου, του Παρισίου ή του Βερολίνου αλλά επειδή με ευχολόγια δεν παράγονται αποτελέσματα μέχρι τότε (και μέχρι να ολοκληρωθεί η γραμμή 4 και οι όποιες επεκτάσεις) πρέπει να δούμε τι κάνουμε.

Ακόμα και στη περίπτωση της Κηφισίας η δυνατότητα να υπάρχει πχ λεωφορειόδρομος θα έδινε πλεονέκτημα στα ΜΜΜ που θα κινούταν με άνεση τις δύσκολες ώρες.

Επίσης η θέσπιση rush/peak hour που υπάρχει εδώ και χρόνι στο εξωτερικό θα βοηθούσε να μπει μια σειρά και τον συνωστισμό στα ΜΜΜ.

Είπαμε μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.

Το ερώτημα είναι θέλουμε λύσεις ή έχουμε βολευτεί με την κατάσταση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 hour ago, agnostos13 said:

Το δακτύλιο τον ανέφερα καθαρά για τον περιορισμό και όχι για την έκταση.

Σε αυτόν λοιπόν που προτιμάει τα αυτοκίνητο όπως λες πρέπει να υπάρξουν λόγοι να το αφήσει (κίνητρα και αντικίνητρα).

Όσο δεν υπάρχουν αυτοί οι λόγοι δεν θα αλλάζει τίποτα και το πρόβλημα μόνο θα γιγαντώνεται (όσο έρχονται και οι νέες γεννιές που έχουν μάθει να κινούνται μόνο με ΙΧ).

Μακάρι να είχαμε το δίκτυο σταθερής τροχιάς του Λονδίνου, του Παρισίου ή του Βερολίνου αλλά επειδή με ευχολόγια δεν παράγονται αποτελέσματα μέχρι τότε (και μέχρι να ολοκληρωθεί η γραμμή 4 και οι όποιες επεκτάσεις) πρέπει να δούμε τι κάνουμε.

Ακόμα και στη περίπτωση της Κηφισίας η δυνατότητα να υπάρχει πχ λεωφορειόδρομος θα έδινε πλεονέκτημα στα ΜΜΜ που θα κινούταν με άνεση τις δύσκολες ώρες.

Επίσης η θέσπιση rush/peak hour που υπάρχει εδώ και χρόνι στο εξωτερικό θα βοηθούσε να μπει μια σειρά και τον συνωστισμό στα ΜΜΜ.

Είπαμε μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.

Το ερώτημα είναι θέλουμε λύσεις ή έχουμε βολευτεί με την κατάσταση;

για μενα πχ ο λογος να αφήσω μηχανη αυτοκίνητο ειναι να γίνει πολιτισμένος κόσμος που μπαίνει στο μμε και να μην μπαίνεις μέσα και ειναι λες και είσαι στην λαϊκή να μην αναφέρω οτι μάλωσαν με το μπάνιο πάρα πολλοί εκεί μέσα,

οταν μαθουν να μπαίνουν να κάθονται η στέκονται ήσυχα να μην φωνάζουν να μην πρήζουν άλλους να να να τοτε πολλοί θα το προτιμήσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

για μενα πχ ο λογος να αφήσω μηχανη αυτοκίνητο ειναι να γίνει πολιτισμένος κόσμος που μπαίνει στο μμε και να μην μπαίνεις μέσα και ειναι λες και είσαι στην λαϊκή να μην αναφέρω οτι μάλωσαν με το μπάνιο πάρα πολλοί εκεί μέσα,

οταν μαθουν να μπαίνουν να κάθονται η στέκονται ήσυχα να μην φωνάζουν να μην πρήζουν άλλους να να να τοτε πολλοί θα το προτιμήσουν

Εγώ προσωπικά σαν άνθρωπος που μένει σχετικά βόρεια (ολυμπιακό χωριό) και για το σύντομο μέλλον δουλεύει κηφισίας κάνω τον ίδιο χρόνο με αμάξι ή ΜΜΜ λόγω κίνησης (αντε λίγο παραπάνω) 

Το πρόβλημα είναι ότι προτιμώ να μην αντικρίζω εγώ τη κίνηση στη μάπα και να πηγαίνω με λεωφορεία ακόμα και αν είναι πιό χρονοβόρο, γλιτώνω και τον γολγοθά που λέγεται παρκινγκ στη κηφισίας

Ίσως είμαι νέος και τα βλέπω αλλιώς τι να πώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, Kag1ante said:

Εγώ προσωπικά σαν άνθρωπος που μένει σχετικά βόρεια (ολυμπιακό χωριό) και για το σύντομο μέλλον δουλεύει κηφισίας κάνω τον ίδιο χρόνο με αμάξι ή ΜΜΜ λόγω κίνησης (αντε λίγο παραπάνω) 

Το πρόβλημα είναι ότι προτιμώ να μην αντικρίζω εγώ τη κίνηση στη μάπα και να πηγαίνω με λεωφορεία ακόμα και αν είναι πιό χρονοβόρο, γλιτώνω και τον γολγοθά που λέγεται παρκινγκ στη κηφισίας

Ίσως είμαι νέος και τα βλέπω αλλιώς τι να πώ

με το χρονο ουτε εγω εχω θεμα το να βγω καποια ωρα ποιο πριν κλπ δεν με απασχολεί ο κόσμος που μπαίνει στα μμμ  απο την αλλη με αποτρέπει να κάνω χρήση του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

με το χρονο ουτε εγω εχω θεμα το να βγω καποια ωρα ποιο πριν κλπ δεν με απασχολεί ο κόσμος που μπαίνει στα μμμ  απο την αλλη με αποτρέπει να κάνω χρήση του

Στη δική μου περίπτωση δεν είναι τόσο χάλια (είναι και λίγο θέμα περιοχής βέβαια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Kag1ante said:

Στη δική μου περίπτωση δεν είναι τόσο χάλια (είναι και λίγο θέμα περιοχής βέβαια)

μπορει δεν αποκλείεται , εδώ σε μας θεσσαλονικη παιρνεις xanax και μετά μπαίνεις γιατι αλλιώς σε πάνε μέσα για φόνο χαλαρά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλών Ελλήνων καλόμαθε ο πωπουδάκος με τα δωρεάν λεφτά που κόπηκαν επί πανδημίας, κι αγόρασε κάθε θείος και κάθε πιτσιρίκα ένα μτχ αυτοκίνητο. Παλιά έκαναν 3κ , τώρα θες 5-6 για το πρώτο αξιοπρεπές. Γεμάτοι χρέπια οι δρόμοι, κάθε 1 ώρα χαλάει ένα, ή τρακέρνει ένας άσχετος, γίνεται ο Κηφισός όλεθρος.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι χρυσαναθρεμένοι, είναι ότι τα λεωφορεία έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το 2019-2020. Ξεχνάτε μου φαίνεται την ολική σαπίλα τότε, τα δρομολόγια που δεν ξέραμε πότε περνάνε, την τηλεματική που ήταν σε κάποιες λίγες στάσεις, κλπ κλπ. Το μετρό έχει μείνει περίπου το ίδιο, μόνο ο ΗΣΑΠ έχει χειροτερεύσει.

Μέσα στις αναλύσεις σας, να βάλετε και το ότι το 2018 έκλεισε με περίπου 19% ανεργία, ενώ το 2023 κλείνει πέριξ του 10,5 - 11%.

Τα λεωφορεία χρήζουν ακόμα μεγαλύτερης βελτίωσης, γιατί από το 0 πήγαμε στο 40% και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για το 100%. Και να τρέξει όσο γίνεται το μετρό 4, να πάρει ανάσα η πόλη με τις εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου που θα καλυφθούν. Ήδη ο Πειραιάς είναι αισθητά καλύτερος στο κέντρο του με την έλευση της Γ3.

Επίσης, πρέπει να φύγει το ταμπού των carpooling - carsharing. Ξέρω, θα γκρινιάξει πολύ η κίτρινη φυλή. Αλλά είναι έγκλημα, με αυτά τα κόστη βενζίνης και με αυτή τη σαπίλα οχημάτων, να μη μπορεί ένας νέος άνθρωπος να μπει σε ένα ήδη τρέχον αυτοκίνητο και να δώσει ένα συμβολικό ποσό (2-3 ευρώ για μεγάλες διαδρομές) στον ιδιοκτήτη του, ώστε να μετακινηθούν μαζί. Μια χαρά δούλεψε ανεπίσημα αυτό στη Θεσσαλονίκη πριν 2-3 χρόνια που έγινε μεγάλη απεργία του ΟΑΣΘ. ΟΚ, δεν είναι Θεσσαλονίκη η Αθήνα, να έχει 3 δρόμους από τους οποίους περνάνε ΟΛΟΙ, αλλά για Κηφισίας - Κηφισό - Μεσογείων - Συγγρού - Κύμης, αυτό μπορεί να γίνει Α ΝΕ ΤΑ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρασκευή γύρω στις 5 το απογευμα, δλδ ώρα αιχμής, είχαν μείνει δύο οχήματα με απόσταση 1000 μέτρων μεταξύ τους. Το ένα ΙΧ μέσα στην Αττική οδό ακριβώς πριν την ανηφόρα της εξόδου 8 προς Λαμια, και το δεύτερο, ένα κουραδοφορο, ακριβώς μετά την έξοδο 8 της Αττικής οδού, επί της εθνικής. Για ένα χιλιόμετρο πρέπει να κάναμε 40-45 λεπτά. Περιπολικά,που θεωρητικά διευκολύνουν την κυκλοφορία πέρασαν μετά το 20λεπτο.

Δεν θα αναφέρω τις 45λεπτες καθυστερήσεις τις ώρες αιχμής στην Αττική οδό, που υπάρχουν ανεξάρτητα από τροχαία ή βλάβες. Και όλα αυτά σε έναν δρόμο που τα διόδια κάνουν 5.60€. Ο Κηφισσος πες πάει στο διάολο είναι για την πλεμπα, αλλά να έχει κινηση η Αττική οδός παραπαει. Βέβαια εδώ αποκλείστηκε από τα χιόνια, στην κίνηση θα κολλήσουμε;

 

Επειδή είμαι όλη μέρα στον δρόμο, λόγω δουλειάς, διαπιστώνω δύο πολύ σοβαρούς λόγους που μεγάλες αρτηρίες έχουν κίνηση και κυρίως ο Κηφισός.

Ένας βασικός λόγος είναι ότι όλοι ασχολούνται με το κινητό τους και δεν βλέπουν μπροστά τους. Αυτό έχει ως συνέπεια να αργούν πολύ στις αντιδράσεις τους στο σταματά - ξεκινά, να χάνονται φανάρια και ούτω καθεξής. Το πιο σοβαρό βέβαια είναι ότι επειδή κοιτούν το κινητό τους( νομίζουν ότι υπάρχει σχετική ασφάλεια επειδή η κίνηση γίνεται με πολύ μικρή ταχύτητα) πάνε και στουκαρουν ο ένας πίσω από τον άλλο και γίνονται άπειρες καραμπολες καθημερινά. Βάλτε και στην εξίσωση ότι όταν γίνεται καραμπολα οι εμπλεκόμενοι οδηγοί περιμένουν σαν ηλίθιοι τις οδικές τους και δεν κάνουν τα οχήματά τους στην άκρη, και έχουμε μια εκρηκτική συνταγή.

Έχω δει καραμπολα στον Κηφισό και 100 μέτρα πιο κάτω πάλι καραμπολα. Αδιανόητα πράγματα. 

Συγκεκριμένα στον Κηφισό παίζει και ένα τρίτο σενάριο που το εχω δει αρκετά είναι μηχανές που κινούνται ενδιάμεσα από τα μποτιλιαρισμενα αυτοκίνητα με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα και πάνε και πέφτουν σε κάποιο αυτοκίνητο που ο οδηγός του είδε ένα κενό να χωθεί αριστερά ή δεξιά και δεν κοίταξε ποτέ τους καθρέφτες του, γιατί προφανώς μέχρι να προκύψει το κενό έπαιζε με το κινητό του και που να έχει αντίληψη για το τι γίνεται γύρω του. Και εκεί εκτός από την οδική περιμένουμε και ΤΟΤΑ και ασθενοφόρο.

 

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι ακινητοποίουνται πάρα πολλά οχήματα κυρίως λόγω βλάβης αλλά και επειδή μενουν από καύσιμα στην μέση του δρόμου. Αυτό το βλέπω από μεγάλους δρόμους ως και σε κάτι κωλοστενα στο πουθενά. 

Φυσικά σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το κερασάκι στην τούρτα είναι οι rubber neckers που κοιτάνε να δούνε μην χάσουν καμμία οξεία και καθυστερούν ακόμα περισσότερο.

 

Καλή κίνηση να κάνουν περιπολίες και να υπάρχει και γερανός στον Κηφισό απλά μιλάμε για μια τεράστια απόσταση 30-35 χιλιομέτρων που δεν καλύπτεται με δύο γερανούς και 5 μηχανές. Προτιμώ βέβαια να εξοπλιστούν με οχήματα που βεβαιώνουν παράβασης κινητού, και να έρθουν σε 1000 οδηγούς ραβασάκια για χρήση κινητού κατά την οδήγηση παρά αυτό το ημίμετρο. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στο μισό περίπου ποτάμι δεν υπάρχει διαγράμμιση ή αν υπάρχει πολύ αχνη.

 

Βέβαια η ιδανικότερη λύση είναι όταν δίνεις εξετάσεις για δίπλωμα να βγαίνεις μορφωμένος και ολοκληρωμένος οδηγός ικανός να ανταποκριθεί σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αντί αυτού πάνε και έρχονται τα μουσαντενια διπλώματα με λάδια και ξυδιά, εξεταζομαστε και εκπαιδευομαστε σε οπισθογωνια  και σε πορεία ενός χιλιομέτρου.

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tzotzo είπε

 εξεταζομαστε και εκπαιδευομαστε σε οπισθογωνια  και σε πορεία ενός χιλιομέτρου.

φιλε ολα κι ολα. ξερεις ποσες φορες μου χρειαστηκε η οπισθογωνια στη ζωη μου?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως ειπαν αν δουλευε η τηλεργασια ολα θα ηταν super οχι μονο ελλαδα αλλα παντου. στην εταιρεια που εργαζομαι ανετα το 90 τοις 100 μην πω το 98 τοις 100 μπορει να δουλεψει remote  και πραγματι δουλευε.αλλα  πλεον hybrid.το ιδιο και σε αντιστοιχη εταιρεια..ολοταχως με την οπισθεν δηλαδη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

φιλε ολα κι ολα. ξερεις ποσες φορες μου χρειαστηκε η οπισθογωνια στη ζωη μου?

Εμένα πάντως μου χρειάζεται πολύ συχνά και όχι λόγω δουλειάς, αν και δεν έχει σχέση η εξέταση για το δίπλωμα.

Αλλά και όταν μπαίνουμε σε ένα πάρκινγκ σα ντουβάρια μπαίνουμε, με τη μούρη όλοι, και μετά παλεύουμε για να βγούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, poulinos said:

οπως ειπαν αν δουλευε η τηλεργασια ολα θα ηταν super οχι μονο ελλαδα αλλα παντου. στην εταιρεια που εργαζομαι ανετα το 90 τοις 100 μην πω το 98 τοις 100 μπορει να δουλεψει remote  και πραγματι δουλευε.αλλα  πλεον hybrid.το ιδιο και σε αντιστοιχη εταιρεια..ολοταχως με την οπισθεν δηλαδη.

Έχει μια λογική βάση αυτό που περιγραφεις. Αλλά και με καραντίνα πάλι μποτιλιάρισμα είχε.

31 minutes ago, phanispal said:

Εμένα πάντως μου χρειάζεται πολύ συχνά και όχι λόγω δουλειάς, αν και δεν έχει σχέση η εξέταση για το δίπλωμα.

Αλλά και όταν μπαίνουμε σε ένα πάρκινγκ σα ντουβάρια μπαίνουμε, με τη μούρη όλοι, και μετά παλεύουμε για να βγούμε.

Πως δεν έχει σχέση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Πως δεν έχει σχέση;

Πιο πολύ σχολίασα ότι δεν ξέρουμε να (ξε)παρκάρουμε, και αυτό δεν έχει σχέση με την εξέταση, αφού τη ζητάνε. Και τι έγινε, αφού πάλι ντουβάρια βγαίνουμε στους δρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, MikhailBakurin said:

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι χρυσαναθρεμένοι, είναι ότι τα λεωφορεία έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το 2019-2020. Ξεχνάτε μου φαίνεται την ολική σαπίλα τότε, τα δρομολόγια που δεν ξέραμε πότε περνάνε, την τηλεματική που ήταν σε κάποιες λίγες στάσεις, κλπ κλπ. Το μετρό έχει μείνει περίπου το ίδιο, μόνο ο ΗΣΑΠ έχει χειροτερεύσει.

Μέσα στις αναλύσεις σας, να βάλετε και το ότι το 2018 έκλεισε με περίπου 19% ανεργία, ενώ το 2023 κλείνει πέριξ του 10,5 - 11%.

Τα λεωφορεία χρήζουν ακόμα μεγαλύτερης βελτίωσης, γιατί από το 0 πήγαμε στο 40% και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για το 100%. Και να τρέξει όσο γίνεται το μετρό 4, να πάρει ανάσα η πόλη με τις εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου που θα καλυφθούν. Ήδη ο Πειραιάς είναι αισθητά καλύτερος στο κέντρο του με την έλευση της Γ3.

Κάτοικος Ανδρομέδας ;

Πριν 10 μέρες, Κυριακή απόγευμα, τρόλεϊ (20) με θεωρητική συχνότητα δρομολογίων 20-25 σε 45 λεπτά ΔΕΝ είχε εμφανιστεί 

17 χρόνια που δουλεύω, περνάω κάθε μέρα από την ακτή Κονδύλη, δρόμος με 4 λωρίδες 

Έχει δεν έχει κίνηση, η λεωφορειολωρίδα είναι μονίμως κατειλημμένη

Το σπίτι μου είναι 2 χλμ από τον σταθμό του Πειραιά και το πρωί με λεωφορείο θες 15 με 20 λεπτά για να φτάσεις, συν την αναμονή για το λεωφορείο  (μιλάμε για διαδρομή 5 λεπτών με δίκυκλο)

Το δε απόγευμα για να κάνεις 300 μέτρα στην Μιαούλη από άγιο Νικόλαο μέχρι Αγία Τριάδα θες κάνα τέταρτο 

Ο Πειραιάς συγκεκριμένα είναι απλά δράμα που είδες τώρα εσύ την ανάσα ήθελα να ήξερα 

Μπόνους φάση όταν θα ανοίξει και ο πύργος εκεί να δεις γέλια

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, phanispal said:

Εμένα πάντως μου χρειάζεται πολύ συχνά και όχι λόγω δουλειάς, αν και δεν έχει σχέση η εξέταση για το δίπλωμα.

Αλλά και όταν μπαίνουμε σε ένα πάρκινγκ σα ντουβάρια μπαίνουμε, με τη μούρη όλοι, και μετά παλεύουμε για να βγούμε.

Ν.Κορέα δε παρακάρεις με τη μούρη. Μονο με το ποπο.

Επεξ/σία από a_f_a
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...